#SMARTSHOPPING | TOP 5 TANICH I DOBRYCH KOSMETYKÓW


Cześć!
Czy u Was czwartek jest również tak słoneczny jak u mnie? Dzisiaj przychodzę do Was z drugim już wpisem na temat mądrych i racjonalnych zakupów. Tym razem pokażę Wam moich top 5 tanich i dobrych kosmetyków. Oczywiście pojęcie "tani" jest względne, więc subiektywnie przyjęłam kwotę 30 zł.To jak, jesteście ciekawi moich typów?


#1 GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK

Nie raz pisałam o tych pomadkach, nie raz je chwaliłam. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że należą do moich ulubionych produktów do ust. W swojej kolekcji mam prawie wszystkie kolory i czekam aż pojawią się kolejne :) Na zdjęciu przedstawiłam Wam te, które używam najczęściej. Za co je kocham? Za mocny wyrazisty kolor, za trwałość, za wybór odcieni, za cenę i za wydajność. Cena pomadki to niecałe 20 zł. 
Jeśli jesteście zainteresowani swatchami, bądź szerszym opisem zapraszam do wcześniejszych wpisów na temat Liquid Matte KLIK1 KLIK2 KLIK3 KLIK4



#2 EVELINE VOLUME CELEBRITIES 

W przypadku tuszu niektórzy mogą stwierdzić, bo jestem gołosłowna, gdyż mam przedłużane rzęsy. Jednak na co dzień moje dolne rzęsy muszą być konkretnie podkreślone. Od zawsze przyznaję, że rzęsy u mnie muszą wybijać się na pierwszy plan i są najważniejsze w moim makijażu. Nie miałam sporych oczekiwań co do tego tuszu, ale okazał się istną petardą. Pogrubia, wydłuża a do tego lekko unosi rzęsy. Trzeba jednak uważać, bo ma dość sporą szczoteczkę, a tusz jest dość gęsty i łatwo skleić sobie rzęsy i nabawić się efektu pajęczych nóżek. Tusz możecie dostać już za 15 złotych.




#3 KOBO PROFESSIONAL TRANSLUCENT LOOSE POWDER 

Puder ten polubiłam głównie za efekt lekko satynowego matu. Przy mojej suchej skórze sprawdza się genialnie- nie przesusza jej i dobrze scala i utrwala makijaż. Do zalet mogę zaliczyć także wydajność, gdyż starczy naprawdę mała ilość pudru, aby zmatowić całą twarz. Mimo, że kolor transparentny nie jest białym proszkiem to dobrze dostosowuje się do koloru cery. Czytałam wiele zastrzeżeń co do jego trwałości- u mnie wytrzymuje od rana do wieczornego demakijażu. Możecie do kupić m.in. w drogerii Natura za około 25 złotych.



#4 GOLDEN ROSE EXTREME SPARKLE EYELINER

 Eyelinerów bardzo często używam w swoim makijażu. Co prawda najczęściej stawiam na mocną i głęboka czerń z Isadory, jednak czasami mam ochotę na małe urozmaicenie. Wtedy zazwyczaj wybieram właśnie sparkle eyeliner w kolorze czarnym od Golden Rose. Czym się różni od pozostałych czarnych tuszów do kresek? Zawiera od drobinki złotego i srebrnego brokatu, które nadają dosłownego błysku w oku. Mimo, że czerń tego eyelinera jest przecięta to zupełnie mi to nie przeszkadza, gdyż tak aplikuję go na ten z Isadory. Jeśli jesteście ciekawi pozostałych kolorów iskrzącego eyelinera to zapraszam do wcześniejszego wpisu KLIK. Eyeliner dostaniecie za 14 zł.




#5 SCANDIA COSMETICS KREM DO RĄK 15% SHEA WATER GIRL

Moja piąta propozycja należy do kategorii pielęgnacji. O ile mam słabość kremów do rąk to w tej kategorii cenowej jest on moim ulubieńcem. Pięknie pachnie, dobrze się wchłania i nie tylko maskuje suchość dłoni, ale z każdym zastosowaniem poprawia ich kondycję. Myślę, że warto przyjrzeć się bliżej produktom tej marki KLIK. Jego cena to około 22 złotych.


To już moje wszystkie propozycje tanich i dobrych kosmetyków jakie dla Was przygotowałam. Koniecznie sprawdźcie co rekomendują pozostałe dziewczyny biorące udział w akcji:






Jakie są Wasze typy tanich a dobrych kosmetyków? Koniecznie podzielcie się z nimi w komentarzu! 



