TWARZ JAK ZŁOTO Z MASKĄ I PŁATKAMI POD OCZY GLY SKIN CARE


Cześć!
Jaki jest Wasz ulubiony sposób na relaks? Książka? Ulubiony serial? A może po prostu chwila spokoju? Ja ostatnio staram delektować się ostatnią opcją- chwila nieróbstwa jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Podczas krótkiego odpoczynku lubię zaaplikować na twarz maskę bądź płatki pod oczy. Niedawno w moje ręce wpadła seria Gold marki Gly Skin Care. Czy warto zwrócić uwagę na maskę i płatki pod oczy z tej serii? Zapraszam na recenzję :)


GOLD COLLAGEN FACIAL MASK
KOLAGENOWA MASKA DO TWARZY ZE ZŁOTEM

OD PRODUCENTA: Gold Collagen Facial Mask marki GlySkinCare to kolagenowa maska do twarzy ze złotem. Posiada głęboko nawilżające właściwości, rozjaśnia cerę, redukuje zmarszczki oraz wygładza i ujędrnia skórę. Skład wzbogacony został o kolagen, aloes, alanotinę, wyciąg z kwiatu róży francuskiej, witaminy A, C, E i B3 oraz kwas hialuronowy. Produkt zadba o odpowiedni wygląd i odżywienie. Łatwy w użytkowaniu. Przeznaczony do jednorazowego zastosowania. Przed użyciem można włożyć maskę na 5 minut do lodówki, zapewni to przyjemny efekt chłodzenia. Produkt testowany dermatologicznie.

SKŁAD: AQUA, COLLAGEN, GLYCERIN, HYALURONIC ACID, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, ALLANTOIN, TOCOPHEROL, VITIS VINIFERA SEED EXTRACT, RETINOL, ASCORBIC ACID, NIACIN, GOLD, ROSA GALLICA FLOWER EXTRACT, PHENOXYETHANOL.


Z użyciem maski wyczekiwałam na większe wyjście, w końcu nie na co dzień jest okazja, żeby rozpieszczać się złotem ;) Zgodnie z zaleceniami producenta maskę włożyłam do lodówki, na dłużej niż 5 minut, gdyż najzwyczajniej w świecie o niej zapomniałam. Nałożyłam maskę na oczyszczoną twarz i od razu mogłam poczuć przyjemny efekt chłodzenia. Bardzo relaksujące doznanie- z 20 minut nagle zrobiło się prawie 45, ale tak przyjemnie się leżało nic nie robiąc... Co zauważyłam? Z pewnością skóra nabrała blasku, stała się świetlista i wyglądała na wypoczętą. W dotyku cera była miękka i aksamitna. 


Cena maski waha się w przedziale od około 15 - 25 złotych, możecie je kupić m.in. TUTAJ (klik). Stacjonarnie widziałam je w TkMaxxie.

Maskę polecam jako rytuał przez większym wyjściem. Nie daje on spektakularnych efektów, ale z pewnością relaksuje, a skóra staje się rozjaśniona i nabiera zdrowego kolorytu.


GOLD COLLAGEN EYE PADS
KOLAGENOWE PŁATKI POD OCZY ZE ZŁOTEM

Gold Collagen Eye Pads marki GlySkinCare to kolagenowe płatki pod oczy redukujące zmarszczki, opuchliznę i cienie pod oczami. Odżywiają i zmiękczają delikatny naskórek. Skład wzbogacony został o kolagen, aloes, alanotinę, olejek z pestek winogron, arbutynę, witaminy A,C i E oraz kwas hialuronowy, i olejek różany. Sprawdzi się doskonale podczas domowych zabiegów spa. Przed użyciem można włożyć płatki na 5 minut do lodówki, zapewni to przyjemny efekt chłodzenia. Produkt testowany dermatologicznie.

SKŁAD: AQUA, COLLAGEN, GLYCERIN, HYALURONIC ACID, ALLANTOIN, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, HAMAMELIS VIRGINIANA LEAF EXTRACT, ARBUTIN, VITIS VINIFERA SEED OIL, RETINOL, ASCORBIC ACID, PETROLATUM, GOLD, ROSA GALLICA FLOWER OIL, PHENOXYETHANOL.


