PRZEGLĄD KOLORÓWKI OD AFFECT COSMETICS


Cześć dziewczyny!
Pół roku temu, będąc na spotkaniu blogerek w Bielsku-Białej (relacja KLIK) otrzymałam sporą paczuszkę kolorówki marki Affect. W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić poszczególne kosmetyki. Mowa będzie o cieniach do powiek: mineralnym oraz foliowym, tuszu do rzęs, korektorze, pudrze sypkim oraz prasowanym, konturówce do ust a także kredce do oczu.


CIENIE PRASOWANE, FOLIOWE

OD PRODUCENTA: Cienie foliowe dają na powiece charakterystyczny metaliczny połysk. Obecny w nich kaolin sprawia, że są one łatwe w aplikacji i zapewniają jedwabiste wykończenie. Odpowiednio dobrane proporcje surowców nadają im trwałość i sprawiają, że cienie się nie osypują. Dodatkowym atutem jest subtelny ekskluzywny zapach oraz sproszkowana masa perłowa, która chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem.

Cena cieni, w zależności od koloru waha się w przedziale od 15 do 19 zł za sztukę. Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć jak szeroka jest oferta foliowych cieni Affect. 



CIENIE WYPIEKANE, MINERALNE

OD PRODUCENTA: Od klasycznych cieni odróżnia je technologia wytwarzania – są wypiekane w specjalnych piecach. Cienie są aksamitnie kremowe, świetnie napigmentowane, nie osypują się, można nakładać je również na mokro, utrzymują się na powiece wiele godzin. Dają trójwymiarowy efekt. Dostępne w wersji mono i ombre.

Cena cieni to około 30 zł za sztukę.


Zarówno cienie foliowe jak i mineralne wykazują się dużą trwałością. Po nałożeniu ich na odpowiednią bazę są praktycznie nie do ruszenia. Do zalet można zaliczyć szeroką gamę kolorów. Mam wielką chęć na palety marki Affect, szczególnie tą z matami :)


ROZŚWIETLAJĄCY KOREKTOR POD OCZY


OD PRODUCENTA: Doskonały korektor, który nie tylko rozjaśnia cienie po oczami, ale także pielęgnuje cerę. Maskuje niedoskonałości, przebarwienia, drobne krostki oraz wyrównuje koloryt skóry. Zapewnia naturalny i zdrowy wygląd, a dzięki efektowi soft focus optycznie wygładza skórę, odbijając i rozpraszając światło. Posiada lekką i płynną konsystencję, która sprawia, że produkt jest łatwy w aplikacji a także idealnie stapia się ze skórą zapewniając długotrwałe krycie. Rozświetla, nawilża i chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Nie obciąża skóry, nie wchodzi w załamania. 

- Zawiera glicerynę pochodzenia roślinnego, która dzięki silnym właściwościom nawilżającym dostarcza wodę do naskórka. 
- Fitoskwalan, to emolient pochodzenia roślinnego, kompatybilny ze skórą. Taki sam związek jest składnikiem ludzkiego sebum, naturalnej ochrony skóry. Nawilża, zapobiega odwodnieniu, wygładza i uelastycznia. Dzięki niemu skóra jest miękka i jedwabista.   
- Kwas hialuronowy wypełnia przestrzeń pomiędzy włóknami kolagenowymi i elastyną; wiążąc wodę, kwas ten zatrzymuje ją w naskórku, co zapobiega powstawaniu zmarszczek. Tworzy rodzaj elastycznego filmu na powierzchni skóry, nadając jej gładkość, elastyczność i jędrność.

Produkt dostępny jest w dwóch kolorach- light oraz natural. Cena produktu to 39 złotych.

Korektor niestety jest dla mnie zbyt ciemny, dlatego powędrował do mojej mamy. Bardzo żałuję, że nie ma jaśniejszych odcieni, ponieważ u mojej mamy bardzo fajnie się sprawdza - rozświetla i delikatnie kryje. 


