DRUGI PLAN MA OGROMNE ZNACZENIE CZYLI PARĘ SŁÓW O MOICH TŁACH DO ZDJĘĆ + RABAT DLA WAS


Cześć kochane! 
Na pewno nie raz, podczas robienia zdjęć, miałyście sytuację, że mimo tego iż produkt w rzeczywistości wygląda rewelacyjnie, to na zdjęciach do ideału dużo mu brakuje. Myślicie, analizujecie, pod kątem technicznym wszystko gra - zdjęcie jest dobrze doświetlone, produkt jest ostry, kolory są żywe, ale tło jakieś mdłe, markotne, bez wyrazu. O tak, sceneria i tła zdjęć to bardzo ważny aspekt o którym czasami w artystycznym nieładzie po prostu zapominamy... Nic jednak nie tworzy pięknego zdjęcia jak przemyślana kompozycja, gra kolorów i dobre technicznie zdjęcie. Mimo, że daleko mi od mistrza fotografii, a bloga prowadzę od niecałego roku to chciałam się z Wami podzielić tłami których używam robiąc zdjęcia kosmetyków, bo jak wiadomo nie każdy posiada piękne, białe drewniane stoły oraz marmurowe blaty :)


W swojej kolekcji posiadam tła papierowe, materiałowe, plastikowe (pleksy akrylowe) zdjęcia często wykonuję również na drewnianych podkładkach. 

Tła papierowe

Te zdecydowanie najczęściej goszczą na moim blogu- drukowane w naszej drukarni na wytrzymałym papierze o gramaturze 200g. Bez problemu można wilgotną ściereczką zetrzeć drobne zanieczyszczenia. Tło nie ulega pofalowaniu i nie traci kolorów, gdyż drukowane jest na wysokiej jakości solwencie. Tła mają wymiary 50 cm na 50 cm, co całkowicie mi wystarcza.

Tutaj przykłady zdjęć z udziałem papierowych teł:
Moje ulubione tła to motyw drewna, desek. Wydaje mi się, że najlepiej wychodzi na zdjęciach. Jednak w zależności od produktu używam także kolorowych, abstrakcyjnych wzorów. 

Tła materiałowe

W ten rodzaj teł zaopatruję się najczęściej w hurtowni pasmanteryjnej. Uwielbiam wszystko co się świeci, daje błysk, więc moim ulubionym jej złoty materiał, który na zdjęciach daje piękny bokeh. Jedynym minusem jest to, iż po zdjęciach cały stół jest w złotym brokacie. Muszę wspomnieć także o sztucznym futerku z Ikei, które bardzo lubię stosować do zdjęć produktów, które są dość ciemne. Mam także naturalne futro z królika (dostałam w spadku, nie jest duże- około 30 cm na 30 cm), które świetnie spisuje się jako tło.

Tutaj przykłady zdjęć z udziałem materiałowych teł:

Tła z tworzywa sztucznego

Używam ich stosunkowo rzadko, ze względu na to iż często się rysują, kurzą, trzeba ostrożnie z nich korzystać. Plusem może być to, że ładnie odbijają produkt. Polecam dla wytrwąłych i cierpliwych (oprócz produktu odbija się także firanka, lampa, okno...:))

Tutaj przykłady zdjęć z udziałem plastikowych teł:

Naturalne tła

Czasami nie potrzebujemy wyszukanego tła, aby zrobię piękne zdjęcie. Szczególnie w okresie letnim wspomagam się piaskiem, trawą, kwiatami czy słomą. Natura zawsze jest na czasie i wspaniale komponuje się w zdjęcia!

Tutaj przykłady zdjęć z udziałem naturalnych teł:

Drewniane tła

Chyba każdy bloger posiada drewnianą tackę bądź podstawkę którą używa do swoich zdjęć? Ja mam dwie takie tacki, jedną kupiłam w Pepco, a jedną w Kiku.

Tutaj przykłady zdjęć z udziałem naturalnych teł: 

Tym oto sposobem przybliżyłam Wam trochę mojego bloga od kuchni :) Najczęściej do zdjęć używam teł papierowych ze względu na ich uniwersalność, niską cenę, różnorodność. Dodatkowo zajmują mało miejsca, mam je zwinięte w rulon. 

