OCZYSZCZAJĄCA PIANKA DO WŁOSÓW JOICO MOISTURE CO+WASH


Cześć!
Czy u Was też jest tak gorąco? Żar leje się z nieba i jedynym rozsądnym wyjściem jest spędzenie dzisiejszego dnia nad wodą lub w basenie. Dla leniuchów dobrą opcją będzie zostanie w domu z dobrą książką. Dzisiaj wpadam do Was z recenzją pianki z Joico, która łączy w sobie szampon oraz odżywkę. Przyznam, że produkty 2w1, 5w1 czy nawet 20w1 (tak ostatnio widziałam taki kosmetyk) nie przekonują mnie zupełnie i podchodzę do nich z  dużym dystansem... Czy słusznie?


OD PRODUCENTA: Co+Wash to oczyszczające odżywki 2w1 w formie lekkiej pianki, które silnie nawilżają włosy i pozostawiają je błyszczące, miękkie i zdrowe. Dzięki zawartości Bio-Advanced Peptide Complex™ zapewniają odbudowę i ochronę na całej długości włosów. Innowacyjna formuła pozwala na łatwą aplikację i wygodne stosowanie. Dzięki Co+Wash pasma są nieprawdopodobnie lśniące, zdrowe, nawilżone i pozbawione puszenia. 

Wersja Moisture to delikatnie oczyszczająca i silnie nawilżająca pianka do pielęgnacji włosów szorstkich i przesuszonych. Co+Wash Moisture sprawia, że pasma stają się bardziej błyszczące, silniejsze i bardziej miękkie. 

• Zmniejsza uszkodzenia i złamania włosów o 59%
• Ponad 94% testerek zgodziło się, że ich włosy wyglądały lepiej i stawały się mniej suche w dotyku już po jednokrotnym użyciu 


SKŁAD: Water/Aqua/Eau, Cetearyl Alcohol, Decyl Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Behentrimonium Chloride, Isobutane, Glycerin, Ceteareth-20, Sodium Cocoamphoacetate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Hydrolyzed Keratin, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Astrocaryum Murumuru Seed Butter, Pentapeptide-30 Cysteinamide, Pentapeptide-29 Cysteinamide, Tetrapeptide-29 Argininamide, Tetrapeptide-28 Argininamide, Hydrolyzed Algin, Sea Water/Maris Aqua/Eau De Mer, Chlorella Vulgaris Extract, Bis-Diisopropanolamino-PG-Propyl Dimethicone/Bis-Isobutyl PEG-14 Copolymer, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Quaternium-91, Amodimethicone, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Polyquaternium-7, Tetrasodium EDTA, Myristyl Myristate, Polysorbate 20, Butyloctanol, Trideceth-12, Cetrimonium Chloride, Ceteareth-7, Ceteareth-25, Magnesium Nitrate, Stearyl Dihydroxypropyldimonium Oligosaccharides, Propylene Glycol, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Isopropyl Alcohol, Limonene, Benzyl Benzoate, Fragrance/Parfum.

POJEMNOŚĆ/CENA: 250ml/80 zł

DOSTĘPNOŚĆ: www.miastowlosow.pl

MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Piankę otrzymujemy w solidnej "puszce" z dozownikiem jak w standardowych piankach. Zarówno do opakowania jak i aplikatora nie mam żadnych zastrzeżeń- nic się nie zacina, ilość wydobytego kosmetyku zależy od nas i naszych potrzeb. Wystarczy mała ilość produktu, bo po wydostaniu pianki z opakowania zwiększa ona swoją objętość. Nie jest to piana podobna do tych co są np. w produktach do golenia nóg- ta jest o wiele bardziej kremowa, cięższa i treściwsza. Zapach jest piękny- delikatny i kremowy, a co ważne- przez pewien czas po umyciu towarzyszy nam na włosach. Obawiałam się, że pianka, albo będzie źle domywać włosy, albo w ogóle nie spełni funkcji odżywki. Muszę przyznać, że moje zmartwienia okazały się bezpodstawne... Aplikacja produktu na włosy jest idealna- pianka gładko sunie po włosach, a kremowa konsystencja sprawia, że wydają się lejące i mięsiste. Przyznam, że kosmetyk trzymam nie zawsze zgodnie z zaleceniami producenta- czasami nie mam tych 5 minut :D Jednak nawet po 2 minutach nie mam problemu z rozczesaniem włosów- zachowują się jak po dobrej nawilżającej masce. Włosy są świeże, nie obciążone. Produkt CO+Wash jest dobrą opcją na wyjazd. Producent twierdzi, że pianka wystarcza na około 25 aplikacji, ja natomiast uważam, że na wiele dłużej. 



