REGENERACYJNA MOC BAMBUSA I OLEJU AWOKADO - POZNAJ WŁOSOWY KWARTET BIOVAX L'BIOTICA


Cześć kochane!
Dzisiaj chciałam Was zaprosić na świeżutki, zielony post- tak na przywołanie wiosny! Przyznajmy, że po zimie nasze włosy potrzebują regeneracji. Mróz, noszenie czapki, przebywanie w ogrzewanych pomieszczeniach- wszystko to niestety odbija piętno na naszej czuprynie. W tym poście opowiem Wam o serii do włosów Biovax Bambus & Olej Awokado od L'biotica, która za zadanie ma maksymalnie zregenerować, pogrubić i zagęścić włosy. To jak? Sprawdzimy czy zostały spełnione obietnice? 


OD PRODUCENTA: Bambus & Olej Avocado to kompleksowa, intensywnie regenerująca gama kosmetyków, zapewniających wielowymiarową pielęgnację włosów suchych, osłabionych oraz pozbawionych gęstości. Kuracja opracowana w celu pogrubienia włosów, zwiększenia ich gęstości oraz gruntownego wzmocnienia. Zapewnia profesjonalną pielęgnację włosów od cebulek aż po końcówki włókien.

JAKICH EFEKTÓW MOŻEMY SPODZIEWAĆ SIĘ NA WŁOSACH PO ZASTOSOWANIU KURACJI?

1. zrekonstruowanie struktury włosa na całej długości
2. zmniejszenie łamliwości
3. wzmocnienie
4. nawilżenie i wygładzenie pasm
5. pogrubienie i zwiększenie objętości
6. większa sprężystość i elastyczność

Poniższe produkty w swoim składzie nie zawierają parabenów, SLS, SLES, silikonów oraz parafiny. 



INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA POGRUBIAJĄCA I ZAGĘSZCZAJĄCA WŁOSY


Maska zawiera kompleks 3D Bamboo Protect (o tym kompleksie wspomnę później), który odbudowuje i pogrubia strukturę włosa. Wykazuje także właściwości reperujące zniszczenia łodygi włosa. Pasma odzyskują zdrowy blask, sprężystość oraz witalność.

SKŁAD: AQUA PURIFICATA* • CETEARYL ALCOHOL • CETEARETH-20 • PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL* • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE • BAMBUSA ARUNDINACEA ROOT EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS (LEAF/STEM) EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS SHOOT EXTRACT* • SILICA • HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL* • HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE • PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE • BIS-(ISOSTEAROYL/OLEOYL ISOPROPYL) DIMONIUM METHOSULFATE • LACTIC ACID • PARFUM • BENZYL ALCOHOL • BHT • METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE • METHYLISOTHIAZOLINONE • ISOPROPYL ALCOHOL • C.I. 42090 • C.I. 19140

CENA/POJEMNOŚĆ: ~17zł/250ml

DOSTĘPNOŚĆ: apteki, drogerie online np. TUTAJ

JAK UŻYWAĆ? Rozprowadź maskę na umytych i osuszonych ręcznikiem włosach, a następnie wmasuj ją we włosy i skórę głowy. Aby uzyskać efekt intensywnej regeneracji i silnego odżywienia nałóż Termocap (dołączony jest do maski) i pozostaw maseczkę na 15 minut lub dłużej. Następnie dokładnie spłucz włosy strumieniem chłodnej wody. Kurację należy powtarzać co 3-5 dni.




KOMPLEKS 3D BAMBOO PROTECT = SYNERGIA ROŚLINNYCH FRAKCJI
Ekstrakt z korzenia bambusa 
Wyciąg z liści bambusa
Olejek z pędów bambusa
Olej awokado


REGENERUJĄCY OLEJEK DO WŁOSÓW 

Regenerujący Olejek do Włosów to luksusowe uzupełnienie pielęgnacji w serii Bambus & Olej Avocado. Jest odpowiedzialny za wzmocnienie, odbudowę i rozświetlenie włosów oraz przywrócenie im elastyczności i zdrowego wyglądu. 

