DELIKATNY MAKIJAŻ WIECZOROWY KASI


Miałam dzisiaj przyjemność malować mistrzynię stylizacji paznokci - Kasię. Kasia ma delikatną urodę - niebieskie oczy i jasne włosy, na co dzień nie maluje się zbyt mocno, więc chciałyśmy, aby makijaż nie był za mocny, ale żeby ładnie podkreślił oko.

K A S I A  P R Z E D . . . 



I  K A S I A  P O . . .



(aby powiększyć zdjęcie, proszę kliknąć na nie, zapraszam też do portfolio KLIK)


K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Revlon Colostay 
- fluid matujący Pharmaceris
- puder ryżowy Ecocera
- bronzer Honolulu
- róż z palety Make Up Revolution
- rozświetlacz My Secret
- Inglot Body&Face Illuminator
- baza do cieni Artdeco
- cienie po powiek z palety Make Up Revolution
- kredka do oczu Essence
- tusz do rzęs Yves Rocher Sexy Pulp 
- cień do brwi Golden Rose 104 i 105
- Fixer Kryolan

A tutaj dzieło Kasi + parę zdjęć z backstage :)


paznokcie mojej mamy


moje paznokcie




Jak się Wam podoba makijaż? Preferujecie mocniejsze czy delikatniejsze oko?


Komentarze

  1. cudowna przemiana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfoza na + :)
    Ps. Miło, że obserwujesz mojego bloga!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż, ładnie podkreślił urodę. Jednak spróbowałabym podciągnąć cień nieco wyżej, między okiem i brwią jest dużo miejsca do zagospodarowania :) Dużo dało też rozpuszczenie włosków, zupełnie inna twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Racja, też w planach miałam wyżej podciągnąć, ale Kasia chciała delikatny make up :) Następnym razem na pewno zmaluję większą powierzchnię powieki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jaka przemiana! Niemalże inna osoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami tak nie wiele trzeba, żeby zmienić się o 180 stopni :)

      Usuń
  5. Świetny post, na prawdę! Aż się czeka na kolejne wpisy z Twojej strony :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna masz mamę z jak i bez makijażu. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) mama akurat jest w poście powyżej ale może komentarz przeskoczył :) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Też jestem rzęsomaniaczką :D i preferuję delikatny makijaż oka, tylko rzęsy wyróżniające się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak ja :D Nawet na co dzień muszę mieć kępki :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)