AQUA π COSMETICS - REGENERUJĄCY KREM NAPRAWCZY AQUA MAGICA SEMPRE

Cześć dziewczyny!
Możecie zauważyć, że ostatnio na blogu pojawia się sporo kosmetyków marki Aqua π - dość nowej i jeszcze nierozpowszechnionej w naszym kraju. W firmie drzemie wielki potencjał, od czasu kiedy używałam pierwszego ich produktu- kremu pod oczy marka przechodzi ciągłe transformacje, które dopieszczają produkty w każdym calu. Dzisiaj przedstawię Wam regenerujący krem naprawczy Aqua Magica Sempre, który posłuży nam zarówno na dzień i na noc.


Aqua Magica Sempre to regenerujący krem naprawczy, który gwarantuje głębokie odżywienie oraz wzmocnienie struktur kolagenu (typu I, III i IV). Składniki aktywne produktu wpływają na rewitalizację skóry oraz redukcję typowych oznak starzenia. Zawarte w składzie lipopeptydy działają przeciwzmarszczkowo poprzez wypełnienie zmarszczek od "wewnątrz" oraz redukując ich głębokość. Skóra przez to wygląda na bardziej jędrną i elastyczną. Poza substancjami naprawczymi krem zawiera także te o działaniu nawilżającym, które pomagają zabezpieczyć cerę przez utratą wody.

Czy krem Aqua Magica Sempre jest odpowiedni dla mnie?
Krem możemy stosować zarówno na dzień jak i na noc. Polecany jest do każdego typu cery dojrzałej oraz wrażliwej. Stosujemy go na twarz, dekolt oraz szyję. 

Pojemność & cena: 50 ml/ 45 zł

Dostępność: sklepy stacjonarne: LISTA (KLIK) oraz online - (KLIK)

Skład: Aqua, IsopropylPalmitate, CetylAlcohol, Glycerin (and) AlbiziaJulibrissin Bark Extract (and) Darutoside, Glycerin, GlycerylStearate, Polyglyceryl-3 MethylglucoseDistearate, Glycerin (and) Aqua (and) EuphrasiaOfficinalisExtract, Phenoxyethanol, TocopherylAcetate, Disodium EDTA.


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: 

Jak już wcześniej wspomniałam nie jest to moje pierwsze spotkanie z marką Aqua π. Całkiem niedawno mogliście poczytać u mnie o ich kremie redukującym oznaki zmęczenia i stresu - Aqua Magica Intenso (recenzja); a w lutym pojawiła się recenzja (klik) kremu pod oczy. W planach mam jeszcze wpis na temat balsamu ujędrniająco-modelującego. 
Opakowanie produktu jest wykonane ze szkła, przez co krem prezentuje się bardzo elegancko. Słoiczek posiada standardową pojemność 50 ml. Zapach można określić jaki neutralny i delikatny, który uprzyjemnia aplikację. Kompozycja zapachowa pozbawiona alergenów.
Konsystencja kremu jest gość gęsta przez co jest on wydajny. To chyba wspólna cecha wszystkich produktów tej marki. Krem wchłania się dość wolno i u mnie zostawia delikatny film. Cera po jego użyciu jest miękka i miła w dotyku. Krem nie wywołuje podrażnień. Nie zawiera: parabenów, lanoliny, parafiny, olejów mineralnych, sztucznych barwników. Nada się jako baza pod makijaż. 
Największym plusem jest chyba nawilżenie jakie dał mojej skórze podczas regularnego stosowania. Odczułam także zredukowanie napięcia skóry na policzkach. 



PODSUMOWANIE: 

+ nawilżenie skóry
+ wydajność
+ cena
+ zapach
+ konsystencja
+ uniwersalność
+ ujędrnienie skóry
+ redukcja napięcia

+/- dostępność (stacjonarnie kupicie go TUTAJ oraz w sklepie ON LINE)

- potrzebuje czasu na wchłonięcie (może zostawiać delikatny film)

Po raz kolejny Aqua π nie zawiodło! Kremu używam głównie na noc, gdyż w rano gdy liczy się każda cenna minuta nie mogę dać wiele czasu na wchłonięcie kremu. Polecam go dla cer suchych w kierunku normalnych, bo przy tłustej może szybko powodować jej świecenie. U mnie sprawdził się bardzo fajnie, ale wolę jego brata Intenso :)
Znacie produkty Aqua π?
O marce możecie przeczytać na ich stronie internetowej KLIK - oraz na facebook'u KLIK




Komentarze

  1. Nie jest mi znana ta marka, ale krem wykazuje bardzo fajne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo przypadły do gustu kosmetyki tej marki :)

      Usuń
  2. Konsystencja wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem możliwe, że dogadalibyśmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę, że to powiem ale szklany słoiczek praktycznie bez większych wad to i cena powinna być wyższa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, cena jest dość niska jak za całokształt :D

      Usuń
  5. Ja mam cerę tłustą, ale moja mama myślę że mogłaby być z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam firmy ale widzę ją coraz częściej na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam już kilka recenzji na jego temat i nie ukrywam że chciałbym go wypróbować a marka jest mi tak naprawdę nie znana z wyjątkiem blogów nigdzie ją wcześniej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście marka teraz często pojawia się na blogach :) Warto spróbować!

      Usuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja taka zachęcająca, a ja już wiem, że się u mnie nie sprawdzi :-( Isopropyl Palmitate od razu zapcha mi skórę.. nawet w małych ilościach w kremach odczuwam jego działanie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszna szkoda, bo krem jest naprawdę godny polecenia :(

      Usuń
  11. kusisz i kusisz produktami tej marki, szkoda tylko, że dostępność jest taka licha chociaż dla chcącego nic trudnego:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam marki, ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam tych kosmetyków, ale na wiosnę i lato lubię kremy mocno nawilżające, ten który dziś pokazujesz wybrałabym na noc, a na dzień coś lżejszego jednak, bo mam mieszaną cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja cały czas używam mocnych nawilżaczy :) Jeśli lubisz takie na lato to polecam wersję Intenso która jeszcze mocniej nawilża :)

      Usuń
  14. przez chwilę zastanawiałam się czy nie czytałam już tego :D ale okazało się że jednak nie ;) skoro jednak piszesz że mogłabym się świecić to chyba nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że mogę wprowadzić zamęt dając podobne recenzje :D

      Usuń
  15. Ślicznie ten kremik wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba tez mi się bardziej jego brat podoba 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)