ZWIĘKSZAMY NAWILŻENIE SKÓRY Z KOKTAJLEM HYDRO BALANCE OD DECLARE


Cześć!
Upały utrzymują się chyba w każdym zakątku Polski, więc dzisiaj porozmawiamy o odpowiednim nawilżeniu skóry. Upał, klimatyzowane pomieszczenia, wentylatory i różnego rodzaju wiatraki nie sprzyjają naszej cerze. Bo oprócz ochłodzenia, bezlitośnie ją wysuszają. Przedstawiam Wam mojego ulubieńca ostatnich dni- Duo Koktajl Hydro Balance od Declare- piękna forma, świetne działanie to tylko dwa z wielu epitetów określających to cudo. 


Jestem wzrokowcem i nie mogę nie wspomnieć o pięknym opakowaniu koktajlu! Złoto połączone z turkusem to strzał w dziesiątkę- kosmetyk od razu zwraca swoją uwagę na półce łazienkowej. Produkt składa się z dwóch pojemniczków z dwoma różnymi kosmetykami, po naciśnięciu pompki (z dwoma wylotami) kosmetyk musimy zmieszać, a dopiero potem nałożyć go na skórę.


OD PRODUCENTA: Dwufazowy Hydro Duo Koktajl to produkt z odżywczą emulsją i pielęgnacyjnym koncentratem. Kombinacja minerałów i pierwiastków oceanicznych, ekstraktów z alg i wodorostów wspiera aktywność komórek i zwalcza widoczne oznaki stresu i zmęczenia. Zapewnia 24-godzinne nawilżenie, wygładza drobne linie i zmarszczki, czyniąc cerę sprężystą, jasną i promienną. Zawiera kompleks SRC. 

Substancje czynne:

EMULSJA -  odżywczy, oceaniczny koktajl - wiosenna woda morska, brązowe algi, czerwone algi, listownica (Laminaria digitata), pentavitin, subliskin.

KONCENTRAT z kompleksem SRC – kwas hialuronowy, sensiline, structurine, ectoin


Produkt nadaje się do każdego rodzaju cery, a szczególnie do cery suchej na dzień i na noc. 

Jak stosować? Wymieszać oba płyny na dłoni, wetrzeć delikatnie w skórę twarzy, szyi i dekoltu. Koktajl można wykorzystać do wykonania krótkiego masażu relaksacyjnego. Stosować rano i/lub wieczorem zamiast regularnie stosowanych produktów pielęgnacyjnych. Przy bardzo suchej skórze, nakładać dodatkowe produkty pielęgnacyjne.

SKŁAD: Aqua (water), Propylene Glycol, Propylheptyl Caprylate, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Glycerin, Sinorhizobium Meliloti Ferment Filtrat, Maris Aqua (sea Water), Simmondsia Chinensis (jojoba) Seed Oil, Laminaria Digitata Extract, Padina Pavonica Thallus Extract, Hydrolyzed Linseed Extract, Hydrolyzed Lupine Protein, Saccharide Isomerate, C14-22 Alcohols, C12-20 Alkyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Caprylyl Glycol, Glyceryl Caprate, Polyglyceryl-2 Laurate, Lecithin, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Palmitate, Ectoin, Polyglyceryl-10 Laurate, Chondrus Crispus Powder, Tocopherol, Glucose, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Trisodium Edta, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Xanthan Gum, Carbomer, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Citric Acid, Caprylhydroxamic Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (fragrance), Ci 42090 (blue 1), Ci 19140 (yellow 5)


Produkt stosuję dwa razy dziennie, rano pod makijaż i wieczorem po demakijażu. Mimo swojej bardzo delikatnej konsystencji i szybkiego wchłaniania, na długi czas nawilża skórę, pozostawia ją gładką i sprężystą. Makijaż zaaplikowany na duo koktajl nie warzy się. Wydajność kosmetyku jest zadowalająca, gdyż wystarczy jedna pompka aby pokryć całą twarz. Jedynym minusem jest cena... około 230 zł za 40 ml. Jednak za jakość trzeba zapłacić!



Znacie produkty marki Declare? Ja mam ochotę wypróbować więcej ich kosmetyków :)



Ps. na zdjęciu widać tło od Printea na nowym materiale jakim jest folia PET. A w sklepie internetowym pojawiają się już nowe wzory teł :)



Komentarze

  1. Na dobry kosmetyk mogę wydać ostatnią kasę, o ile wiem że jest mi w stanie pomóc :) Dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda i brzmi bardzo obiecująco. Ciekawe jakby się sprawdziło na mojej suchej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale wygląda bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno miałam okazję poznać markę, ale już mnie kupili tym kosmetykiem :)

      Usuń
  4. Wygląda super, opakowanie rzeczywiście przepiękne, luksusowe. Dla mnie niestety cena zbyt wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i zaciekawiłaś mnie produktem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę drogi ale zdecydowanie warty swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja zbieram i kupuje:) nmalo brake ale moze pozycze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta cena mnie troszkę odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No to raczej będę się ratowała zamiennikami, mam niepisaną zasadę - do 200zł za kosmetyk max :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że kiedyś pojawi się w promocji poniżej Twojej granicy :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale wygląda bardzo luksusowo :)

    jest w rosmanie?

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba widziałam w ross ale nie jestme Pewna, jutro zobacze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, ze nie jest dostępny w Rossmannie :(

      Usuń
  12. niestety cena mnie powaliła :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie ten specyfik wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba pomoze ale to tylko na lato?? czy zima tez mozna?

    OdpowiedzUsuń
  15. eeeh pewnie cena za jakość

    OdpowiedzUsuń
  16. Widac, ze kosmetyk do tanich nie nalezy, ale cudnie sie prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)