SKŁAD: CYCLOPENTASILOXANE • DIMETHICONOL • AMODIMETHICONE • PHENYL TRIMETHICONE • BAMBUSA VULGARIS (LEAF/STEM) EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS SHOOT EXTRACT* • PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL* • HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL* • GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL* • RETINYL PALMITATE • TOCOPHERYL ACETATE • LINOLEIC ACID* • CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL* • ISOPROPYL MYRISTATE • ISOHEXADECANE • PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE • PPG-3 CAPRYLYL ETHER • PARFUM • BHT

CENA/POJEMNOŚĆ: ~ 26zł / 50 ml

DOSTĘPNOŚĆ: apteki, drogerie online np. TUTAJ

JAK UŻYWAĆ: Niewielką ilość olejku rozetrzyj w dłoniach i rozprowadź na umytych, wilgotnych i osuszonych ręcznikiem włosach. Pozostaw bez spłukiwania. Preparat może być stosowany również na suche włosy do wykończenia fryzury oraz na końcówki w celu ich zabezpieczenia i regeneracji. 

Lekka formulacja nie obciąża włosów. Receptura olejku oparta została o starannie dobrane, naturalne i bezpieczne składniki.


ODŻYWKA PIELĘGNACYJNA BB 60 SEKUND

Odżywka pielęgnacyjna BB została zaprojektowana tak, aby odżywić, chronić i nawilżać włosy, jednocześnie nie obciążając ich nadmiarem składników odżywczych. Bezproblemowa aplikacja to zasługa doskonale wyważonej konsystencji: kremowej i jednocześnie lekkiej. Jej zwarta tekstura sprawia, że odżywka łatwo rozprowadza się na mokrych włosach i z nich nie spływa, a lekkość pozwala na błyskawiczne spłukanie po upływie wymaganego czasu.

SKŁAD: AQUA PURIFICATA* • GLYCERIN • RICINUS COMMUNIS SEED OIL* • CETEARYL ALCOHOL • SORBITOL • CETEARETH-20 • STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE • QUATERNIUM-80 • BAMBUSA ARUNDINACEA ROOT EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS (LEAF/STEM) EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS SHOOT EXTRACT* • SILICA • PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL* • HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL* • PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE • PHENOXYETHANOL • ETHYLHEXYLGLYCERIN • BHT • PARFUM • C.I. 42090 • C.I. 19140 • CITRIC ACID.

CENA/POJEMNOŚĆ: 16 zł/ 200 ml

DOSTĘPNOŚĆ: apteki, drogerie online np. TUTAJ

JAK UŻYWAĆ: Odżywkę nakładamy na włosy, omijając ich nasadę. Odżywka działa natychmiastowo na powierzchni włosa, wystarczy 60 sekund. Po upływie tego czasu należy dokładnie spłukać odżywkę. Stosować każdorazowo, po uprzednim umyciu włosów szamponem. Można stosować codziennie.


INTENSYWNIE REGENERUJĄCY SZAMPON POGRUBIAJĄCY I ZAGĘSZCZAJĄCY WŁOSY

Szampon to podstawa codziennej pielęgnacji. Został on skomponowany tak, aby z jednaj strony efektywnie oczyszczał włókno włosa i skórę głowy z zanieczyszczeń, które osadzają się na nich w ciągu całego dnia, a z drugiej – odnawiał ochronny płaszcz lipidowy i regulował nawilżenie.  Szampon, dzięki zastosowaniu efektywnych, starannie dobranych emolientów, humektantów i aktywnych składników nawilżających utrzymuje odpowiednią równowagę hydro-lipidową, nie powodując przy tym obciążenia, szybszego przetłuszczenia włosów, czy efektu build-up. 

SKŁAD: AQUA PURIFICATA* • SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE • COCAMIDOPROPYL BETAINE • SODIUM CHLORIDE • COCO-GLUCOSIDE • GLYCERIN • BIS-(ISOSTEAROYL/OLEOYL ISOPROPYL) DIMONIUM METHOSULFATE • PEG-7 GLYCERYL COCOATE • DI-PPG-2 MYRETH-10 ADIPATE • BAMBUSA ARUNDINACEA ROOT EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS (LEAF/STEM) EXTRACT* • BAMBUSA VULGARIS SHOOT EXTRACT* • SILICA* • PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL* • HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL* • D-PANTHENOL • DICAPRYLYL ETHER • LAURYL ALCOHOL • HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE • LACTIC ACID • CITRIC ACID • PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE • GLYCOL DISTEARATE • PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL • ACRYLATES/PEG-10 MALEATE/STYRENE COPOLYMER • ACRYLATES/VINYL NEODECANOATE CROSSPOLYMER • TRIDECETH-9 • LAURETH-4 • PARFUM • SODIUM BENZOATE • POTASSIUM SORBATE • TETRASODIUM EDTA • 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL • FORMIC ACID • BHT • C.I. 42090 • C.I. 19140

