TROPIKALNE SPA DLA WŁOSÓW CZYLI BIOVAX OPUNCJA & MANGO


Dobry wieczór!
Niestety mój urlop dobiega już końca, a resztki czasu przelatują przez palce... Po wakacjach zostają tylko wspomnienia i zdjęcia (przygotowuję dla Was obszerną relację z mojego wyjazdu :)). Ostatnie dni wolnego umila mi zestaw o zapachu mango z olejem z opuncji marki Biovax- co prawda już jego resztka, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z recenzją. Czy oprócz zapachu te kosmetyki mają coś więcej do zaoferowania?


Olej z opuncji to źródło niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-9, które odpowiedzialne są za tworzenie ochronnej warstwy na włosach.Dzięki niemu włosy stają się gładkie i lśniące.Olej ten jest najdroższym olejem świata. Do wytworzenia jednego litra oleju potrzeba aż miliona pestek, co daje blisko 500 kg owoców!

Masło Mango jest ekspertem w wygładzaniu włosów i zapobieganiu rozdwajaniu się końcówek. Dyscyplinuje włosy, ułatwiając ich układanie.

Ceramidy to naturalny cement łączący łuski włosa. Wspomaga odbudowę suchych, zniszczonych włosów dzięki czemu stają się sprężyste, elastyczne i dobrze nawilżone.

olej z opuncji + masło mango + ceramidy = kompleks LipidFX



Maska intensywnie regenerująca
Lipidowa odbudowa
Włosy zniszczone

Maskę otrzymujemy w standardowym dla masek Biovax opakowaniu - plastikowy słoiczek o pojemności 250 ml. Konsystencja kosmetyku jest bardzo gęsta, lekko masłowa, ale nie ma problemu z aplikacją. Nie sposób tutaj nie wspomnieć o zapachu! Myślałam, że nie ma piękniejszego zapachu maski niż bambus z awokado, jednak się pomyliłam - ta pachnie bajecznie! Świeżymi, tropikalnymi owocami- od razu przenosimy się w wakacje do ciepłych krajów :)  Włosy po użyciu są miękkie, błyszczące, a co ważne nie są przeciążone ani przyklapnięte. 

Producent zaleca stosować maskę na umyte, osuszone ręcznikiem włosy. Dla najlepszych efektów produkt powinien być trzymany na włosach 15 minut lub nawet dłużej, pod czepkiem. 

SKŁAD: AQUA · CETEARYL ALCOHOL · GLYCERIN* · CETYL ESTERS · QUATERNIUM-87 · OPUNTIA FICUS-INDICA SEED OIL* · MANGIFERA INDICA SEED BUTTER* · BETAINE* · PALMITOYL MYRISTYL SERINATE · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · BIS-(ISOSTEAROYL/OLEOYL ISOPROPYL) DIMONIUM METHOSULFATE · PEG-8 · PEG-8/SMDI COPOLYMER · SODIUM POLYACRYLATE · PHENOXYETHANOL · PARFUM · CITRIC ACID · ISOPROPYL ALCOHOL · C.I. 15985 · C.I. 16255.


Szampon intensywnie odbudowujący
Lipidowa odbudowa
Włosy zniszczone

Aby włosy lepiej chłonęły składniki aktywne z dobroczynnych masek i balsamów to musimy je wpierw dokładnie oczyścić. Z pomocą przychodzi nam szampon Biovax, którego receptura oparta została o starannie wyselekcjonowane substancje myjące, które oczyszczają włosy, ale ich nie przeciążają. Co ważne produkt nie zawiera SLS/SLES, parafiny, parabenów i silikonów. 

Szampon zamknięty jest w poręcznej 200 ml butelce- opakowanie proste i praktyczne. Zapach troszkę mniej intensywny niż w przypadku maski, lecz nadal zachwycający. Produkt bardzo dobrze oczyszcza włosy, zmywa pozostałości po produktach do stylizacji. 

SKŁAD: AQUA* · SODIUM C14-C16 OLEFIN SULFONATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · COCO GLUCOSIDE · GLYCERIN · SODIUM COCOAMPHOACETATE · GLYCOL DISTEARATE · OPUNTIA FICUS-INDICA SEED OIL* · MANGIFERA INDICA SEED BUTTER* · PANTHENOL · PALMITOYL MYRISTYL SERINATE · TOCOPHEROL · GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · PEG-7 GLYCERYL COCOATE · CETRIMONIUM CHLORIDE · DI-PPG-2 MYRETH-10 ADIPATE · LAURETH-4 · PEG-8 · PEG-8/SMDI COPOLYMER · SODIUM POLYACRYLATE · DICAPRYLYL ETHER · LAURYL ALCOHOL · PARFUM · LACTIC ACID · CITRIC ACID · SODIUM CHLORIDE · 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL · TETRASODIUM EDTA · PHENOXYETHANOL · METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE · METHYLISOTHIAZOLINONE · C.I. 19140 · C.I.16255.


Odbudowujący balsam do włosów 
Lipidowa odbudowa 
Włosy zniszczone

Balsam do włosów to coś co uzupełni naszą pielęgnację- wygładzi, zdyscyplinuje i nada blasku. Producent zaleca stosować go na świeżo umyte wilgotne lub suche włosy. Nie należy go spłukiwać! Pokuszę się o stwierdzenie, że działa bardzo podobnie do oleokremów (możecie o nich poczytać TUTAJ (KLIK)), które u mnie bardzo fajnie się sprawdzają. Oleokremy mają bardziej orientalne zapachy, tutaj mamy tropikalną ferię. Samo opakowanie jest praktyczne - poręczna tubka o pojemności 100 ml. 

