NAKLEJKI TERMICZNE NA PAZNOKCIE MANIROUGE- INNOWACJA W MANICURE


Cześć!
Nie od dzisiaj wiadomo, że dłonie to wizytówka kobiety. Powinny być schludne, zadbane, bez odstających skórek i "zadziorków". Co w przypadku kiedy mamy dwie lewe ręce do malowania, a chciałybyśmy poszaleć? Zostają dwie możliwości: wizyta u stylistki paznokci, albo naklejki termiczne na paznokcie Manirouge. Zaciekawiłam Was? Zapraszam na dalszą część wpisu.


Przygotowałam dla Was wpis w formie pytań i odpowiedzi- wydaje mi się, że tak najlepiej poznacie produkt, jak i jego aplikację. 

Co to jest Manirouge?

Manirouge to alternatywa lakierów do paznokci bądź hybryd. To naklejki termiczne, które wytrzymają na naszych paznokciach do 14 dni. Czas aplikacji jest krótki (około 20 minut), chociaż na początku może trwać trochę dłużej zanim nabierzemy wprawy. Co ważne, taki manicure bez problemu możemy wykonać w domowym zaciszu.


Z czego składa się zestaw Manirouge?

Do wyboru mamy 4 zestawy:

1. Zestaw Basic - 1 zestaw naklejek termicznych, oliwka do paznokci, odtłuszczacz, Mini Heater, gumowe kopytko
2. Zestaw Basic Plus - 3 zestawy naklejek termicznych, oliwka do paznokci, odtłuszczacz, Mini Heater, gumowe kopytko
3. Zestaw Maxi 4 zestawy naklejek termicznych, oliwka do paznokci, odtłuszczacz, Mini Heater, gumowe kopytko, pilnik płytka 180/240, polerka 1200/4000, metalowe radełko
4. Zestaw Maxi Plus - 6 zestawów naklejek termicznych, oliwka do paznokci, odtłuszczacz, Mini Heater, gumowe kopytko, pilnik płytka 180/240, polerka 1200/4000, metalowe radełko, nożyczki do paznokci, folię do wygładzania naklejek

Ja do testów otrzymałam największy zestaw, który najbardziej opłaca się zakupić. Poszczególne elementy zestawu możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach:

Mini Heater to nic innego jak "podgrzewacz" naklejek. Po rozgrzaniu naklejki o wiele lepiej dopasować ją do kształtu paznokcia. Czerwony płyn Cuticle oil to oliwka służąca do ściągania naklejek. Natomiast w przezroczystej butelce z białą nakrętką znajduje się odtłuszczacz do paznokci. Mini Heater zasilany jest kablem.

W swoim zestawie znalazłam także pilnik i polerkę. Pilnik przyda nam się do wyrównania boków naklejek, a polerka do ich wygładzenia. Nożyczki z powodzeniem możemy użyć do wycinania naklejek z arkusza. Metalowe radełko posłuży nam do przesunięcia skórek, a gumowe kopytko do wygładzenia powierzchni naklejki na paznokciu. 


Wzory, które wybierałam miały w sobie zazwyczaj różowe elementy :) Flamingi, misie, jednorożce- do wyboru do koloru. Na stronie www.manirouge.com znajdziecie mnóstwo wzorów - ich cena to 24,90zł za arkusz, ale niektóre wzory są na przecenie -50% i kosztują tylko 12,45zł. Wydaje się, że cena nie jest niska, ale jeden arkusz może nam starczyć aż na 4 aplikacje- wszystko zależy od naszych paznokci. 

Jak aplikować? 

1. Wpierw przygotujmy wszystko czego potrzebujemy do aplikacji. 
2. Przecieramy płytkę cleanerem, aby odtłuścić paznokieć- dzięki temu naklejka będzie dłużej się trzymała powierzchni płytki.
3. Wybieramy odpowiedni rozmiar naklejki- należy pamiętać, że naklejka nie może być większa od płytki paznokcia!
4. Wycinamy połowę wybranej naklejki (wyjątkiem jest to, jeśli mamy bardzo długie paznokcie- wtedy wycinany odpowiednią długość).
5. Przyklejamy kawałek naklejki na gumowym kopytku i podgrzewamy w Mini Heaterze około 5-6 sekund.
6. Przyklejamy półokrągłą stroną do nasady paznokcia, a następnie naklejkę wygładzamy do góry, a potem na boki. 
7. Docinamy nadmiar naklejki.
8. Spiłowujemy nadmiar naklejki, a następnie używając polerki wygładzamy krawędzie.
9. Podgrzewamy paznokieć z naklejką MIni Heaterem.
Jak aplikować naklejki na sztuczne paznokcie?

