DODAJ SWOJEJ SKÓRZE BLASKU Z ZAAWANSOWANYM SERUM Z WITAMINĄ C: C21,5 BY WISHTREND + MASKA W PŁACHCIE


Cześć!
Jesień i zima są dla mnie okresem kiedy moja cera potrzebuje energetycznego kopa i wymaga większych starań w pielęgnacji. Podczas chłodniejszych dni moja skóra lubi robić się szara, a także bardziej widać na niej przebarwienia które powstały w trakcie lata. Z pomocą przychodzą mi wtedy sera, z mocno aktywnymi składnikami. Czy serum zawierające 21,5% czystej witaminy C pomogło mi w walce o skórę pełną blasku?


OD PRODUCENTA: Zaawansowane serum z witaminą C 21.5% jest nową wersją serum C20. Doskonale rewitalizuje, złuszcza martwy naskórek, rozjaśnia koloryt cery, zmniejsza widoczność porów, wybiela blizny oraz usuwa zaskórniki. Ulepszona formuła serum zawiera mniej składników przy czym działają one bardziej aktywnie. C21,5 mocniej nawilża i wchłania się nie pozostawiając lepkiego filmu. Odżywia skórę oraz przywraca jej równowagę. 

100% czystej witaminy = zdrowa skóra!

Serum zawiera 21.5% kwasu L-askorbinowego. Jako naturalny antyoksydant pomaga w zwalczaniu oznak starzenia się skóry oraz ją chroni, zmiękcza i nawilża!

SKŁAD: Hippophae Rhamnoides Water (70%), Ascorbic Acid (21.5%), Sodium Lactate, 1,2-Hexanediol, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Cassia Obtusifolia Seed Extract, Allantoin, Xanthan Gum, Ethyl Hexanediol


Serum otrzymujemy w 30ml buteleczce z ciemnego szkła, dodatkowo zapakowanej w kartonik w energetyzującym kolorze pomarańczy. Jak widać serum ma pobudzić nie tylko naszą cerę, ale także wzrok ;) Warto przechowywać ten kosmetyk w lodówce, gdyż witamina C w takim stężeniu nie jest zbytnio stabilna i narażona na nasłonecznienie i wysokie temperatury może nam się szybko zepsuć i być niezdatna do użytku. Po przeprowadzce planuję wyznaczyć w swojej lodówce trochę miejsca na kosmetyki i tam trzymać bardziej kapryśne egzemplarze. Serum jest praktycznie bezzapachowe, można jedynie wyczuć lekko-kwaskowy aromat. Kosmetyk ma konsystencję klarownego płynu w kolorze bardzo jasnym, słomkowym. A jak z działaniem? Jest całkiem dobrze! Serum zgodnie z obietnicami producenta nie jest lepkie i szybko się wchłania. Mimo tego, że czułam dobre nawilżenie cery, wolałam nałożyć na nie jeszcze krem. W moim przypadku, stosuję sera jedynie na noc, bo rano nie mam zwyczajnie na to czasu. Ale stosowanie raz dziennie wystarczyło, aby po paru tygodniach zobaczyć efekty. Cera odżyła, wygląda na mniej zmęczoną. Zauważyłam także lekkie rozjaśnienie przebarwień. Niestety w kwestii zwężenia porów nie widzę żadnej poprawy. 


Stosując serum pamiętajmy o dwóch rzeczach:

1. Unikajmy jednokrotnego użycia kosmetyków o wysokiej zawartości kwasów AHA BHA (również Betain Salicylate), retinolu i witaminy C 
2. Po każdej aplikacji dokładnie umyjmy ręce, gdyż serum lubi pozostawiać pomarańczowe ślady. 

Serum możemy zakupić na stronie www.rarebeautymarket.com w cenie 126 zł/ 30 ml.



Aby wzmocnić działanie serum z witaminą C, warto od czasu do czasu użyć maski w płacie z tej samej linii. Maseczka C21.5 pozwala na głębszą penetrację skóry dobroczynnymi odżywczymi składnikami.  Chińska zielona herbata Bosung jest bardzo popularna w Korei – jej młode liście zawierają duże ilości katechiny i witaminy E, co wspomaga kojenie, nawilżanie i odżywianie skóry. 
Maseczka C21.5 została stworzona tak, by nie zawierała składników podrażniających i by mogła być używana bez wszystkich bez względu na typ skóry. 

