KERATYNOWA KOLORYZACJA I REGENERACJA OD JOICO W ATELIER URODY GRZEGORZ DZIOBEK


Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z relacją z koloryzacji i rekonstrukcji którą na moich włosach wykonał Grzegorz Dziobek z Atelier Urody (klik). Postaram się szczegółowo opisać całą wizytę, żebyście sami mogli stwierdzić czy warto :) Ostrzegam, że post jest długi ze sporą ilością zdjęć- więc kawa w dłoń i startujemy! 



Atelier Urody to zespół pięciu zgranych osobowości: Grzegorz- właściciel salonu, fryzjer stylista który osobiście zajął się moimi włosami (w środku na zdjęciu), Pani Sabina- również fryzjer stylista (druga od lewej na zdjęciu), Pan Marcin- fryzjer stylista, Pani Marianna- kosmetyczka, wizażystka (pierwsza od lewej) oraz Pani Joanna- podolog, trycholog (druga od prawej). Dewizą Atelier jest sentencja:

"Piękno nie tkwi tylko w wyglądzie. To coś więcej, czego esencja znajduje się w Twoim wnętrzu. Istota wnętrza wyraża się przez Twoją osobowość, indywidualność, synergię umysłu, duszy i ciała."


#ATELIER

Atelier mieści się w centrum Mikołowa. W prawdzie od salonu dzieli mnie około 50 kilometrów, ale trafiłam bez problemu. Szyld jest bardzo dobrze widoczny z ulicy, więc myślę, że nikt nie będzie miał trudności ze znalezieniem punktu docelowego. Po wejściu do Atelier przywitał mnie Pan Marcin i miałam parę minut czasu aby poczekać na Grzegorza. Bardzo spodobało mi się fakt, że "poczekalnia"/ recepcja oddzielona jest od stanowisk fryzjerskich. Z tego co zauważyłam gabinet kosmetyczny znajdował się za osobnymi drzwiami. Po krótkim oczekiwaniu zostałam zaproszona na fotel. Salon wzbudził we mnie pozytywne odczucia- czysty, estetyczny, minimalistyczny- same plusy. Jako klientka sporą uwagę przywiązuję do porządku- według mnie zachowywanie estetyki pracy ma wielki wpływ na to jak jest on odbierany przez klientów. W tym wypadku nie miałam się czego przyczepić.


#ROZJAŚNIANIE

Moje włosy nie były w dobrym stanie... Ostatnio widziały fryzjera w okolicach lutego. Były zmęczone po wakacjach, końce się puszyły, odrost niebezpiecznie ukazywał naturalny kolor... Na samym początku Grzegorz zapytał czego oczekuję, jak stylizuję włosy. W sumie nie miałam sprecyzowanych oczekiwań, ale ważne dla mnie było wyrównanie koloru, zniwelowanie odrostu (nie chciałam ombre, sombre ani innego bre ;D) oraz to, żeby włosy były w kolorze blond. Po krótkim wywiadzie zaczęliśmy działać, a Grzegorz stwierdził, że zrobi tak żeby było dobrze :) 



Na początku koloryzacji Grzegorz zajął się moim wielkim odrostem, rozjaśniając go i po czasie przeciągając rozjaśniacz na dalszą część włosów. Podczas zabiegu nie odczułam żadnego dyskomfortu- skóra głowy mnie nie piekła, ani nie szczypała.

#AKCJA-REGENERACJA JOICO K-PAK HAIR REPAIR SYSTEM

Podczas wizyty miałam robioną także regenerację produktami Joico, którą zrobiliśmy na "2 raty". Pierwsze dwa kroki zabiegu wykonaliśmy po rozjaśnianiu odrostu oraz reszty włosów, natomiast kolejne dwa po koloryzacji włosów. 

Cały proces rekonstrukcji składa się z czterech kroków:

1. OCZYSZCZANIE 

PRODUKT: CLARYFYING SHAMPOO 

JAK DZIAŁA? Skutecznie usuwa wszelkie mikrozanieczyszczenia

SKŁADNIK AKTYWNY: Aloes- wzmacnia włosy, pobudza do wzrostu, ogranicza wydzielanie sebum, zapobiega przetłuszczaniu

2. WYGŁADZANIE

PRODUKT: CUTICLE SEALER

JAK DZIAŁA? Dokładnie wyrównuje powierzchnię włosów, które stają się gładkie i miękkie

SKŁADNIK AKTYWNY: Guava- przywraca włosom siłę, zapobiega osłabieniu i wypadaniu, łagodzi podrażnienia, przyspiesza regenerację skóry głowy

