ARGANOWY DUET DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW OD GLY SKIN CARE


Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałam Was zaprosić na recenzję dwóch produktów do włosów, których aktualnie używam w swojej pielęgnacji. Mowa o duecie arganowym: szamponie i odżywce od Gly Skin Care. O tym czy produkty sprawdziły się równie dobrze, jak wersja z olejem makadamia (pisałam o niej TUTAJ)  dowiecie się w dalszej części wpisu.





SZAMPON Z OLEJEM ARGANOWYM

OD PRODUCENTA: Szampon wzbogacony o olej arganowy, którego formuła zapewnia włosom odpowiednie i długotrwałe nawilżenie. Dzięki zawartości cennych składników: keratyny, panthe­nolu, białka pszenicznego i aloesu szampon poprawia kondycję włosów, nadając im zdrowy wygląd i blask. 

SKŁAD: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDE DEA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, ARGAN OIL, PANTHENOL, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROLYZED KERATIN, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, POLYQUATERNIUM-10, POLYQUATERNIUM 7, SODIUM CHLORIDE, DIOSDIUM EDTA, CITRIC ACID, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE.

CENA/POJEMNOŚĆ: ~15 zł/ 250 ml

DOSTĘPNOŚĆ: Tutaj (KLIK)

MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: 

Produkt otrzymujemy w plastikowej butelce z dozownikiem na klik, cała szata graficzna utrzymana jest w motywie kosmetyków Gly Skin Care. Opakowanie jest praktyczne, bez problemu można wydostać z niego potrzebną ilość produktu. Materiał z którego wykonana jest buteleczka jest miękki, dzięki czemu nietrudne będzie opróżnienie opakowania do końca. Myję włosy codziennie, więc od szamponu wymagam głównie dobrego oczyszczenia, niezbyt rzadkiej formuły oraz ładnego zapachu. Wersja arganowa na moich włosach sprawdziła się dobrze, jednak nie tak dobrze jak zestaw makadamia, który do tej pory jest moim faworytem. Konsystencja produktu jest dość gęsta, nie spływa z dłoni. Muszę wspomnieć tutaj o zapachu, który jest rewelacyjny i pokochałam go już dawno, stosując maskę z tej serii (recenzję możecie przeczytać TUTAJ). Szampon dobrze oczyszcza włosy, zostawia je miękkie, ale nie mają takiego blasku jak po pielęgnacji olejem makadamia. 

    



ODŻYWKA Z OLEJEM ARGANOWYM



OD PRODUCENTA: Odżywka do włosów wzbogacona o olej arganowy z formułą zapewnia włosom odpowiednie i długo­trwałe nawilżenie. Dzięki zawartości cennych składników: białka pszenicz­nego, keratyny, wita­miny E, panthenolu i aloesu Odżywka głęboko zregeneruje i wzmocni włosy, nadając im zdrowy wygląd i blask. 

SKŁAD: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Alcohol, Argan Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Disodium EDTA, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

CENA/POJEMNOŚĆ: ~ 20 zł/ 25o ml

DOSTĘPNOŚĆ: M. in. TUTAJ

MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Co do opakowania, to jest ono prawie identyczne jak szamponu. Oba produkty można rozróżnić za pomocą drobnego niuansu - butelka szamponu jest z przezroczystego plastiku, natomiast odżywki z matowego. Odżywka ma gęstą konsystencję z czego bardzo się cieszę, gdyż taka forma najlepiej spisuje się na moich włosach. Po zastosowaniu kosmetyku moje włosy są wygładzone, sypie i pachnące. Niestety znów nie zauważyłam tego blasku, który dawał mi zestaw z olejem makadamia. Uważam jednak, ze do codziennej pielęgnacji jest to dobry produkt.

PODSUMOWANIE:

Pielęgnacja duetem aganowym od Gly Skin Care spowodowała, że moje włosy są dobrze oczyszczone, sypkie i wygładzone. Jak wcześniej wspomniałam, zabrakło mi blasku a także "odbicia" włosów od skóry głowy, którą dawał mi komplet z olejem makadamia. Jednak do codziennej pielęgnacji jest to dobry wybór. Warto pamiętać, że wszystko zależy od rodzaju włosów jaki posiadamy. U jednych sprawdzi się bardziej olej arganowy, u innych makadamia, a jeszcze u innych kokosowy.

