MAKIJAŻ KAROLINY NA DRUGI ETAP KONKURSU CELIA


Hej!

Wczoraj miałam przyjemność zmalować przesympatyczną Karolinę. Była ona moją modelką w drugim etapie konkursu Celii. Postawiłyśmy na naturalne, ale lekko podkreślone oko. Jak Wam się podobają efekty? 


(aby powiększyć zdjęcie, proszę kliknąć na nie, zapraszam też do portfolio KLIK)

K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Revlon Colorstay
- korektor Eveline
- puder ryżowy Ecocera
- paleta do konturowania Kobo
- baza do cieni Artdeco
- cienie po powiek Celia
- tusz do rzęs wydłużający Celia
- eyeliner z aplikatorem w formie pędzelka Celia
- Fixer W7
- pomadka Golden Rose

Tym razem zdjęcia robiłam ja, więc wybaczcie niedociągnięcia :)

Komentarze

  1. Śliczny, perfekcyjny makijaż :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie jestem do nich przekonana jak narazie... zobaczymy z czasem ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To przecież nie ja :) Ale Karolinie będzie miło :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ładny ale taki delikatny :) Nie ma mocnej pigmentacji.

      Usuń
  5. ładnie wyszło :-) oko naturalne, a jednak zaznaczone i podkreślone :-) Z kosmetyków marki Celia nic nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Karolina na co dzień się nie maluje, więc dla niej to i tak była duża różnica :)
      Kiedyś z Celii miałam pomadkę a teraz jestem w fazie testów cieni, tuszy i eyelinerów :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny, lubię takie delikatne
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię makijaż tego typu, naturalność zawsze jest w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jaki piękny i naturalny makijaż !
    Cudo :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ciesze się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  9. Efekt makijażu jest rewelacyjny, pięknie podkreśla urodę modelki :) Uwielbiam makijaże które stawiają na naturalność :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) naturalny makijaż pasuje na każdą okazję ;)

      Usuń
  10. ładny make-up :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie kolory :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, naturalny makeup. Całość na 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Ja dopiero się uczę makijażu oka i do takiego efektu jeszcze mi daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) życzę powodzenia! pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Też się dostałam :)) Mój makijaż już wysłany, nie mogę się doczekać wyników :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)