POCZUJ RYTM Z VASA BLA OD SUDIO SWEDEN


Hej kochane!
Czy jest coś co towarzyszy Wam w dobrych i złych momentach życia? Coś co czasami dodaje otuchy, relaksuje, a czasami pogrąża w nostalgii? U  mnie jest to muzyka! Pokusiłabym się o stwierdzenie, że całe nasze życie to indywidualna playlista zawierające różne gatunki muzyki. Co powiecie na to, żeby nasze ulubione kawałki zawsze były z nami i brzmiały znakomitą jakością? Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o moim nowym nabytku od Sudio Sweden - różowych, bezprzewodowych słuchawkach Vasa Bla, które przeniosą nas w inny wymiar wrażeń. 


SUDIO VASA BLA - MUZYKA ZAWSZE PRZY TOBIE

Od czego tu zacząć? Jak same widzicie... są piękne :) Producent zadbał o najdrobniejsze szczegóły podczas projektowania designu tych słuchawek. Minimalizm w każdej postaci- w końcu słuchawki dotarły do mnie ze Szwecji. 

Do wyboru mamy cztery wersje kolorystyczne (mimo, że jestem wielką fanką różu to wahałam się które wybrać):
- czarne z różowym złotem
- białe z różowym złotem
- różowe z różowym złotem
- niebieskie ze złotem

Słuchawki to nie wszystko co otrzymamy od producenta! Produkt przychodzi do nas opakowany w twardy kartonik (mniej więcej wielkości zeszytu) zamykany na magnes. Po otwarciu naszym oczom ukazują się 2 małe pudełeczka. W jednym znajdziemy słuchawki, a w drugim ładowarkę, etui, 4 dodatkowe nakładki silikonowe, metalowy klips do słuchawek oraz instrukcję obsługi, certyfikat gwarancji jakości. Dla mnie wielkie wow!

Mimo, iż producent nie dołącza instrukcji obsługi w języku polskim to na pewno bez problemu poradzimy sobie z podłączeniem naszych słuchawek poprzez Bluetooth do telefonu, komputera czy innego sprzętu. W razie problemów możemy skorzystać z FAQ na stronie Sudio, gdzie znajdziemy opis podłączenia krok po kroku wsparty filmikiem. 

    



CO OBIECUJE NAM PRODUCENT?

- wysoką jakość dźwięku
- elegancki design
- 8 godzin nieprzerwanej przyjemności słuchania
- możliwość odbioru telefonu i prowadzenia rozmów telefonicznych
- prosta kontrola poprzez pilot sterujący
- kompatybilność z iPhone7 oraz wszystkimi urządzeniami Bluetooth



SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

Typ: 10,2 mm Dynamic Speaker
Wrażliwość: 113 dB SPL @ 1 kHz
Impedancja: 32 Ohm @ 1kHz
Pasmo przenoszenia: 18 H-23 kHz
Obudowa: materiał kompozytowy, aluminium
Wykończenie: wysoce wypolerowane metalowe krawędzie
Model: douszne, Bluetooth 4.1
Waga: 22 gram (obudowa)
Zasięg: 10 metrów
Żywotność baterii: 8 godzin (przy ciągłym użytkowaniu), 10 dni (rezerwy)
Czas ładowania: 10 minut (możliwość ponownego włączenia słuchawek), 120 minut (pełne naładowanie)


Słuchawki towarzyszą mi praktycznie codziennie- czy to na spacerze z psem, czy w drodze do pracy, bądź przy wykonywaniu drobnych prac domowych. Najbardziej cenię w nich brak kabla, który przyznajmy, że często doprowadza do szału. Na spacerze z psem nie raz spadł mi telefon gdy chciałam zmienić kawałek, a w tym wypadku jednym klikiem na panel zmieniamy piosenkę. Nie ma zakłóceń, choć 10 metrów podane przez producenta musiałoby być chyba w linii prostej bez żadnych przeszkód. W każdym razie po mojej kawalerce mogę się swobodnie poruszać. Mając telefon w torebce bądź kieszeni też nie powinno być zakłóceń- przynajmniej u mnie one nie występują. Produkt z powodzeniem posłuży nam jako zestaw słuchawkowy do prowadzenia rozmów telefonicznych. Dodatkowo do zestawu producent dodaje nam metalowy klips, którym możemy przypiąć słuchawki do ubrania. Vasa Bla są bardzo lekkie więc musimy uważać kiedy z nich nie korzystamy a nosimy je na karku, gdyż przez nieuwagę możemy je zgubić. 



Na początku myślałam, że nie będę używać etui, jednak jest ono tak urocze, że grzech z niego nie korzystać. Etui wykonane jest ze skóry, po bokach porządnie przeszyte grubszymi nićmi. Zamyka się na kapselek. W zestawie znajdziemy także silikonowe nakładki w różnych rozmiarach. Dla mnie idealne są "większe od najmniejszych" :D. Ich zmiana jest bezproblemowa.



Podsumowując, są to słuchawki dla każdego! Dla tych aktywnych (posłużą z powodzeniem na siłowni, podczas spacerów), jak i dla domatorów. Niewątpliwie jednym z większych plusów jest ich niesamowity design. W swojej ofercie Sudio Sweden posiada także słuchawki z kablem - model Tva, Klang i Vasa oraz bezprzewodowe słuchawki Regent z wymiennymi nakładkami. 

#sudio #sudiosweden #sudiomoments

Na koniec mam dla Was małą niespodziankę. Z kodem GORZELA15 macie 15% rabatu na wszystkie słuchawki zakupione na stronie Sudio Sweden. Pamiętajcie, że dostawa do Polski jest darmowa i ekspresowa.

Używacie słuchawek, czy może wolicie słuchać muzyki na głośnikach? Znacie produkty Sudio Sweden?


Komentarze

  1. Cudowne są te słuchawki! Oczy mi się świecą jak na nie patrzę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jakie one piekne! nie pogardzila bym takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. One są piękne, na ich stronie od razu wpadły mi w paczadełko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te słuchawki i zakochałam się w nich do tego stopnia że już się z nimi nie rozstaję. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przecudnie, też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie spacer to lek na wszystko :) a słuchawki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również - dlatego minimum raz dziennie spacer musi być :)

      Usuń
  7. Ale świetne sa szkoda tylko, ze ja nie lubie tych "koreczków" :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, niektóry wolą nauszne :) Ale takie też mają w ofercie :)

      Usuń
  8. Podoba mi się kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są! Szkoda, że cena taka wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, cena bardzo duża... pewnie m.in.poprzez ich desing :(

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia, Kochana!

    Słuchawki wyglądają świetnie :)
    Zazdroszczę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądają naprawdę cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te słuchawki są cudowne! Sama jestem w nich zakochana ;) Piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słucham muzyki, ale oglądam czasem filmy, więc słuchawki się przydają. W tej chwili mam takie zwykłe "duże" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję rację poprzedniczkom, prezentują się pięknie! Bezprzewodowe słuchawki to spore udogodnienie i sama rozważam ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na prawdę świetne są te słuchawki! Nie wyobrażam sobie teraz bez nich wyjść z domu. =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój post spowodował , że chcę ich, są takie piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, one są tak piękne, że ciężko się im oprzeć :D

      Usuń
  17. Uwielbiam muzykę a jeszcze bardziej dobre słuchawki, które potrafią pięknie wydobywać dźwięk. Czekam również na te słuchawki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słuchawki tej marki to zdecydowanie najpiękniejsze jakie w życiu widziałam! Wersja bioło-złota najbardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Dla mnie jako dla fanki różu wybór był ułatwiony, ale białe mnie bardzo kusiły <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)