CENA/POJEMNOŚĆ: 17 zł / 200 ml

DOSTĘPNOŚĆ: apteki, drogerie online np. TUTAJ

MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA

Wszystkie cztery kosmetyki używałam równolegle, żeby efekt był jak najlepszy. Przyznam, że do tej pory nie stosowałam dużej ilości produktów Biovax, jakoś nie było mi z nimi po drodze, chociaż nieraz kusiły mnie z aptecznych gablot. Opakowania produktów bardzo mi się podobają, są klasyczne i nie ma w nich żadnych udziwnień. Muszę wspomnieć o zapachu maski- przepiękny! Nie kojarzę, żebym miała okazję stosować maskę o równie wspaniałym zapachu! Reszta zestawu pachnie tak samo tylko lżej. Niestety zapach nie utrzymuje zbyt długo na włosach. Ale przecież nie o to chodzi... Zacznę od szamponu. Bardzo fajnie oczyszcza włosy, przy pierwszym myciu nie pieni się zbyt mocno, za to przy drugim już tak. Nie stosowałam go solo, bez odżywki bądź maski, więc ciężko ocenić mi jego samodzielne działanie. Odżywka BB towarzyszy mi po każdym myciu. Pamiętajmy, żeby nie stosować jej na skórę głowy, a jedynie na włosy od ucha w dół. Kosmyki po użyciu preparatu są odżywione, odpowiednio dociążone ale nie obciążone. Po wysuszeniu włosy są sypkie i mięciutkie w dotyku. Maskę stosuję jeden albo dwa razy w tygodniu. Do produktu dołączony jest czepek oraz 1,5ml olejku który możemy przetestować przed zakupem. Aby zintensyfikować efekt odżywienia producent zaleca nałożenie maski na dłuższy czas i trzymanie ją pod czepkiem oraz ręcznikiem. Po takiej kuracji włosy nabierają blasku, cudownie lśnią i są naprawdę wspaniałe w dotyku. Olejku używam jedynie na mokre końcówki, nie testowałam go na suche włosy w celu wykończenia fryzury, bo takie konsystencje bardzo lubią obciążać moje włosy.


OBIETNICE PRODUCENTA, A RZECZYWISTY EFEKT

Ad.1/Ad.2/Ad.3  zrekonstruowanie struktury włosa na całej długości, zmniejszenie łamliwości, wzmocnienie

Ujęłam te trzy punkty razem, gdyż ciężko ustosunkować się do tych obietnic. Wizualnie włosy wyglądają lepiej, są mniej łamliwe, mniej ich wypada podczas czesania. Bardzo trudno gołym okiem ocenić rekonstrukcję struktury włosa, choć mam cichą nadzieję, że również i ten punkt został spełniony.

Ad.4 nawilżenie i wygładzenie pasm

O tak! Ta obietnica została spełniona na 100%! Jak już wcześniej wspomniałam włosy są tak gładkie, miękkie, że mam ochotę je bez przerwy dotykać. 

Ad.5/Ad.6 pogrubienie i zwiększenie objętości, większa sprężystość i elastyczność

Same pogrubienie ciężko zauważyć, lecz widać, że moje włosy są o wiele bardziej odbite od nasady, przez co optycznie fryzura nabiera większej objętości


PODSUMOWANIE:

+ zwiększenie objętości włosów
+ nawilżenie włosów
+ piękny zapach
+ nie obciąża włosów (w przypadku odżywki BB i maski)
+ dobre oczyszczenie włosów (w przypadku szamponu)
+ cena (przy zakupie całego kompletu często możemy natknąć się na zniżki)
+ dostępność

- niektóre obietnice producenta są praktycznie niemierzalne przez normalnego użytkownika (np. rekonstrukcja włosów)
Podsumowując, zestaw Bambus i Olej Awokado jest znakomitym wyborem dla osób z cienkimi włosami pozbawionymi witalności. Efekt jaki możemy otrzymać to optyczne zwiększenie objętości włosów, ich nawilżenie oraz wygładzenie.


Znacie produkty Biovax? A może miałyście okazję próbować tego zestawu?





