MOJE PROPOZYCJE ŚWIĄTECZNYCH UPOMINKÓW KOSMETYCZNYCH DLA NIEJ Z DROGERII DOUGLAS | CZARNY PIĄTEK | SMARTSHOPPING | KUPON.PL



Cześć! Czy zdajecie sobie sprawę, że za miesiąc o tej porze będziemy powoli przygotowywać się do kolacji wigilijnej? Muszę przyznać, że każdy rok mija mi coraz szybciej. Jednak nie popadajmy w nostalgiczny nastrój, gdyż przed nami magiczny i świąteczny czas. Dzisiaj mamy też na swój sposób wyjątkowy dzień- czarny piątek. Co to takiego, jak się wiąże to z moimi planami zakupowymi oraz dlaczego warto rozglądać się już za upominkami przeczytacie w dzisiejszym poście.



BLACK FRIDAY


Tradycja czarnego piątku pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Jest to piątek po Dniu Dziękczynienia, zaczynający sezon zakupów świątecznych. W ten dzień większość sklepów kusi nas zniżkami, gratisami, niektóre punkty są nawet dłużej otwarte. Część sklepów kusi tak wielkimi promocjami, że nieobce są wyścigi i długie kolejki przed otwarciem.


SMARTSHOPPING

Coraz większą popularnością cieszy się Smart Shopping. Co to takiego? W skrócie mówiąc, to inteligentne zakupy, czyli jak kupić najlepszy jakościowo produkt w jak najniższej cenie. Do takich celów służą porównywarki cenowe. Najczęściej Smart Shopping odbywa się na płaszczyźnie internetowej, w sklepie stacjonarnym głównie możemy sprawdzić, czy dany produkt nam odpowiada. 

STACJONARNIE CZY ON-LINE?

Niezaprzeczalnie coraz więcej osób robi zakupy poprzez internet. Głównym powodem jest to, iż produkty w sklepach on-line są tańsze niż te w sklepach stacjonarnych. Tendencja ta jest wzrostowa. Sprzyjają temu nowe kanały płatności oraz programy chroniące kupującego. Co ważne, zamawiając on-line czekamy na kuriera, nie musząc pokonywać całego miasta, stojąc w długiej kolejce.
Jeśli jesteście już na etapie poszukiwania upominków warto sprawdzić oferty promocyjne sklepów z okazji czarnego piątku. Najlepsze kody rabatowe i promocje Black Friday 2017 znajdziecie na Kupon.pl – dlaczego? Kupony są aktualne i są zebrane w jednym miejscu, zredukuje to czas poszukiwania zniżek. Ja skupiłam się głównie na ofertach drogerii internetowych.

KUPON.PL to strona na której znajdziecie kody rabatowe, zniżki oraz ciekawe promocje. Wszystko to na intuicyjnej stronie, gdzie bez problemu wyszukacie interesujące Was sklepy. Co ważne, nie musimy iść do punktu stacjonarnego, stać w długich kolejkach. Na stronie kupon.pl znajdziecie nie tylko oferty drogerii... praktycznie możecie tam znaleźć wszystko- ubrania, elektronikę czy nawet usługi.

Czas na moje propozycje, a zarazem moją małą wishlistę :)

Podczas Czarnego Piątku w drogerii Douglas będziemy mogli skorzystać z rabatów nawet do 60%. Możemy także skorzystać ze zniżki 20% na wszystko z kodem FRIDAY17. Jeśli kupimy za ponad 99 złotych wpisując kod NIESPODZIANKA1 otrzymamy drobny prezent. Więcej promocji z drogerii Douglas znajdziecie klikając w link: www.kupon.pl/douglas-promocje.


PERFUMY



W moim zestawieniu zacznę od perfum. Przedstawiam Wam moją subiektywną trójkę, którą bardzo lubię, ale wiem, że nie każdy lubi tak mocne i ciężkie perfumy jak ja. Osobiście z każdego powyższego zapachu cieszyłabym się szalenie!

