NOCNA ODNOWA SKÓRY Z LIQ CG SERUM OD LIQPHARM


Cześć!
Przyznaję bez bicia, że kiedyś moja pielęgnacja ograniczała się do demakijażu i byle jakiego kremu... Od pewnego czasu moje dbanie o skórę jest świadome i bardziej przemyślane, dlatego oprócz kremu dopasowanego do stanu mojej cery, starannie dobieram produkty do demakijażu oraz do pielęgnacji. Dzisiaj opowiem Wam o kosmetyku, którego stosowanie to dla mnie wieczorna rutyna. Czy stosuję go tylko ze względu na przyzwyczajenie, czy efekty są na tyle zauważalne? Zapraszam Was na recenzję serum z kwasem glikolowym i hialuronowym marki Liqpharm.



OD PRODUCENTA: Serum na noc LIQ CG ma za zadanie wielopoziomową odnowę skóry dzięki odpowiednio dobranym stężeniom kwasów. Głębokie złuszczanie kwasem glikolowym i optymalne nawilżenie kwasem hialuronowym zapewnia skórze komfort oraz redukcję zmarszczek, blizn i przebarwień. Składniki odżywcze oraz drenujące potęgują nocną regenerację. Skóra staje się nawilżona i wygładzona.

***


DLA KOGO?  Dla każdego rodzaju cery- zarówno dla skóry dojrzałej jak i młodej

***

KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE STOSOWANIA SERUM LIQ CG:

- głębokie złuszczanie
- redukcja przebarwień
- szybsza odnowa komórkowa
- pobudzenie syntezy kolagenu
- redukcja blizn i niedoskonałości


SKŁADNIKI AKTYWNE: 

- 7% kwas glikolowy- złuszcza martwą warstwę rogową naskórka, reguluję odnowę komórkową skóry; 

- kwas hialuronowy- chroni skórę przed odwodnieniem, wspomaga elastyczność oraz nawilża; 

- witamina E-neutralizuje wolne rodniki, spowalnia procesy starzenia się skóry, przyspiesza regenerację. 

SKŁAD: Propylene Glycol, Aqua (Water), Glycolic AcidTocopheryl AcetateSodium HyaluronateHydrolysed Sodium Hyaluronate, Polysorbate 20, Methylparaben, Propylparaben

JAK STOSOWAĆ: Serum stosujemy wieczorem nakładając je na oczyszczoną twarz. Zalecane jest zużycie około pół pipety produktu na jedną aplikację. 
Może być stosowane na 2 sposoby:
- jako 28 dniowa kuracja 
- pod krem przez cały rok

NA CO UWAŻAĆ?
- Unikać ekspozycji na promieniowanie UV
- pH 2,6-3,0


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Przyznam, że serum stosowałam regularnie, z jednym wyjątkiem- wakacyjnym wyjazdem. Zacznijmy od opakowania- bardzo przypadła mi do gustu kolorystyka, gdyż czarny z różem to moje ulubione połączenie barw. Aplikator w formie pipety jest bardzo precyzyjny i nabiera tyle produktu ile chcemy. Samo serum ma lekki zapach, który po chwili się ulatnia. Po aplikacji na twarz można poczuć lekkie mrowienie, niesprawiające dyskomfortu. Przez półtora miesiąca używania zużyłam nieco ponad połowę buteleczki, więc myślę, że posłuży mi jeszcze z miesiąc. Co zauważyłam? Chyba najbardziej cieszy mnie efekt wyrównania kolorytu i wygładzenia cery. Nie mam problemu z suchymi skórkami w okół nosa, twarz jest optymalnie nawilżona.


Przyznam, że serum bardzo mi spasowało i chętnie wypróbuję go w innej wersji.  Do wyboru mamy także: lekkie serum rozświetlające z witaminą C 15%, bogate serum rozświetlające z witaminą C 15% oraz dwufazowe serum regenerująco-odżywcze na noc. Przyznam, że ostatnia opcja kusi mnie najbardziej :)

Znacie sera Liq C? Jakie jest Wasze ulubione serum?

