PRODUKTY Z SERCEM, CZYLI POZNAJCIE WYTWÓRNIĘ MYDŁA - RECENZJA MUSU DO CIAŁA, MASŁA DO RĄK I STÓP, MYDŁA I PÓŁKULI KĄPIELOWEJ



Cześć dziewczyny!
Przyznam, że kiedyś stroniłam od naturalnych kosmetyków. Dlaczego? Kojarzyły mi się z dużym wypadkiem, brakiem zapachu, małą dostępnością, niezbyt atrakcyjnymi opakowaniami... Przyznajmy, że chyba zbyt często oceniamy nie znając produktu. Jednak od momentu kiedy "przystąpiłam do blogosfery" stałam się bardziej świadomym klientem i coraz większy nacisk kładę na składy. Jedynie duże fory mają u mnie produkty do włosów, w które zaopatruję się najczęściej w drogeriach, często pomijając składniki. Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o czterech produktach Wytwórni Mydła, które dostałam do testów. Czy moje obawy co do naturalnych produktów potwierdziły się? Zapraszam na dalszą część wpisu.



MASŁO DO RĄK I STÓP HERBACIANA RÓŻA

OD PRODUCENTA: Masło do rąk i paznokci zostało stworzone z myślą o silnym odżywieniu, regeneracji suchej i twardej skóry. Herbaciana róża została stworzona z połączenia masła shea, masła kakaowego, wosków i oleju odżywczego. Jest to twardy, ale bardzo wydajny produkt, który pod wpływem ciepła delikatnie się topi i naprawdę niewielka ilość potrzebna nam jest do aplikacji. Zapach herbaciana róża to delikatna czarna porzeczka, bergamota oraz cytryna, które przechodzą w przepiękny zapach pełnych kwitnących róż.

CENA/GRAMATURA: 19 zł/ 40gram


CO SĄDZĘ O MAŚLE DO RĄK I STÓP HERBACIANA RÓŻA? 

Wiecie o czym wspomnę na początku? O zapachu! Genialny, czysto różany, utrzymujący się na skórze, nienachalny. Sama konsystencja jest bardzo zbita, a ja uwielbiam ciężkie i mocno odżywcze produkty. Nikt nie powiedział, że musimy go stosować jedynie do dłoni i stóp. Często używam go na kolana, uszy. Z powodzeniem sprawdzi się także na całym ciele. Podsumowując: skład, zapach, konsystencja, wydajność, działanie na wielki plus! 


MUS DO CIAŁA LEMON LIME


OD PRODUCENTA: Mus do ciała to subtelna pianka głównie oparta na maśle shea. Z wyglądu przypomina delikatną kołderkę bitej śmietany. Pod wpływem ciepła ciała rozpuszcza się i pielęgnuje skórę. Skład produktu opiera się także na oleju migdałowym, oleju z orzechów laskowych oraz na olejkach: cytrynowym i limonkowym.

Masło shea - odżywia, nawilża, regeneruje, ochrania, łagodzi, wygładza

Olej migdałowy - wygładza, nawilża, odbudowuje, łagodzi

Olej z orzechów laskowych - regeneruje, pobudza, wzmacnia

Olejek cytrynowy - pobudza, tonizuje, wzmacnia, odkaża, odświeża

Olejek limonkowy - odświeża, energetyzuje, rozluźnia

CENA/GRAMATURA: 18 zł/ 50gram
CO SĄDZĘ O MUSIE DO CIAŁA LEMON LIME?

Uwiodła mnie konsystencja tego produktu- lekka, a zarazem treściwa chmurka musu. Myślałam, że kosmetyk będzie lżejszy od balsamów i maseł, byłam w błędzie! Mus dorównuje swoim składem i efektami po zastosowaniu nawet najlepszym masełkom. Do tego mocny i energetyzujący zapach. Bardzo prosto się go aplikuje, nie musimy długo czekać aż zacznie się rozpuszczać pod wpływem ciepła skóry. Najlepiej stosować go po kąpieli, kiedy ciało gotowe jest do przyjęcia substancji odżywczych. Zostawia delikatny film, mi to nie przeszkadza bo używam go na noc. Nawilżenie i miękkość skóry czuć bardzo długo.


PÓŁKULA KĄPIELOWA RÓŻA 

OD PRODUCENTA: Półkula kąpielowa to nic innego jak proszek kąpielowy uformowany w półkulę. Wrzucona do ciepłej wody przyjemnie musuje i uwalnia odżywczy olej. Skóra podczas takiej kąpieli łatwiej wchłania substancje odżywcze 

CENA/GRAMATURA: 4,5 zł/85 gram

CO SĄDZĘ O RÓŻANEJ PÓŁKULI KĄPIELOWEJ?

Jak już wiecie- w moje gusta wpada wszystko co różane. Nie mogło być inaczej z tą półkulą. Kiedy kula musuje to wydobywają się z niej substancje odżywcze oraz niesamowity aromat dla nosa. Po rozpuszczeniu, w wannie, można znaleźć płatki najprawdziwszych róż. Kąpiel z półkulą jest niesamowicie relaksująca i odprężająca- coś dla ciała i ducha.

