POJEDYNEK MASEK JOICO K-PAK: DEEP PENETRATING RECONSTRUCTOR VS COLOR THERAPY LUSTER LOOK


Cześć!
Jak wiecie ostatnimi czasy miałam okazję skorzystać z koloryzacji oraz zabiegu rekonstrukcji włosów w salonie Pani Edyty Zborowskiej (relacja - KLIK). Dla podtrzymania efektów i lepszej pielęgnacji włosów zaczęłam regularnie stosować kosmetyki marki Joico. Na co dzień używam zestawu do włosów blond Blonde Life KLIK, jednak czasami moje włosy potrzebują regeneracyjnego kopa. Co wtedy stosuję? Oczywiście maskę z serii K-Pak! Dzisiaj chciałam Wam przedstawić jej dwa warianty - głęboko rekonstruującą oraz odżywiającą włosy farbowane? Która jest moim faworytem? 




JOICO K-PAK
DEEP PENETRATING RECONSTRUCTOR 

Od producenta: JOICO K-PAK Deep Penetrating Reconstructor to silnie rekonstruująca maska z proteinami, przeznaczona do pielęgnacji włosów zniszczonych zabiegami chemicznymi i termicznymi. Kosmetyk zawiera innowacyjny składnik Quadramine Complex, który wyróżnia się kompleksowym działaniem odbudowującym, rewitalizującym, wzmacniającym i ochronnym. Maska dostarcza osłabionym pasmom aż 19 aminokwasów, które odczuwalnie wzmacniają uszkodzone i zniszczone fragmenty włosów.

Maska polecana do każdego rodzaju włosów. W szczególności będą z niej zadowolone osoby, które oczekują natychmiastowych rezultatów. Największe efekty można zauważyć jeśli włosy są zniszczone koloryzacją, stylizacją a także jeśli są łamliwe, zmęczone i delikatne.

Właściwości maski Joico:
- pH 4,5-5,5
- nie wpływa na wypłukiwanie koloru
- działa na włosy innowacyjnym, odbudowującym strukturę włosa składnikiem Quadramine Compex
- ułatwia codzienną stylizację włosów
- wygładza oraz uelastycznia
- mocno nawilża pasma
- zapewnia włosom termoochronę




Maska dostępna jest w dwóch pojemnościach: 
- 50 ml/ 38,4 zł
- 150 ml - 80 zł

Dostępność: salony fryzjerskie oraz sklepy online np. www.miastowlosow.pl

Jak stosować?
Kluczem do sukcesu jest stosowanie maski wg zaleceń producenta. W tym wypadku nie działa reguła: dłuższe trzymanie maski=lepsze efekty!
Maskę nakładamy na umyte wcześniej włosy. Zostawiamy ją na 5 minut, a następnie spłukujemy obficie wodą. 

Jak sprawdziła się u mnie?
Maska na dość gęstą i zbitą konsystencję, choć sprawnie można ją wydobyć z plastikowej tubki. Ma delikatny, słodki zapach. Na początku byłam zdziwiona, że maska dość tępo rozprowadza się po włosach- nie daje żadnego poślizgu. Lecz po jej spłukaniu włosy były bardzo miękkie oraz co ważne dociążone. Końcówki się nie puszyły. Jednak gdy przekroczmy czas trzymania maski to włosy mogą stać się gumowate! 



JOICO K-PAK
COLOR THERAPY LUSTER LOOK

Od producenta: JOICO K-Pak Color Therapy Luster Lock to innowacyjny produkt do pielęgnacji włosów farbowanych. Maska gwarantuje odżywienie nawet najbardziej osłabionych włosów. Produkt sprawia, że włosy są aż 9 razy silniejsze oraz bardziej lśniące. 

Luster lock jest kluczem do zdrowych włosów po koloryzacji, ponieważ posiada wszystko, czego potrzeba do uzyskania natychmiastowej, głębokiej odbudowy, pięknego połysku, żywych kolorów i jedwabistej struktury przy jednoczesnym zachowaniu swojego ulubionego koloru. 


Właściwości maski Luster Look: 
- niesamowity połysk i odżywienie włosów
- łatwość w układaniu i stylizacji
- wzmocnienie oraz ochrona
- ochrania włosy przed uszkodzeniami

Maska dostępna jest w trzech pojemnościach:
- 50 ml / 46 zł
- 140 ml / 90 zł
- 480 ml / 169 zł

    







Jak stosować?
Tutaj możemy postępować troszkę mniej rygorystycznie niż w przypadku maski Deep Penetrating Reconstrucor - produkt nakładamy na świeżo umyte włosy, lekko osuszone ręcznikiem. Producent zaleca trzymać maskę około 10 minut, a następnie spłukać ją ciepłą wodą. 