3. REKONSTRUKCJA

PRODUKT: DEEP PENETRAING RECONSTRUCTOR 

JAK DZIAŁA? Intensywnie odbudowuje i naprawia strukturę włosów, które stają się elastyczne i sprężyste

SKŁADNIK AKTYWNY: Masło Shea- dogłębnie nawilża, wygładza, dodaje blasku, łagodzi podrażnienia

4. NAWILŻANIE

PRODUKT: INTENSE HYDRATOR

JAK DZIAŁA? Dogłębnie nawilża oraz nadaje elastyczności

SKŁADNIK AKTYWNY: Olejek Jojoba - mocno nawilża, zmiękcza, odżywia zniszczone włosy, nadaje sprężystości i blasku



#KOLORYZACJA

Kolor blondu dobrał mi Grzegorz- u góry są lekko ciemniejsze, a na końcach jaśniejsze. Sam efekt jest bardzo naturalny. Co najważniejsze włosy mają wyrównany koloryt, czyli są idealną bazą na przyszłe szaleństwa (może jakiś róż albo fiolet?). 



W salonie miałam robioną keratynową koloryzację. Co to takiego? W skrócie:

"Keratynowa koloryzacja Joico to zabieg hybrydowy – łączy koloryzację z ich jednoczesną odbudową i ochronąPodczas zabiegu włos jest wypełniany cząsteczkami keratyny, dogłębnie pielęgnowany, zmiękczany, uelastyczniany. To stanowi doskonałą bazę do części koloryzacyjnej, w której cząsteczki koloru dostarczane są do wnętrza włosa. Keratyna stanowi kotwicę dla pigmentu, dzięki temu mamy pewność, że kolor utrzymuje się o wiele dłużej na włosach, nie płowieje i nie zmienia odcienia." Więcej na ten temat możecie przeczytać w artykule od Joico www.blog.joicopolska.pl (klik).
W salonie miałam okazję podejrzeć produkty Joico, oczywiście nabrałam ochotę na zakupy. Szczególną ciekawość wzbudziły we mnie maski koloryzujące (fioletowa i stalowa- klik) oraz Body Shake czyli spray teksturyzujący (klik)


#PRZED I PO


I jak się Wam podoba efekt? Ja jestem zachwycona! :) Kolor jest wielowymiarowy i ma różne oblicza w zależności od padającego światła. 

#PIELĘGNACJA W DOMU

Profesjonalna koloryzacja i zabiegi odbudowujące to jedno, jednak jak dbać o włosy w domu? Tutaj z pomocą przychodzi zestaw kosmetyków Joico K-PAK Color Therapy do użytku domowego:


Szampon odbudowujący, przeznaczony dla włosów osłabionych i zniszczonych.


POLECANY DLA:

-Wszystkich typów włosów
-Klientów oczekujących szamponu przygotowanego na podstawie wyników najnowszych badań pomagających w odbudowie zniszczonych włosów
-Dla włosów zniszczonych obróbką termiczną, środkami chemicznymi i szkodliwymi wpływami środowiska
-Dla włosów zmęczonych, łamliwych i delikatnych 

WŁAŚCIWOŚCI:

-Do codziennego użycia
-Pierwszy krok procesu odbudowy włosa
-Unikalna konsystencja kremu
-Delikatnie myje włosy
-Uzupełnia ubytki aminokwasów w strukturze włosa
-Nie zmywa koloru
-pH: 4.5 – 5.5

Szampon występuje w dwóch pojemnościach: 300ml/60 zł oraz 1000ml/184 zł- dostępny w www.miastowlosow.pl (klik)

Odżywka JOICO K-Pak


POLECANA DLA:

-Wszystkich typów włosów
-Klientów oczekujących natychmiastowej odbudowy zniszczonych włosów
-Włosów zniszczonych obróbką termiczną, środkami chemicznymi i  szkodliwymi wpływami środowiska, włosów zmęczonych, łamliwych i  delikatnych
 
WŁAŚCIWOŚCI:

-Głęboko nawilżająca odżywka odbudowująca strukturę włosów zniszczonych, pozbawionych blasku
-Lekka konsystencja nie obciążająca włosów
-Uzupełnia ubytki aminokwasów w strukturze włosa
-Nie wypłukuje koloru
-pH: 4.5 – 5.5

Odżywka występuje w dwóch pojemnościach: 300ml/60 zł oraz 1000ml/184 zł- dostępna w www.miastowlosow.pl (klik)

Maska K-Pak Color Therapy Luster Lock

JOICO K-Pak Color Therapy Luster Lock to nowy, rewolucyjny produkt do pielęgnacji włosów farbowanych. Ta najnowsza w portfolio marki maska - K-Pak Color Therapy Luster Lock - gwarantuje odżywienie nawet najbardziej osłabionym włosom i zatrzymuje pigment wewnątrz. Maska sprawia, że włosy są aż 9 razy silniejsze oraz bardziej lśniące. Ten produkt to klucz do zdrowych włosów po koloryzacji, ponieważ posiada wszystko, czego potrzeba do uzyskania natychmiastowej, głębokiej odbudowy, pięknego połysku, żywych kolorów i jedwabistej struktury przy jednoczesnym zachowaniu swojego ulubionego koloru. 


