KOMPLEKSOWA PIELĘGNACJA SKÓRY TWARZY KOSMETYKAMI O2SKIN


Cześć!
Witam się z Wami pierwszy raz w listopadzie, moim znienawidzonym miesiącu. Pragnę się zahibernować i obudzić się jeśli nie wiosną to chociaż w grudniu na święta :) Mimo słonecznej pogody jedenasty miesiąc w roku zupełnie mi nie sprzyja. Pocieszam się, że pierwszy tydzień już za mną. Za to mam dla Was ciekawy (mam nadzieję) wpis! Chciałam Wam pokrótce przedstawić moją obecną pielęgnację skóry w której pomagają mi kosmetyki marki O2Skin. Zapraszam do recenzji.


TLENOWY NAWILŻAJĄCO-ODŻYWCZY KREM NA NOC

OD PRODUCENTA: Zapewnia intensywne nawilżenie. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Dzięki bogatej formule poprawia natlenienie komórek skóry podczas snu.Chroni wrażliwą i zniszczoną skórę za pomocą delikatnego filmu ochronnego. Idealnie nadaje się do cery suchej, odwodnionej, podrażnionej, przesuszonej i zmęczonej.

SKŁADNIKI AKTYWNE:

Olej słonecznikowy, z bawełny oraz masło Shea zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia.
Ekstrakt z rumianku, owsa, alantoina i prowitamina B5 łagodzą wszelkie podrażnienia i pielęgnują skórę.
Witamina E, elastyna, kolagen i hialuronian sodu działają silnie przeciwzmarszczkowo i przeciwdziałają oznakom starzenia.
Alantonina - działa przeciwzapalnie, łagodząco, nawilżająco, kondycjonująco, zmiękczająco oraz wygładzająco.
Ekstrakt z rumianku - przynosi ulgę suchej, podrażnionej skórze. Delikatnie wyrównuje koloryt i odświeża szarą, zmęczoną cerę.
Ekstrakt z owsa - nawilża i odżywia skórę. Działa łagodząco, przeciwzapalnie, czyniąc skórę elastyczną, delikatną i zadbaną.


Krem występuje w 50 ml szklanym słoiczku- szata graficzna jest minimalistyczna, bez zbędnych informacji. Sam produkt ma konsystencję masełka, jest dość gęsty. Dodatkowo posiada lekki i przyjemny zapach nie męczący nosa. Nakładając go na twarz czujemy jego treściwość. Jest dość ciężki, ale za to świetnie regeneruje skórę wysuszoną. Po dwumiesięcznym stosowaniu zauważyłam, że rano skóra jest bardziej nawilżona, nie pojawiają się odstające skórki koło nosa. Twarz zyskała także zdrowszy koloryt.


TLENOWY GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ

OD PRODUCENTA: Intensywne i głębokie nawilżenie skóry na poziomie komórkowym. Odżywienie skóry, zdrowy, młody wygląd oraz jedwabista gładkość. Poprawa jędrności i elastyczności skóry. Rozjaśnienie drobnych zmian i przebarwień skórnych oraz ogólna poprawa kolorytu cery. Aktywne działanie dotleniające wyraźnie wygładza i rozjaśnia skórę, nadając jej promiennego blasku. Wygładza drobne zmarszczki, przywraca napięcie i zwiększa elastyczność skóry.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
Olej słonecznikowy, z bawełny oraz masło Shea zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia.

Ekstrakt z rumianku, owsa, alantoina i prowitamina B5 łagodzą wszelkie podrażnienia i pielęgnują skórę.
Witamina E, elastyna, kolagen i hialuronian sodu przeciwdziałają oznakom starzenia.
Chroni skórę twarzy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, szczególnie przed promieniowaniem słonecznym. SPF 6
Sodium hyaluronate - kwas hialuronowy tworzy na powierzchni skóry warstwę silnie przyciągającą i wiążącą wodę. Dzięki temu mocno nawilża naskórek, w efekcie czego wygładza zmarszczki i sprawia, że skóra staje się bardziej elastyczna. Ułatwia przenikanie substancji aktywnych przez warstwę rogową naskórka.
Kolagen - intensywnie nawilża i odżywia, a także delikatnie napina skórę.
Elastyna – poprawia nawilżenie skóry, korzystnie wpływa na jej elastyczność i gładkość.
Prowitamina B5 - regeneruje i koi skórę.


Krem na dzień występuje w identycznym opakowaniu jak wersja na noc. Ma lżejszą konsystencję dzięki czemu kosmetyk idealnie nadaje się pod makijaż. Wersja dzienna charakteryzuje się również delikatnym zapachem, który umila aplikacje. Jestem zachwycona tym jak krem współdziała z moimi kosmetykami kolorowymi- makijaż się nie warzy, nie ściera, suche skórki nie są uwydatnione. Mimo bogatego składu jego konsystencja nie jest ciężka. 