Proces aplikacji jest bardzo podobny, poza jednym małym szczegółem. Na początku miałam problem- robiłam wszystko według instrukcji, a mimo to boki naklejki falowały się. Patrząc na paznokcia stwierdziłam, że mam wysoki apex i to on jest winny zamieszania. Z pomocą przyszła mi Pani Klaudia, która nakręciła filmik jak nakładać naklejkę na sztuczny paznokieć. 

! Naklejkę możemy dłużej podgrzać
! Naklejamy półokrągłą stroną do nasady paznokcia i NACIĄGAMY naklejkę do góry, dopiero gdy leży ona na całej płytce to wyrównujemy ją na boki - takim sposobem nie powstają "zmarszczki"


Jak ściągnąć naklejki?

1. Nakładamy na nasadę paznokcia oliwkę, olej kokosowy lub coś tłustego
2. Po chwili podważamy naklejkę u nasady drewnianym patyczkiem bądź specjalną ściągaczką
3. Delikatnie odrywamy naklejkę.

Jeśli ściągamy naklejki z paznokci żelowych, hybrydowych bądź akrylowych zalecane jest przygotowanie naczynia z ciepłą wodą, do którego dodamy sok z cytryny. W tej miksturze moczymy paznokcie około minuty i ściągamy naklejki analogicznie jak z naturalnych paznokci.


Czy aplikacja jest trudna?

Przyznam, że trzeba dojść do wprawy- ale trening czyni mistrza :) Myślę, że łatwiej zaaplikujemy je na naturalne paznokcie niż na przedłużane np. żelem.

Jakie mogą pojawić się problemy?

PROBLEM: Naklejka po paru dni odchodzi od paznokcia
ROZWIĄZANIA: płytka paznokcia była niewystarczająco odtłuszczona i oczyszczona, naklejka mogła być większa od paznokcia

PROBLEM: Krawędzie naklejki odchodzą od płytki
ROZWIĄZANIE: Naklejka przy aplikacji mogła być zbyt krótko podgrzewana bądź zbyt słabo dociśnięta. 

Jakie są zalety Manirouge?

Przede wszystkim trwały manicure, którym możemy się cieszyć do 14 dni. Do wyboru jest wiele niesamowitych wzorów i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Wzory możemy łączyć jak tylko nam się podoba :) Usuwanie naklejek jest dziecinnie proste. Co ważne manicure możemy wykonać sobie same- nie potrzebujemy pomocy osób trzecich :)

Jaki wady ma Manirouge?

W sumie zauważyłam tylko jedną wadę- jest to rozmiar naklejek. Mam bardzo wąską płytkę, więc praktycznie połowa arkusza jest dla mnie zbyt szeroka... Przydałoby się więcej węższych rozmiarów :) 

Jakie są efekty na paznokciach?

Na poniższych zdjęciach przedstawiam paznokcie mojej mamy, która ma pożelowaną płytkę. Jedynie na jednym paznokciu jest pyłek pixel effect, a na reszcie są naklejki. Jak widać ograniczeniem w tworzeniu stylizacji jest jedynie nasza wyobraźnia :)

Czy polecam?

Naklejki termiczne są bardzo fajną alternatywą dla klasycznego manicure- w parę minut możemy mieć na paznokciach wspaniałe wzory. Aplikacja nie jest trudna, ale trzeba dojść do wprawy i nie zniechęcać się jeśli coś nam nie wyjdzie. 

Aby zapoznać się z całą ofertą zapraszam do sklepu Manirouge (klik w poniższy baner).


Więcej stylizacji z użyciem naklejek, możecie znaleźć w mediach społecznościowych marki:



Znacie naklejki termiczne na paznokcie? Co sądzicie na temat takiego manicure? :)





Komentarze

  1. Przypadły mi do gustu te naklejki, nie wiem czy teraz będzie mi się chciało robić hybrydę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to ciekawie i ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm nie spotkałam sie z tym ale mnie zaciekawiłas :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiadają się naprawdę fajnie. Nie miałam okazji używać, ale pewnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to fajna alternatywa jak ktoś lubi różne wzorki a ma dwie lewe ręce jak np ja :D

      Usuń
  5. ładnie wyglądają ale coś czuje że bym się wkurzała podczas ich robienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma aż tak źle- za pierwszym razem trzeba je wyczuć :D a potem już jest dobrze ;P

