PIERWSZE SPOTKANIE BLOGEREK W BIELSKU-BIAŁEJ + UPOMINKI OD SPONSORÓW


Cześć dziewczyny! 
W minioną niedzielę miałam okazję uczestniczyć w moim pierwszym blogerskim spotkaniu organizowanym przez Paulinę z bloga Zakochana w kolorkach oraz Asię z bloga Joanna Dobosz Make-up. Obie dziewczyny spisały się znakomicie w organizacji naszego meetingu. Zebrałyśmy się w sali szkoleniowej Affect Cosmetics w Pasażu Pod Orłem. Jeśli jesteście zainteresowane przebiegiem naszego spotkania i upominkami od sponsorów to zapraszam do dalszej części wpisu.


Na samym początku spotkania wystąpienie miał nasz gość specjalny czyli Pani Danuta Pers, zajmująca się handmade'owymi cudami. Autorka niesamowitych prac opowiedziała nam o swojej pracy, która zarówno jest pasją. Starała się nam przekazać, że w modzie nie ma ograniczeń, a jeśli wydaje nam się, że są to tworzymy je same. Każda z nas dostała inny upominek. Ja otrzymałam piękną spinkę do włosów z bordowymi kwiatami. Z tego co pamiętam Beata otrzymała fascynator z piór, Marta i Paulina kolczyki, a Weronika spinki do butów.


Podczas babskich rozmówek towarzyszyły nam niesamowite pyszności. Za catering odpowiedzialna była restauracja Rosso z Żywca. Do dzisiaj z rozmarzonym uśmiechem przypominam sobie pyszną sałatkę z grillowanym kurczakiem i serem cheddar. Pyszne ciasto przygotowała dla nas mama Asi.


Bardzo się cieszę, że poznałam dziewczyny, z którymi dzielę wspólną pasję. Na spotkanie szłam jako świeżaczek, bo nie znałam żadnej z dziewczyn. Przyznam, że lekko się stresowałam, ale następnym razem trochę szybciej się rozkręcę :D W tym miejscu zapraszam Was na pozostałe blogi, które są naprawdę ciekawe i wartościowe: 


Beata:


Marta:

Dagmara:

Dominika:

Kamila:


Weronika:


Paulina:


Asia:

W takcie spotkania każda z nas została obdarowana pięknymi upominkami od sponsorów. W torbach znalazły się kremy, balsamy, odżywki do paznokci, olejki, kosmetyki kolorowe, produkty do demakijażu, świeczki, próbki, katalogi i ulotki firm. Uczestniczki, które miały wizytówki posłały je w świat :) 



Teraz przedstawię Wam produkty, które otrzymałam na spotkaniu:

















Chciałam podziękować dziewczynom za organizację, marce Affect za udostępnienie sali szkoleniowej na nasze spotkanie, restauracji Rosso za pyszne jedzenie oraz sponsorom, którzy ufundowali dla nas upominki. 




Komentarze

  1. Niesamowite potrawy, podarunki i...zdjęcia! :) Naprawdę :)
    Niektóre produkty kojarzę, więc życzę miłego testowania. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już zaczęłam testy od kolorówki Affect :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z relacji pochodzą od Dagmary :D A kosmetyki ja fociłam :D
      Dzięki :*

      Usuń
  3. Miłe spotkanie. Cienie Affect mają dobre opinie. Jestem ich ciekawa bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, po pierwszych testach stwierdzam, że bardzo dobrze spełniają swoją rolę :) Szczególnie foliowy cień, czyli ten fioletowy :) Ten drugi jest mineralny ^^

      Usuń
  4. Ile fajnych rzeczy dostałyście, miłego testowania! :) No i spotkanie wydaje się po zdjęciach naprawdę super, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się być na podobnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze spotkanie i jestem pod wielkim wrażeniem :)

      Usuń
  5. Ciekawe spotkanie - takie inne niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno było super! A upominków pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tak patrzę na ten catering, to robię się głodna :-) to musiało być przyjemne spotkanie :-) affect cosmetics to dla mnie nowość

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak patrzę na ten catering, to robię się głodna :-) to musiało być przyjemne spotkanie :-) affect cosmetics to dla mnie nowość