Czy kupię ponownie? Myślę, że kiedyś z pewnością wrócę do tego produktu.Mnie zdecydowanie "kupił" swoją prostotą w użytkowaniu i efektem jaki daje na włosach.

Znacie pianki Joico? Czy stosujecie produkty 2w1 do włosów?



Komentarze

  1. Lubiłam wersję do włosów farbowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą piankę, ale jeszcze jej nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam wielokrotnie o tym produkcie, raz dobre raz złe opinie i w sumie może by się spisał na moich

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pianki są. Bardzo fajna forma podania kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą pianką, choć produkty tego typu kuszą mnie już od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj nie mam zaufania do takich produktów, a ten sprawdził się świetnie :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tą pianką, choć produkty tego typu kuszą mnie już od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy bym nie dała 80 zł za taka buteleczkę :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pianka - prosta i wygodna:) to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zaintrygowałaś tą pianką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich kapryśnych włosach sprawdza się super :)

      Usuń
  10. Hi dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy kosmetyk, aż mam chęć go lepiej poznać

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dwie i każda mi się rewelacyjnie spisywała :). Pięknie pachnie i te włosy mięsiste takie :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tą pianką. Ciekawe czy by się sprawdziła na moich króciutkich włoskach

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam o tych piankach i przyznam się, że intryguje mnie taki sposób mycia włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku nie przekonywał taki sposób, ale kurcze jest super :D

      Usuń
  16. Zaciekawiła mnie ta pianka, już gdzieś o niej czytałam :D Na jakieś wakacyjne wyjazdy mogłaby się sprawdzić super, bo nie trzeba byłoby zabierać oddzielnie kilku kosmetyków pielęgnacyjnych :D Ciekawa jestem, czy moje cienkie, ale długie włosy byłyby po niej dociążone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cieniutkie włosy i sprawdza się bardzo fajnie, daje spore nawilżenie - lepsze niż niejedna odżywka :)

      Usuń
  17. Muszę, przyznać, że bardzo mnie nią zainteresowałaś... Nie stosowałam jeszcze takiego produktu... Może czas to zmienić? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jest delikatna dla włosów, ale daje świetne efekty :)

      Usuń
  18. Nie miałam jeszcze nigdy tego typu produktu, a chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mnie zaciekawiłaś tym wpisem - nie spotkałam się jeszcze z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana spróbuj jej- starczy mała ilość, a efekty jak po szamponach, odżywkach i maskach :D

      Usuń
  20. te pianki mnie mega kuszą, a jeszcze żadnej nie miałam w łapkach :D generalnie joico jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała kiedyś okazję to spróbuj coś Joicowego :D

      Usuń
  21. Ło pani czego to jeszcze nie wymyślą, pianka do mycia włosów :D Ale przyznam, że zaciekawiła mnie i ciekawe jakby dała radę u mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. O piankach do mycia włosów jeszcze nie słyszałam, ale taka konsystencja musi być naprawdę ciekawa. Super, że się produkt jednak sprawdził, sama też zazwyczaj sceptycznie podchodzę do tych *wstaw dowolną liczbę*w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jak...bita śmietana :D Zazwyczaj takie produkty nie zdają u mnie egzaminu... Z tego jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  23. U mnie w końcu ochłodzenie i można normalnie funkcjonować :D Panki to dla mnie nowość i pierwszy raz o nich słyszę. Bardzo kusi mnie taka metoda mycia włosów. Ciekawe jak u mnie taki produkt by się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je wypróbować - mają fajne działanie, dobrą wydajność i świetny zapach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)