Na koniec podaję jeszcze wyniki rozdania urodzinowego. Nagrodę zgarnia Aleksandra Oleszkiewicz :) Czekam na Twojego maila z danymi do wysyłki 3 dni. Po tym czasie wybieram kolejną osobę :)

Komentarze

  1. Miałam szampon i poza kiepską wydajnością była całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, trochę go trzeba użyć... Z drugiej strony ja zawsze daję dużo szamponu na włosy :D

      Usuń
  2. Miałam już produkt tej firmy i byłam bardzo zadowolona :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie z tej serii też byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  3. Zielono mi ;) Nie używałam tych produktów, ale już trochę o nich poczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym wypróbować te cuda ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu miałam wielką ochotę na maskę z tej serii ale mam teraz takie włosowe zapasy że nieprędko skuszę się na coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam :P ja mam bardziej zapasy balsamowe :D

      Usuń
  6. Znam produkty Biovax, ale nigdy ich nie miałam. Muszę w końcu wypróbować. PS. Cudne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. To wręcz idealny zestaw dla moich włosów.. )

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno ciekawe produkty lecz nie na moje włosy bo są bardzo gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ta seria by mi odpowiadała ale ten BB 60 sekund najbardziej mnie kusi ( nie kojarzę by wcześniej mieli je w ofercie) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie kojarzę takich BB, teraz weszła moda na takie kosmetyki :D

      Usuń
  10. Mam tą maskę do włosów i polubiłam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję testować serię Gold i bardzo przypadła mi do gustu, ciekawe, czy ta seria również by mi się tak dobrze sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Gold o ile dobrze kojarzę miałam jedynie Oleo krem :)

      Usuń
  12. Wszystkie te kosmetyki mnie kuszą i mają bardzo ciekawy skład. Myślę, że maseczkę na pewno kiedyś przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Biovaxa znam tylko ich kilka masek, aż dziwne że od dawna żadnej nie miałam, bo spisywały się cudownie. No i ta seria już trochę czasu istnieje, a jeszcze niczego z niej nie wypróbowałam :( Dzisiaj miała premierę nowa seria, Opuncja i Mango także polecam sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie Opuncję i Mango! Koniecznie będę musiała spróbować :)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawa recenzja i produkty. Na pewno warto je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda ta seria, tak ładnie zielono :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, ale zdjęcia jeszcze lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny zestaw dla moich włosów :)
    Gratki dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam z tej serii tylko maseczkę i moje włosy bardzo się z nią lubiły.Chciałabym jeszcze kiedyś wypróbować olejek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek często ratuje moje puszące się końcówki :)

      Usuń
  19. Nie miałam niestety jeszcze tych produktów, ale czuje się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tą serią nie miałam styczności, a całkiem lubię ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa seria. Jeśli chodzi o biovax to kiedyś miałam maskę do włosów blond i sie nie sprawdzila . Ale moje wkosy lubia olej avocado wiec może. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta do blondów się sprawdzała, ale pamiętam, że zapach mi nie podchodził :P

      Usuń
  22. Uwielbiam Biovaxy ♥ miałam cała serię z olejkami świata i była rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uważam, że jak stosuje się całe serie to działanie jest o wiele większe; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten zestawik wydaje się dla mnie idealny. Mam cienkie, przyklapnięte włosy. Właśnie szukam jakiegoś odpowiedniego szamponu i maski/odżywki, może się skuszę na produkty Biowax :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście wydają się idealne dla Ciebie :)

      Usuń
  25. Kusi mnie bardzo ta seria, ale z Twojego opisu wnioskuję ze moje włosy mogłyby być pop niej nie do końca dociażone czyli jak zwykle w przypadku tej marki, no ale może spróbuję ;D bo nadal kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć :D Może spróbuj wpierw maskę, bo ona ma najlepsze działanie :)

      Usuń
  26. nie wiem czy ta seria byłaby idealna do moich włosów, ale olejek bardzo mnie kusi :P no i trzeba przyznać, że szata graficzna fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne opakowania przykuwają moją uwagę. Olejek to coś co najbardziej mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ten olejek, kończę już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, super, że u Ciebie się również sprawdza :)

      Usuń
  29. Nie miałam, ale kiedyś wypróbuję cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tą maseczkę, piękny zapach i to wygładzenie na włosach. Po jej użyciu wręcz molestowałam swoje włosy i non stop ich dotykałam ups :D.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te kosmetyki Biovax! Moje włosy są po nich nawilżone, pięknie błyszczą, mają większą objętość i cudownie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam z tej serii tylko maskę ale bardzo lubiłam! Polecam Ci też serię pomaranczową do włosów suchych i zniszczonych - skoro polubiłaś tą, to tamta też powinna się u Ciebie sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki za radę! Nie miałam okazji próbować pomarańczowej :)

      Usuń
  33. Awokado to taka bomba odżywczych właściwości, że gdziekolwiek je widzę - czy to w warzywniaku czy w kosmetykach, to kupuję bez zastanowienia :D A ta seria naprawdę mocno przypadłą mi do gustu i jestem zadowolona z efektów jakimi moje włosy mogą się cieszyć

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)