MINERALNY PUDER PRASOWANY

OD PRODUCENTA: Matujący  puder mineralny, o składzie wzbogaconym o olej kakaowy, który odżywia, regeneruje oraz  zapobiega wysuszaniu skóry i ekstrakt z zielonej herbaty działający przeciwzapalnie, nawilżający i chroniący skórę przed wolnymi rodnikami. Idealny dla wielbicieli produktów mineralnych.

Puder występuje w trzech kolorach i kosztuje 39 złotych. Dodatkowo możemy kupić sam wkład (34 złote). Kosmetyk bardzo fajnie matuje, daje naturalne i satynowe wykończenie. Najjaśniejszy odcień, mimo, iż w opakowaniu wygląda na ciemniejszy, bez problemu nada się dla bladzioszków. 



TRANSPARENTNY PUDER RYŻOWY Z MATOWYM WYKOŃCZENIEM

OD PRODUCENTA: Doskonały dwuskładnikowy puder nie zawierający konserwantów, minimalizuje możliwość wystąpienia alergii. Połączenie miki oraz skrobi ryżowej daje idealne matowe wykończenie. Sprawdzi się zarówno w makijażu codziennym jak i profesjonalnym.


Opakowanie pudru kosztuje 42zł. Odcień dopasowuje się do karnacji- nie bieli twarzy. Z pewnością mocniej matuje i utrwala makijaż niż wersja prasowana. Stosuję go raczej na większe wyjścia. 


KREDKA DO OCZU INTENSE

OD PRODUCENTA: Formuła kredki zapewnia miękką i komfortową aplikację. Produkt pozostaje na skórze wiele godzin bez rozmazywania się i kruszenia. Kolor, jaki uzyskasz, będzie intensywny i trwały. 

Kredka występuje w 5 klasycznych odcieniach. Na spotkaniu otrzymałam wersję brązową,  ale wiem, że kolor glitter black również będzie mój! Cena kredki to 25 złotych. 

KREDKA DO UST SHAPE&COLOUR

OD PRODUCENTA: Kredka idealnie obrysowuje linię ust, a aksamitna konsystencja zapewnia trwały efekt na wiele godzin. 

Kredka dostępna jest w ośmiu kolorach, przy czym ja trafiłam na najlepszą :D Czyli na odcień mocnego różu zwany magenta. Poniżej możecie zobaczyć jak prezentują się pozostałe kolory. Za kredkę musimy zapłacić 25 zł. Jest średniej twardości, nie łamie się przy temperowaniu.



POGRUBIAJĄCA MASKARA DO RZĘS

OD PRODUCENTA: Innowacyjna formuła mascary sprawia, że rzęsy są gęste i aksamitne. Silikonowa szczoteczka perfekcyjnie rozdziela rzęsy, a jej kształt pozwala dotrzeć do kącików oka. Intensywna, jedwabna czerń mascary nadaje spojrzeniu głębi.

Moje rzęsy są zagęszczane, dlatego też ciężko ocenia mi się produkty do stylizacji rzęs. O ile do górnych używam tuszu do sztucznych rzęs z Gosha (na pewno będzie o nim post, bo jest rewelacyjny!), tak na dolnych często testuje nowości. Lubię spore szczoteczki i takie też zdają najlepiej egzamin na moich rzęsach. U mnie maskara Affect nie obsypuje się i trzyma się na dolnych rzęsach do demakijażu. 

Maskara kosztuje 39 złotych.


To już koniec mojej prezentacji dotyczącej produktów marki Affect. Na chwilę obecną bardzo ciekawią mnie ich palety cieni i mam nadzieję, że w końcu skuszę się na wersję matową. Wszystkie kosmetyki możecie dostać u oficjalnego dystrybutora marki www.alepiekna.com (KLIK). Wszystkie składy kosmetyków sprawdzicie klikając w link: INCI AFFECT (KLIK).

