RELACJA ZE SPOTKANIA MEET BLOGGERS 25.11.2017


Cześć! 
Nie samą pracą człowiek żyje, tak więc bardzo się cieszę, że w minioną sobotę udało mi się wyrwać na branżowe targi Beauty Fair połączone ze spotkaniem blogerskim. Spotkanie odbyło się w Katowicach i organizowała je Ola z bloga Świat Aleksandy. Oprócz mnie w evencie brało udział 13 blogerek kosmetycznych.


Los od rana chciał pokrzyżować mi plany... Ze względu na spore opóźnienia pociągów bałam się, że o spotkaniu mogę zapomnieć... Na szczęście udało mi się dotrzeć na czas w towarzystwie Magdy z bloga www.delishe.pl, która dzielnie poczekała na mnie na dworcu :)

Każda z nas otrzymała wejściówki na 2 dni (sobotę i niedzielę). Ja uczestniczyłam tylko w pierwszym dniu, gdyż w niedzielę "balowałam" na roczku :) Na targach można było przypatrywać się pracy wizażystów, fryzjerów, stylistów paznokci i innych fachowców z branży beauty. 








Na spotkaniu miałam okazję zawrzeć nowe znajomości oraz zobaczyć się z osobami, które już znałam :)



Uczestniczki spotkania:

1.Ola (organizatorka) Świat Aleksandry
5. Ania  Kolorowy Kraj
7. Ania AneczkaBlog
8. Karolina Do Połowy Pełna...
11. Kasia Kobiece Fascynacje
13. Magda Delishe
14. Ja :) 

Zdjęcia, które użyłam w relacji pochodzą od Oli oraz jednej i drugiej Ani :) 

Sponsorami naszego spotkania byli...



Lubicie spotkania blogerek? Macie jakieś w planach w najbliższym czasie?

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Miło się spotkać z osobami które mają takie same pasje :)

      Usuń
  2. Było cudownie, znowu się spotkać. Obyśmy miały ku temu więcej okazji :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że świetnie się bawiłyście;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chce! Ja też chce :P. Następnym razem proszę mnie zapakować w walizkę :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następnym razem spotkamy się na dłużej :)

      Usuń
  6. Było fajnie choć żałuję że nie było więcej czasu aby porozmawiać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie było Cię znów zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks! :) I'll visit your blog soon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie było się spotkać i mam nadzieję, że już niedługo się zobaczymy, jak wszystko pójdzie po naszej myśli :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszę ten komentarz chyba z 5 raz bo z telefonu mi się nie chcą dodawać, więc jak tam poszło w spam to daruj :D }
    Całe wieki nie byłam na takim kameralnym, małym spotkaniu. Odkąd wyprowadziłam się z Warszawy to w zasadzie tylko Meet Beauty, które uwielbiam, ale nigdy nie ma czasu pogadać ze wszystkimi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pewnie jak się dziecko pojawiło to już w ogóle czasu mniej :( Ale mam nadzieję, że się spotkamy na kolejnym meet beauty :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)