RELACJA ZE SPOTKANIA MEET BLOGGERS 24.11.2018 RYBNIK


Cześć!

W minioną sobotę miałam okazję brać udział w spotkaniu blogerskim w Rybniku organizowanym przez Aleksandrę z bloga Świat Aleksandry. Jesteście ciekawi jak było? Zapraszam do relacji.


Spotkanie odbyło się w restauracji Kassandra (KLIK), gdzie miałam okazję już raz gościć. Na samym początku naszego eventu zamówiłyśmy obiad. Ja postawiłam na to co ostatnio, czyli sałatkę z kurczakiem oraz świeżo wyciskany sok z grapefruita. Trzeba przyznać, że porcje są bardzo duże, wręcz nie do przejedzenia. 


Po posiłku nadszedł czas na prezentację online marki Mia Calnea. Przyznam się, że wcześniej nie słyszałam o tej marce i bardzo jestem ciekawa jej produktów. Nie mogę doczekać się testów pilnika do stóp, z którymi mam spory problem przez tarczycę :( 


Następnie przyszła pora na prezentację na temat kosmetyków Acid Boost, którą poprowadziła Gabrysia z bloga Kosmetyki na kozetce (KLIK). Miałyśmy okazję poznać serię melano, która walczy z przebarwieniami. Jako ich posiadaczka jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się u mnie maska i krem. Jak na razie wiem, że mają piękny zapach.


Nie obyło się bez miłych atrakcji, które przygotowała dla nas Ola. M.in. zgadywałyśmy kosmetyki po ich formule. Nieskromnie przyznam, że odgadłam 6/6 kosmetyków :D


I to by było na tyle. W kolejnym poście przedstawię upominki, jakie otrzymałyśmy na spotkaniu. 

Uczestniczki:

Bywacie na spotkaniach blogerek? :)

Komentarze

  1. Jeszcze nigdy nie byłam na podobnym spotkaniu, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zjadłabym tę sałatkę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie byłam na żadnym spotkaniu :) Ale uważam, że bardzo dużo dają takie spotkania z osobami, które dzielą nasze pasje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie musiało być super! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Było super. Do następnego mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym teraz zjadła taką sałatkę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkanie zaliczam do bardzo udanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)