MEET BLOGGERS, CZYLI BLOGERSKI DZIEŃ KOBIET W RYBNIKU- RELACJA I UPOMINKI


Cześć! 
Czy u Was również w dalszym ciągu wiosna pełną parą? Ja niestety od tygodnia choruję, ale idzie w dobrą stronę i mam nadzieję, że w środę już pójdę do pracy :) Dzisiaj przychodzę do Was z paroma miłymi wspomnieniami z pierwszej soboty marca. Miałam wtedy okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerskim organizowanym przez Olę z bloga Świat Aleksandy (klik). We wpisie opowiem o naszym meetingu oraz zaprezentuję upominki, które dostałyśmy od sponsorów.


Nasze spotkanie odbyło się w Karczmie Kassanda. Byłam tam pierwszy raz i przyznam, że zarówno klimat jak i jedzenie bardzo przypadły mi do gustu. Pierwszym punktem programu był obiad- ja zamówiłam przepyszną sałatkę z kurczakiem! Po posiłku przywitaliśmy pierwszego gościa jakim była Pani Kinga, która przybliżyła nam markę Acid Boost. Omawiane produkty bardzo mnie zaciekawiły i niezmiernie się cieszę, że będę miała okazję przetestować ich krem i maskę (spodziewajcie się relacji na blogu!).


Następnie była pora na kawę i słodki deser. Ja wybrałam herbatę oraz lody z gorącymi owocami leśnymi- mmmmm :) Po krótkiej przerwie kolejną markę O2 Skin zaprezentowała nam nasza koleżanka (pewnie dobrze Wam znana) Malwina Optymalistka. Tutaj również mogę Wam obiecać, że pojawi się recenzja trio- kremu do twarzy, kremu pod oczy i serum. Malwina oprócz "suchych faktów" na temat tych produktów opowiedziała nam jak się u niej spisują i czego możemy się spodziewać po kosmetykach z aktywnym tlenem.


Przedostatnim punktem naszego spotkania było...robienie peelingów! Ola wiedziała co nas ucieszy :) Robiłyśmy peelingi solne, cukrowe, z kawą, z herbatą... Z pewnością każda z nas stworzyła dwa niepowtarzalne egzemplarze!


Ostatnim punktem programu było wręczenie upominków od sponsorów- przyznam, że Ola bardzo się postarała i będę miała przed długi czas co testować :)








Z hasłem #meetbloggers macie -30% na wszystko w sklepie www.nox-nails.pl




















Dziękuję sponsorom za wspaniałe upominki, dziewczynom za świetnie spędzony czas, a Oli za zaproszenie na spotkanie! 

Na spotkaniu miałam przyjemność poplotkować z:

Alicją - Poradnik bezradnik
Anią - Aneczka Blog
Sylwią Matczysko

Lubicie spotkania blogerskie? Co z  upominków zaciekawiło Was najbardziej?

Komentarze

  1. Zazdroszczę Ci , że mogłaś tam być ;) w okolicach Szczecina nie ma spotkań a o tych w centralnej Polsce zawsze dowiaduje się po fakcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę, żę u Was rzadko organizowane są spotkania :(

      Usuń
  2. Miałam okazję raz uczestniczyć w spotkaniu blogerek i to było super przeżycie, więc zazdroszczę ;) Takie spotkania dodają skrzydeł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie0 można pogadać z ludźmi o tych samych zainteresowaniach :)

      Usuń
  3. To była bardzo miła sobota ;) i też niestety ją odchorowuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super upominki i zapewne bardzo udane spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia :) Ale ten czas leci, mam wrażenie, że spotkanie było raptem kilka dni temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miłe są takie spotkania. Uwielbiam robione własnoręcznie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że to jeszcze nie ostatnie nasze spotkanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, jak ja dawno na spotkania nie jeździłam, z braku czasu. Zapomniałam jak fajnie się z koleżankami o wspólnej pasji rozmawia :P A gifty przy okazji też spoko, chociaż w sumie, dla mnie nawet by ich nie musiało być :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajnie porozmawiać z ludźmi o tych samych zainteresowaniach <3

      Usuń
  9. Nie dane mi było jeszcze być na spotkaniu blogerskim :P. Przyznaję jednak, że większości marek zupełnie nie znam :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. To racja, szkoda, że to co dobre tak szybko mija :(

      Usuń
  11. Kocham i uwielbiam takie spotkania :) Nie znam większości marek kosmetyków, które otrzymałyście, wiec będę z ciekawością wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiało być świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Weźcie mnie następnym razem ze sobą! Bo ja też ze Śląska jestem! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)