MYDŁO RÓŻANE


OD PRODUCENTA: Mydło cudownie pachnące różami. W swoim składzie zawiera oliwę z oliwek, olej makadamia, masło shea. W środkowej części mydła znajdziemy suszone płatki róż, a na wierzchu pączki róż.

CENA/GRAMATURA: 14 zł / 100g
CO SĄDZĘ O MYDLE RÓŻANYM?

Przyznam, że bardzo rzadko używam mydeł. W mojej łazience gości czarne, które pełni funkcję pellingu. Mydło różane zaczęłam jednak testować z niesamowitą ciekawością. Skóra po umyciu jest miękka, odżywiona, a co ważne niewysuszona! Unosi się także wspaniały zapach - cóż więcej chcieć :)


Na powyższym zdjęciu przedstawiłam Wam konsystencję musu (z lewej strony) i masła ( z prawej).

PODSUMOWANIE

Jestem zauroczona produktami z Wytwórni Mydła. Mam wielką ochotę spróbować różaną sól do kąpieli, proszki kąpielowe oraz inne warianty półkul. Każdy kosmetyk tworzony jest z niesamowitą starannością i sercem. Serdecznie Wam polecam! Po kliknięciu poniższego baneru przeniesiecie się na stronę Wytwórni Mydła.
Znacie produkty z Wytwórni Mydła? Jeśli tak to co możecie mi polecić?




Komentarze

  1. Produkty serio wydają się świetne :) Może kiedyś się skuszę :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mus do ciałą Zielona herbata, jeszcze moment i polecę swój otworzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam musik i mydełko, wąchałam musik i zakochałam się ♥ Chyba cza wyciągnąć z półeczki i testować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam herbaciane róże :)
    Najbardziej zainteresowało mnie mydło, ale reszta też jest godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące produkty :) Na mnie od kilku miesięcy czeka nierozpakowana paczuszka od Ministerstwa Dobrego Mydła, jestem ciekawa, jak się sprawdzą ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produktów z Ministerstwa nie miałam jeszcze okazji używać, ale chętnie kiedyś je wypróbuję :)

      Usuń
  6. Chętnie bym wypromowała te cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Na innym blogu juz sie z takim podobany spotkałam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marka ostatnimi czasy robi się coraz bardziej popularna :)

      Usuń
  8. produkty wyglądają pięknie! mydła w kostce też bardzo rzadko używam, ale to jest naprawdę kuszące

    OdpowiedzUsuń
  9. Same perełki u Ciebie, mam ochotę je też wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, większość różana więc coś dla Ciebie :)

      Usuń
  10. Fantastyczne produkty, aż ma się ochoty je wypróbować. :)
    Obserwuję kochana :) I licze na to samo :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie się zapowiadają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie sięgnęłabym po produkty tej firmy, ale na pewnie nie wybrałabym wersji różanych. Nie przepadam za tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają spory wybór innych zapachów, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  13. za sam wygląd mogłabym wypróbować :) ja bardzo lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham takie kosmetyki, pianka na pewno by podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka ma tak świetną konsystencję, że nic tylko ją miziać ;D

      Usuń
  15. Produkty totalnie mi nieznane ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. już na pierwszy rzut oka widać, że to fajne kosmetyki, z chęcią poznam markę bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sporo pracy trzeba włożyć w takie kosmetyki :)

      Usuń
  18. Skusiłabym się na mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam mus o zapachu Earl Grey - świetny kosmetyk o bardzo ciekawym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  20. A te cudeńka będą musiały wpaść w moje ręce wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię pięknie pachnące kosmetyki do ciała, po takim seansie jest mi tak miło, lekko, przyjemnie:) Takie kosmetyki są u mnie zawsze mile widziane:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%! Od razu człowiek lepiej się czuje :)

      Usuń
  22. booooze jak ja lubie takie produkty <3 chetnie bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę się oprzeć takim produktom :)

      Usuń
  23. Czytałam już kilka wpisów na temat tej firmy. Bardzo mnie kuszą ich produkty, na pewno bym się pokusila na te cuda :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mus do ciała musi być genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie poznałam tych produktów, ale chętnie się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wszelkiego rodzaju mydła, ale tych jeszcze nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mus do ciała z chęcią bym przetestowała u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie prezentują się te kosmetyki! Składy bardzo mi się podobają - są krótkie i naturalne :-) Czuję się zainteresowana tą marką :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na początku też nie byłam przekonana, ale jak zaczęłam używać to bardzo się z nimi polubiłam ;)
    I składy całkiem inne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wspaniałe :) Teraz używam ich ciągle, a końca nie widać :)

      Usuń
  30. o wow co za składy :-D i te proste, nienachalne opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne produkty :) Trzeba też pamiętać o wspieraniu ciała i organizmu od środka poprzez zdrową dietę oraz picie zdrowej, filtrowanej wody - jak o siebie dbamy zawsze widać w jakości naszej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) przy niedoborach wody nawet świetne kosmetyki nie pomogą :)

      Usuń
  32. Cenię takie małe manufaktury :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mus i kula do kąpieli zdecydowanie najbardziej mnie ciekawią! Lubię mocno nawilżające produkty do ciała więc na pewno byśmy się dogadali ;D A i wszelkie kąpielowe umilacze uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam takie umilacze, czasami aż szkoda ich używać :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)