AQUA π COSMETICS LIGHT SYSTEM EYE CREAM, CZYLI KREM POD OCZY NA BAZIE USZLACHETNIONEJ WODY


Cześć dziewczyny! 
Znacie to uczucie, kiedy wracamy z pracy bądź miałyśmy ciężki dzień i jedynym marzeniem jakie mamy jest położenie się pod ciepłą kołdrę? Niestety przez okres zimowy cały czas towarzyszy mi taki stan, wypatruję więc z niecierpliwością wiosny! Wracając do tematu, przed pójściem spać należy pamiętać nie tylko o demakijażu, ale także o nałożeniu odpowiednich kosmetyków które zregenerują naszą twarz i ciało przed kolejnym dniem. Dzisiaj opowiem Wam o nieznanej mi wcześniej marce Aqua π Cosmetics i jej kremie rozjaśniającym pod oczy.


AQUA π COSMETICS
LIGHT SYSTEM EYE CREAM

Krem ten jest innowacyjnym produktem łączącym w sobie laboratoryjnie uszlachetnioną wodę wraz ze starannie dobranymi składnikami o działaniu przeciwzmarszczkowym, nawilżającym oraz redukującym opuchliznę i cienie w okół oczu. 

Kiedy warto go zastosować?

- Jeśli jesteśmy kobietami +30 lub zbliżamy się do tej granicy
- Kiedy zauważymy u siebie pierwsze zmarszczki wokół oczu
- Kiedy naszym utrapieniem są cienie, since i opuchlizna pod oczami
- Polecany do stosowania zarówno na dzień jak i na noc 

Składniki aktywne: 

- Uszlachetniona laboratoryjnie woda - znacząco poprawia koloryt skóry, wykazuje aktywność terapeutyczną, 
- Mikroemulsja Hialuronidazy - wpływa na zmniejszenie opuchlizny, redukuje obrzęki, dzięki mikrocyrkulacji poprawia kontur oka
- Witamina E - ma silne działanie naprawcze oraz antyoksydacyjne na komórki skóry
- Crodamol ISIS - działa z warstwą lipidową skóry i wspiera jej właściwości ochronne (m.in. chroni przed utratą wody)


    



Krem daje świetne efekty wygładzenia i napięcia skóry wokół oczu. Dodatkowo zapobiega fotostarzeniu i wpływa na szybszą regenerację naskórka.

Skład: Aqua/Water, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Sodium Lauroyl Glutamate, Caprylic/Capric Trigliceryde, Isostearyl Isostearate, Cetyl Alcohol, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Ethyhexyl Cocoate, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Polysorbate 20, PEG-8 Caprylic/Capric Glycerides, Aqua, Polyglyceryl-3 Dioleate, Butylene Glycol, Isostearyl Isostearate, Hyaluronidase Ethoxydiglycol, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Tetrasodium EDTA.


SKUTECZNOŚĆ


Zmniejszenie głębokości zmarszczek nawet o 15% u 61% badanych

Widoczne zmniejszenie widoczności zmarszczek u 43% badanych

Zauważalne działanie rozjaśniające skóry wokół oczu u 35% badanych

MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Krem zamknięty jest szklanym słoiczku o standardowej pojemności 15 ml, za który musimy zapłacić około 36 złotych. Dodatkowo pojemniczek chroniony jest sporych rozmiarów kartonowym opakowaniem. Pierwsze skojarzenie po otrzymaniu produktu- minimalizm i świeżość. Kosmetyk pięknie prezentuje się na łazienkowej półce. Do aplikacji używam małej szpatułki. Krem jest bezzapachowy, może to i lepiej, bo zapach w tym wypadku jest kwestią neutralną i nie oceniamy po nim działania tego specyfiku. Nie posiadam dużych zmarszczek w okolicy oczu, jedynie lekkie pod oczami. Stosuję krem jedynie na noc. Podczas porannego makijażu i przygotowań do pracy każda minuta jest na wagę złota, więc myję twarz, psikam hydrolatem i aplikuję krem do twarzy. Producent zapewnia, że Light System nawilża skórę w okół oczu- mogę się z tym zgodzić. Po nałożeniu na noc, nad ranem czuję jeszcze jego warstewkę. Oko wygląda na bardziej wypoczęte, nie ma obrzęku ani opuchlizny (chyba, że płaczemy całą noc to już inna sprawa :D). Nigdy nie miałam problemu z sińcami pod oczami więc tutaj nie jestem w stanie stwierdzić jak działa w tej kwestii. Prawdą jest, że rzeczywiście napina skórę okolic oczu, przez co nasze spojrzenie jest bardziej wyraziste, a zmarszczki przy regularnym stosowaniu zostają spłycone. Wiadomo, że całkowite zredukowanie zmarszczek za pomocą kremu jest niemożliwe, lecz mimo wszystko po użytkowaniu tego kremu widać różnicę. Sam producent również nie obiecuje złotych gór, że produkt zniweluje zmarszczki, opuchliznę i sińce; tylko, że pomoże w ich redukcji. Cenię firmy, które grają fair wobec klientów.



