ROZDANIE Z OKAZJI PIERWSZYCH URODZIN BLOGA


Witam Was serdecznie w lekko spóźnionym, urodzinowym poście! Aż trudno mi uwierzyć, że jestem z Wami już rok :) Chciałam Was zaprosić na krótkie podsumowanie działalności mojego bloga oraz na rozdanie!

Jak na umysł ścisły przystało, parę liczb:

- mój blog istnieje od 7 lutego 2016 roku
- przez ten czas napisałam 117 postów
- zostało ze mną na dłużej 327 obserwatorów
- fan page założyłam 5 kwietnia i tam zyskałam 550 polubień 
- instagram zaczął istnieć dopiero 11 października i aktualnie obserwuje mnie 607 osób
- przez ostatni rok mój blog miał ponad 90 tysięcy wyświetleń 
- w sumie na blogu pojawiło się blisko 7500 komentarzy
- udało mi się nawiązać współprace barterowe jak i "pieniężne"
- jeden raz brałam udział w spotkaniu blogerskim :D

Oprócz tego poznałam wiele wspaniałych osób dzielących ze mną wspólną pasję, które dodają mi motywacji do dalszego pisania bloga. Mam nadzieję, że w tym roku będę mogła poznać osobiście więcej blogerek :)

Przejdźmy do konkretów... czyli do rozdania! 

W skład wygranej wchodzą:

- Balsam do ciała Chloe
- Rozświetlacz My Secret
- Lekki krem nawilżająco matujący Selfie Project
- Normalizujący tonik matujący Eveline
- Odżywka do paznokci Vitamin Booster Eveline
- Baza pod cienie 8 w 1 Eveline


Aby wziąć udział w rozdaniu należy obserwować bloga oraz wykonać zadanie konkursowe („określ jednym słowem czego mi życzysz z okazji urodzin mojego bloga?") oraz zawrzyj te informacje w komentarzu wg wzoru:

Obserwuję jako: 
Odpowiedź: 

Aby wziąć udział w konkursie musicie zaakceptować poniższy regulamin: 

REGULAMIN KONKURSU

1. Organizatorem konkursu jest blog www.gorzela.com
2. Fundatorem nagród jestem ja.
3. Czas trwania zabawy - od dnia 11.02.2017 r. do dnia  05.03.2017 r, do godz. 23.59;
4. Wygrywa 1 osoba;
5. Wyniki zostaną ogłoszone maksymalnie do 08.03.2017 roku i pojawią się na blogu Blond Blogu, na Instagramowym profilu oraz na profilu FB.
6. Na dane do wysyłki czekam 3 dni od ogłoszenia wyników. Po tym czasie wybiorę kolejną osobę.
7. Wysyłka odbywa się na terenie Polskikoszt wysyłki opłacam ja;
8. Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
     - być osobą pełnoletnią, w przeciwnym razie posiadać zgodę opiekuna
     - być publicznym obserwatorem bloga  Blond Blog na bloggerze
     - wykonać zadanie konkursowe „czego mi życzysz z okazji urodzin mojego bloga”
9.Biorąc udział w rozdaniu zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysyłki).
10. Nagroda zostanie przesłana do 5 dni po podaniu przez zwycięzcę adresu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Uwaga!
Konkurs jednocześnie trwa również na profilu fb oraz Ig, w tej sposób możecie nawet potroić swoje szanse!

Powodzenia!

Komentarze

  1. Gratulacje, wspaniałe osiągnięcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Marta Anna Joanna
    Odpowiedź: wyświetleń

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Milena M
    Odpowiedź: wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takich wyników w rok! :)

    Obserwuję jako: Emilia Miller
    Odpowiedź: satysfakcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i gratulacje Kochana :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Iwona
    Odpowiedź: pełnoletności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Kraina Kobiecości
    Jednym, słowem jest bardzo ciężko opisać życzenia. Nawet bardzo, tyle bym chciała powiedzieć. Ale postaram się życzę Ci cierpliwości 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję rocznicy i... oby tak dalej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Paulina
    Życzę: wiecznego natchnienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Sylwia Jamrozik
    Odpowiedź: popularności

    OdpowiedzUsuń
  11. Obsereuję jako: Paulina Chojnacka
    Życzę satysfakcji 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: kosmetycznepasje6 Anita
    Odpowiedz ( życzę Ci): Perfum;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Monika Sia
    Odpowiedź: współprac!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Le ksa
    Odpowiedź: Wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację :) powodzenia wszystkim w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Aneczkablog
    Odpowiedź: kochana czego mogę ci życzyć? Przede wszystkim wytrwałości, dążenia do celów i realizowania marzeń. Aby twoja pasja do blogowania nigdy nie wygasła. Abyś miała jak największą ilość czytelników którzy szczerze czytają wpisy. Co jeszcze ci życzę? Abyś poprostu była szczęśliwa i każdy dzień nie tylko na blogu ale i w życiu prywatnym był piękniejszy niż poprzedni :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużej motywacji do dalszego prowadzenia bloga 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje pierwszych urodzin, Twój blog bardzo bardzo lubię, wiele wpisów i inspiracji na kolejny rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w rozdaniu, a Tobie życzę dalszych sukcesów. Oby druga rocznica obfitowała w jeszcze lepsze statystyki :D Dużo pomysłów i wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: swiaturody159
    Odpowiedź: samozaparcia!
    Baner: http://swiaturody159.blogspot.com
    Cudowne nagrody! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Klaudia Cebula
    Odpowiedź: nieposkromienia!
    https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1311780872233434

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: moniczka 23
    Odpowiedź: prestiżu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Angelika(Pietrucha)
    Odpowiedź: Sławy :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: rudy włos
    Odpowiedź: wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Sakura san - to moje drugie blogowe konto bo na konto Serenitka B blogger się obraził i nie mogę z niego obserwować :(
    Odpowiedź: radości
    Jak będzie zawsze radośc z tego co się robi to będzie i wytrwałość i liczne sukcesy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Joanna N.
    Odpowiedź: dalszych sukcesów i motywacji na kolejne lata!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Nadia
    Odpowiedź: nieustępliwości

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Margie
    Odpowiedź: Spełnienia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)