NIESKAZITELNA CERA ZE ZŁOTYM TRIO HD OD GOLDEN ROSE


Cześć!
Na samym wstępie należą się Wam słowa wytłumaczenia, gdyż nie było mnie blisko 2 miesiące. Ci co śledzili moje poczynania także na instagramie Printea, wiedzą, że zakończyła ona działalność. Formalności i nadbagaż obowiązków pochłania mnie do reszty. Kiedy już znalazłam chwilę czasu to ucinałam sobie krótką drzemkę. Przechodząc do sedna- dzisiaj chciałam Wam zaprezentować produkty marki Golden Rose, których używam namiętnie od dwóch miesięcy. Pokrótce przedstawię Wam serię HD, która charakteryzuje się trwałością oraz świetną jakością. 


HD Foundation Golden Rose

OD PRODUCENTA: Podkład nadający skórze efekt delikatnego wykończenia makijażu. Dzięki swojej wyjątkowej formule i zawartych w niej pigmentach, które rozpraszają światło, podkład doskonale wygładza skórę oraz koryguje niedoskonałości i drobne zmarszczki. Jego bezolejowa i nawilżająca formuła doskonale wyrównuje koloryt skóry, zapewnia całkowite krycie oraz utrzymuje nawilżenie przez cały dzień. Zawiera witaminę E i filtr SPF 15 chroniący skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Można nakładać bezpośrednio na skórę lub na bazę.

SKŁAD: aqua, cyclopentasiloxane, peg-10 dimethicone, isononyl isononanoate, talc, dimethicone, cyclohexasiloxane, methylpropanediol, silica, sodium chloride, ethylhexyl methoxycinnamate, phenoxyethanol, dimethicone crosspolymer, titanium dioxide, tocopheryl acetate, triethoxycaprylylsilane, glycerin, pentylene glycol, disodium stearoyl glutamate, butyl methoxydibenzoylmethane, lactic acid, serine, sodium lactate, sorbitol, urea, isostearyl sebacate, aluminum hydroxide, parfum, magnesium stearate, allantoin (+/-): ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499

CENA/POJEMNOŚĆ: 32,90 zł / 30ml


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: Posiadam podkład w 1 odcieniach 101 i 102, z czego na lekką opaleniznę bardziej nadawał się numer 102, a obecnie stosuję 101 (na stronie producenta dostępnych jest 10 wariantów kolorystycznych). Produkt najczęściej nakładam gąbeczką, czasami o dziwo palcami (daje wtedy bardziej naturalne wykończenie). Jak na kosmetyk za nieco ponad 30 zł jest bardzo trwały, bez problemu wytrzymuje od rana do wieczora. Ściera się jedynie przy płatkach nosa, bądź lekko na brodzie. Ma ładne i eleganckie opakowanie, lecz niestety siłą rzeczy dość brudzące się.


HD Powder Golden Rose

OD PRODUCENTA: Puder nadający skórze efekt delikatnego wygładzenia. Dzięki swojej wyjątkowej formule i zawartych w niej pigmentach, które rozpraszają światło, delikatnie wygładza skórę, koryguje niedoskonałości i ukrywa drobne zmarszczki oraz rozjaśnia skórę zapewniając gładkie wykończenie. Jego delikatna formuła gładko rozprowadza się na cerze nadając równomierne wykończenie i świeży wygląd przez cały dzień. Zawiera filtr SPF 15 chroniący skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. Można stosować bezpośrednio na skórę lub na podkład.

SKŁAD: talc, polymethyl methacrylate, dimethicone, silica, zinc stearate, ethylhexyl, methoxycinnamate, sodium potassium aluminum silicate, titanium dioxide, phenoxyethanol, hydrogen dimethicone, triethoxycaprylylsilane, caprylyl glycol, diisostearyl malate, 1,2-hexanediol, allantoin, magnesium stearate, ethylhexylglycerin, aluminum hydroxide

CENA/GRAMATURA: 24,90zł / 12,5g


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: Puder występuje w 4 odcieniach, z czego ja posiadam dwa: transparentny oraz bananowy. Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z tym drugim- w przeciwieństwie do transparentnego nie bieli i nie zmienia koloru podkładu. Kosmetyk znakomicie spełnia swoje zadania- przedłuża trwałość podkładu, a skóra zostaje na dłużej matowa. 