      Usuń
  6. Wygladaja przeslodko. Hmmm efekt fajny a do aplikacji jak mowisz trzeba tylko wprawy... ide obejrzec oferte na stronie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Jak coś krzywo nakleimy można oderwać i nakleić tą samą naklejkę jeszcze raz ;P

      Usuń
  7. Naklejki Manirouge są Extra! Bardzo proste w aplikacji (mam za sobą 4 ;) ), efektowne i trwałe, nawet w przypadku Mamy małego Dziecka, którą jestem ;) Naprawdę polecam! Trzeba tylko się odważyć ;) Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio właśnie o nich słyszałam i zaciekawiły mnie, ale nie wiedziałam, jak dokładnie wszystko wykonać. W sumie chętnie bym przetestowała, ale zastanawiam się, ile by wytrzymały, gdy np. wykonuję codziennie demakijaż olejami, czy ta tłustość nie usunęłaby naklejek szybciej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również codziennie używam oleju do demakijażu i nie było problemu z ich trwałością, jeśli są dobrze naklejone to olej nie będzie nam wchodził pod naklejkę :)

      Usuń
  9. A to Ci nowość :) wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa alternatywa, chociaż ja nie lubię takich krzykliwych paznokci ;) Mają w ofercie coś spokojniejszego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że wyglądają imponująco :) Muszę jakoś je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam wobec nich sporych oczekiwań a tu taka miła niespodzianka ;D

      Usuń
  12. Zaciekawiły mnie te naklejki. Idę zerknąć na stronkę, by przejrzeć inne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o takich, a wygląda to całkiem fajnie. Powybierałaś przeurocze wzory, właśnie takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne paznokcie, nie miałam jaszcze ani lakierów ani naklejek termicznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze lakierów termicznych tez nie miałam :P

      Usuń
  15. Ciekawa nowość :) Chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rozwiązanie dla osób bez talentu do zdobień na paznokciach - czyli dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój minus pokrywałby się z moim w takim razie,ja również mam wąską płytkę.Gorzej jak jest szersza niż naklejki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może producent weźmie to pod uwagę :).Te duże rozmiary są naprawdę szerokie i lepiej chyba dać coś wąskiego ;P

      Usuń
  18. Pamiętam jak pisałaś że właśnie zaczynasz je testować i byłam niezmiernie ciekawa twojej opinii na ich temat. W sumie są fajne :) i z pewnością jest to wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale szybko przeleciał ten czas :D rzeczywiście wygodna opcja - nic nie odpryska :)

      Usuń
  19. O,chciałabym wypróbować :D Jako wielbcielka naklejek wodnych,może by mi nie sprawiało to wielkiej trudności :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś używałam naklejek na paznokcie, ale u mnie to nie zdało egzaminu... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe naklejki u mnie też się nie sprawdzały, ale te to inna bajka :)

      Usuń
  21. Moim zdaniem to ciekawy pomysł na ozdobnik jednego paznokcia przy manicure hybrydowym, albo alternatywna dla tego mani, kiedy kogoś one np. uczula 😀 jednorożce górą 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie musimy naklejać na wszystkie pazurki :D Ja właśnie teraz noszę tylko jednorożca na palcu serdecznym ;D

      Usuń
  22. Oj no powiem Ci Kinga że strasznie mnie zaciekawiłaś tymi naklejkami ;D.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam naklejki termiczne :) odkąd odkryłam je to często goszczą na moich paznokciach :) Oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się :) W parę chwil można mieć efektowny manicure ;)

      Usuń
  24. Wow, nigdy nie słyszałam o takich naklejkach. Bardzo mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa opcja, ale jak przeczytałam to wszystko co trzeba zrobić krok po kroku to obawiam się że sobie by nie poradziła :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładnie wyglądają! Nie wiem czy poradziłabym sobie z ich aplikacją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, nie ma źle! Ja jestem paznokciowym beztalenciem ale jakoś mi się udało :))

      Usuń
  27. Bardzo podobają mi się te różnorakie wzorki Manirouge i za 3 razem doszłam już do takiej perfekcji, ze aplikacja zajęła mi tylko 15 minutek

    OdpowiedzUsuń
  28. Odkąd się o nich dowiedziałam byłam pewna, że muszę spróbować, bo kompletnie nie mam zdolności do malowania wzorków ;) Pracuję tylko na większych płótnach :D Cudeńka przyszły mi w tym tygodniu i chyba jutro się zdecyduję na zabawę :) Dzięki za rady co do aplikacji!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)