METALICZNY LOOK Z PRODUKTAMI DO MAKIJAŻU MARKI GOLDEN ROSE


Cześć! 
Muszę przyznać, że kiedyś byłam wielką fanką mocnych makijaży nawet na co dzień. Przez co makeup zajmował mi dobre pół godziny... Obecnie stawiam na mocne podkreślenie oka, ale jedynie dzięki kresce i przedłużonym rzęsom. Usta podkreślam zazwyczaj trwałą pomadką. Nie mogę jednak żyć bez rozświetlacza! Dzisiaj zaprezentuję Wam metaliczne nowości marki Golden Rose- wśród nich poznacie nową wersję kredek do ust crayon, płynny rozświetlacz, trio do konturowania i metaliczne eyelinery. To co, startujemy? :) 



LIQUID GLOW ILLUMINATOR - TINTED PRIME & HIGHLIGHT
Baza pod makijaż z efektem rozświetlacza

OD PRODUCENTA: Rozświetlająca emulsja w płynie, która nada skórze doskonały blask.Dzięki zawartości wielofunkcyjnych, nawilżających składników zapewni nawilżenie i ochronę skóry. Błyszcząca struktura produktu nada cerze połyskujące refleksy, zapewniające młodzieńczy, naturalny i promienny wygląd, a także pozostawi lśniące wykończenie. 

JAK STOSOWAĆ: Bazę możemy stosować na parę różnych sposobów:
1. Nakładając pod podkład - nada wtedy całej cerze zdrowego blasku
2. Połączyć bazę z podkładem - uzyskamy efekt mokrej cery wraz z delikatnym glow
3. Bezpośrednio na podkład, na miejsca które chcemy rozświetlić np. kości policzkowe, łuk kupidyna, grzbiet nosa

INCI: hydrogenated polyisobutene, isododecane, isohexadecane, synthetic fluorphlogopite, calcium sodium borosilicate, ethylene/propylene/styrene copolymer, triethoxycaprylylsilane, butylene/ethylene/styrene copolymer, quaternium-90 bentonite, silica, phenoxyethanol, propylene, carbonate, bht, tin oxide (+/-): mica, ci 77891 , ci 77491 , ci 77492 , ci 77499 , ci 77510, ci 77007, ci 75470

CENA/POJEMNOŚĆ: 32zł / 30ml


Produkt otrzymujemy w 30 ml tubce wraz z pompką. Klasycznie opakowanie jak dla baz bądź podkładów. Pierwszym zaskoczeniem był kolor bazy- nie wiem czemu (może sugerowałam się opakowaniem) spodziewałam się białej konsystencji. Moim oczom ukazał się jednak kolor beżowy, lekko szampański. Pompka działa bez zarzutu i aplikuje małe porcje produktu. Zapach bazy jest przyjemny i delikatny, dość szybko się ulatnia. "Bazo-rozświetlacz" stosowałam na wszystkie trzy sposoby... Jak przystało na fankę tego typów kosmetyków, najbardziej sprawdziła się u mnie aplikacja na podkład- w miejsca które chcę rozświetlić. Należy pamiętać, że wystarczy naprawdę mała ilość produktu, aby uwypuklić wybrane partie. Co za tym idzie, sądzę, że baza starczy mi na długi czas.




METALS SCULPTING PALETTE 
Metaliczna paleta do modelowaniatwarzy 3 w 1

OD PRODUCENTA: Doskonałe połączenie 3 produktów: bronzera, rozświetlacza i różu. Wszystkie trzy odcienie rozpraszają światło, zapewniając cerze świeży i połyskujący wygląd. Zastosowanie wszystkich trzech odcieni sprawi, że cera będzie wyglądała świeżo i promiennie. Róż i rozświetlacz są nasycone pigmentami dającymi piękne refleksy i tworzącymi na skórze promienny, delikatny blask.

JAK STOSOWAĆ: Bronzer nakładamy poniżej kości policzkowych, na boki nosa i dookoła konturu twarzy | Rozświetlacznakładamy na kości policzkowe, środek czoła, nad i pod łukiem brwiowym, aż do grzbietu nosa | Różem wykańczamy makijaż poprzez zastosowanie go na kości policzkowe.

