J'AIME MY... CZYLI CZY RZECZYWIŚCIE UWIELBIAM SERIĘ OLEO SUPREME BY FRANCK PROVOST?


Cześć!
Moje włosy są dość wymagające- lubią się puszyć na końcach, czasami przetłuszczać u nasady... Do tego lubią żółknąć. Jednym zdaniem- pielęgnacja rozjaśnianych włosów blond nie jest prosta. Nie obędzie się u mnie bez płukanek neutralizujących odcień, treściwych masek oraz innych formuł dociążających włosy. W lutym miałam okazję przetestować zestaw do włosów bardzo suchych i delikatnych "Oleo Supreme" marki Franck Provost. Jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję.


J'aime My... Franck Provost

Linia produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów J'aime My to ekskluzywne kosmetyki, których możemy używać w domowym zapleczu. Dewizą Franck'a Provost'a jest to by uczynić piękno luksusem dostępnym dla wszystkich kobiet. Franck to również jeden z najważniejszych światowych stylistów fryzur. Razem ze swoim synem- Fabienem tworzy kolekcje, które wciąż na nowo składają hołd kobietom i celebrują ich siłę uwodzenia. 

Szampon, odżywka i balsam zamknięte są w praktycznych tubach, wykonanych z miękkiego plastiku. Szata graficzna produktu jest schludna i przyciąga oko poprzez błyszczące elementy. Bez problemu wydobędziemy kosmetyk z tubki - nie trzeba go wyciskać siłą. Zapach serii bardzo przypadł mi do gustu - jest słodki, ale nie przytłaczający. Pachnie luksusowo i otula włosy zapachem- szkoda, że na krótko.



    
SZAMPON ODŻYWCZY DO WŁOSÓW SUCHYCH


OD PRODUCENTA: Szampon do włosów bardzo suchych dzięki zawartości olejku makadamia i z pestek winogron, odżywia, rewitalizuje i odnawia i głęboko regeneruje bardzo suche i wrażliwe włosy. A olejek awokado, bogaty w kwasy Omega 3, zapewnia włosom lekkość i przywraca blask oraz miękkość. 

SKŁAD: Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Myreth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Parfum (Fragrance), Sodium Chloride, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, Persea Gratissima Oil (Persea Gratissima (Avocado) Oil), Vitis Vinifera seed oil (Vitis Vinifera (Grape) seed oil), Macadamia Ternifolia Seed Oil, CI 19140 (FD&C YELLOW 5), Phenoxyethanol, CI 14700 (FD&C RED 4), Ethylhexylglycerin

POJEMNOŚĆ/CENA: 300ml/43zł

MOJA OPINIA: Moje włosy, poza paroma wyjątkami, nie lubią naturalnych szamponów. Dlatego Oleo Supreme w tym wypadku sprawdza się bardzo dobrze- wspaniale się pieni, gładko rozprowadza się na włosach. Ma konsystencję delikatnego żelu. Włosy po umyciu nie są sztywne. Chociaż jak wiadomo, szampon ma za zadanie głównie oczyszczać, a na umyte włosy nakładam odżywkę bądź maskę.


MASKA ODŻYWCZA DO WŁOSÓW SUCHYCH


OD PRODUCENTA: Maska do włosów bardzo suchych, ze skłonnością do "puszenia się" - dzięki zawartości olejku makadamia i z pestek winogron, odżywia, rewitalizuje i odnawia i głęboko regeneruje bardzo suche i wrażliwe włosy. A olejek awokado, bogaty w kwasy Omega 3, zapewnia włosom lekkość i przywraca blask oraz miękkość. 

JAK STOSOWAĆ? po umyciu włosów nałożyć na końcówki a następnie rozprowadzić do połowy ich długości, pozostawić na 5 minut a następnie dokładnie spłukać.

SKŁAD: Aqua (Water), Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Glyceryl Laurate, Amodimethicone, Parfum (Fragrance), Triethylene Glycol, Silicone Quaternium-18, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Trideceth-10, trideceth-6, trideceth-12, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, Vitis Vinifera seed oil (Vitis Vinifera (Grape) seed oil), Persea Gratissima Oil (Persea Gratissima (Avocado) Oil), Macadamia Ternifolia Seed Oil, CI 19140 (FD&C YELLOW 5), CI 14700 (FD&C RED 4), Ethylhexylglycerin

POJEMNOŚĆ/CENA: 250ml/47 zł

MOJA OPINIA: Maski używam na różne sposoby. Czasami stosuję ją jako odżywkę- trzymam ją wtedy na włosach około 2 minut. Raz w tygodniu staram się nałożyć maskę na dłużej- około 20-30 minut pod czepkiem. Jakie są rezultaty? Włosy są sypkie, dobrze nawilżone oraz dociążone. Nie puszą się. Trzeba uważać, aby nie nakładać produktu na skalp- może wtedy obciążyć zbytnio włosy i spowodować ich szybsze przetłuszczanie. Maska jest bardzo wydajna, na moje włosy wystarcza niewielka ilość kosmetyku. 