SKŁAD: AQUA* • GLYCERIN* • DIMETHICONE • HYDROXYETHYL ACRYLATE / SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER • PHENYL TRIMETHICONE • OLEYL ALCOHOL • OPUNTIA FICUS-INDICA SEED OIL* • MANGIFERA INDICA SEED BUTTER* • PALMITOYL MYRISTYL SERINATE • D-PANTHENOL • TOCOPHERYL ACETATE • POLYSORBATE 60 • SORBITAN ISOSTEARATE • TRIMETHYLSILOXYSILICATE • DIMETHICONOL • TRICEDETH-6 • PPG-3 BENZYL ETHER MYRISTATE • C13-15 ALKANE • PEG-8 • PEG-8/SMDI COPOLYMER • SODIUM POLYACRYLATE • AMODIMETHICONE • CETRIMONIUM CHLORIDE • TRIDECETH-12 • SODIUM BENZOATE • PHENOXYETHANOL • ETHYLHEXYLGLYCERIN • PARFUM • C.I. 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE) • ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE • CITRIC ACID • C.I. 15985 • C.I. 16255.

Całą serię oceniam bardzo pozytywnie, jednak moim faworytem jest maska - wygładza włosy i sprawia, że są niesamowicie miękkie. Do tego piękny zapach... aż chce się go czuć cały czas! Stosując serię z opuncją i mango możemy dodatkowo zauważyć intensywne nawilżenie oraz regenerację włosów. Stają się one również bardziej zdyscyplinowane. 

Kosmetyki możemy zakupić m.in. tutaj:
- maska 16,70zł/250ml - KLIK
- szampon 16,90zł/200ml - KLIK
- balsam 16,70zł/100ml - KLIK

Lubicie kosmetyki Biovax? Znacie serię z olejem z opuncji i mango?



Komentarze

  1. Uwielbiam tą serię! Jeszcze szamponu mi brakuje do kompletu, ale maska i balsam są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie bardzo, żeby wypróbować tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dość długo była w zapasach, ale w końcu mogłam użyć tej serii i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  3. Coraz bardziej mam ochotę na coś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach kosmetyków tej serii, miałam balsam, który porządnie nawilżał moje suche włosy i je wygładzał :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Im więcej nakladam specyfikow do wlosow tym wygladaja gorzej. Chyba zostanę tylko przy szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą serię, za zapach za działanie ♥ och

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wrażenie, że im więcej kładę na włosy tym sa one cięższe, oklapłe i bez życia. Chyba postawię na ziołowy szampon i odżwykę w spray'u.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odżywki w spray'u całkowicie się nie spisują :(

      Usuń
  8. Nie mogę się doczekać aż sięgnę po te kosmetyki z moich zapasów :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo zwlekałam, aż w końcu przyszła kolej i na nie :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię Biovax z opuncją. Mam całą serię. Fajnie ujarzmia moje włosy, pielęgnuje je, nadaje zdrowego połysku, zapobiega łamaniu i kruszeniu się końcówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wspaniale dociążają włosy! Byłam w szoku, bo zazwyczaj moje włosy się puszą ;/

      Usuń
  10. Znam tą serię tylko z blogów teraz nawet jest na % w naturze i planuje przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, ja nawet nie wiedziałam, że Biovaxa mają w Naturze :D

      Usuń
  11. Znam tylko balsam, który bardzo polubiłam. Na pewno wypróbuję też inne produkty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Biovax :) Muszę zaopatrzyć się w tę serie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo spasowała :) Tak jak i seria z awokado i bambusem ^^

      Usuń
  13. Akurat tego nie znam ani troszke :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przyjrzeć- dobre kosmetyki w rozsądnych cenach :)

      Usuń
  14. Też bardzo polubiłam tą serię i również to maska jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ta seria musi obłędnie pachnieć :D Nabrałam ochoty na tę maskę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno nie miałam nic z Biovaxa, a bardzo polubiłam się z jego maskami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem, jak ta seria sprawdziłaby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio będąc w PL kupiłam sobie kilka maseczek do włosów z tej firmy jednak nie miałam okazji ich jeszcze używać. Myślę jednak, że będę z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa seria, chociaż mnie L'biottica do siebie oleokremami zraziła :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tylko odżywkę, ale muszę też chyba sięgnąć po maskę. Po zmianie wody moje włosy są suche i nieprzyjemne w dotyku, a przecież zawsze mogłam chwalić się pięknym włosiem :C Odżywka też działa fajnie, ale na pewno działanie maski jest intensywniejsze. Też bardzo podoba mi się zapach tej serii ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przez rozjaśniane włosy często ssą suche i zazwyczaj traktuje je maskami :)

      Usuń
    2. Mam taki sam problem. Wystarczy że wyjadę w inny rejon Polski a drobna zmiana, nieco twardsza woda wywołuje wilka z lasu (łupież :D) ale maseczki z Biovaxa serio rozwiązują tę kwestię, nie mam już żadnego problemu również z gładkością i miękkością włosów. No a delikatny orientalny zapach opuncji mnie rozaniela na cały dzień ;)

      Usuń
  21. Znam maski Biovax od lat (od nich zaczynałam swoją przygodę z pielęgnacją włosów <3) i to właśnie ten produkt ciekawi mnie z całej trójki najbardziej! Na pewno niebawem się skuszę ;) Balsam wydaje się być bardzo ciekawy, ale właśnie posiadam wspominiane oleo-kremy które chyba nigdy się nie skończą! ;D Chociaż bardziej owocowy zapach latem na pewno fajniej by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że oleokremy nie mają końca :D

      Usuń
  22. Bardzo lubię szampon z tej nowej serii.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)