Znacie produkty marki Affect? A może miałyście okazję już używać ich kosmetyków? Wpadło Wam coś szczególnie w oko? :)


Komentarze

  1. Piękne cienie wybrałaś! Wg mnie bardzo pasują do Twojej urody :) Ja się czaję na ich palety cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy ale cienie maja ladne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio głośno o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jedną paletkę Affect i bardzo ją lubię <3 a tu wpadły mi w oko cienie foliowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najbardziej zaciekawił mnie puder ryżowy. Świetnie się u mnie spisują tego typu produkty i dlatego jestem ciekawa czy ten też dołączyłby do grona ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder ryżowy spisuje się bardzo fajnie, chociaż niestety dobija już denka :P

      Usuń
  6. Szkoda, że odcień korektora nie dla mnie, bo troszeczkę mnie kusi go spróbować. No i cienie foliowe - to wieczorowych makijazy to fajna sprawa. Marki do tej pory nie miałam w swojej kosmetyczce, ale z ciekawości coś sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja :) Mnie kuszą ich piękne palety, aż ciężko się zdecydować którą wybrać :)

      Usuń
  7. Mam tusz, ale nie miałam okazji jeszcze go użyć. Chętnie wypróbowałabym paletę cieni tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona :) Ooo tak, palety są piękne :)

      Usuń
  8. Mnie kusza ich palety, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ale to bardzo kusi mnie ta kredka brązowa i czarnej chyba też bym nie odmówiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skuszę na czarną :D Bo kurcze lepiej czuję się jednak w czerni niż w brązie :P

      Usuń
  10. Nie znam marki, ale palety oglądałam niedawno i są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie duza oferta kolorow cieni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, później ciężko się zdecydować które wziąć :D

      Usuń
  12. Ojejku ile kolorków :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskarę znam, ale jeszcze jej nie otworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemne kosmetyki, niczego osobiście nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne kosmetyki, w umiarkowanych cenach - polecam :)

      Usuń
  15. Nie znam kompletnie, ale mają śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. markę Affect nie znam kompletnie przypuszczam że korektor byłby dobry dla mnie bo mam dość ciemną karnację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, odcień korektora myślę, że jak najbardziej powinien Ci spasować :)

      Usuń
  17. Kusi mnie maskara do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor kredki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kompletnie nie znam tej marki...
    pozdrawiam https://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej marki głównie znane są palety cieni, ale i tak wydaje mi się, że Affect dopiero stanie się hitem :)

      Usuń
  20. Nie znam tej marki... Bardzo duży wybór kolorów cieni, fajnie! Tusz ma przyzwoitą szczoteczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tych kolorków cieni coś bym sobie dobrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne i dokładne fotki! Bardzo zachęcająco przedstawiłaś tę markę :) Nie znałam jej wcześniej i dopiero kilka dni temu się o niej dowiedziałam,bo znana krakowska Drogeria Pigment będzie wprowadzać tę kolorówkę do sklepu,więc obejrzę na pewno na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :* Ooo widzisz, dobrze wiedzieć, że będą dostępne w Pigmencie :)

      Usuń
  23. Wiele dobrego słyszałam o tej marce ale nie miałam okazji się zapoznać z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tej gromadki znam tylko tusz i na rzęsach daje przepiękny efekt, ale u mnie niestety po kilku godzinach funduje mi efekt pandy i wyglądam wtedy na chorą - jasna skóra, cienie pod oczami + osypany tusz - nie wygląda to zbyt dobrze :P Szkoda, że nie ma jaśniejszych odcieni kosmetyków do twarzy, szczególnie tego korektora :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam kiedyś na instastory, że nie jesteś zadowolona z tego tuszu :( szkoda, że się nie sprawdził :(

      Usuń
  25. Jak już wspominałam, marki nie znam zupełnie ;P Te konkretne kolory cieni to zupełnie nie moja bajka, ale patrząc na całą paletę dostępnych barw na pewno bym coś wybrała ;) Z całego zestawienia najbardziej zaciekawiły mnie pudry, nadal szukam ideału w tej kwestii ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ile swietnych kolorkow :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podobają ich produkty ale jeszcze nie miałam okazji ich używać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)