#OCH, OPOWIEM CI HISTORIĘ O PEWNEJ BLOGERCE...

Cześć!
Dzisiejszy post jest elementem akcji blogowej #OCH czyli Opowiem Ci Historię. Bardzo się cieszę, że akurat mogłam pisać o Asi Nienałtowskiej z bloga www.nienaltowskablog.pl ponieważ obserwuję jej poczynania od samego początku mojego blogowania. W dalszej części wpisu będziecie mogli zobaczyć mini wywiad z Asią- było parę pytań o kosmetykach, parę o prywatne życie i zainteresowania. Zapraszam do czytania!


To startujemy z pytaniami:

1. Czy rozpoczęcie blogowania było impulsem czy przemyślaną decyzją? Była to tylko Twoja inicjatywa czy miał na to wpływ ktoś z Twojego otoczenia?
Asia: Uwielbiałam dzielić się swoją opinią na temat kosmetyków ze znajomymi i w końcu podjęłam decyzję, że założę bloga, decyzja była przemyślana
2. Jaki post na Twoim blogu cieszy się największą popularnością? Czy spodziewałaś się, że ten wpis zostanie hitem?
Asia: Największą popularnością cieszy się wpis na temat zestawu wybielającego zęby... Niestety otrzymał negatywną opinię 😛 Zupełnie nie spodziewałam się takiej ilości wyświetleń i komentarzy w poście na taki temat.

3. Robisz piękne zdjęcia- jesteś samoukiem czy szkoliłaś się w tym kierunki? Może zdradzisz nam swój sposób na idealne zdjęcie?
Asia: Dziękuję 🙂 Jestem samoukiem a mój sekret na udane zdjęcie to nie robienie niczego na siłę... Nie ma nic gorszego niż robienie zdjęć gdy ma się zły humor, wtedy nie wyjdzie nic...

4. Powiedz parę słów o swoim typowym dniu. Starasz się wszystko planować czy "bierzesz jak życie leci"?
Asia: To zależy. Pracuję od środy do soboty i te dni mam zaplanowane... Jednak w wolne pozwalam sobie na lenistwo, nie planuje raczej nic 😛


5. Pracujesz w sklepie odzieżowym, powiedz jak udaje Ci się nie wykupić całego asortymentu? A może jednak często pozwalasz sobie na zakupy w tym miejscu?
Asia: Nie decyduje zbyt często, chyba że coś bardzo mi się spodoba. Ja na ogół podchodzę bardzo rozsądnie do tematu zakupów 🙂


6. Na Twoim instastory często pojawia się wspaniały pie Ruben. Powiedz nam parę słów o nim
Asia: Ruben... To jest bardzo specyficzny pies. Dla właścicieli wspaniały najcudowniejszy na świecie jednak dla innych... szkoda gadać 😛 Mega mądry i piękny... ta skromność!

7. Uwaga teraz będzie ciężkie pytanie... Gdybyś miała wybrać trzy swoje ulubione kosmetyki które by to były i dlaczego akurat te?
Asia: Tak, to jest trudne pytanie... Bardzo długo zastanawiałam się nad nim i stwierdzam że nie mam ulubionych kosmetyków... Nie wiem jak to możliwe!
8. Jak lubisz spędzać wolny czas? Wybierasz książkę czy serial?
Asia: Serial... jeden, góra dwa odcinki wieczorem 🙂


9. Jakie blogi najczęściej czytujesz i dlaczego akurat te?
Asia: Niestety nie mam czasu na czytanie blogów... Już żadnego nie czytam na bieżąco 😞 Jednak bardzo lubię blogi typowo kosmetyczne 🙂


10. Opowiedz nam jakąś sytuację z przeszłości, na wspomnienie której śmiejesz się do rozpuku 🙂

Asia: Zapewne kojarzysz te stare rowery tak zwane składaki i modne wiele lat temu spodnie typu dzwony... A więc mała Asia wybrała się na przejażdżkę takim właśnie rowerem ubrana w jeansy i niestety nogawka wkręciła mi się łańcuch... Nie mogłam jej wyjąć! Niestety wtedy nie było mi do śmiechu, ale z biegiem czasu zaczęło mnie to bawić 😛



To by było na tyle :)
Nie zapomnijcie odwiedzić bloga i mediów społecznościowych Asi:

BLOG: www.nienaltowskablog.pl
FACEBOOK: www.facebook.com/nienaltowskablog
INSTAGRAM: www.instagram.com/nienaltowskablog

Wpadnijcie także do pozostałych dziewczyn biorących udział w akcji:

NATALII: www.enestelia.pl
MAGDY: www.mazgoo.pl

Komentarze

  1. Dziękuję Kochana!

    I te zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha myślałam że tylko ja mam takie przygody, ale mi się raz prawie też wkręciła nogawka niestety ;) Co do ulubionych kosmetyków, tak to jest możliwe, u mnie ulubione jest coś na jakiś czas ale rzadko co zapada w pamięć. Ruben to pięknioszek, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ruben jest cudowny! Dziwię się, że nie masz żadnego ulubionego kosmetyku :p Historia z rowerem i dzwonami najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kobieta i swietna akcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledzę zarówno twój blog jak i blog Asi. Muszę przyznać, że oba są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wywiad;) Super wyszła ta akcja ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam to samo z dzwonami :D w ogóle nie ogarniam jak mogłyśmy w nich chodzić w zimie to chlonęło cały syf z ulicy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam bloga Asi, bardzo lubię do niego czasem zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)