A teraz mała  niespodzianka! Wy również możecie mieć takie same tła jak moje, a do tego z kodem bloger dostaniecie na nie 10% rabatu. Tła które są w zestawie widać na poniższym zdjęciu, które po kliknięciu przekierowuje do sklepu :)


Czego najczęściej  używacie jako tło do zdjęć? :) 







Komentarze

  1. Ja właśnie wczoraj rozglądałam się za drewnianym tłem :D Podobają mi się ostatnio bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie drukowane tła ale średnio jestem zadowolona, bo czasami widać fakturę materiału i światło tak się odbija, że widać, że to "udawane" tło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są to jedynie matowe tła nie odbijające światła :)

      Usuń
  3. Wow, masz świetne pomysły! A zdjęcia robisz przepiękne! Mam nadzieję, że nie obrazisz się jak podkradnę kilka pomysłów na tła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super pomysły i zawsze z miłą chęcią patrze na Twoje zdjęci!
    Ja lubię jasne tła jednak często gęsto nie mam czasu na robienie zdjęć i tworzenie wszystkich dekoracji i niestety wszystko robie szybko :/
    Ale to uczucie jak zdjęcia wyjdzie lepiej niż się tego spodziewałam - bezcenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że lubisz moje zdjęcia :) Ja często mobilizuję się w sobotę rano i robię zdjęcia na tydzień albo dwa :)

      Usuń
  6. mam tło marmurkowe ale drewno najbardziej przypadło mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wszystko u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły i rozwiązania na ciekawe zdjęcia :) Przyjemnie się czytało ten post ponieważ zawsze się zastanawiam jak zrobić zdjęcie by wyglądało świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj futerko z Ikea, pled z Jysk oraz czarne prześcieradło ;) Jezuu, jak zazdroszczę ci, że potrafisz tak perfekcyjnie zaprezentować produkt. U mnie zawsze mimo wielu prób i kombinowania (a co za tym idzie moich nerwow) mam wrażenie, że zdjęcia są po prostu ok...ehh, czas sie podszkolic w tej dziedzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerko Ikea to chyba taki must have :D Bardzo mi miło, że podoba Ci się moja prezentacja produktów :)

      Usuń
  10. fajne propozycje :) najbardziej lubie motym starego drewna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam narzeczonego stolarza dlatego mam dostęp do drewna. Chętnie korzystam z płyt a aktualnie czekam na prawdziwy szczotkowany dąb. Jestem mega ciekawa jak sprawdzi się na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie drewniane bardzo mi się podoba! Ale póki co nie planuję zakupu nowego tła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że masz nową toaletkę - to idealne tło :D

      Usuń
  13. Mój mąż mi z desek zrobił tło a ja umalowałam je na biało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja oprócz drewnianych desek nie posiadam innych drewienek :P

      Usuń
  14. No i zamówiłam, mam nadzieję, że ogarnę je w trakcie robienia zdjęć. U Ciebie wyglądają bardzo naturalnie :)
    Foty petarda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ogarniesz :) Mam nadzieję, że Ci spasują :) Ja je uwielbiam :)

      Usuń
  15. Strasznie podobają mi się zdjęcia z drewnianym tłem. Chyba zacznę się za takim rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zakupu na stronie drukarni z kodem rabatowym :)

      Usuń
  16. Jakiś czas temu rozglądałam się za mniejszym tłami i ciężko było coś fajnego znaleźć!
    Bardzo ciekawe tła :) Masz może jeszcze inne mini tła? Bo nie widziałam na stronce. I czy wysyłka, poza granice Polski wchodzi w grę? np. do Irlandii ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie ma innych, ale będą :) Wysyłka za granicę jak najbardziej :)

      Usuń
  17. U mnie przewaga jest teł materiałowych, lubię wykorzystywać też różności z Pepco i jysk 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie przewaga jest teł materiałowych, lubię wykorzystywać też różności z Pepco i jysk 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najczęściej jako tło wykorzystuję podkładki na stół albo okleiny meblowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tła bardzo mi się podobają, z resztą Twoje zdjęcia mówią same za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przypadły mi do gustu te drukowane papierowe ♥ będą moje!

    Uwielbiam deski i marmur ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie pomyślałam o takim rozwiązaniu! :) Jest to fajna i ciekawa opcja ;) muszę poprzeglądać różne wzorki i też zakupić takie tła :)

    http://www.kobieca-strefa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne! Ja sobie radzę kocem, ale zdecydowanie czasem już mnie denerwuje...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze nigdy nie eksperymentowałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim tłem jest rolka tapety:) ale przydałoby się coś więcej. Super wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolka tapety też jest ok! Cieszę się że wpis Ci się spodobał :)

      Usuń
  26. Ja uwielbiam zdjecia ' w naturze' i te mi zawsze najlepiej wychodzą ;D ( ach skromność :p) umiem robić na materiale oo, tacki nie mam ale na drewnie sobie poradze ( mam deski pochowane po katach do tego :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo rzadko robię zdjęcia w naturze, nie mam za bardzo gdzie ich robić :D

