NATURALNE DEZODORANTY COSNATURE


Cześć!
Kolejny tydzień (i niestety weekend także...) marca za nami... Mimo, iż aura za oknem ewidentnie wskazuje na zimę, tak ja żyję myślą, że do lata co raz bliżej. Bo jak to mówią- tonący brzytwy się chwyta. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch dezodorantów od Cosnature. Jesteście ciekawi jak się sprawdziły?


Oba dezodoranty różnią się nieco składem oraz oczywiście zapachem. Jednak Nie zauważyłam żadnej różnicy w ich działaniu dlatego zrecenzuje je wspólnie :)

OD PRODUCENTA: Łagodny dezodorant w sprayu, chroni i pielęgnuje skórę do 24 godzin, zapobiegając nieprzyjemnemu zapachowi i poceniu się.  Nie zawiera soli aluminium, nie pozostawia śladów.   Wspomaga naturalne funkcje skóry.

CENA/POJEMNOŚĆ: 25 zł za 75 ml



MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Dezodoranty otrzymujemy w szklanych buteleczkach o pojemności 75 ml. Przyznaję, że takie opakowania bardzo fajnie prezentują się na półce w łazience, lecz są cięższe od opakowań "standardowych" dezodorantów. Do tej pory stosowałam typowo drogeryjne produkty - marki Adidas, Dove bądź Garnier. Obawiałam się takiej formy dezodorantu, do tego nie miałam okazji używać wersji naturalnej. Co do zapachu- utrzymuje się długo, wariant z limonką jest orzeźwiający i dodający energii, lilia natomiast jest delikatniejsza i bardziej relaksująca :) Produkty te skutecznie maskują przykry zapach, zapobiegają nadmiernej potliwości oraz co ważne- nie podrażniają skóry! Nie raz używałam ich praktycznie zaraz po depilacji i nie czułam żadnego dyskomfortu. Dezodoranty Cosnature są bardzo wydajne-  wystarczy 3-4 pompki na dzień.


Od siebie, mogę jak najbardziej polecić te dezodoranty. Wybór zapachu zależy od Waszych preferencji- ja się skłaniam ku lilii z aloesem :) Produkty Cosnature możecie dostać m.in w aptekach DOZ i drogeriach Hebe.

Znacie naturalne dezodoranty od Cosnature? Zwracacie uwagę na wybór dezodorantu?



Komentarze

  1. Markę znam, ale tych dezodorantów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tych dezodorantów :D nie wiem jednak czy dałby radę moim pachom :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku nie byłam do nich przekonana, ale dają radę! :D

      Usuń
  3. Nie widziałam ich, ani wcześniej nic o nich nie czytałam, ale skoro są w Hebe, to chętnie im się przyjrzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dezodoranty mnie ciekawia bardzo lubie cytrusy :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się ich opakowania i kompozycja zapachowa. Chętnie widziałabym je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kuszą bardzo, żeby je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam dezodorantów bez aluminium. Jestem ciekawa, czy dałyby u mnie radę. Nie pocę się jakos mocno, więc może k ja byłabym z nich zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że warto je spróbować :) Nieźle sobie radzą!

      Usuń
  8. Idea piękna, ale... Naturalne dezodoranty nie ogarniają moich potrzeb... ;) także warto napisać, że nie są dla każdego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Jak każdy kosmetyk- jednemu spasuje, innemu nie :)

      Usuń
  9. Muszę dać któremuś szansę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie bym je przetestowała! Tylko, że jeden ich kosmetyk mnie uczulił i trochę się boję innych, bo sama nie wiem, który składnik. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który Cię uczulił? Nie czasami krem z granatem? :)

      Usuń
  11. Tych deo nie mialam, lubie naturalne antyperspiranty, od lat jestem wierna CD ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam oba, właściwie jeden już skończony, drugi w użyciu.
    Mają natomiast jedną wadę, o której napiszę lada dzień na blogu.
    Wolę deo lavera

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie wiedziałam że oni mają takie dezodoranty, z chęcią spojrze na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że COsnature mają w ofercie deo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wariat z limonką musi być ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są ładne! :) Dla fanów cytrusów zdecydowanie polecam wersję z limonką :)

      Usuń
  16. Zawsze się bałam że takie dezodoranty są niezbyt skuteczne, ale teraz po Twoim poście zapragnęłam spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam spore obawy przed stosowaniem. Ale niepotrzebnie. Są skuteczne! I prawie je pokochałam 💕

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że Cosnature ma dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie produkty bez aluminium totalnie się nie sprawdzają ;((

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio kupiłam ten dezodorant z limonką i jestem w fazie testów.

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, te dezodoranty z cosnature są najlepszymi jakich używałam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)