HALIER FORTESSE CZYLI DUET DO WŁOSÓW SŁABYCH. WOLNO ROSNĄCYCH Z TENDENCJĄ DO WYPADANIA


Cześć!
Dawno na blogu nie pojawiła się recenzja produktów do włosów, spowodowane jest to tym, że jak trafię na fajny kosmetyk to raczej jestem mu wierna i nie eksperymentuje. Jednak kiedy ostatnio pojawiła się szansa wypróbowania duetu Halier Fortesse, nie zastanawiałam się długo i stwierdziłam, że warto spróbować. Czy rzeczywiście było warto? Zapraszam Was na recenzję szamponu i odżywki marki Halier. 


SZAMPON HALIER FORTESSE Z FORMUŁĄ ADVANCED HAIR BOOSTER

OD PRODUCENTA: Głównym zadaniem szamponu Halier jest przyspieszenie wzrostu włosów oraz redukowanie ich wypadania. Kosmetyk dokładnie oczyszcza i wzmacnia włosy, zapobiega także rozdwajaniu końcówek. Dokładnie myje i znacznie wzmacnia włosy, zapobiegając rozdwajaniu się końcówek. Autorska kompozycja Advanced Hair Booster odzywia cebulki włosa, poprawia elastyczność i regeneruje skórę głowy. Po regularnym stosowaniu możemy zauważyć wygładzenie oraz większy blask. 


NAJWAŻNIEJSZE SKŁADNIKI AKTYWNE PRODUKTU:


- ekstrakt ze skrzypu polnego- zapobiega wypadaniu, nadaje włosom witalność;
- biotyna- zwiększa objętość włosów, przeciwdziała siwieniu, wzmacnia łamliwe włosy, chroni przed przesuszeniem, sprawia, że włosy są grubsze i mocniejsze;
- ekstrakt z palmy sabałowej- wpływa na zahamowanie wypadania włosów; 
- estry kwasów tłuszczowych z oliwy z oliwek- wspomagają regulację gruczołów łojowych, łagodzą objawy łupieżu i łuszczycy; 
- witamina B3- wnika w głąb włosa i nawilża go od wewnątrz, ogranicza nadmierne wypadanie włosów; 

INCI: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Acrylates Copolymer, Glycerin, Silicone Quaternium-16, Olive Oil PEG-8 Esters, Panthenol, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Equisetum Arvense Leaf Extract, Sereno Serrulata Fruit Extract, Parfum, Mica, Niacinamide, Undeceth-11, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Butyloctanol, Undeceth-5, Biotin, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, CI 77891.



MOJA OPINIA WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Szampon marki Halier zamknięty jest w eleganckim opakowaniu z twardego plastiku wyposażonym dodatkowo w dozownik. Biel kontrastująca z niebieskimi napisami wygląda luksusowo, a przy tym minimalistycznie. Ciężko określić mi zapach produktu- jest bardzo przyjemny, lekko perfumowany, nie umiem go do niczego przyrównać... Konsystencja produktu jest niezbyt gęsta, ale dzięki temu kosmetyk bardzo dobrze rozprowadza się na włosach. Podczas mycia czuć, że szampon dobrze oczyszcza włosy- po spienieniu, włosy są dość tępe, sztywne- jednym słowem oczyszczone z brudu oraz wszystkich produktów stylizacyjnych. Moje włosy nie potrafią żyć bez odżywek, tym razem nie było inaczej- nie używając odżywki, włosy są sztywne i nie dają się rozczesać. Aby zawalczyć i z tym problemem powstała do kompletu odżywka Halier.

ODŻYWKA HALIER FORTESSE Z FORMUŁĄ HAIR VITALLTY COMPLEX
    

OD PRODUCENTA: Odżywka nie tylko pielęgnuje włosy, ale dzięki formule Hair Vitallty Complex przyspiesza porost nowych włosów, zapobiega wypadaniu oraz nawilża. Nie ma przeciwwskazań aby nie nanosić odżywki na skórę głowy- nie obciąży włosów, ale dodatkowo będzie regenerować skalp.


Oprócz składników aktywnych takich jak zostały umieszczone w szamponie, odżywka dodatkowo zawiera olej rycynowy. Jest on substancją nawilżającą, odżywczą.


INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol, Dimethicone, Ricinus Communis Seed Oil, Olive Oil PEG-8 Esters, Panthenol, Glycerin, Phenoxyethanol, Silicone Quaternium-16, Equisetum Arvense Leaf Extract, Sereno Serrulata Fruit Extract, Parfum, Niacinamide, Helianthus Annuus Seed Oil, Undeceth-11, Ethylhexylglycerin, Butyloctanol, Disodium EDTA, Undeceth-5, Biotin, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool.





MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

O opakowaniu nie będę się już rozpisywać. Różni się od szamponu jedynie pojemnością, gdyż butelka odżywki zawiera 150 ml produktu. Napiszę za to więcej o samym działaniu kosmetyku. Lekko narzekałam, że nie mogę rozczesać włosów po szamponie- odżywka całkowicie niweluje ten problem. Włosy stają się śliskie, elastyczne i sypie. Co ważne zauważyłam, że są fajnie dociążone i jakby grubsze. Nie zauważyłam szybszego przetłuszczania włosów. Wyglądają zdrowo i są lśniące. Jedyne na czym ubolewam to wydajność- myję włosy codziennie, więc taki zestaw starczy mi na około miesiąc. Z drugiej strony nie oszczędzam tych produktów podczas mycia :)



Podsumowując- bardzo polubiłam się z zestawem Halier. Na początku zauroczyły mnie opakowania, następnie zapach, a później działanie tego duetu. Trochę żałuję, że odżywka jest w o wiele mniejszej pojemności niż szampon- zazwyczaj zużywam więcej odżywek. Co do wypadania włosów, przyznam, że o ile kiedyś nie miałam z tym problemu, tak teraz (chyba ze stresu) zaczęły mi wypadać włosy. Widzę poprawę i coraz mniej włosów na szczotce, więc sądzę, że duży wpływ ma na to duet Halier. Za szampon trzeba zapłacić 129 zł, natomiast za odżywkę 119 zł. Zakupy możecie zrobić na oficjalnej stronie Halier (kliknijcie w baner poniżej) bądź w dobrych salonach fryzjerskich. Zdradzę Wam, że jeszcze we wrześniu pojawi się wpis o suplemencie na mocne włosy Hairvity.


Co sądzicie o tym zestawie? Miałyście okazję go używać?





Komentarze

  1. Widzę coś dla swoich włosów, ostatnio mi bardzo wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam z tym problemu... do niedawna ;/ Ale jest lepiej!

      Usuń
  2. O to ja pierwsze widzę takie kosmetyki do włosów, wszystko brzmi zachęcająco oprócz ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. co za ceny :p ale dobrze, że działają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten zestaw i wystarczył mi na długi okres czasu, efekty przyszły szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myję włosy codziennie i dość dużo nakładam szamponu i odżywki więc temu mi się szybko kończą :P

      Usuń
  5. brzmi ciekawie, tylko ta cena :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyków nie znam, ale stosowałam ten suplement Hairvity i strasznie bolał mnie brzuch od tych tabletek. Pozytywnych rezultatów zaś nie dały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niedobrze :( Ja mam wrażliwy żołądek, ale nic mi po tym suplemencie nie ma.

      Usuń
  7. Możliwe, że kosmetyki te mogłyby się sprawdzić u mojej mamy. Cena dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz to widzę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A w kwestii działania jednak minimalizuje to wypadanie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak minimalizuje, widzę coraz mniej włosów na szczotce :)

      Usuń
  10. Już widziałam w kilku miejscach...Jestem zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jest to tania kuracja ale zawsze warto wzmocnić swoje włosy . wypadanie to spory problem i mogą pojawić się przez to kompleksy

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak z wypadaniem? Jest jakaś poprawa? Pytam, bo też testuję i jestem ciekawa, jak spisują się u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest poprawa, mniej włosów wypada podczas czesania :)

      Usuń
  13. Nie zam tej marki, koniecznie muszę więcej o niej poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czekam na przesyłkę z tymi produktami i jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O,nie znam ich,ale akurat ta wersja niekoniecznie dla nie,bo mi nie wypadają włosy,poszukam czegoś przeciwłupiezowego lub do przetłuszczających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście lepiej zainwestować w inne specyfiki :)

      Usuń
  16. Dobrze, że się sprawdzają! :) I bardzo ładnie zdjęcia, fajnie przedstawione produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w zimie pije dużo pokrzywy oraz drożdże dobrze na włosy działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te produkty przydałyby się moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)