Maska występuje w trzech pojemnościach: 50ml/49 zł, 140ml/89zł oraz 500ml/169 zł- dostępna w www.miastowlosow.pl (klik)

GWARANTUJE:
-długotrwały połysk i ożywienie koloru podczas jednego zabiegu
-wygładzenie włosów pogrubienie włosów i łatwość układania
-wzmocnienie włosów i ochronę podczas stylizacji
-ochronę przed uszkodzeniami
-formułę dopasowującą się do rodzaju i kondycji włosów


Olejek JOICO K-Pak Restorative Styling Oil 


K‐PAK Color Therapy Restorative Oil chroni i wzmacnia kolor odbudowując przy tym uszkodzone włókna włosów.

-Wykorzystuje najbardziej innowacyjną technologię, QuadraBond Peptide Complex™, która intensywnie rekonstruuje zniszczone włosy
-Sprawia, że stają się mocniejsze, przedłuża nawet dwukrotnie trwałość i nasycenie ich koloru
-Aktywne składniki zawarte w kompleksie redukują łamliwość włosów  o 65%  już po pierwszym użyciu; koncentrują się na nadaniu, nawet najbardziej słabym, pozbawionym życia włosom, pożądanej tekstury, miękkości, jedwabistości i formy.

Olejek występuje w dwóch pojemnościach: 21,5ml/36 zł, 100ml/90zł oraz 500ml/169 zł- dostępna w www.miastowlosow.pl (klik)


    



Spray JOICO K-PAK Color Therapy Luster Lock Multi-Perfector

Joico Luster Lock Multi-perfector to najnowszy keratynowy sprej pielęgnujący włosy do codziennego użycia.

FAZY:
Faza 1: Ultralekka, nawilżająca, kremowa emulsja zawierająca ekskluzywną mieszankę olejków Manketti i Arganowego.
Faza 2: Jedwabista, klarowna emulsja zawierająca opatentowaną technologię Quadraßond Peptide Complex®, która zawiera odżywiające polimery tworzące barierę ochronną przed zniszczeniami i utratą koloru.

 
Spray występuje w dwóch pojemnościach: 50ml/45 zł, 200ml/119zł oraz 500ml/169 zł- dostępna w www.miastowlosow.pl (klik)

Aktywne składniki zawarte w kompleksie redukują łamliwość włosów  o 65%  już po pierwszym użyciu; koncentrują się na nadaniu, nawet najbardziej słabym, pozbawionym życia włosom, pożądanej tekstury, miękkości, jedwabistości i formy.



Jak się Wam podoba moja mała przemiana? Lubicie kosmetyki Joico? :)


Komentarze

  1. Podoba mi się Twoja zmiana w salonie :) Nie miałam okazji wypróbować tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serdecznie je polecam, jak dla mnie rewelacja! :D

      Usuń
  2. Bardzo mnie ta marka intryguje. Mają ciekawe kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety przez rozjaśnianie w salonie, mam spalone włosy :( Niestety po umyciu ciągną się jak guma :( Nie da się z nimi już chyba nic zrobić, tylko ścinać.
    Ale chętnie bym coś zastosowała na ich wzmocnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( Kiedyś miałam podobną sytuację... na szczęście włosy już odrosły.

      Usuń
  4. Wow cudowny efekt końcowy, sama bym się chętnie oddała w takie ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaa chciałabym takie włosy! *.* ale mnie tam przyciąga napis RED COPPER ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre kosmetyki, piękne włosy :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przemiana. Kosmetyki Joico bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ różnica! POkaż się jeszcze od przodu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie! jest różnica,i kolor genialny! Zazdroszczę takiej przemiany :)
    Produkty Joico znam tylko ze słyszenia,nie miałam okazji używać,chyba z ciekawości poczytam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Joico Ci polecam- na prawdę dają świetne efekty :)

      Usuń
  10. Włosy wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdroscic włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemne dla oka zdjęcia i ciekawy art:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja. Warte odwiedzenia miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Czy mogłabyś napisać jak długo utrzymywał sie efekt po koloryzacji z keratyną? Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)