GORĄCO MI GORĄCO - PARĘ SŁÓW O TERMOMETRZE DO CIAŁA I OTOCZENIA DIAGNOSTIC NC300


Cześć kochane!
Na moim blogu dość często pojawiają się wpisy z domowym sprzętem medycznym. Skąd się biorą? Chyba z mojego wiecznego pociągu do medycyny... Czasami do dzisiaj żałuję, że nie poszłam na medycynę i nie zostałam chirurgiem! Teraz nie mam na co narzekać- obecna praca mimo iż nie związana z medycyną to bardzo mnie satysfakcjonuje, a upust innym zainteresowaniom daję na blogu. Taki zdrowy układ. Dzisiaj przychodzę do Was z termometrem, który wraz z momentem przyjścia do mnie spowodował, że się rozchorowałam- chciał chyba być szybko przetestowany. Jak się sprawdza pomiar temperatury w sekundę? Zapraszam Was do dalszej części wpisu.



TERMOMETR NA PODCZERWIEŃ DIAGNOSTIC NC300

Termometr przeznaczony jest do pomiaru temperatury ciała i otoczenia w sposób bezdotykowy. Zapewnia dokładny i wiarygodny pomiar w bardzo krótkim czasie. Po włączeniu urządzenia wyświetla się ostatni zarejestrowany wynik. Termometr wyłącza się automatycznie po 30 sek. 
Z boku termometru znajduje się przełącznik na którym wybieramy odpowiedni pomiar: głowa oznacza pomiar temperatury ciała, natomiast domek to pomiar temperatury otoczenia. Pomiar trwa dosłownie sekundę, a w przypadku podwyższonej temperatury przyrząd wydaje sygnał alarmowy. Warto wspomnieć, że w komplecie otrzymujemy także etui, w którym możemy przechowywać termometr. 

Termometr na podczerwień to duże udogodnienie. Oszczędzamy czas i siły, których i tak mamy mało podczas choroby. Mój model możecie kupić TUTAJ już za 80 złotych.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą Diagnosis. W ofercie posiadają również inhalatory dla dzieci, glukometrytesty narkotykowe oraz testy ciążowe.

Stosujecie takie termometry czy stawiacie na klasyczne wersje? :)

Komentarze

  1. W domu mam obie wersje i tradycyjny i bezdotykowy.Uwielbiam ten drugi ze względu na większą wygodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, szybki pomiar to zdecydowana wygoda :)

      Usuń
  2. Też mam ten termometr, jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię bezdotykowe termometry, fajnie się sprawdza a różnica między tradycyjnym jest niewielka. Taki produkt jest zdecydowanie bardziej higieniczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! I bezpieczniejszy, bo nie ma możliwości stłuczenia :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie wolę termometry rtęciowe albo galowe, jakoś bardziej im ufam, ale pisałam Ci już o tym na Instagramie :D Bezdotykowe sprawdzają się jednak lepiej u dzieci - maluszek nie wysiedzi 5 minut w spokoju, nie mówiąc o trzymaniu pod pachą termometru :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba dlatego głównie polecany jest dla maluchów :D

      Usuń
  5. Aktualnie nie mam w domu żadnego haha :D Fajny sprzęt, wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, czasami lepiej nie wiedzieć ile się ma temperatury ;D

      Usuń
  6. Ja mam jeszcze taki na rtęć i on jest chyba najlepszy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zwykły termometr z alkoholem ^^ Jeśli lubisz testować kosmetyki - zapraszam na urodzinowe rozdanie. Trwa jeszcze tylko kilka dni, aż 5 osób wygrywa zestawy kosmetyków, biżuterii i kosmetycznych dodatków! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa taki termometr, dużo większa wygoda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. termometr który miałam niedawno mi się zepsuł więc rozejrzę się za tym, który pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny jest, szczerze mówiąc większość osób z tego co widzę to już nie używa klasycznych termometrów choćby​ przez to że trzeba długo trzymać je pod pachą :P mało wygodne :) a tutaj jest szybciutko i po sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa, myślałam kiedyś o zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny sprzęt. Może i u mnie w domu powinno się znaleźć dla niego miejsce, bo tradycyjny termometr rtęciowy potrzebuje dużo czasu, by odpowiednio zmierzyć temperaturę i nie raz najadłam się strachu, że się zbił, bo go upuściłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, więcej kłopotu niż pożytku z tego rtęciowego :)

      Usuń
  13. Też mam taki termometr i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawda jest taka , że na chwilę obecną nie mam w domu żadnego termometru , bo nawet nie było ostatnio specjalnie potrzeby z niego korzystać i wolałabym żeby tak zostało. Jednak gdyby kiedyś pojawiło się dziecko taki sprzęt na pewno by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad moim termometrem wisi chyba jakieś fatum, bo od momentu jak go mam to często choruję :(

      Usuń
  15. ja od kiedy jestem na swoim to termometru nie posiadam :D takie cacko by się na pewno przydało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Ja dopiero teraz dorobiłam się porządnego termometru :)

      Usuń
  16. Ten post uświadomił mnie, że nie kupiłam jeszcze do swojego mieszkania termometru... Chyba muszę się w końcu w jakiś zaopatrzyć, chociaż chyba wolę klasyczne, rtęciowe termometry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :) Ja już rtęciowych nie używam, przyzwyczaiłam się do tego :)

      Usuń
  17. Przydałby mi się taki termometr.Mam córeczkę, która mi ucieka,gdy chcę jej włożyć termometr pod pachę.Takie urządzenie jest mega wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to rewelacyjnie rozwiązanie dla Ciebie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)