Maseczka nie zawiera:
  • Parabenów
  • Benzofenonu, Ftalanów
  • Etanolu, 2-Fenoksyetanolu
  • Olejów mineralnych
  • Trietanoloaminy  
  • Surfaktantów
  • Sztucznych barwników
SKŁAD: Water, Butylene Glycol, Hippophae Rhamnoides Water, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycerin, Betaine, 1,2-Hexanediol, Sodium Hyaluronate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Allantoin, Panthenol, Ethylhexylglycerin

Produkt najlepiej używać 1-2 razy w tygodniu. Maskę kupimy za 15zł/szt na www.rarebeautymarket.com.


Duet maska z serum sprawdził się u mnie dobrze, choć nie na tyle by kupić to serum ponownie. Moja skóra o wiele bardziej lubi się kwasem glikolowym bądź retinolem. Jednak maseczka jest na tyle fajna, że będę do niej wracać. 

Lubicie kosmetyki z witaminą C? Znacie produkty C21,5?


Komentarze

  1. Używałam kiedyś ser, ale teraz coś mi daleko do tych kosmetyków :)
    Tego opisywanego przez Ciebie niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś olewałam sera, ale teraz staram się je regularnie stosować :)

      Usuń
  2. Ależ ja kocham wszystko co z Witaminą C. Super, że ożywia cerę i dodaje jej wigoru tego mi właśnie potrzeba. Jak skończę serię kwasów, znowu sięgnę po Witaminkę :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem troszkę zawiedziona, że nie są spełnione wszystkie obietnice producenta :P Ale nie wypadło źle :)

      Usuń
  3. Bardzo cenię sobie witaminę C, ale tego serum nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz witaminę C, to chyba polubisz się z tym kosmetykiem :)

      Usuń
  4. Kurczaki serum jest naprawdę kuszące, ale ta cena.. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam kosmetyków z witaminą C i w dobrym momencie trafiłam na Twój post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na maski w płacie to mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski to dobry sposób na relaks i pielęgnację - dwa w jednym ;)

      Usuń
  7. Moja skóra całkiem dobrze reaguje na witaminę C. Na razie mam jednak masę innych produktów do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie na jesień i zimę świetnie się sprawdzają :D

      Usuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C ale o tak wysokim stężeniu jeszcze chyba nie miałam. Ogólnie mogłabym ser wypróbować Jestem ciekawa czy z jego działania byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, stężenie jest dość spore jak na kosmetyki z witaminą C :)

      Usuń
  10. Uwielbiam serum z witaminą C - po nim moja cera od razu odżywa, ale nie używałam jeszcze produktu z tak wysokim stężeniem tej witaminy. Muszę się mu przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz witaminę C, to z tego serum będziesz na pewno zadowolona! :)

      Usuń
  11. Do tej pory miałam jeden kosmetyk z witaminą C i tak średnio go wspominam. Teraz kupiłam maseczki i zobaczymy jak się spiszą. Widzę że dodałaś to świetne zdjęcie :P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja będę właśnie testować serum z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię maseczki w tej serii, serum też nie jest złe, ale jakoś maski o wiele lepiej wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki z witaminą C u mnie się nie sprawdzają. Cóż, każdy ma inną cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) U mnie się sprawdzają, ale moja skóra woli inne substancje ;D

      Usuń
  15. Uwielbiam używać serum z witaminą C zwłaszcza po lecie. Zapiszę sobie te na listę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum bardzo mnie ciekawi ale barwienie mnie nie zacheca , no i cena; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszym stosowaniu miałam całe pomarańczowe ręce :P

      Usuń
  17. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    OdpowiedzUsuń
  18. Serum * tam miało być..Ja już chyba śpie ;p mam 2 w domu serum i leżą ;p wiecznie o nich zapominam ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie produkty to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)