SPOTKANIE ZAPRZYJAŹNIONYCH BLOGEREK W RYBNIKU - CZ. 1 RELACJA


Cześć dziewczyny!
Dzisiaj wpadam do Was z krótkim postem, w którym przedstawię Wam relację ze spotkania blogerek, które odbyło się w Rybniku. W tym miejscu bardzo chcę podziękować Oli za zaproszenie oraz, że mogłam wziąć udział w tak świetnym evencie. 

Spotkanie odbyło się w restauracji Pasja w Rybniku, więc nie było mowy o burczących z głodu brzuchach. Na samym początku naszym gościem był Pan Adam z platformy Reach a Blogger, który opowiedział nam o współpracach- zarówno tych płatnych jak i barterowych. Przedstawił nam także zasady na jakich działa portal. Oczywiście założyłam już konto i bardzo ciekawi mnie jakie będą efekty. Następnie miałyśmy czas na jedzonko :) Ja zaczęłam od deseru... Suflet czekoladowy był pyszny! Za to porcja penne była tak duża, że niestety mnie pokonała :D
Później nadszedł czas na upominki i ploteczki. Paczek było tyle, że Ola je rozdawała i rozdawała,a końca nie było :) Wszystkie upominki przedstawię Wam w drugiej części relacji, która pojawi się niedługo. 

Niestety światło w restauracji niezbyt sprzyjało robieniu zdjęć, ale parę ujęć udało mi się zrobić :)


Jak widać, wszystkie dziewczyny z ciekawością sprawdzały zawartość toreb i pewnie w głowie krążyła myśl "Gdzie ja to wszystko zmieszczę?!" Ale kosmetyków nigdy nie ma za dużo!
Oprócz upominków od sponsorów czekały na nas dwa umilacze- jeden od Oli, a jeden od Pana Adama. 

A takie magnesy i naklejki upamiętniające spotkanie mamy od http://www.fotobum.pl/  i https://booklet.pl/ 

Jak widzicie wszystko zorganizowane było na tip-top! Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w takim wydarzeniu i poznać dziewczyny, które do tej pory znałam jedynie online.

Przy okazji zapraszam Was do pozostałych uczestniczek spotkania: 



Komentarze

  1. Miło było Cię Kinia poznać ;) Do zobaczenia, mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Deser wygląda przepysznie!
    Czekam na wpis z upominkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak daleko mam do Rybnika bo chętnie bym się zglosila ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Suflet czekoladowy oO <3 :-D a spotkanie w świetnym gronie na pewno było udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było super! Do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, ze spotkanie należało do udanych.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spotkanie, może i my będziemy miały okazję się poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że było świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne spotkanko miałyście:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Ja nie byłam jeszcze na spotkaniu blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że kiedyś i my się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spotkania są super, mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane wziąć udział w jednym z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy tylko skończy mi się szkoła, muszę wybrać się na jakieś spotkanie. Szkoda że nie ma takich w wakacje ; (

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To na pewno było cudowne spotkanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Krotko i na temat :) moze kiedys i ja bede obecna na takim spotkaniu :p pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze jak ja bym chciała wziąść w czyms takim udział :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są takie spotkania :) Czekam na wpis z upominkami, ciekawa jestem co teraz będziesz testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te spotkania, mam nadzieje że będę mieć okazję kiedyś w takim uczestniczyć. Upominki bardzo fajny gest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie nie było :( Załuję, bo bardzo chciałam Cię poznać osobiście :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać :)

      Usuń
  21. Zapewne spotkanie bardzooo udane!:) Super

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo miło było Cię poznać, do następnego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę! Bardzo lubię takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze zazdrosCze takich spotkań, świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że spotkanie było dopięte na tip top i że się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę znajome twarze ;) musiało być super ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie spotkania :) można rozmawiać na tematy blogowe bez końca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Szkoda tylko, ze czas tak szybko leci :(

      Usuń
  28. Na takie spotkania też bym chętnie wpadła ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Która z nas nie wybrała się na takie miłe spotkanie ? Mam nadzieję, że po powrocie do Polski uda mi się czasem wyrwać na jakieś podobne spotkanie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądam relacje ze spotkań i sama mam znów ochotę coś zorganizować :)I chyba zacznę znów coś myśleć na koniec lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania są świetne :) Pokombinuj coś :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)