OXYGEN WATER - SKONCENTROWANE SERUM TLENOWE

OD PRODUCENTA: Skoncentrowane serum tlenowe (30% Tlenu ) 30 ml  z maksymalna dawką Hialuronianu sodu i kolagenu. Wysokie stężenie tlenu w serum poprawia koloryt skóry. Tlen jako główny i najważniejszy składnik serum wielokrotnie zwiększa dobroczynne działanie wszystkich składników serum. Regularne stosowanie serum poprawia nawilżenie i elastyczność skóry. Przy skórze młodej serum przeciwdziała procesom przedwczesnego starzenia się skóry, zapobiega utracie wody w naskórku, spadku napięcia i elastyczności skóry przy czym doskonale ją nawilża i odżywia.


Serum zamknięte jest w 30 ml buteleczce z pipetą. Właśnie... tutaj zaczynają się schody. Pipeta nie działa, albo ja nie umiem jej używać. Nie nabiera produktu, a jak już jakimś cudem nabierze to nie chce oddać :D W każdym razie radzę sobie wyciągając serum szpatułką, co jest męczące i mało ekonomiczne gdyż w buteleczce sporo produktu zostaje... Ale za to działanie tego serum to prawdziwa petarda! Genialnie nawilża cerę i przyznam, że polubiłam się z nim bardziej niż z moimi do tej pory ulubionymi LiqPharm. Brakuje mi tutaj lekkiego zapachu jak w przypadku kremów, gdyż serum ma zapach jednak typowo chemiczny. Kosmetyk idealnie nada się na noc, jak i na dzień pod makijaż. Jest bardzo uniwersalny.



TLENOWY ROZŚWIETLAJĄCY KREM POD OCZY

OD PRODUCENTA:  Krem o lekkiej kremowo-żelowej konsystencji doskonale pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Zawarte w kremie ekstrakty z owsa i świetlika oraz olej z bawełny zapewniają długotrwałe nawilżenie. Kofeina, witamina E i hialuronian sodu działają przeciwzmarszczkowo i odżywczo. Wyciąg z ziarna owsa uspokaja skórę , działa regenerująco oraz łagodząco. Rozjaśnia cienie pod oczami. Utrzymuje naturalną barierę ochronną skóry. Zawiera fitosterole i tokoferole, działające antyoksydacyjnie . Odżywia, zmiękcza, odbudowuje naturalną barierę ochronną skóry.

Łagodzi podrażnienia.

SKŁADNIKI AKTYWNE: Olej z nasion bawełny, Ekstrakt ze świetlika, Wyciąg z ziaren owsa, Kofeina.


Krem pod oczy zamknięty jest w 15 ml buteleczce z pompką. W tym wypadku do mechanizmów działania nie mam żadnych zarzutów. Jest praktycznie bezzapachowy. Kosmetyk jest dość kontrowersyjny, gdyż część osób po jego użyciu czuje pieczenie i mrowienie. Spowodowane jest to sporą zawartością aktywnego tlenu. Ja dyskomfort czułam przy pierwszych dwóch aplikacjach, teraz używam go swobodnie. Jego systematyczne użytkowanie ładnie napina skórę w okół oczu przez co zmarszczki wydają się bardziej płytkie.

Podsumowując- pielęgnacja z O2Skin to dobra jakość w korzystnej cenie. Każdy z kosmetyków kosztuje 50 zł i kupić możecie je na stronie producenta o2Skin (klik). Nie wiem jak wygląda kwestia dostępności w sklepach stacjonarnych- jeśli wiecie dajcie znać.

Znacie pielęgnację od o2Skin? Używałyście kosmetyków z tlenem?



Komentarze

  1. Nie poznalam osobiscie, ale to serum bardzo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów ale wyglądają bogacie :) najbardziej wpadło mi w oko to serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, moim zdaniem fajny zestaw za fajną cenę:)

      Usuń
  3. Ja póki co używam kremu na noc i jest dla mnie za ciężki,za tępy taki...natomiast serum uwielbiam! Tyle że mam mnóóóstwo próbek i na razie używam ich właśnie,bo chciałam zobaczyć czy mi posłuży zanim otworzę butelkę. Mam nadzieję że będę umiała obsłużyć się pipetą :D Natomiast jestem zaskoczona,bo mi serum pachnie pięknie,delikatnie kokosowo,natomiast krem na noc nie ma tak fajnego zapachu,przeciętny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko serum, ale zmęczyło mnie po dłuższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbowałabym całą serię

    OdpowiedzUsuń
  6. Testowałam to serum i rzeczywiście nawilża fajnie, ale niewiele poza tym - to już wolę jednak LiqPharm, które ma konkretne składniki aktywne, które działają długofalowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie LiqPharm działało bardzo dobrze, ale działanie O2 było lepsze :)

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam ale brzmi zachęcająco:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę, ze czytałam kilka opinii, że krem pod oczy lubi podrażniać. Dobrze, że u Ciebie efekt minął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mnie czasami lekko pomrowi, ale jest to znośne uczucie :)

      Usuń
  9. Miałam okazję poznać wszystkie ich kosmetyki i niestety jak dla mnie są to bardzo przeciętne kosmetyki. Z całej serii najbardziej polubiłam serum przy czym nie był to żaden hit, a średniak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie serum super się sprawdziło :) Pewnie zależy od cery, ja mam skórę bardzo suchą.

      Usuń
  10. Widzę ciekawy zestaw książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny artykuł :) i krem też super

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa linia, ale nie znam kompletnie tej marki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)