FOOTWAY CZYLI GDZIE ZNALEŹĆ BUTY IDEALNE


Cześć!
Nieśmiało mogę stwierdzić, że mamy już lato w pełni! Upalne dni i ciepłe noce- czego chcieć więcej? Ano dłuższego urlopu... ale ten już mam za parę dni :) W tym roku obieram kierunek naszego morza. Jak wiadomo w tamtych rejonach pogoda bywa kapryśna, więc oprócz klapek i sandałów przydadzą się bardziej zabudowane buty :) Dzisiaj chciałam Wam przedstawić buty jakie wybrałam dzięki współpracy z Footway.


Od pewnego czasu, niezmiennie zakochana jestem w butach typu slip on. Są bardzo wygodne i uniwersalne- zarówno spiszą się w stylizacjach eleganckich, jak i bardziej dziennych- sportowych. Mój wybór padł na biały model marki Esprit. Jak na razie spisują się świetnie! Nosi się je bardzo komfortowo i nie są problematyczne w konserwacji (mimo, iż są białe).




Kolejną parą, którą wybrałam (lecz tym razem nie dla siebie) są buty w stylu mokasynów marki Oas.


Ich materiał jest przepuszczalny, więc idealnie sprawdzą się na letnie dni. Jedyny problem tego modelu to ilość wzorów w jakich występuje. Ciężko było zdecydować się na jeden...


Ostatnią parę zamówiłam z myślą o mężu. Wybrałam dla niego sandały PoleCat z zabudowanym przodem. Może nie są jakieś super urodziwe, ale na pewno bardzo wygodne i praktyczne. Przez to, że mają zabudowane palce z pewnością nadadzą się na spacery jak i lekkie wędrówki górskie.



Wszystkie pary butów przywędrowały do mnie ze Szwecji w ekspresowym tempie- zamówione w poniedziałek wieczorem u mnie były już w środę :)


Jak się Wam podobają buty które wybrałam? 
Znacie sklep Footway?

Post powstał przy współpracy z firmą Footway.



Komentarze

  1. Bardzo lubię ten sklep, mają fantastyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To faktycznie bardzo szybka dostawa, nigdy jeszcze tam nie zamawiałam, ale wiem że wybór mają spory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam slip on'y, ale w upały stawiam na espadryle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne slipony, ogólnie marka Esprit to firma którą uwielbiam własnie za zagearki i buty, Będziesz z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że Esprit ma takie fajne buty :D. Ja zdecydowałam się na same sportowe ciżenki ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :P Też zastanawiałam się nad bardziej sportowymi, ale padło na te :D

      Usuń
  6. Nie znam tego sklepu, ale bardzo chętnie tam zajrzę:) Bardzo ładne buty dla siebie wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te pierwsze przecudowne,Idealne pod każdym względem i ponadczasowe na pewno długo ci posłużą bo ten model sprawdzi się zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty Esprit są prześliczne, pozostałe też są całkiem fajne :) Lubię ten sklep, mam od nich jedne buty, ale mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój wybór butów bardzo mi się podoba :). Widzę, że mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trampki - to moja miłość. Mogę mieć bardzo dużo par i to w różnych kolorach i fasonach <3

    http://natkaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo szybka dostawa, piękne buty idealne na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Idealne na sportowo jak i elegancko :)

      Usuń
  12. Hahaha ja też zawsze staczam walkę jak mam iść Kupić buty na zimę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh jak już kupiłam fajne to mi się szybko zamek rozleciał :P

      Usuń
  13. Bardzo fajne buty, no i ten woreczek też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)