Kenzo Jungle: Głowa: kminek, mandarynka, goździki; Serce: kardamon, kminek, Lukrecja, ylang-ylang, heliotrop, mango, gardenia; Podstawa: paczuli, wanilia, bursztyn


Terry Mugler Angel: Głowa czarna porzeczka, kokos, melon, bergamotka, jaśmin, mandarynka, wata cukrowa; Serce orchidea, róża, jaśmin, jeżyny, śliwka, brzoskwinia, miód, konwalia, morela, czerwone owoce; Podstawa wanilia, piżmo, ambra, fasola Tonka, paczuli, czekolada, karmel

Cartier La Panthere: Głowa rabarbar, anyż, truskawka, bergamotka, suszone owoce; Serce: kwiat pomarańczy, gardenia, gruszka, róża, ylang-ylang; Podstawa: skóra, piżmo, paczula, mech

Każdy z powyższych zapachów złapał mnie za serce. Wszystkie są bardzo kobiece, ciepłe, wspaniale trzymają się skóry i pozostawiają za sobą ogon. Nie będą z nich zadowolone osoby lubiące delikatne, kwiatowe i orzeźwiające perfumy. W drogerii Douglas dostępne są w paru pojemnościach (czasami w różnych wariantach- np. Angel możemy kupić we flakonie w kształcie gwiazdki).

POMADKI


Pomadki to coś co kocham, jednak staram się mieć umiar w ich kupowaniu. Moja kolekcja liczy blisko 100 sztuk i mimo, że dla niektórych to przesada to dla mnie małe uzależnienie.

Tom Ford Patent Finish Lip Color: zakochałam się w odcieniu Erotic- piękny neonowo-fuksjowy róż. Daje efekt wilgotnych ust, co jest teraz rzadkością, gdyż większość firm stawia głównie na maty. Standardowa cena pomadki to 239 zł, lecz po rabacie możemy ją dostać za 191 zł!

MAC Mineralize Lipstick: bardzo zaciekawiła mnie pomadka z MACA, która w swoim składzie zawiera 77 minerałów. Kolor który wpadł mi w oko to  Good Taste w odcieniu soczystego różu. Cena standardowa pomadki to  110 zł, ale podczas czarnego piątku można ją kupić za 88 zł.

Nyx Matte Soft Lipstick: to pomadka którą znam, ale bardzo kusi mnie kolor Milan. 

Jak widzicie, moja wishlista jest krótka i treściwa :) Pamiętajmy jednak, że kosmetyki nie zawsze są bezpieczną opcją na prezent. Produkty do makijażu, pielęgnacji bądź perfumy muszą być "dostosowane" do obdarowywanej osoby, bo przyznacie...nie ma nic gorszego od nietrafionego prezentu :)

Czy planujecie poszaleć w Black Friday? Korzystacie ze strony Kupon.pl? Znacie przedstawione przeze mnie propozycje? 

Komentarze

  1. Być może na coś się skuszę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie planuję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam z tej strony ale moŻe zacznę, bo kto nie lubi promocji i okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasami przed zakupem sprawdzić, czy "nasz" sklep nie ma jakiejś promocji :)

      Usuń
  4. Minus 20 to az tak duzo nie jest heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kupon.pl mają też rabat 50% w sklepie eZebra https: //kupon.pl/ezebra-kod-rabatowy

      Usuń
    2. To racja, ale różne zniżki były :)

      Usuń
  5. Wczoraj nie szalałam, jakoś te zniżki wrażenia na mnie nie robią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem dumna z siebie bo nie szalałam :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ciężkie perfumy :D Choć Pantery nie znam,ale pozostałe tak :D
    Ja własnie na Black Friday kupiłam dwa zapachy,ale w Rossmannowskiej promocji 1+1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! :) Pantera jest dość specyficzna, niektórzy uważają, że babcina, ale dla mnie jest super :D

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh to Twoje zamiłowanie do mocnych kolorków na ustach! U mnie Black friday skończył się na zakupie kilku produktów na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też było skromnie :) Jedynie bieliznę kupiłam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)