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania są super! Można poznac fajne osoby o podobnej pasji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, tyle dobroci, mega zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa, ja jadę za tydzień na spotkanie blogerek w Łodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super, zazdroszczę :) Ja na kolejne wybieram się w marcu :)

      Usuń
  12. Na pewno było to udane spotkanie ! :* Super ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja na spotkanie jade w Marcu do Bochnii ;) Już się doczekać nie mogę jak zobaczę się z laseczkami ;)

    Widać że spotkanie ciekawe ;-)
    MIłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkiem marca jadę na spotkanie do Rybnika :)

      Usuń
  14. Ile cudownych rzeczy 😊 na spotkaniu byłam tylko jednym. I żałuję że tylko na jedynym 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze spotkanie więc wszystko przed Tobą! :)

      Usuń
  15. Wow! Rewelacyjnie spędziłaś czas. Takie spotkania są bardzo fajne i mamy nadzieję, że i my się na jakieś załapiemy ^^ Upominki genialne! Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze spotkanie, ale bardzo mi się spodobało! :)

      Usuń
  16. Super spotkania! Po zdjęciach sądzę, że atmosfera byla nieziemska ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna fotorelacja, bardzo podobają mi się zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkania są super! :) Świetne upominki i pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne spotkanie i fajne prezenty. Życzę przyjemnego używania ☺ a na blogi dziewczyn chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Blogi dziewczyn są rewelacyjnie, koniecznie do nich zajrzyj :)

      Usuń
  20. Nie dość że wspaniałe upominki to jeszcze pyszności Wam zaserwowali :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to widzę, że spotkaniu udane :) i bardzo fajne prezenty, więc miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze fajnie się spotkać w zacnej blogerskiej ekipie ;)
    Przecudne zdjęcia a i spinka do włosów- miazga! Przecudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, spineczka świetna, przyda się na jakąś większą okazję :)

      Usuń
  23. o firmie Affect pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się z nią poznać, bo mają świetne kosmetyki :)

      Usuń
  24. Ale wszystkie odszczelone :) super wyglądacie Dziewczyny :) bardzo ładne zdjęcia i świetna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze chciałam na czymś takim być <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ale fajnie się bawiłyście i to w bliskim mi mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty z Katowic jesteś? :D Mieszkałam tam kiedyś :D

      Usuń
  27. Ja wiem, że to nie do tematu, bo spotkanie wygląda na ciekawe i uwielbiam takie, ale....
    jestem pod megaprzeogromnym wrażeniem Twoich zdjęć! Dawno nie widziałam tak pięknych i to wcale nie na białym tle, którego mam już po dziurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to naprawdę bardzo mi miło! :) Cieszę się, że tak uważasz <3 Od razu mi się zrobiło cieplej na serduszku :)

      Usuń
  28. Piękne zdjęcia :) Nigdy nie miałam okazji być na takim kameralnym, blogowym spotkaniu, ale pod koniec lutego wybieram się na jedno z dziewczynami z Białegostoku :D Podoba mi się atmosfera i idea wspólnie spędzonych chwil i poznania siebie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie byłam na takim blogerskim spotkaniu, ale to na pewno świetne doświadczenie :) Uwielbiam poznawać inne dziewczyny, które tak jak ja interesują się kosmetykami i makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze spotkanie i bardzo mi się spodobało :)

      Usuń
  30. Ileż cudnych upominków, pyszności !!! Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji brać udziału w jakimkolwiek spotkaniu blogerskim, może po powrocie do Polski to się zmieni :)
    Ps. Jeśli będziesz miała nowe tła, z chęcią się skuszę, bo niektóre już mam (choć nie są to do końca tła ale dają radę ). Fajnie by było, gdybyś także miała w swoim sklepie tła związane z Porami Roku. Tak czy siak, piszę się na kolejne tła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze spotkanie, ale jestem zachwycona! :) Co do teł oczywiście dam znać :)

      Usuń
  31. Pięknie wyglądałaś! Bardzo podoba mi się taka fryzurka :))
    Świetne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja fryzura pod tytułem "nic mi nie wyszło z fal/loków, trzeba związać i natapirować" :D

      Usuń
  32. Zawsze gdy widzę takie wpisy żałuję, że w moim pobliżu nie ma takich spotkań... albo po prostu o nich nie wiem ;D Uwielbiam spotkania z koleżankami "po fachu", a u Was widać, że było bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)