HD Concealer Golden Rose

OD PRODUCENTA: Korektor przeznaczony do wykończenia makijażu delikatnej skóry pod okiem. Dzięki swojej wyjątkowej formule i zawartych w niej pigmentach, które rozpraszają światło, rozjaśnia skórę, koryguje i wygładza drobne zmarszczki oraz ukrywa niedoskonałości. Łatwo się go aplikuje, dzięki unikalnej, miękkiej końcówce, która zapewnia gładki i nieskazitelny wygląd przez cały dzień. Zawiera witaminę E i filtr SPF 15 chroniący skórę przed szkodliwymi promieniami słonecznymi.

SKŁAD: aqua, isododecane, dimethicone, cyclopentasiloxane, glycerin, propylene glycol, coco-caprylate/caprate, tribehenin, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, silica, peg/ppg-19/19 dimethicone, sodium chloride, ethylhexyl methoxycinnamate, phenoxyethanol, titanium dioxide (nano), polypropylsilsesquioxane, acrylates/dimethicone copolymer, peg/ppg-18/18 dimethicone, tocopheryl, acetate, alumina, pentylene glycol, triethoxycaprylylsilane, ethylhexylglycerin, lactic acid, serine, sodium lactate, sorbitol, urea, sodium, polyacryloyldimethyl taurate, stearic acid, sodium, hyaluronate, hydrogenated polydecene, trideceth-10, allantoin (+/-): mica, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499

CENA/POJEMNOŚĆ: 21,90zł / 3ml


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: Korektor dostępny jest w 6 odcieniach, przy czym ja posiadam numerek 1 i 2. Kosmetyk ma dość specyficzny aplikator- sporą gąbeczkę. Stosuję go delikatnie wklepując w obszar pod oczami. Nie posiadam dużych cieni pod oczami, dlatego też u mnie sprawdza się super. Wydaje mi się jednak, że z większymi zasinieniami dobrze sobie poradzi.

To tyle o trio HD od Golden Rose. Szczególnie polecam je dla osób ceniących naturalność w makijażu. Podkład ma krycie lekkie w stronę średniego, jednak można nim zbudować większe krycie. Wielkim  plusem jest to, że nawet osoby o jasnej karnacji znajdą coś dla siebie.

Znacie serię HD od Golden Rose? Jaki jest Wasz ulubiony podkład, puder i korektor?


Komentarze

  1. OOOo witam Panią ;) już zaczynałam tęsknić;) Fajnie, że wróciłas;)

    a mnie bradzo zainteresowały korektory;) lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektory wydają się być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie zaciekawił puder, bo mój niedługo będzie się kończył. Szkoda, że korektor ma raczej lekkie krycie bo bym go chętnie przygarnęła, ale mam problem z mocnymi cieniami :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie testuje puder i jestem bardzo zadowolona 😊 skóra wygląda na wygładzoną nie podkreśla suchych skórek i trzyma mat 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dawno nie zamawialam nic z GR az wstyd, czas to nadrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam GR, więc często coś od nich mam w kosmetyczce :)

      Usuń
  6. Marka tak znana, a ja mam chyba ze dwa jej produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to rzeczywiście! Ja miałam mnóstwo ich produktów :)

      Usuń
  7. W oko najbardziej wpadł mi puder :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że to Ty stoisz za Printeą ;)
    Słyszałam, że podkład jest fajny, ale nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję, za polecenie tych kosmetyków:) Lubie Golden Rose i chętnie ich spróbuję:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Not too serious blog19 października 2018 16:56

    Produkty Golden Rose bardzo lubię i chcialam wypróbować ich podkład i korektor, bo dotychczas lubuję się w ich produktach do ust i brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z wymienionych produktów, ale kosmetyki z GR zazwyczaj mi się sprawdzają. Wszystkie produkty wydają się kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również nie ma problemu z kosmetykami GR :)

      Usuń
  12. Sana przetestowałabym te korektory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten puder bananowy kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega ubolewam nad tym, że zamkneliscie firmę, ale wiem też że bez ważnej przyczyny byście tego nie zrobili,szkoda mi też, że nie zdążyłam złożyć ostatniego zamówienia ale już ni e gadamy o tym...co do podkładu każdy go zazchwala więc trzeba będzie przyjrzeć się mu bliżej. Sierpnia, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie masz rację :) A podkład musisz koniecznie spróbować!

      Usuń
  15. Część z tych rzeczy muszę koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)