FLUID TERMOAKTYWNY DO WŁOSÓW SUCHYCH


OD PRODUCENTA: Intensywny fluid odżywczy - bez spłukiwania! Dzięki zawartości olejku makadamia i z pestek winogron, odżywia, rewitalizuje i odnawia i głęboko regeneruje bardzo suche i wrażliwe włosy, wygładzając rozdwojone końcówki.Chroni włosy przed szkodliwym działaniem ciepła suszarki oraz promieni słonecznych, ułatwia rozczesywanie. A olejek awokado, bogaty w kwasy Omega 3, zapewnia włosom lekkość i przywraca blask oraz miękkość.

JAK STOSOWAĆ? Rozprowadzić równomiernie na wilgotnych włosach, od końcówek aż do połowy ich długości a nastęnie wysuszyć.

SKŁAD: Aqua (Water), Alcohol Denat., Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Phenyl Trimethicone, Phenoxyethanol, Polyacrylamide, Parfum (Fragrance), Amodimethicone, C13-14 Isoparaffin, Styrene/VP Copolymer, Laureth-7, C11-15 Pareth-5, C11-15 Pareth-9, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Decylene Glycol, Acetic acid, Sodium Dodoxynol-40 Sulfate, sorbic acid, Vitis Vinifera seed oil (Vitis Vinifera (Grape) seed oil), Persea Gratissima Oil (Persea Gratissima (Avocado) Oil), Macadamia Ternifolia Seed Oil

POJEMNOŚĆ/CENA: 150ml/ 59 zł




MOJA OPINIA: Przyznaję bez bicia... w stosowaniu wszelakich fluidów, kremów i innych specyfików do stylizacji włosów jestem bardzo nieregularna. Używam ich zazwyczaj kiedy widzę gołym okiem znaczne pogorszenie kondycji włosów. Jednak mogę świętować mały sukces- za każdym razem (no prawie...) podczas suszenia czy prostowania włosów używam jakiejś ochrony- czy to olejków, kremów jak i sprayów. Efekt jest taki, że włosy są lepiej nawilżone i nie puszą się. Zapach fluidu utrzymuje się długo na włosach.





OLEJEK 3 W 1 DO WŁOSÓW SUCHYCH


OD PRODUCENTA: Olejek 3 w 1 do włosów bardzo suchych i zniszczonych - Odżywia i regeneruje włosy. Dzięki zawartości olejku makadamia i z pestek winogron, odżywia, rewitalizuje i odnawia i głęboko regeneruje bardzo suche i wrażliwe włosy, wygładzając rozdwojone końcówki.Chroni włosy przed szkodliwym działaniem ciepła suszarki oraz promieni słonecznych, ułatwia rozczesywanie. A olejek awokado, bogaty w kwasy Omega 3, zapewnia włosom lekkość i przywraca blask oraz miękkość. 

JAK STOSOWAĆ? Pielęgnacja intensywna - nałożyć olejek na suche włosy, pozostawić na 10 min. a następnie nałożyć szampon z linii Oleo i umyć włosy. Pielęgnacja kosmetyczna - nałożyć kilka kropli na włosy suche bądź mokre. Nie spłukiwać! Pielęgnacja ochronna - Nałożyć kilka kropli na włosy przed ekspozycją słoneczną.

SKŁAD: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Hexamethyldisiloxane, Parfum (Fragrance), Caprylic/Capric Triglyceride, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxycitronellal, Linalool, Persea Gratissima Oil (Persea Gratissima (Avocado) Oil), Vitis Vinifera seed oil (Vitis Vinifera (Grape) seed oil), Macadamia Ternifolia Seed Oil, CI 47000 (D&C Yellow n°11), CI 26100 (D&C Red n°17)

POJEMNOŚĆ/CENA: 60ml/ 57zł

MOJA OPINIA: Olejku staram używać się po każdym myciu włosów. Na codzień nie suszę włosów, tylko pozostawiam je do samoistnego wyschnięcia. Stosuję go zawsze na wilgotne włosy, gdyż obawiam się, że suche mógłby nadto obciążyć. Czasami zgodnie z zaleceniami producenta robię pielęgnację intensywną- nakładam olejek przed myciem włosów na dłużej niż 10 minut (czasami nawet godzinę), a następnie myje je szamponem oraz odżywiam maską. Taki zestaw daje najlepszy efekt na moich włosach.

W mojej opinii najmocniejszym ogniwem tej serii jest olejek- daje u mnie świetne efekty. Co nie znaczy, że reszt produktów jest gorsza. Regularne stosowanie całego kompletu poprawiło stan moich włosów- przestały się puszyć, lepiej się układały. Nie wrócę jednak do serii Oleo Supreme. Dlaczego? Przyznam, że składy są średnie, a ceny wysokie, moim zdaniem sporo zawyżone (chociaż pewnie płacimy za markę). Olejek jest bardzo wydajny więc obstawiam, że starczy mi jeszcze na długo. 