      Usuń
  27. Piękne są te tła ;) Zdjęcia też wychodzą bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dziś myślałam że jajko zniosę :D nic mi nie pasowało w zdjęciach ;D z każdej strony do nich podchodziłam :D aż się zdenerwowałam i zaprzestałam :D Ale te tła to ciekawy pomysł :D idę szperać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no tak, czasami można szału dostać, skądś to znam :D

      Usuń
  29. oo przydałyby mi się takie tła:) muszę koniecznie zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydałyby mi się takie tła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowite zdjęcia ! <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne są te tła, chętnie bym je u siebie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak znajdę ładne tło to trzymam się go przez kilkanaście/kilkadziesiąt zdjęć. obecnie jest to biały futerkowy dywanik, który kupiłam w ikei;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie papiery to super sprawa! :) U mnie najczęściej to wspomniane przez Ciebie futerko Ikea, różnego rodzaju swetry, czy koce, panele lub drewniane tacki, na których niedobór cierpię od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się przyda i wszystko można wykorzystać do zdjęć ;)

      Usuń
  35. Kingo, po pierwsze - świetny post! Akurat dla mnie bardzo na czasie :)
    Osobiście uwielbiam drewno i wszelkie naturalne tła, kwiaty, rośliny, liście. Podobają mi się niesamowicie Twoje zdjęcia, najczęściej widuję je na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :* Też ostatnio zaczęłam kombinować z liśćmi bo fajnie się komponują w zdjęcia :)

      Usuń
  36. Świetny wpis u mnie teraz królują kamienie :) ale zbieranie ich po zdjęciach męczy.. większość trafia do odkurzacza :D szczególnie te małe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie, że bardzo upodobałaś sobie kamienie :)

      Usuń
  37. Oj, Ty to jesteś ekspertką od ładnych teł na zdjęciach ;) Ja bardzo rzadko robię zdjęcia na bloga, zwykle skany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :))) Za to Ty jesteś ekspertem w rysunkach ❤

      Usuń
  38. Ja przeglądałam tła, ale na żadne nie mogłam się zdecydować póki co ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz, że ja kocham Twoje zdjęcia :) Tła bardzo, ale to bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja muszę jakieś fajne tło sobie kupić ;) Chociaż jedno ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne są te tła, ale ja tylko marmurowego potrzebuję :) Lecę w tygodniu po okleinę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Taka drewniana tacka by mi się przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo przydatny post, muszę sobie kupić jakieś tła :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale super nie pomyślam nawet żeby wydrukować sobie tło ;) muszę o tym pomyśleć super to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość takiego druku ma duże znaczenie, musi być wysoka żeby na zdjęciach ciężko było odróżnić :)

      Usuń
  45. Twoje zdjęcia zawsze są świetne, wszystko jedno, z jakim tłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie zawsze jest kicha z tłem... bo nie mam za dużego pola manewru w tym temacie :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow te tła to super sprawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytasz mi w myślach :D Ja co prawda szukam jednego konkretnego, a nie całego zestawu, ale jestem już bliżej jego znalezienia dzięki Tobie :) Dla mnie deski to numer jeden!

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie najlepiej sprawdzają się deski, wszelkiego rodzaju materiały lub okleina ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też lubię kombinować z tłem, choć ostatnio króluje u mnie futerko :). Jakiś czas temu to deski były nr. 1. Ja mam je w wersji typowego tła do sesji zdjęciowych, czyli na takim ala gumowym czymś. Niestety przy dużych zbliżeniach widać fakturę materiału, więc muszę kombinować. Ciekawa jestem czy na takim papierowym wydruku jaki masz, przy większym zbliżeniu - robieniu zdjęć malutkim przedmiotom też to widać?
    W sensie, gdybyś przykładowo chciała zrobić takie zdjęcie jak temu mydełku z tłem materiałowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie widać faktury, bo również robię zbliżenia :) Często robię zdjęcia na dużej przyslonie, żeby skupić się głównie na przedmiocie, wtedy jak wiesz tło jest bardziej rozmazane i w ogóle nie widać faktury :)

      Usuń
  51. Jedno już mam, ale chodzi za mną futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię te papierowe ale ostatnio na kocyku robię:P

    OdpowiedzUsuń
  53. Motywy z drewna wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  54. swietny patent z tym drukowanym tlem <3 ależ tu u Ciebie pieknie jest! dawno nie bylam az wstyd sie przyznawac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Ważne, że w końcu do mnie przybyłaś :D

      Usuń
  55. Świetny post, bardzo podobają mi się tła futerkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, szczególnie w połączeniu z ciemnymi produktami :)

      Usuń
  56. Tła Printea wyglądają świetnie i chyba się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)