PODSUMOWANIE:


+ spłycenie drobnych zmarszczek
+ rozjaśnienie skóry w okolicach oczu
+ nawilżenie
+ solidne opakowanie o minimalistycznym designie
+ cena

+/- bezzapachowy (dla jednych plus, dla zapachoholików takich jak ja lekki minus)
Bardzo polubiłam się z kremem Light System od Aqua π Cosmetics i mogę go Wam polecić. Mam bardzo wrażliwą skórę, mimo to nie spowodował u mnie uczulenia. Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem sklepu (klikając w poniższy baner), który nie ogranicza się jedynie do kremów.


Znacie produkty Aqua π Cosmetics? Jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy?


Komentarze

  1. Idealny krem dla mnie :)
    Pięknie napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny krem dla mnie :)
    Pięknie napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki jest nowością dla mnie ale ostatnio lekki wysyp wpisów się zrobił o tej firmie :) Jak zużyję swoje zapasy kremów pod oczy to zerknę do ich sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście sporo pojawiło się ich na blogach :)

      Usuń
  4. Może i skład nie zachwyca, ale byłabym w stanie dać temu maluszkowi szansę ;) Mam dość mocno widoczne cienie pod oczami i w moim przypadku miałby co robić :P Najbardziej zależy mi jednak na nawilżaniu tej wrażliwej okolicy a widzę, że do tego sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawilżanie ma bardzo fajne :) Polecam spróbować :*

      Usuń
  5. Ja również mam wrażliwą skore Wiec moglibyśmy się polubić, nie znałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mnie nie podrażnił i bardzo jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  6. doskonały krem doskonałym kremem ;) ale jakie masz piekne paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze dostrzeżesz takie małe szczegóły :D

      Usuń
  7. Miałam i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu pod oczy, ten mnie zainteresował;)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o tej firmie ale nic od nich jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam jak na razie tego kremu i szamponów :) Jestem zadowolona ^^

      Usuń
  10. Ciekawy krem:) Marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się opakowanie kremu i prosta szata graficzna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zauroczona szatą graficzną :)

      Usuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, widzę, że przyjemny krem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja chcę,ostatnio prześladują mnie zasinienia wokół oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię jak kosmetyki są ładnie pachnące z wyjątkiem właśnie kremów pod oczy, więc dla mnie to plus :P Chętnie bym się zaprzyjaźniła z takim kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś czas temu otrzymałam możliwość przetestowanie kosmetyków tej marki, ale finalnie się na to nie zdecydowałam, bo w kwestii kremów pod oczy mam już swojego totalnego ulubieńca i nie zamierzam na razie szukać niczego innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukam mojego ideału :D Ten jest fajny ale będę testować dalej :D

      Usuń
  16. Bardzo zainteresował mnie ten produkt. Posiadam sińce pod oczami wiec wydaje mi się, że warto go przetestować.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny kremik ale akurat nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy wcześniej nie widziałam ani nie słyszałam o firmie tym bardziej o kremie. W sumie dobrze wypadł :) myślę że go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam się z kosmetykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tyn kremie :). Wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie niska cena może u mnie też by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że na taką jakość to jego cena jest naprawdę atrakcyjna :)

      Usuń
  22. myślę że muszę się przyjrzeć marce trochę lepiej

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio przestałam całkowicie używać kremy do twarzy :)Choć może jeszcze to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie testuję z tej firmy balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamów od nich nie miałam ale bardzo mnie ciekawią :)

      Usuń
  25. Nie znam żadnych produktów tej marki, a kremu idealnego pod oczy akurat poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam kompletnie tych kosmetyków, ale bardzo dobrze się prezentują i zaciekawiłam sie :) ja po 30tce jestem i obcnie mam fazę na punkcie " widzę juz zmarszczki" ... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już tyle dobrego o ich produktach słyszałam a nadal nic w moje łapki nie trafiło:/ Krem mi się podoba, no i chyba byłby dobry dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz testuję balsam modelujący oraz krem/maska SOS :) Przyznam, że teraz jak jestem chora i mam ciągle gorączkę ten krem mnie ratuje...Daje grubszą warstwę i moja skóra go dosłownie wypija :)

      Usuń
  28. Właśnie szukam kremu pod oczy żeby zapobiegać pierwszym zmarszczkom, nawilżać tą delikatną skórę no i rozprawić się jakoś z moim sińcami pod oczami. Chyba wypróbuję ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)