Płatki pod oczy przydadzą nam się nie tylko po ciężkiej i nieprzespanej nocy, ale także zastosowanie znajdą w pomocy przy rozświetleniu spojrzenia. Optycznie rozświetlają okolice oczu, delikatnie wygładzają zmarszczki. Dając je wcześniej do lodówki, tak samo jak w przypadku maski, zagwarantujemy sobie efekt chłodzenia. Może to pomóc w walce z sińcami pod oczami.


Ceny płatków wahają się od 7 do 13 złotych i można je kupić m.in. TUTAJ (KLIK).

Maska i płatki kolagenowe to dobry sposób na relaks- nie tylko skorzysta na nich nasze ciało, ale także możemy się parę chwil odprężyć. Produkty optycznie rozjaśniają cerę i nadają jej kolorytu. Nie spodziewajmy się jednak po tych kosmetykach spektakularnych efektów.

Znacie "złote produkty" marki Gly Skin Care? Lubicie produkty ze złotem?

Komentarze

  1. Nie znam tych produktow ale maski wszelakie uwomielbiam 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie doceniałam mocy masek, teraz znowu staram się minimum 2 razy w tygodniu nałożyć jakąś na twarz :)

      Usuń
  2. Miałam płatki pod oczy,oczywiście nie zrobiły cudów ale świadomość że mam coś na twarzy zawsze sprawia że czujemy się lepiej i piękniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam styczności z tymi produktami. Wszelkie maski to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zaniedbywałam maski, ale zmądrzałam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam maski i jestem ciekawa jak ta sprawdziłaby sie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale muszę przyznać że ta maska do nakładania na całą twarz wygląda świetnie - dosłownie jak produkt za milion dolarów xD

    Poza tym ma całkiem fajny skład, i skoro daje ładny efekt rozjaśnienia, to myślę że bym się z nią polubiła, tym bardziej że na co dzień nie stosuję żadnych produktów ze złotem, a lubię poznawać nowe substancje w kosmetykach :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że jest jednorazowa, bo wygląda tak pięknie, że aż szkoda ją wyrzucać :D

      Usuń
  6. Bardzo lubię tego typu maski i zwykle używam tych z koreańskich firm.
    Nie wiem czy sięgnę po te.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie czekam na te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aplikacja jej jest bardzo fajna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podchodzę do takich produktów z rezerwą co nie zmienia faktu że dużo przyjemności sprawia mi ich używanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo podobnie ;) samo używanie relaksuje :)

      Usuń
  10. Jestem ciekawe jak tego typu płatki spisałyby się u mnie, bo ostatnio niestety okolice moich oczu nie wyglądają zbyt dobrze, bo pojawiły się tam niezbyt łatwe zasinienia, które są zapewne wynikiem niezbyt regularnego trybu życia :/ Oczywiście w cudowne działanie nie wierzę, ale jakaś mała poprawa zawsze jest miło widziana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tryb życia również pozostawia trochę do życzenia... Jak dla mnie te płatki odświeżają i okolica oczu staje się odprężona :)

      Usuń
  11. Nie miałam nic tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba już połowę ich asortymentu przetestowałam :D

      Usuń
  12. Na początku interesowały mnie tylko płatki, ale widzę, że i maska ma bardzo dobry skład. Chętnie sprawdziłabym działanie obu produktów i myślę, że nie zawiodłabym się na nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podchodziłam do nich z rezerwą i naprawdę miło się zaskoczyłam :)

      Usuń
  13. Kocham maski i każdą biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te płatki pod oczy, były cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płatki pod oczy lubię, jednak tych jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam produktów ze złotem w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A warto! U mnie takie produkty spisują się bardzo dobrze :)

      Usuń
  17. Znam kosmetyki Gly Skin Care, ale jeszcze nie miałam nic z tej serii. Płatki pod oczy czekają na mnie w lodówce - jak będę miała gorszy dzień to na pewno po nie sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)