+ piękny zapach
+ wygładzenie i nawilżenie włosów
+ oczyszczenie włosów
+ praktyczne opakowania
+ cena
+ wydajność

- dostępność (dość ciężko znaleźć go stacjonarnie)


Komentarze

  1. Ciekawy duecik :) Nie miałam go, a chętnie kiedyś wypróbuję :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt ciekawy, ale chyba bym się obawiała, że może przeciążyć moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo delikatne włosy, sporo kosmetyków mi je przeciąża :( Ale w tym wypadku nic takiego nie zauważyłam :)

      Usuń
  3. produktów nie znam ale lubie olejki w szamponach / odżywkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy lubią się z olejem arganowym :) zainteresowały mnie te produkty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoje włosy lubią argan to spróbuj tego duetu albo trio (z maską :))

      Usuń
  5. Czyli fajne :) Jeszcze nie miałam niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sporo ich kosmetyków testowałam i na niczym się nie zawiodłam :)

      Usuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze testować tego duetu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się zakochałam w tym duecie ale to nic dziwnego bp moje włosy uwielbiają kosmetyki z olejem arganowym. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje bardziej lubią olej makadamia ale z arganem też się dogadują :)

      Usuń
  8. uwielbiam olejek arganowy
    więc na pewno te kosmetyki bym polubiła
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie bym wypróbowała ten duet ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sobie wyobrażam ich zapach, to musi być coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ale w sumie chetne bym skorzystała :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że ten zestaw sprawdził by się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką, ale ma interesujące produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty mają bardzo fajne, asortyment narazie nie jest bardzo szeroki ale każdy wybierze coś dla siebie :)

      Usuń
  14. Pierwszy raz widzę tą markę, ale kosmetyki wyglądają super :D

    Pozdrawiam
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy zestaw, chociaż też brakowałoby mi tego połysku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Argan działa dobrze na moje włosy ale jednak nie tak dobrze jak makadamia :)

      Usuń
  16. OOOo u Ciebie zawsze sie czegos nowego dowiem:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle fenomenalne zdjęcia! Uwielbiam produkty arganowe więc chętnie bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Skoro lubisz produkty arganowe to te z pewnością dobrze Ci posłużą :)

      Usuń
  18. Interesujące te produkty, chociaż bardziej kusi mnie właśnie seria z olejem makadamia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardziej spasowała wersja makadamia :)

      Usuń
  19. Myślę że u mnie efekt byłby zadowalający :) ale postanowiłam wykończyć produkty do włosów do 0 i dopiero kupować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, niezłe postanowienie :) Ja mam chyba z 5 otwartych szamponów ... :P

      Usuń
  20. Miałam z tej firmy serum do rzęs, ale nie było zbyt dobre... Raczej produkty tej firmy mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum do rzęs nie miałam, bo nie przepadam za takimi specyfikami :P

      Usuń
  21. Olejki w szamponach niestety są nie dla mnie. Obciążają. Chętnie wypróbowałabym za to odżywkę, tylko ten isopropyl alcohol odstrasza. Ano i dlaczego wszędzie ładują tyle protein :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odżywka sprawuje się dobrze, mimo, że moje włosy średnio przepadają za proteinami :)

      Usuń
  22. Odżywkę z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się zdjęcia, produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam suchy olejek do włosów i ciała, chętnie poznam jeszcze coś tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  25. oo coś dla mnie, lubię stosować produkty do pielęgnacji włosów. Z tej marki miałam kiedyś płyn do mycia twarzy i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te jestem zadowolona z produktów Gly Skin Care :)

      Usuń
  26. Ciekawią mnie kosmetyki tej marki. Na te do włosów nawet nie patrzę, bo mam nadmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tej serii nie miałam okazji używać, ale ich linię do włosów Macadamia Oil & Keratin bardzo polubiłam. Fajne kosmetyki w rozsądnej cenie, szkoda, że nie są łatwiej dostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam, bo stacjonarnie na pewno miały by więcej fanów :(

      Usuń
  28. Podejrzewam, że ja nieraz pomyliłabym opakowania :-) z tej firmy miałam bardzo dobry krem pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na wersję macadamia mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie zdecydowanie bardziej przekonują właśnie produkty z olejem macadamia. Mam wrażenie, że moje włosy znacznie lepiej na nie reagują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też makadamia zdecydowanie lepiej się sprawdza :)

      Usuń
  31. Prezentują się ciekawie, ale między wierszami tak zachwalasz tą wersję z makadamią, że chyba prędzej skusiłabym się na tamtą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam próbkę tego duetu, która starczyła mi na 2 użycia i o ile odżywka była okej, tak szampon mocno wysuszał mi skórę głowy :C Wersji makadamia nie znam, ale skoro jest lepsza, to bardzo mnie ciekawi :) Szkoda, że te kosmetyki są tak ciężko dostępne stacjonarnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szampon sprawdza się dobrze, ale wiadomo wszystko zależy od skóry :) Też żałuję, że bardzo ciężko dostać je stacjonarnie :( Makadamia zdecydowanie lepsza :)

      Usuń
  33. Świetne kosmetyki. Dla moich włosów idealne :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)