Dostępność: salony fryzjerskie oraz sklepy online np. www.miastowlosow.pl


Jak sprawdziła się u mnie?
Maskę wygrałam w rozdaniu u Pauli z bloga www.suchockapaula.blogspot.com. Bardzo się ucieszyłam, gdyż od pewnego czasu jestem zakochana w kosmetykach Joico. Ta wersja oprócz regeneracji ma sprawić, że włosy staną się grubsze i błyszczące. Przy włosach blond często włosy są matowe i bez życia, ale nie z tą maską! Po zastosowaniu włosy są lśniące, wyglądają na zdrowe. Końce są fajnie scalone.


Teraz pewnie czekacie na wyrok, która maska jest lepsza. Niestety zmartwię Was- nie potrafię jednoznacznie odkreślić którą lubię bardziej. Wersja deep głęboko odżywia i nawilża włosy, natomiast luster look pięknie nabłyszcza. Obie wersje regenerują, więc uważam, że każda powinna się sprawdzić. Jeśli Wasze włosy potrzebują regeneracyjnego kopa to warto zainwestować w maski z serii K-Pak.

Znacie kosmetyki Joico? Używałyście powyższych masek?





Komentarze

  1. O! Muszę wypróbować którąś z masek Joico! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam rekonstruktor do koncówek i jestem bardzo zadowolona :) maski koniecznie tez musze spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie wybrałabym tą, która tak pięknie nabłyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też głównie na nią stawiam :D rekonstruktora używam zazwyczaj po cięższych stylizacjach :)

      Usuń
  4. Miałam robiony zabieg produktami Joico K-Pak i włosy były po nim świetne! :D Nie dziwię się, że nie umiesz wybrać faworyta, skoro obie są dobre :) Mają po prostu nieco odmienne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Mocniej regeneruje rekonstruktor, ale czasami nie potrzebna jest aż tak mocna regeneracja :D Wtedy używam look luster :P

      Usuń
  5. Mniejsze pojemności widziałabym u siebie:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniejsze pojemności są o tyle fajne, że można przetestować i wybrać, która lepsza :D

      Usuń
  6. Mam mocno zniszczone włosy, ale nie lubią się one z proteinami. Nie wiem jak zareagowałyby na te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy różnie reagują na proteiny... raz mają się po nich dobrze, innym razem znów masakra...

      Usuń
  7. Znam wersję color therapy luster look. Maska ta przytrzymała kolor włosów po farbowaniu u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciężko stwierdzić jak działa na kolor, bo mam rozjaśniane blondy, prawie platyne :D Ale włosy nie żółkną.

      Usuń
  8. Znam Joico, ale nie maski - hmm teraz mam dylemat, którą wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Twoje włosy nie są bardzo zniszczone to lepiej chyba look luster :D

      Usuń
  9. Kocham ich produkty, a K-Pak to jest dosłownie rewolucja w pielęgnacji włosów rozjaśnianych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę tak samo, nie wiedziałam, że jakiekolwiek kosmetyki tak dobrze podziałają na moje włosy :)

      Usuń
  10. Nie znam żadnego z tych produktów, ale ogólnie marki Joico jeszcze nie miałam okazji używać. Poza tym nie farbuję włosów dlatego tym bardziej nie interesowałam się takimi kosmetykami. PS Śliczne zdjęcia i piórka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Czy ten rekonstruktor można używać na niefarbowane ciemne włosy?

      Usuń
    2. Dziękuję! :) Obie maski są do każdego rodzaju włosów, czyli jak najbardziej możesz go użyć :)

      Usuń
  11. Ja akurat włosów nie farbuje, natomiast mogłabym wypróbować coś z innej serii tych masek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One mogą być także stosowane na włosy niefarbowane :) Ta pierwsza mocno regeneruje, a druga uwydatnia kolor i daje włosom blask :)

      Usuń
  12. Luster Lock uwielbiam! Używałam jeszcze Revitaluxe która chyba ma najmocniejsze działanie i uratowała moje zniszczone włosy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę Revitaluxe, ona chyba ma taki czarny pasek na opakowaniu? Niestety jej nie miałam :( Za to mój luster gdzieś zniknął... Nie mogę jej znaleźć ;(

      Usuń
  13. Miałam próbkę tej drugiej i byłam całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto kiedyś się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. With passion and prayer I am sure will get happiness and success in the future. Thank you hopefully useful and inspiring each other

    vitamin penambah berat badan
    obat stroke pembuluh darah pecah
    obat batuk darah
    cara mengatasi telinga berdengung sebelah

    OdpowiedzUsuń
  16. Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor od dawna bardzo mnie kusi. Choć póki co nie planuję zakupu, gdyż po mojej piątkowej zmianie koloru z blondu na brąz oraz zabiegowi Olaplex postawiłam na kosmetyki bardziej naturalne włoskiej marki Insight, z którymi mam nadzieje moje kapryśne włosy się polubią :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)