INCI: talc, aluminum starch octenylsuccinate, dimethicone, octyldodecyl stearoyl stearate, zinc stearate, triethylhexanoin, polymethyl methacrylate, polybutene, glyceryl isostearate, phenoxyethanol, hydrogen dimethicone, calcium aluminum borosilicate, calcium sodium borosilicate, lauroyl lysine, polyglyceryl-3 diisostearate, allantoin, dichlorobenzyl alcohol, aluminum hydroxide, tocopheryl acetate, silica, methicone, aqua, copper aspartate, magnesium aspartate, manganese aspartate, zinc aspartate, polysorbate 20, ricinoleth-40, sorbic acid, undecylenic acid, sodium dehydroacetate, tin oxide (+/-):, mica, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 19140, ci 15985, ci 15850, ci 12085
CENA/GRAMATURA: 33zł / 13,5g


Trio modelujące otrzymujemy w klasycznej, czarnej paletce charakterystycznej dla produktów Golden Rose. Z całej trójki szczególnie zainteresował mnie oczywiście rozświetlacz i bronzer! Ale ale...przekonałam się także do różu! Mimo, iż nie używam go do każdego makijażu, powoli zaczynam się przełamywać. Jak widać na powyższych swatchach, wszystkie trzy produkty są metaliczne (najmniej bronzer ale i w nim napotkamy poświatę). Kosmetyk ma formułę prasowaną, ale mimo tego jego konsystencja jest lekko kremowa, przez co nie obsypuje się. Najbardziej do gustu przypadł mi rozświetlacz, którym ładnie można stopniować poziom blasku. Co do trwałości, nie mam zastrzeżeń- od porannego makijażu, do wieczornego demakijażu wszystko trzyma się na miejscu (wiadomo delikatnie blednie, poprzez ścieranie).


Metals Matte Metallic Lip Crayon
Metaliczna, matowa pomadka w kredce

OD PRODUCENTA: Pomadka, której unikalna, długotrwała formuła nadaje ustom zarówno metaliczny połysk, jak i matowe wykończenie. Produkt zawiera mieniące się, odbijające światło pigmenty, które zapewniają intensywny kolor i matowy metaliczny efekt na ustach. Łatwo się go stosuje – występuje w postaci kredki do temperowania. Posiadają przyjemną, wygodną dla ust kremową i gładką formułę. Zawierają masło shea i witaminę E, które doskonale nawilżają usta.

INCI: ppg-3 hydrogenated castor oil, ethylhexyl hydroxystearate, cera microcristallina , caprylic/capric, triglyceride, synthetic wax, silica, alumina, synthetic fluorphlogopite, octyldodecanol, pentaerythrityl tetraisostearate, cera alba, copernicia cerifera cera, butyrospermum parkii butter , phytosteryl/octyldodecyl lauroyl glutamate, parfum , phenoxyethanol, tocopheryl acetate, ethylene/va copolymer, hydroxycitronellal, hexyl cinnamal, citronellol, peg-8, geraniol, linalool, tocopherol, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, tin oxide (+/-): mica, ci 77891 , ci 77491, ci 77492 , ci 77499 , ci 16035 , ci 77000 , ci 45410 , ci 19140 , ci 45380 , ci 17200, ci 15850 , ci 12085 , ci 73360, ci 42090, ci 77742 , ci 15985 , ci 47005

CENA/GRAMATURA: 12zł /3,5g



Testowałam trzy odcienie pomadek, ale powyżej możecie zobaczyć swatche z oficjalnej strony Golden Rose. Przyznam, że ciężko było mi się przekonać do metalicznego wykończenia, bo zazwyczaj używam bezdyskusyjnego matu. Jednak efekt jaki dają Metals Matte Metallic bardzo mi się podoba- szczególnie w przypadku koloru numer 02- jest nieoczywisty, nie rzuca się bardzo w oczy. Jeśli jednak wolicie bardziej "standardowe" kolory to polecam numer 07. Pomadki, tak jak i klasyczne wersje crayon, utrzymują się sporo na ustach i równo schodzą podczas picia bądź jedzenia. 


Extreme Sparkle Eyeliner
Brokatowy tusz do kresek

OD PRODUCENTA: Ekstremalnie brokatowe i błyszczące eyelinery, które tworzą przyciągający uwagę efekt.
Odpowiednio zaprojektowany pędzelek pozwala na narysowanie bardzo precyzyjnej kreski. Paleta odcieni została stworzona w ten sposób, aby można było wybrać odpowiedni kolor zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. 
INCI: qua, propylene glycol, acrylates/palmeth-25 acrylate copolymer, tromethamine, peg-40 hydrogenated castor oil, ppg-26-buteth-26, benzyl alcohol, allantoin, caprylyl glycol, diazolidinyl urea, sodium benzoate, ethylhexylglycerin, potassium sorbate, dehydroacetic acid, mica, synetic fluorphlogopite, calcium aluminium borosilicate, calcium sodium borosilicate, silica, ceteareth-25, citric acid, sodium carbonate, sorbitol, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 77820, ci 77266, ci 77510, ci 77288, ci 77289, ci 77007, ci 77742, ci 42090, ci 17200, ci 42051, ci 45410, ci 19140, ci 15850, ci 1516035, tin oxide
CENA/POJEMNOŚĆ: 14zł 12zł / 5,5g

W sezonie karnawałowym można pozwolić sobie na trochę szaleństwa, eksperymentując z kolorowymi eyelinerami. Moimi ulubieńcami z powyższej szóstki został numer 102 i 106. Baza tych produktów jest lekko transparentna, więc nie spodziewajmy się głębokiej czerni bądź granatu. Moim ulubionym połączeniem jest aplikacja numeru 102 na klasyczny czarny eyeliner. Co do trwałości to podczas dnia ścierają się głównie w wewnętrznym kąciku oka.