Komentarze

  1. Interesujący produkt. Ciekawe czy poradziłby sobie z bliznami po trądziku.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie to wciąż za dużo, jestem minimalistką w pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Liq CC planuję kupić serum z wit. C i to tak serio - jak zużyję obecne Mincer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na nie ochotę :) ale później chyba będę stosować serum z pharmaceris :D

      Usuń
  4. Znam tę firmę, próbowałam to podstawowe serum na dzień i szału nie było, ale przyznam, że na ten nocny miałam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam próbki tego dziennego i dla mnie taki średniak... to o niebo lepsze 😁

      Usuń
  5. Nie znam tej marki,
    Ale moje ulubione serum to produkt rozświetlający

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam go na Insta. Nie znam marki ale wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie te sera są chyba dość nowymi produktami :)

      Usuń
  7. Dużo słyszę o tej marce ale sama się jeszcze nie zdecydowałam. Mam w zapasach serum z kwasem glikolowym więc jak to się nie spiszę to może sięgnę po to serum.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam takie samo serum w zapasach i przymierzam się do jego wyjęcia z tych czeluści;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto wie może zimą zrobię sobie kurację z kwasem glikolowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam o tym serum z witaminą C, ale o tym z kwasem glikolowym jeszcze nie. Może się na nie skuszę, chociaż ja wolę wyższe stężenia tego kwasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dość wrażliwą cerę, więc wyższe stężenia u mnie często powodują szczypanie i mocne zaczerwienienie ;(

      Usuń
  11. Bardzo mnie ciekawi to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko ale ekskluzywnie wygląda :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochałam serum lekkie , to mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę nad kolejnym ale to jak zapasy wykończę 😁

      Usuń
  14. natknęłam się ostatnio na to serum i mam ochotę wypróbować je osobiście

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i uwielbiam! Polecam nakładać pod makijaż, bo zdecydowanie przedłuża jego trwałość :) Najbardziej jednak kocham w nim to jaki glow daje mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz to samo serum? Bo to jest lekko zluszczajace na noc to chyba nie bardzo pod makijaż? :P

      Usuń
  16. Sama czaje się na to serum ale planuje dopiero w połowie jesieni kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo miło wspominam niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyrównanie kolorytu to i mi by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie sięgnę po takie serum jesienią, to wyrównanie kolorytu mnie przekonało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mnie kusi to serum! Od dawna jego zakup mam w planach. Liczę na wyrównanie kolorytu i rozjaśnienie przebarwień. Być może się na nie skuszę na sezon zimowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wobec niego miałam takie same oczekiwania jak Ty - głównie zależało mi na usunięciu plam pigmentacyjnych i rzeczywiście jest o niebo lepiej :)

      Usuń
  21. Przydałaby się i mńie taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuję, że to produkt idealny dla mnie. Tej marce koniecznie muszę przyjrzeć się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie najbardziej zainteresowało to bogate serum rozświetlające z witaminą C 15%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ta wersja ciekawi - lubię takie bogate produkty :)

      Usuń
  24. Z kosmetyków Liq miałam tylko próbki ich lekkiego serum z witaminą C i pamiętam, że dobrze się na mojej skórze sprawdzało. To też wygląda ciekawie, tym bardziej, że wyrównuje koloryt i jednocześnie nawilża :D No to na swojej liście mam już 3 kosmetyki od nich - to serum z kwasem glikolowym i hialuronowym, lekkie z witaminą C i regenerujące z witaminą E :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D ja też miałam próbki tego z witaminą c, było fajne, ale bez szału :D

      Usuń
  25. Chyba zaopatrzę się w nie jesienią, uwielbiam takie sera z witaminką C , tym bardziej jak działanie jest zadowalające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie ma witaminy c :D Ale jest takie w ofercie, miałam próbki i było ok, ale niczym się nie wyróżniało :P

      Usuń
  26. Niedługo do mnie przyjdzie i już nie mogę doczekać się efektów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będziesz testowała tą wersję? :) Jestem ciekawa efektów :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)