RELACJA ZE SPOTKANIA #HELLOASIA VOL.2 12-08-2017 WROCŁAW SPOTKANIE Z RARE BEAUTY MARKET, PRZEDPREMIERA MARKI MELDVICI, REFLEKSOLOGIA, AROMATERAPIA+ PRZEGLĄD UPOMINKÓW


Cześć!
Jeśli śledzicie mnie w mediach społecznościowych to wiecie, że w pewną sierpniową sobotę miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu Hello Asia vol. 2 organizowanym przez Patrycję z bloga www.interendo.pl oraz Olę z bloga www.feeling-fancy.pl. Spotkanie odbyło się we Wrocławiu, w centrum konferencyjnym hotelu Terminal. Co ciekawego działo się na spotkaniu? Czego nowego się dowiedziałam? Zapraszam Was na dłuuugi post z relacją :)

Program spotkania był bardzo napięty, Patrycja zadbała o to, aby nikt się nie nudził. Na początku wystąpił duet z www.rarebeautymarket.com na czele z Magdą i Inseong Oh. Przyznam, że Inseong był dla mnie kopalnią wiedzy- jest nauczycielem aromaterapii i kosmetologii organicznej, specjalistą w pielęgnacji skóry, masażystą... a do tego prowadzi bloga kulinarnego! 



Kiedy "jestem hot!" nabiera nowego znaczenia...


Dowiedziałam, że możemy określić dwa typy naszego organizmu- gorący i zimny. Poniżej przygotowałam dla Was tabelkę, która pokaże różnice w obu typach. 



Twoja twarz prawdę Ci powie...

"Teoria" mapy twarzy mówi nam o tym, że większość naszych chorób i nieprawidłowości w funkcjonowaniu organizmu możemy zobaczyć na naszej twarzy. Jeśli z danym obszarem naszego ciała nie jest dobrze to na twarzy zauważymy niedoskonałości. Opinie co do wiarygodności są podzielone, ale ja mimo wszystko widzę sporo zgodności.



Postaram się teraz ująć w paru punktach, na co powinniśmy zwrócić uwagę, gdy niedoskonałości pojawią się na:

~ czoło - hormony, nadmierna potliwość, serce, płuca, stres
~ skronie - odwodnienie, wątroba, stres, zbyt duża ilość wydzielanego sebum
~ górna część nosa (obszar między brwiami) - odwodnienie, zbyt dużo alkoholu, niezdrowe jedzenie
~ nos - zbyt duże spożywanie soli, ciśnienie krwi
~ obszar pod oczami - odwodnienie, pozostałości makijażu pod oczami, tarcie oczu
~ policzki - wątroba, układ trawienny, niezdrowe jedzenie, brud z poduszki, odwodnienie, palenie papierosów, alergie, nieczyste powietrze (w tym ogrzewanie, klimatyzacja)
~ obszar nad i po bokach ust - żołądek, hormony, cykl miesiączkowy
~ broda - anemia, brak wapnia i potasu, hormony, niezdrowe jedzenie
~ żuchwa - brud, niezdrowe jedzenie, hormony
~ szyja - hormony, tarczyca

U mnie największy problem pojawia się w okolicy ust, na szyi oraz czasami na czole. Do moich problemów zdrowotnych można zaliczyć kłopoty z sercem, zbyt duży stres oraz okresowe problemy hormonalne. Tak więc u mnie się zgadza :)

Wróżenie z dłoni po Koreańsku

No dobra, nie będzie tutaj o wróżeniu z dłoni tylko o refleksologii. Co to takiego? Refleksologia to jedna z metod terapii holistycznej, która polega na uciskaniu odpowiednich punktów (zwanych refleksami). Zgodnie z tą metodą, każdemu refleksowi przypisany jest określony organ, narząd wewnętrzny bądź część ciała.



