LATO NA PAZNOKCIACH CZYLI NOWA KOLEKCJA HYBRYD OD ELISIUM NAILS


Cześć! 
Lato trwa już w pełni! Niektórzy (tak jak niestety i ja...) są już po urlopie więc w pamięci zostały jedynie wakacyjne wspomnienia. Nie ma jednak co się martwić, warto poprawić sobie humor letnim makijażem lub manicurem! Niedawno marka Elisium wprowadziła nową linię swoich lakierów hybrydowych- kolekcja iście letnia! Jesteście ciekawi kolorów?


Letnie propozycje od Elisium to przede wszystkim pastele- zarówno te bardziej rozbielone jak i intensywniejsze. Pokrótce przedstawię Wam odcienie jakie otrzymałam do testów. Wszystkie hybrydy testowałam na bazie Elisium, a stylizację wykańczałam topem również od Elisium.



129 - Go to Beverly! 


130 - My first cadillac

131 - Holly Blue!
Numery 129, 130 i 131 to bardzo delikatne perłowe pastele. Nie zbudujemy nimi mocnego koloru na paznokciach, posłużą bardziej delikatnym i romantycznym stylizacjom. Dla uzyskania krycia wystarczą 2 warstwy produktu.

137 - Biller's Moonwalk
Numer 137 zasługuje na osobny opis, gdyż już na samym początku urzekł mnie najbardziej z całej kolekcji. Delikatny wrzos, bądź bardzo jasny rozbielony fiolet. Co do krycia to idealnie wygląda przy 2 cienkich warstwach. Nie smuży się i nie przebarwia. 

139 - Banana

140 - Are you crazy?

141 - Mint muffin
Kolory 139, 140 i 141 to warianty iście wakacyjne- pastelowe, wesołe i nasycone. W przeciwieństwie do moich początkowych propozycji te nie posiadają drobinek. Wystarczą 2 warstwy aby krycie było perfekcyjne!



Letnia kolekcja hybryd Elisium to nie lada gratka dla fanek koloru i szaleństw na paznokciach. Za pomocą tych lakierów można wyczarować wakacyjny manicure!

Jakie kolory preferujecie na lato? Znacie hybrydy Elisium?

Komentarze

  1. Piękne są te kolory, ślicznie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie na szóstkę! Piękne pudełko z ozdobną bibułką <3

      Usuń
  2. świetne zdjęcia ładne pastele

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To fakt, na początku nie byłam do niego przekonana, ale jest bardzo ładny :)

      Usuń
  4. Kiedyś widziałam te hybrydy kojarzę te piękne buteleczki :) uwielbiam takie pudrowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście buteleczki się pięknie prezentują :)

      Usuń
  5. Ładne kolorki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis:D uwielbiam twoje zdjęcia :) powinnaś zostać fotografką ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hybrydy na lato idealne. Piękne zdjęcia, chyba pomyliłaś zawody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze mają te opakowania, ale bardziej podobają mi się te pastelowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie jestem fanką mocnych kolorów, ale przyznam, że takie delikatne barwy również przyjemnie się nosi :)

      Usuń
  9. Ładne kolory, w sumie bardziej wiosenne, ale na lato też super. A na paznokciach też tak dobrze kryją jak na wzorniku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie super kolory. Naprawdę bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, chociaż już nie mogę doczekać się kolekcji jesiennej :)

      Usuń
  11. Sporo ostatnio słyszę o tej marce, ale sama nie miałam okazji jeszcze jej testować. Hmmm czas to zmienić bo kolorki wyglądają zacnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kolorystyka idealna na ciepłe pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie znam tej marki, ale kolory są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba wolę firmę na "S", ale wypróbuję - co mi szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja firmy na S (o ile mam tą samą na myśli) jeszcze nie miałam okazji testować :D

      Usuń
  15. Nie miałam jeszcze ale podoba mi sie niebieski i takiego mi własnie brakuje u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieski super własnie xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Hybryd Elisium jeszcze nigdy nie miałam ale ta kolekcja wygląda zachwycająco, w szczególności "kadilak" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy ;) kolorki fajne letnie. Trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam już pastelowy i skuszę się jeszcze, na lato idealne

    OdpowiedzUsuń
  20. eee great:) fajne nawet zrobilas te podejscie z zdjeciami :) brain work

    OdpowiedzUsuń
  21. super kolorkI:) na letna idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)