DOGŁĘBNE NAWILŻENIE CERY Z WYSOKO SKONCENTROWANYM SERUM Z KWASEM HIALURONOWYM OD GLY SKIN CARE


Cześć!
Dlaczego kwas hialuronowy jest tak uwielbiany zarówno przez kobiety jak i przez mężczyzn? Kwas hialuronowy jest substancją naturalnie występującą w naszym organizmie, gdzie pełni funkcję "cementu" wypełniającego przestrzenie między komórkami. W kosmetykach kwas ten działa na dwa sposoby: wielocząsteczkowy tworzy na powierzchni skóry "nawilżający kompres" czyli warstewkę, która wyłapuje wilgoć ze środowiska i nie pozwala jej wyparować ze skóry. Natomiast kwas zbudowany z mniejszych cząsteczek wnika w naskórek nawilżając go i nadając mu jędrności. Dzisiaj chcę Wam przedstawić serum z kwasem hialuronowym od Gly Skin Care- czy zadbało ono o optymalne nawilżenie mojej skóry?



Hyaluronic Serum 


OD PRODUCENTA: Bohaterem dzisiejszego wpisu jest wysoko skoncentrowane serum do twarzy marki Gly Skin Care. Zawarty w preparacie kwa­s hialuronowy doskonale wiąże wodę i głęboko nawilża skórę, pozostawiając ją gładką i napiętą. Produkt dodatkowo został wzbogacony w wiele drogocennych składników, takich jak: ekstrakt z ryżu, który poprawia kondycję cery, nawilżający hydromanil oraz komórki macierzyste z winogron, opóźniające procesy starzenia. Całość umieszczono w poręcznej, szklanej butelce z pipetą, ułatwiającą aplikację.

POJEMNOŚĆ/CENA: 30ml/ 40-60 zł

DOSTĘPNOŚĆ: np. tutaj

JAK UŻYWAĆ? Nanieść kilka kropli Hyaluronic Serum na twarz, szyję i dekolt, jednocześnie delikatnie wcierając produkt w skórę. Preparat może być stosowany samodzielnie lub pod krem nawilżający. 

SKŁAD: AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, ORYZA SATIVA EXTRACT, HYDROLYZED CAESALPINIA SPINOSA GUM, CAESALPINIA SPINOSA GUM, SODIUM HYALURONATE, VITIS VINIFERA CALLUS CULTURE EXTRACT, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN.





SKŁADNIKI AKTYWNE:

- kwas hialuronowy
- ekstrakt z ryżu
- hydromanil
- komórki macierzyste z winogron



MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: Serum otrzymujemy w 30ml buteleczce wykonanej z ciemnego szkła. Do aplikacji serum służy nam pipeta, jak dla mnie jest to najlepszy z możliwych dozowników - higieniczny i precyzyjny. Dodatkowo produkt otrzymujemy zabezpieczony niebieskim, matowym kartonikiem. Kosmetyku nie nakładam solo, jedynie pod krem, gdyż moja cera jest sucha, w zimie nawet bardzo sucha. Serum aplikuję wieczorem na oczyszczoną twarz. Nie nakładam go pierwsze na rękę, a potem na twarz- od razu dozuję konkretną ilość kroplomierzem na wybrane partie. Zazwyczaj na policzki daję po 2 kropelki, na czoło 3, na brodę także 2. Jest to jednak kwestia uznania. Po jego wchłonięciu traktuję skórę kremem. Sam produkt sprawia, że skóra jest bardziej miękka i wygładzona, co automatycznie rzutuje na poprawę jej kolorytu. Po dłuższym stosowaniu widoczne są większe efekty- skóra jest bardziej nawilżona, znikają suche skórki (szczególnie te z okolic nosa). Serum jest bardzo wydajne i wbrew pozorom nie tak prosto je wykończyć.
Podsumowując... Serum hialuronowe Gly Skin Care będzie dobrym rozwiązaniem dla osób zmagających się z suchą skórą. Warto połączyć go dodatkowo z kremem, gdyż solo może być zbyt słabe- wszystko zależy od Waszej cery. Niemniej jest to fajna opcja nawilżającego kosmetyku w dobrej cenie.

Znacie to serum? Lubicie kosmetyki z kwasem hialuronowym?



Komentarze

  1. Bardzo ciekawe jest to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam to serum, przywiozłam je z Meet Beauty i postanowiłam zostawić je dla siebie. Skład ma całkiem fajny, jest duże prawdopodobieństwo, że nie będzie mnie zapychać i może sprawdzi się stosowane pod żel aloesowy. Z nawilżeniem mam problemy, a takie lekkie kosmetyki są u mnie w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znalazłam drugi egzemplarz w Meet Beauty :D Jednak dałam je na rozdanie, nie będę zachłanna :D

      Usuń
  3. w sumie mogłabym je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum prezentuje się bardzo interesująco i tego typu produkty również stosuję pod krem :) Powoli uczę się używać kosmetyków z pipetą, ale póki co jakoś nie mogę się do nich przyzwyczaić :) Jestem przyzwyczajona do tradycyjnych kremów, ale pod względem higieny, produkty z pipetą wypadają o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam podobnie jak Ty, omijałam taką aplikację... Teraz natomiast jest to dla mnie bardzo wygodna forma :)

      Usuń
  5. dla mojej suchej skóry kosmetyki z kwasem hialuronowym są wręcz wskazane :-) miałam produkty tej marki i były super

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam suchej skóry ale codziennie na noc stosuję jakieś serum i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez takiej dodatkowej 'opcji' tego akurat nie miałam natomiast myślę że i tak mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś moja skóra była bardzo sucha, teraz jest już tylko sucha :D więc idzie w dobrą stronę :P

      Usuń
  7. Zainteresowałaś mnie tym produktem, aż muszę przejrzeć swoje rzeczy z MB, bo go nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie każdy je miał w paczce, bo z tego co wiem to były różne zestawy ;D

      Usuń
  8. Muszę w końcu skusić się na serum z kwasem hialuronowym ale to pewnie dopiero na zimę, może do tego czasu zużyję swoje zapasy :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam jeszcze takiego produktu... Myślę, że mógłby sprawdzić się u mnie zimą pod krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie żelowe konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję używać to serum ! Działało dosłownie przez kilka dni później jakby nagle przestało , moja skóra zaczęła źle wyglądać :-P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)