To już wszystkie metaliczne produkty Golden Rose które dla Was przygotowałam. Moim ulubieńcem bezapelacyjnie zostaje rozświetlająca baza!
Który kosmetyk Was najbardziej zainteresował? Znacie powyższe produkty?


Komentarze

  1. te eye linery są boskie! :D

    u mnie właśnie pojawił się nowy post ;)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Metaliczne pomadki i te eyelinery wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Uwielbiam ich produkty do ust ale tych kredek nie znam. Uwielbiam efekt rozświetlonej skóry więc ta baza bardzo mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz taki efekt to baza powinna Ci spasować :)

      Usuń
  4. Te linerki mają cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żałuje, że jest taki mały wybór i tylko 6 kolorów :(

      Usuń
  5. Ich bazę od dłuższego czasu chcę wypróbować :) paletkę mam podobną. Eyelinera nie używam bo niestety mi podrażniają oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka szkoda :( U mnie makijaż bez kreski nie istnieje :P

      Usuń
  6. Produkty wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam klasyczne kredki, ale te metaliczne też bym chciała, bo lubię takie wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku nie byłam przekonana, ale bardzo się z nimi polubiłam :)

      Usuń
  8. Te kredki są bossskie ;) Jakie kolory ;-)

    Przypominam o Walentynkowym konkursie :)
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paleta do konturowania wydaje się być fajna, a te linery rzeczywiście są dosyć szalone, raczej nie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień używam jedynie czarnego linera :) Reszta rzeczywiście bardziej na imprezę :)

      Usuń
  10. Mnie jedynie kuszą metaliczne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eyelinery wymiataja,te pomadki też kuszą 😂

    OdpowiedzUsuń
  12. z tej metalicznej serii bardzo mnie zainteresowały kredki, ale na razie nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się takie kolorowe eyelinery, ale tylko u kogoś, sama zaraz zmyłabym sobie kreskę zrobioną takim kosmetykiem;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Metaliczne kredki do ust mnie kusiły, ale jednak nie jestem przekonana do takiego wykończenia na ustach. U kogoś mi się podoba, ale u siebie jakoś bym się źle czuła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam do końca przekonana, ale niektórych kolorach czuje się bardzo dobrze :)

      Usuń
  15. Oj to zdecydowanie nie moja bajka, niektóre eyelinery jeszcze bym przygarnęła (104 i 106) ale reszta nie nie ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki metaliczny make up chyba nie jest dla mnie :D Chociaż błyszczące eyelinery przyciągają wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. od Golden zdeycdowanie interesuje mnie naj lakiery i pomadki <3 Innych kosmetykow nie testowałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szczerze Cię zachęcam- ja bardzo lubię ich kosmetyki :)

      Usuń
  18. Nie jestem fanką metalicznego looku :) z GR uwielbiam matowe pomadki :) to mój hit hitów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam metaliczny efekt! Chociaż sama stosuję go chyba tylko na paznokciach - jestem jak mała sroczka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Aj te eyelinery to istne szaleństwo! :)) Trio do twarzy wygląda bardzo interesująco, róż bardzo przypomina mi róż z Wibo, który także był w paletce z rozświetlaczem i bronzerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest bardzo delikatny, taki dziewczęcy :) Krzywdy nie da się nim zrobić :)

      Usuń
  21. Fajne! Najbardziej zainteresowała mnie ta baza. Mam już jedna rozswietlajaca z GR i ona jest właśnie biała, lekko perłowa. Świetnie sprawdza się wymieszana z podkładem. No i crayon nr 08 mnie zauroczyl☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że do tej bazy miałam lekkie opory, ale teraz się z nią nie rozstaję :)

      Usuń
  22. Najbardziej kusi paletka! Metaliczne usta to nie moja bajka, wolę te matowe Crayon'y, bardzo lubię. A na metaliczne kreski chyba za stara jestem
    ;p
    Www.makeupwithbella.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się trio do konturowania i od dłuższego czasu mam chrapkę na zloty eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny akcent można zrobić tym złotym eyelinerem :)

      Usuń
  24. Jak na sroke przystalo kusza mnie te eyelinery oj kusza <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcześniej mocno ciekawiły mnie te metaliczne pomadki, ale jak patrzę na swatche, to jednak stwierdzam, że to nie jest coś czego szukam. Za to złoty eyeliner mocno mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dają efektu jakiegoś wow, powiedziałabym że są delikatnie metaliczne :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)