Znacie kosmetyki Franck Provost? Polubiłyście się z nimi?



Komentarze

  1. Ceny jakoś specjalnie nie zachęcają. Obecnie mam nadmiar produktów do pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za taki skład, to zawyżone ceny jednak maja.

    OdpowiedzUsuń
  3. to moja ukochana seria od Franusia <3 no i co za fotki miodek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajna, ale trochę zbyt droga :P Fajnie trafić w Rossmannie na ich promocję :)

      Usuń
  5. pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale czuję się zaciekawiona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow, sounds amazing :D

    NEW CITY BREAKS POST | THE MOST DELICIOUS SNACK AT AMARELO TORRADA :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzę te kosmetyki, ale nie wiem czy się na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale całkiem fajnie to wyglada :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzuciły mi się ostatnio w oczy w drogerii, ale faktycznie cena nie zachęca. Najważniejsze, ze pozytywnie wpłynęły na Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy lubią chemię, więc pewnie temu ta seria się u mnie sprawdziła :) Niestety ceny są wysokie, ale chyba często można je złapać na promocji w Rossmannie ;)

      Usuń
  10. Olejek zaciekawił mnie najbardziej - używam teraz olejków codziennie na końcówki i zauwazyłam że są one w lepszym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam znaczną poprawę podczas olejowania końcówek :)

      Usuń
  11. Buuu ale te olejki to mogłyby być wyżej w składzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodzą za mną kosmetyki tej marki już od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich ale nie są przeznaczone do moich włosów. Natomiast wydaje mi się że teraz można naprawdę w fajnej cenie kupić dobre produkty do włosów z lepszym składem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franck ma jeszcze inne linie produktów, pewnie wybrałabyś coś dla siebie :) Co do cen to masz 100% racji :)

      Usuń
  14. tą maskę poproszę :D ciekawe czy na moich włosach też by sie tak sprawdziła !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie po olejek pierwszy bym sięgnęła i bardzo mnie ciekawi, ale cała linia wydaje się być ciekawa, za fluidami nie przepadam wolę maski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja fluid używam od święta, dla mnie to taki oleokrem trochę :D

      Usuń
  16. Nie miałam okazji przetestować produktów tej marki na własnych włosach chociaż patrząc na ceny to faktycznie wydają się wygórowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam sporo dobrego o tych kosmetykach, ale ceny odstraszają trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety...ale w Rossmannie są czasami promocje na tę markę :)

      Usuń
  18. Uwielbiam Twoje zdjęcia, jak i szczegółowe recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tej serii wiele dobrego, ale ze względu na ceny poczekam aż w Rossmannie będzie jakaś promocja na pielęgnacje włosów i z pewnością wypróbuje szampon i fluid :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo na promocji w Rossmannie to opłaca się kupić :)

      Usuń
  20. Nie znam w ogóle tych produktów. Poza tym absolutnie nie jest to naturalny szampon. ALS jest co prawda lżejszy od SLS czy SLES ale to nadal silny detergent. Poza tym olejek powinien nazywać się silikonem bo olejki ma daleko za perfumami czyli niecały 1% w składzie . Nie zaplacilabym 60zł za silikon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko najważniejsze , że Ty jesteś zadowolona ☺

      Usuń
    2. Co to jest "naturalny" szampon? Nie ma czegoś takiego jak naturalny detergent, a ten ma chyba jakiś wyciąg z ziół.

      Pozdrawiam, Misia. Zapraszam do mnie

      Usuń
    3. Emilia, tak jak napisałam na końcu dla mnie też to zbyt wysoka cena jak na taki produkt :) Fakt, że się fajnie ta seria u mnie spisuje, ale za taką cenę wolę dołożyć parę złotych i mieć kosmetyki z Joico. A z tymi "naturalnymi" szamponami to chodziło mi o to, że moje włosy właśnie za takimi nie przepadają, a wolą chemię taka jak jest w tym szamponie :) Więc całkowicie się zgadzam, że z naturą to on nie ma nic wspólnego :)

      Usuń
  21. Produkty prezentują się świetnie. Zdjęcia mega ! Ciekawy jest ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mi olejek najbardziej przypadł do gustu :)

      Usuń
  22. Składy kompletnie nie wpadają w mój gust, ale najbardziej stawiałabym właśnie na olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też on najbardziej spasował :)
      Moje włosy lubią takie chemiczne i złeeee składy, ale staram się wprowadzać bardziej naturalne produkty :)

      Usuń
  23. Cała seria przeznaczona niestety nie dla moich włosów, nie mniej jednak fajnie poznać czasem coś nowego, a o tej marce nie słysząłam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru jest jeszcze parę innych serii to może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia ♥ Mi najbardziej do gustu przypadł oczywiście olejek, lubię stosować takie sera jako zabezpieczenie końców i coś, co wygładzi moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)