Powyżej mamy zaprezentowaną mapę dłoni. Jeśli przy ucisku danego refleksu odczuwamy ból możemy mieć problem zdrowotny. Poniżej przetłumaczyłam dla Was refleksy z mapy:




Kojący masaż ciała

W tym blogu tematycznym dowiedziałam się jakie punkty ciała uciskać, aby zniwelować bóle oraz dokuczliwe dolegliwości.

ból głowy- nacisk na szyję za uszami, na skronie
ból z przodu głowy- nacisk na skronie, przy zakończeniu brwi (tak jak Patka na zdjęciu poniżej :D)
podpuchnięte i podkrążone oczy- nacisk na brwi, na skórę pod oczami


Meldvici- nowa marka już wkrótce w Polsce!

Niezmiernie się cieszę, że jako jedna z nielicznych osób mogę już testować emulsję Meldvici. Każdy z uczestników miał do wyboru jeden z dwóch produktów: emulsję lub mgiełkę. Jak na razie jestem zachwycona działaniem, konsystencją i oczywiście opakowaniem- ideał dla minimalistów. Już we wrześniu pojawi się recenzja tej emulsji :)


Główne składniki mgiełki (Soothing mist toner): woda rumiankowa, kompleks z kwiatów, kompleks peptydowy. Produkt koi, odświeża, nawilża i nawadnia skórę.

Główne składniki emulsji (Deep Emulsion): Autorski kompelks Eternal P (m.in. lecytyna, oliwa z oliwek, masło shea, groszek)

Marka Meldvici będzie dostępna na stronie www.rarebeautymarket.com :)

Coś dla ciała...

Druga połowa spotkania była bardziej praktyczna. Można było skusić się na makijaż, który wykonywała Racheal Park :D
Albo na manicure japoński robiony przez Natalię z bloga www.centrumstylu.com



W międzyczasie ekipa z Rare Beauty Market wykonywała badanie skóry :)

Na spotkaniu czekał nas posiłek w azjatyckim stylu.
*UPOMINKI*

Przez najbliższy czas czeka mnie sporo testów... Sami zobaczcie jakie perełki przywiozłam ze sobą :)




Torba i kubeczek Hello Asia vol. 2, spieniaczka do żelu Hello Kitty :D


Ginvera- żel, tonik i pianka z zieloną herbatą


Kicho- próbki kremu bb, kremu z filtrem 50+, maski w płachcie, krem z lanoliną, esencja, pianka

emulsja Meldvici

Missha- zestaw miniatur 3 kremów bb, miniatury setu Super Aqua

krem wodny Nada

balsam/sorbet do demakijażu Jamong

żel do twarzy Isntree

bibułki matujące, skompresowane maski w płachcie, tint do ust od SkinFactory, maska w 3 krokach od SkinFactory, przepyszne Pocky i Pepro

O'Right - odżywka, szampon i olejek
Otrzymane dzięki uprzejmości Michała z bloga www.twojezrodlourody.com.pl


Spotkanie mogłabym opisywać bez końca... Jestem bardzo zadowolona z możliwości uczestnictwa w takim wydarzeniu! Zyskałam nową wiedzę i nowe znajomości :) 



Uczestnicy spotkania:

Patrycja (organizatorka i jedna z moich dwóch azjatyckich guru*) - www.interendo.pl
Ola (autorka naszego logo na kubeczkach i torbach ) - www.feeling-fancy.pl
Natalia (mistrzyni manicure japońskiego) - www.centrumstylu.com
Monika (moja towarzyszka z lewej strony, mama Patrycji :D) - www.hairblonde.blogspot.com
Magda (moja towarzyszka z prawej strony, Pani weterynarz) - www.lovedots.pl
Inga (z pięknie podkreślonymi oczami! ) - www.blackliner.pl
Monika (również jak ja z różowymi włosami!) - www.candymona.pl
Ania (w końcu poznałam Anię w realu, bo bloga śledzę już długo) - www.kolorowy-kraj.pl
Kinga (moja imienniczka z pięknymi kręconymi włosami ) - www.kerli.pl
Justyna (podziwiam jej makijaże :)) - www.okiemjustyny.blogspot.com
Sandra (jej blog to kopalnia azjatyckiej wiedzy) - www.wyznania-azjatoholiczki.blogspot.com
Michał (jedyny mężczyzna w naszym gronie, z wielką wiedzą kosmetyczną) - www.twojezrodlourody.com.pl
Aniela  (właścicielka blog którego wcześniej nie znałam, ale już nadrobiłam :D) - www.kosmetykibeztajemnic.pl
Dobrusia (w końcu miałam szansę poznać Dobrusię! Szkoda, że miałyśmy tak mało czasu :( ) - www.dobrulbloguje.blogspot.com
Ola (sprawdźcie koniecznie jej kanał na YT!) - www.youtube.com/user/HeyItsAlexK87
Ola (maseczkowy freak :D Na instastory ciągle testuje nowe maski ;P) - www.youtube.com/channel/UCPTrxO5zRKO4U247N2I2-Ew

