MATOWE USTA Z MILANI AMORE MATTE LIP CREME


Cześć! 
Lato nieubłaganie dobiega końca, noce są coraz chłodniejsze, szybciej robi się ciemno. Na chodniki powoli opadają kolorowe liście. Mimo, iż pod kątem pogodowym nie lubię jesieni, tak w kwestii "kosmetycznej" jest to moja ulubiona pora roku. Mogę znów powrócić do zabiegów z kwasami, a na usta wrzucić ciemniejsze kolory. Dzisiaj przychodzę do Was z matowymi pomadkami od Milani- część z nich idealnie wpisuje się w letnią aurę, druga część natomiast jest stworzona na jesienne dni. 


Amore Matte Lip Crème marki MILANI to pomadka w płynie. Zapewnia wysokie krycie oraz intensywną pigmentację. Posiada innowacyjną, delikatną formułę, która pozostawia na wargach matowo-satynowy efekt. Mimo wykończenia nie wysusza ust, a także nie pozostawia uczucia lepkości. Dodatkowo, utrzymuje się na skórze przez wiele godzin. Gładka, kremowa konsystencja oraz dwustronny, wyprofilowany aplikator pozwoli na precyzyjne obrysowanie konturu ust. Produkt nadaje się zarówno na co dzień, jak i na wieczór. Został umieszczony w eleganckim opakowaniu. Pomadka dostępna w wielu wariantach kolorystycznych, dzięki czemu każda kobieta znajdzie idealny dla siebie odcień.
SKŁAD: ISODODECANE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, KAOLIN, FLAVOR (AROMA), HYDROGENATED POLYISOBUTENE, SYNTHETIC BEESWAX, SILICA DIMETHYL SILYLATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE +/- MAY CONTAIN: RED 30 LAKE (CL73360), TITANIUM DIOXIDE (CL77891), RED 6 LAKE (CL15859), RED 7 LAKE (CL15850), YELLOW 5 LAKE (CL19140), MANGANESE VIOLET (CL77742), RED 27 LAKE (CL45410), RED 28 (CL45410), IRON OXIDE (CL77491, CL77492, CL77499).
Na uwagę zasługuje fakt, iż produkty Milani nie są testowane na zwierzętach i są CF!

Posiadam 5 odcieni (w kolejności od zegarka w stronę palców :))
- 11 PRECIOUS - stonowany, ciepły róż,
- 12 LOVED - jasny brąz z brzoskwiniowymi tonami,
17 FANCY - jasny, intensywny fiolet,
- 23 BABE - jasny, pudrowy róż,
- 26 FLING - jasny, przygaszony róż z fioletowymi tonami,
Oczywiście z powyższej piątki mam już swoich faworytów, są nimi nr 17 oraz 26. Śmiało mogę powiedzieć, że Fancy kolorystycznie jest wręcz identyczna jak Candy YumYum. Natomiast Fling to taka 03 z Golden Rose. Pomadki są bardzo trwałe, ale uwaga, należy nakładać małą ilość. Gdy nałożymy zbyt dużo pomadki to może ona zacząć się łuszczyć. Amore Mat wytrzymuje spokojnie od 7 do 16 rano. Wiadomo, że przy jedzeniu tłustych rzeczy lekko schodzi, ale robi to estetycznie.

Znacie kosmetyki Milani? Lubicie matowe pomadki?
Produkty marki Milani możecie kupić m.in. tutaj www.colorsvibe.pl

Komentarze

  1. każdy z tych kolorów by mi pasował , jednym słowem- CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kolory! Bardzo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny ja od matów jestem uzależniona!!! oczywiście pomadek mam miliard i jedną ale nie pogardzę nowymi;)
    kolory ma piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tych pomadek, ani w ogóle marki, ale matowe wykończenie na ustach to jest to, które najczęściej preferuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również najczęściej stawiam na matowe usta :)

      Usuń
  5. Nie widzialam ze Milani ma tak piekne kolory pomadek, z pewnoscia sie na ktoras skusze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma wiele pięknych kolorów, ciężko było mi się zdecydować:)

      Usuń
  6. Wygladają przecudownie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam babe i u mnie na ustach wyglądała neonowo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś mi się obiła o uszy ta marka. Same pomadki prezentują się dobrze. Opakowanie proste a zarazem eleganckie. Kolory bardzo ładne, nasycone. Dobrze, że utrzymują się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 12 LOVED - I'm lovin' it!
    Piękne krycie, cudowny kolor na zbliżającą się jesień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jakiegoś nudziaka z tej serii, bardzo fajna pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś byłam fanką nude, potem jakoś mi się zmieniło :)

      Usuń
  11. Z Milani nigdy nic nie miałam ale w oko najbardziej wpadły mi dwa kolory, czyli Loved oraz Precious. Takie ideały na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, plusem jesieni są ciemniejsze kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym tylko potrafiła malować usta...:D Ale powiem szczerze - kolekcja prezentuje się imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładne kolory :) dobrze się składa bo akurat czegoś szukam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie ma zdjęć już na ustach, bo bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolorystyka, idealna na jesienną porę

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają przecudownie, choć dla mnie pierwszy kolor od nadgarstka jest no 1.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię matowe pomadki, chociaż niektóre bywają potwornie wysuszające. Produktów Milani nie znam, tyle ile na yt tylko widziałam i chętnie bym je pomacała bo wiele produktów jest ciekawych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zapoznaję się z tą marką, ale pomadki są warte uwagi :)

      Usuń
  19. Nie znałam tej marki, ale matowe pomadki w płynie uwielbiam. Pierwsze dwa kolory (od zegarka) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoja recenzja zachęca do spróbowania. Jeszcze nie nie miałam żadnej pomadki z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej lubię ten ciepły róż, niezwykle łatwo podpasować pod ten odcień szminki ubrania damskie ZOiO, bo pasują w sam raz na jesień ;-) Fajnie ożywi taka szminka z takimi ubraniami szafę i człowiek mimo woli lepiej się już czuje :-) tak jak dziewczyny wcześniej określiły - te kolory to sztos! Fling też bardzo ładny i zastanowię się chetnie nad jego kupnem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra szminka w świetny sposób na stworzenie niepowtarzalnej stylizacji. Dobra stylizacja cechuje się tym, że jest w sam raz na jesień jak i zimę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)