PROPOZYCJA MAKIJAŻU WALENTYNKOWEGO + METAMORFOZA MOJEJ MAMY



Hej dziewczyny!

Przychodzę do Was dzisiaj z propozycją makijażu na walentynki oraz z metamorfozą mojej mamy :) Osobiście preferuję mocniej podkreślone oko, nawet na co dzień, więc nie byłabym sobą gdybym nie zmalowała czegoś w zdecydowanych kolorach. Mój makijaż opiera się głownie na fioletach, bordo, miedzi i elementach srebra. 



(aby powiększyć zdjęcie, proszę kliknąć na nie, zapraszam też do portfolio KLIK)

K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Make Up Atelier Paris (odcień 1NB)
- korektor mineralny Amilie Minerals
- puder ryżowy Ecocera
- bronzer Honolulu
- róż z palety Make Up Revolution
- rozświetlacz My Secret
- Inglot Body&Face Illuminator
- baza do cieni Artdeco
- cienie po powiek z palety Make Up Revolution
- pigmenty Inglot
- pigmenty MAC
- eyeliner Isadora
- tusz do rzęs Yves Rocher Sexy Pulp 
- pomada do brwi Inglot 16
- Fixer Kryolan
- matowa pomadka z Inglota

C Z A S  N A  M E T A M O R F O Z Ę . . .

M A M A  P R Z E D . . . 
I  M A M A  P O . . .
(aby powiększyć zdjęcie, proszę kliknąć na nie, zapraszam też do portfolio KLIK)

K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Revlon Colorstay
- korektor mineralny Amilie Minerals
- puder ryżowy Ecocera
- bronzer Honolulu
- róż Paese
- Inglot Body&Face Illuminator
- baza do cieni Artdeco
- cienie po powiek z palety Sleek
- pigmenty Inglot
- kredka Essence
- tusz do rzęs Yves Rocher Sexy Pulp 
- puder do brwi Golden Rose
- Fixer W7
- pomadka Golden Rose

+ parę zdjęć z "artystycznego nieładu" :)



Jak się Wam podoba moja propozycja makijażu oraz metamorfoza mamy? Czy obchodzicie walentynki?


Komentarze

  1. Świetny makijaż
    Fajny efekt metamorfozy :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się odwdzięczę tym samym :P
    Zapraszam na konkurs

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Bardzo ładnie podkreślone brwi :) Ja akurat wczoraj pracowałam :( ale mąż jak zawsze mnie nie zawiódł :)
    Obserwujemy :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Brwi mam zrobione permanentnie, ale jakoś lubię coś na nie nałożyć :D
      Najważniejsze, że mąż nie zawiódł! :)

      Usuń
  4. Bardzo udane metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż w moim typie, metamorfoza jak najbardziej udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Widzę, że też jesteś fanką mocnego oka :D

      Usuń
  6. metamorfoza mamy świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A rzęsy przedłużane czy doklejane? :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kępki 10, 12 i 14 mm :) Tak często ich używam, że traktuje je prawie jako swoje ;D

      Usuń
  8. Widzę, że nie tylko mnie najlepiej pracuje się w artystycznym nieładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jaki cudny post! A ten makijaż to rewelacja!
    Byłabyś zainteresowana wzajemną obserwacją? Chętnie zostanę na dłużej :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :)
      Na pewno odwiedzę Twojego bloga!
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Fantastyczne te makijaże :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł na post, metamorfozy :) rewelacyjna praca :) Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)
      Na pewno odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  12. łał!!! Super post! :)
    I jaka ilość kosmetyków!!! :)))
    Raz próbowałam pomalować moją mamę ale nie lubi mocnych makijaży więć nie wyglądało to tak spektakularnie :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że Ci się podoba!
      No moja mama lubi mocny od czasu do czasu - na okazję :)

      Usuń
  13. wow.jestem pod wrażeniem :) może wspólna obserwacja?http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana również obserwuje :) http://fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jaka metamorfoza- fantastycznie pomalowałaś mamę :) na pewno też byla bardzo zadowolona- zawsze to jakaś fajna odmiana, zwlaszcza dla osob, które na codzień raczej się nie malują :)

    Ja osobiście też zawsze stawiam na nieco wyraźniejsze oko, nawet kilka dni temu mialam próbny makijaż ślubny - i też oko bylo bardziej ciemniejsze, niż zwykle :)

    super ! :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Ja na swój ślub również miałam mocniejsze oko - róż, fiolet i szarość :) W delikatnym oku źle się czuję, tak blado ...
      Również życzę miłego dnia!

      Usuń
  16. Piekny twarzowy makijaż, uwielbiam te kolory, twoja mama też wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i mamy :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Świetna metamorfoza :) Twój makijaż też zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ciesze się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  19. :) Bardzo dziękuję za tak miłe słowa!
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój makijaż jest świetny :) A metamorfoza mamy też jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie mamę umalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mama piękna! :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również obserwuje ;) piękna mama, zarówno przed jak i po :))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mama będzie zadowolona czytając tak miłe komentarze :)

      Usuń
  24. Fantastycznie wykonujesz make up! Super!
    Obserwujemy?
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze, ze lubisz paletki Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, podoba mi się ten pierwszy makijaż :) zostaję na dłużej i zdradź w jakiej odległości ustawiasz lampę, żeby sfotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu! :) Metamorfoza Twojej mamy jest super - wystarczy niewielka ilość produktów, by całkowicie zmienić buzię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :)
      Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  28. metamorfoza mega :D
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny makijaż!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zarówno Twój jak i Twojej mamy efekt końcowy bardzo mi się podoba ;) jest bardzo estetycznie wykonany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć, a raczej czytać :)
      Dziękuję i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  31. Ślicznie podkreśliłaś urodę mamy! Swoją zresztą też.

    Zdolna jesteś! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Takie słowa motywują mnie do dalszej pracy :)

      Usuń
  32. Świetna metamorfoza :D Piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam na ROZDANIE, w którym do wygrania m.in. produkty Eos, Garnier, Avon i L'biotica! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Widać, że znasz się na tym co robisz. Pięknie wykonany makijaż oka, kolory bardzo mi się podobają, wszystko się świetnie komponuje. Twoja mama ma pięknie zrobione usta :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :) Mając na blogu dopiero 2 wpisy, bardzo motywują mnie do działania takie komentarze :)
      Pozdrawiam i obserwuję :)

      Usuń
  35. Jakże cieszę się, że znalazłam Twój blog. Bardzo miło tu więc zostaje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Postaram się nie zawieść :)

      Usuń
  36. Widać ze robisz to z pasją! Wszystko jest dopięte na ostatni guzik! BRAWO! :) Maluj, bo robisz to genialnie;) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Na pewno odwiedzę Twojego bloga!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  37. O kurcze, ale jesteś podobna do mamy! Oba makijaże mi się podobają, idealnie do Was pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Makijaże świetne :) I ta ilość kosmetyków - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      a co do kosmetyków...ciągle mi mało!

      Usuń
  39. Piękne makijaże! Chciałabym być kiedyś na takim etapie wizażu, jak Pani :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka tam ze mnie Pani :)
      Bardzo mi miło czytać takie słowa! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  40. piękne makijaże, metamorfoza mamy bardzo mi sie podoba ;) zostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne:) jak sprawdza Ci się ten podkład z MAP?

    OdpowiedzUsuń
  42. przepięknie wyglądacie obie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)