SPONSORZY:

asianstore.pl (zestaw Ginvera) Benton.kr Berdever.pl (słodycze, spieniaczka) isntree (żel do twarzy) jolse.com (pomadka Nake up, bibułki matujące, Aqua Bomb, Jamong cleansing balm, gumki do włosów) kicho (krem z lanoliną, miniatura pianki, esencja, 2 maski w płacie, próbki)
missha.pl (miniatury BB, zestaw miniatur Super Aqua) rarebeautymarket.com /meldvici (emulsja, Pepero, próbki) sachi.pl skinfactory (maska, tint) wishtrend.com (serum z witaminą C, maski w płachcie, próbki) O'right (szampon, odżywka i olejek) interendo.pl




Komentarze

  1. Bardzo ciekawe spotkanie :) Warto uczestniczyć w czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bomba spotkanie,czytam z zapartym tchem :D znam kilka osób ze spotkania,super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe spotkanie, teraz siedzę i uciskam dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna inicjatywa! Super gdy spotkanie połączone jest z dawką wiedzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Można poznać wartościowe osoby a do tego dowiedzieć się sporo nowych rzeczy :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe produkty dostałaś i jestem niezmiernie ciekawa jak się sprawdzą u ciebie. Takie spotkanie również świetne musiało być bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już testuję i jestem z niektórych mega zadowolona! :)

      Usuń
  6. Świetna relacja :) Mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze wiele okazji do spotkań :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spotkanie to marzenie :D, musiało być rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja czekam na wpis o Nadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spotkanie! Miło było poznać:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne wydarzenie! A ile produktów do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już kiedyś o teorii mapy twarzy :)
    Fajne i ciekawe spotkanie, wydaje mi się, że jest troszkę inne niż tego typu spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,mało czasu było na ploteczki :D Ale to dobrze- dowiedziałam się sporo cennych informacji :)

      Usuń
  12. Widzę, że spotkanie się udało :) Ja tam nadal ni wiem czy zimny czy gorący typ jestem, ja to mieszaniec z deka :D Refleksologia mnie zainteresowała. Czekam aż kicho w PL będzie dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszaniec, ale chyba bardziej w kierunku zimnego :D

      Usuń
  13. spotkanie na bank było świetne ! Organizatorki się bardzo postarały :) i kurcze sprawdziłam sobie moją twarz i jak mi wychodzą jakieś wypryski to na skroniach. Wiedziałam, że za mało pije i stresu za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkanie wyglądało rewelacyjnie, tym bardziej, że mega dużo ciekawej i takiej "innej" wiedzy. Sama chętnie wzięłbym w czymś takim udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie większość informacji to totalna nowość :D

      Usuń
  15. Było bardzo ciekawie, cieszę się, że mogłam Cię poznać osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pierwszy raz brałam udział w refleksologii i mimo, że na początku podchodziłam bardzo sceptycznie, tak teraz się przekonałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Patka zrobiła świetne spotkanie <3 Cieszę się, że się w końcu zobaczyłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dość, że spotkanie musiało być naprawdę inspirujące, to jeszcze te upominki - niezwykle ciekawe, większości z tych produktów nigdy nie widziałam na oczy :P Co do typów - przeważają u mnie cechy ciepłego, ale mam też coś z zimnego - jestem pół na pół :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)