Komentarze

  1. Produkty do ust od GR są idealnym przykładem połączenia idealnego, czyli tanie + dobre ;) Dokładnie ten tusz do rzęs od Eveline też bardzo lubię, a puder z Kobo wzbudził we mnie ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Uwielbiam wszystkie produkty do ust z GR, świetnie się u mnie spisują! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to zdecydowanie numer 1 w makijażu ust! :)

      Usuń
  3. Znam tylko tusz do rzęs i go lubię, chociaż moją ulubioną maskarą z Eveline jest Fiberlast Volumix w wersji złotej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś tą wersję i sprawdzała się równie dobrze! :)

      Usuń
  4. Oj z pomadkami golden rose zdecydowanie się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te matowe pomadki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam teraz chrapkę na nowe pomadki od GR

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wreszcie kupić pomadkę GR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro sprawie sobie ten puder, bo dziś sie zorientowałam ze jakiegoś potrzbeuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do makijażu nic mi nie odpowiada, być może krem do rąk by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te pomadki od Golden Rose!
    Świetny blog, zostaje tutaj na zawsze! <3
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe produkty, nie miałam ich jeszcze. Ale eyeliner z GR i tusz z Eveline wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię niektóre lakiery Essence i Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako pomadkoholiczka wstyd stwierdzić, że nie mam ani jednej pomadki Golden Rose z tej serii :P.

    OdpowiedzUsuń
  15. O, może wypróbuję ten tusz! Ten który mam teraz jest tak słaby, że szkoda gadać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam i lubię ten tusz z Eveline! Tak samo jak pomadki z Golden Rose <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że u Ciebie także się sprawdziły :)

      Usuń
  17. Nie znam nic prócz tuszu Eveline

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa, jak ten tusz spisze się u mnie - dostałam go niedawno w paczce od Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kilka tuszy Eveline, ale akurat Twojego nie, chociaż ostatnio zużyłam taki który miał bardzo podobną szczoteczkę do Twojego! :D Jeszcze nie miałam takiego tuszu od nich który by się u mnie nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to też racja! Eveline ma bardzo fajne tusze :)

      Usuń
  20. Uwielbiam te pomadki matowe od Golden Rose i za każdym razem cieszę się jak wydadzą nowy kolor ich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam matowe pomadki GR! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie połączenie świetnej jakości z dobrą ceną :)

      Usuń
  22. Z tego zestawienia znam tylko pomadki z Golden Rose :) Mam 4, wcześniej za nimi nie przepadałam, ale odkąd stosuję pod nie specjalną bazę odkryłam ich zalety na nowo! :D Rezczywiście mają piękne kolory, dobrą cenę i przyzwoicie się na ustach utrzymują. Jedyne, co średnio mi pasuje, to ich lekko klejące wykończenie :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że klejące wykończenie zależą od koloru, bo jedne się kleją a inne nie :) Rzeczywiście baza sporo daje, może nawet używamy tej samej :)

      Usuń
  23. pomadki GR oczywiście również bardzo, bardzo lubię! Ale czuje się skuszona tym tuszem. Z chęcią go wypróbuje tym bardziej, że chyba żadnego z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tusze Eveline, prawie każdy się u mnie sprawdził, a ten to dla mnie fenomen :)

      Usuń
  24. Mam ochotę wypróbować nowych odcieni pomadek z GR, mam tylko 03 i 04, ale moje uczucia są mieszane ;) za to eyeliner mam, tylko że złoty i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu dlaczego mieszane? Ja z numerem 04 nie bardzo się lubię, ale 03 to mój faworyt!

      Usuń
  25. Mam i bardzo lubię te pomadki GR. Miałam też eyeliner GR ale te drobinki wpadały mi do oka :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tej piątki znam i mam szminkę z GR i myślę że kupię jeszcze jakiś kolor :) a zaciekawił mnie krem i tusz. Tusz z Eveline jest jeszcze dobry Extension Volume, byłam z niego bardzo zadowolona, lubię też szminki z Avon i ich bazę pod cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Puder Kobo znalazł się w moich ulubieńcach roku. Bardzo lubię jego wykończenie :) pomadki GR to dla mnie także hit, a reszty nie znam - ale mam nadzieję, że przy okazji poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam te matowe pomadki GR <3
    natomiast puder KOBO i tusz Eveline nie koniecznie się u mnie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to szkoda :( Ale wiadomo, nie każdy kosmetyk pasuje każdemu :)

      Usuń
  29. Pomadki GR znam, i sama uwielbiam ale to już wiesz. Tusz Eveline kiedyś lubiłam,kupilam z trzy miesiące temu i poszedł cały do kosza, nie podszedł mi tym razem Kobo puder też znam i też lubię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)