OCZYSZCZAJĄCA PIANKA 3 W 1 Z CYTRYNĄ I MELISĄ | COSNATURE


Cześć! 
Styczeń ucieka mi w niesamowitym tempie, jeśli dalej tak pójdzie to obudzę się wiosną, albo i latem :) Miałam postanowienie, aby częściej publikować wpisy, niestety jednak permanentny brak czasu skutecznie mi krzyżuje plany. Ale dość narzekania! Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją pianki do oczyszczania twarzy (nawet zdjęcia takie wiosenne!). Czy połączenie cytryny i melisy w produkcie Cosnature spasowało mojej cerze? 


"Pianka oczyszczająca do twarzy zawiera ekstrakty ze skórki cytryny i liści melisy pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych. Delikatnie i skutecznie usuwa makijaż, zanieczyszczenia skóry, martwe komórki naskórka i nadmiar sebum. Pozostawia skórę oczyszczoną, świeżą bez uczucia ściągnięcia."


SKŁAD: Aqua, Coco-Glucoside, Sucrose, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Betaine, Alcohol, Lactic Acid, Melissa Officinalis Leaf Extract, Citrus Limon Peel Extract, Citric Acid, Parfum, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Cytryna ma właściwości antybakteryjne i antyseptyczne. Dodatkowo rozjaśnia przebarwienia, ściąga rozszerzone pory, oczyszcza oraz orzeźwia skórę. Melisa natomiast chroni przed działaniem wolnych rodników, łagodzi podrażnienia, uspokaja cerę. 


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Piankę stosuję w drugim etapie oczyszczania twarzy (po olejku myjącym). W związku z tym tego typu produkty mają dość łatwe zadanie, gdyż spora ilość makijażu zostaje zmyta olejkiem. Od pianki wymagam domycia resztek makijażu oraz odświeżenia cery. Tak aby skóra była gotowa do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Produkt od Cosnature otrzymujemy w plastikowej tubie zakończonej pompką. Szata graficzna jest przyjemna dla oka, lecz niczym nie wyróżnia się spośród innych produktów dostępnych na rynku. Aplikacja jest prosta i przyjemna, pompka działa bez zarzutu. Pianka dobrze oczyszcza twarz z pozostałości po makijażu i daje uczucie odświeżenia. Niektórym może nie spodobać się specyficzny zapach produktu (połączenie tytułowej cytryny z melisą). Po zastosowaniu cera jest odświeżona i ukojona. 



Kosmetyki Cosnature zakupić możecie w Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm + drogerie Eko. Koszt pianki to około 23zł.

Piankę testuję dzięki Michałowi i jego akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody"




Lubicie stosować pianki do oczyszczania twarzy? Znacie kosmetyki Cosnature?


Komentarze

  1. Lubię oczyszczanie w piance i do tego te cytrusy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie unikam kosmetyków z cytrusami, ale ta pianka akurat mi spasowała :)

      Usuń
  2. Kupilam dwa dni temu wiec nie mam jeszcze zdania, ale pachnie pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej pianki, z firmą również nie miałam nigdy do czynienia, ale uwielbiam cytrynę w produktach, dlatego chętnie sięgam po produkty z jej dodatkiem. Myślę, że gdybym miała okazję wypróbować tę piankę, to z mogłabym być z niej zadowolona, choć nie zawsze zapach cytryny mi odpowiada w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie z zapachem cytryny w kosmetykach :) Tu zapach jest dość naturalny :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze u siebie nic tej marki..Póki co musi poczekać na swoją kolej jak będzie dodatkowy zastrzyk gotówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Cosnature miałam jeszcze produkty do włosów, ale mnie nie zachwyciły :(

      Usuń
  5. Bardzo lubie takie paianki więc jestem jak najabardziej na tak :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że ma dość silny detergent, Ale chyba się na nią skuszę :) uwielbiam cosnature

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie podrażniła, mimo iż mam wrażliwą skórę :D Ale wiadomo, każda cera jest inna :)

      Usuń
  7. Szkoda, że nie można wcześniej powąchać, skoro ma tak specyficzny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale jeśli nie przeszkadza Ci zapach cytrusów to raczej zapach przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  8. Ostatnio pianka Cosnature cieszy się dużą popularnością wśród blogerek. Ma całkiem pochlebne opinie i chyba też w końcu się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Jakość, cena, działanie- 3 razy TAK ;D

      Usuń
  9. Nie miałam póki co żadnego kosmetyku tej marki ale czytam wiele pochlebnych opinii na ich temat więc zapewne kiedyś coś wpadnie w moje ręce - lubię pianki do mycia twarzy, więc pewnie sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka dopiero powoli robi się popularna w Polsce, piankę jak najbardziej polecam. Miałam także kosmetyki do włosów, ale nie przypadły mi do gustu :(

      Usuń
  10. Polowałam na tą piankę, ale miałam próbkę kremu pod oczy tej marki i okropnie mnie uczulił.. boję się kupić coś nowego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, słyszałam już parę opinii o tym, że ich krem pod oczy uczulił... Przyznam, że mam jego próbki i boje się ich użyć :P

      Usuń
  11. nie przepadam za piankami, a tej marki mam kilka kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś spróbuję, przyglądałam się jej dziś w Hebe, ale już mam swoją ulubioną piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś się z nią poznam osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To pierwsza pianka do oczyszczania twarzy, z której jestem faktycznie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ta pianka wysoko ustaliła poprzeczkę i trudno będzie znaleźć coś lepszego w podobnej cenie :)

      Usuń
  15. I think I would like it with him, best regards;) this cleansing foam looks amazing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  16. Piankę miałam raz w życiu ale bardzo miło wspominam, mam w planach zakup jeszcze jakiejś :D. Dla mnie zapach był by idealny - uwielbiam wszystko co cytrynowe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja własnie nie przepadam za cytrusowymi zapachami, ale ten nie jest najgorszy :P

      Usuń
  17. Bardzo lubię pianki do oczyszczania, tej jednak nie znam :) Ale wydaje się bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę ją wypróbować w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go i bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tą piankę, ale faktycznie zapach taki sobie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. To powinnaś być zadowolona z tej pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To już kolejna recenzja o tej piance, którą czytam, przydała by się z rana na przebudzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy wcześniej nie używałam pianek. Ta mnie zainteresowała, powiedz mi tylko czy nie podrażnia skóry? Przydałoby mi się coś co działa antybakteryjnie i będzie zwężało pory, ale mam też wrażliwą skórę i obawiam się o jej reakcję.
    + ostatnio podobał Ci się mój kalendarz do druku na styczeń ;) Uprzejmie donoszę, że w razie czego jest już wersja na luty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cerę wrażliwą, a nie zauważylam podrażnienia :) Więc myślę, że śmiało możesz spróbować! :)
      Dziękuję za info, już dawno ściągnięty :D

      Usuń
  24. Na pewno kiedyś wypróbuję, już od dłuższego czasu mnie kusi :) Ale na razie mam kosmetyki do twarzy nawet w zapasie, więc chwilowo wstrzymam się z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)