CELIA ELEGANCE CZYLI KREMOWE POMADKI NAWILŻAJĄCE


Cześć dziewczyny!
Dzisiaj na przekór pogodzie przychodzę do Was z kolorami lata. Obecnie na ustach goszczą głównie odcienia wina, bordo, fioletu czy brązu... Ja natomiast przychodzę standardowo z różem w paru odcieniach jakie oferuje nam Celia. Jak sprawdziły się pomadki Elegance? 



Celia Elegance to kremowa pomadka nawilżająca. Gwarantuje, że usta znów stają się piękne, odzyskują swój naturalny kolor i delikatny blask. Jest dostępna w 12 klasycznych, ponadczasowych i modnych kolorach. W swoim składzie zawiera składniki nawilżające i odżywcze, takie jak kompleks witamin A, E i F, wyciąg z kwiatu rozmarynu czy olej z pestek słonecznika, dzięki czemu daje efekt zmiękczonych i nawilżonych ust.

    
MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:
_____________________________________

Celia ostatnio serwuje nam coraz więcej nowości. Pomadki, podkłady, błyszczyki... Do wyboru, do koloru. W wakacje dostałam 5 pomadek od Celii, które sumiennie testowałam. Dzisiaj już przychodzę do Was z recenzją. Opakowanie standardowe, szminkowe, w kolorze czerwonym. Wygląda schludnie i estetycznie, ale mimo wszystko nie trafia w mój gust. Szminka na szczęście nie otwiera się w torebce. Kosmetyk bardzo ładnie pachnie, jakby owocowo i ma bardzo fajną kremową konsystencję. Przy jednej warstwie zostawia na ustach delikatny kolor, który wraz z kolejnymi aplikacjami można pogłębić. Uważam jest to pomadka dobra do makijaży dziennych, do lekkiego podkreślenia ust. Trwałość pozostawia trochę do życzenia, ale mimo to równo "zjada" się z ust. Nie pozostanie po niej brzydki kontur. Nie podkreśla swoich ust, zapewne przez swoją fajną konsystencję. Niestety bez jedzenia i picia kolorem możemy się cieszyć 2, maksymalnie 3 godziny. Sprawdziła się na wakacjach, gdzie zależało mi na lekkim podkreśleniu ust. Jednak na co dzień preferuję bardziej trwałe szminki, przy których mam pewność, że cały czas są na swoim miejscu.



Jeszcze przedstawię Wam swatche pomadek. Przepraszam za odblask, ale światło w ogóle nie chciało ze mną współpracować :D Od lewej numerki 01, 02, 04, 07 i 08. Z tego zestawienia najbardziej lubię 08 oraz 02. 



PODSUMOWANIE:
________________

+ fajna, kremowa konsystencja
+ zapach
+ nie podkreśla suchych skórek
+ paleta odcieni (aż 12)
+ cena

+/- dostępność (internet, lokalne drogerie)
+/- opakowanie

- trwałość

Niestety miłości z tego nie będzie. Na co dzień wolę trwalsze szminki. Niekiedy aplikuję je na usta pomalowane matowymi Golden Rose dla nadania satynowego wykończenia. Dla mnie utrzymują się bardzo krótko na ustach, ale wykorzystałam je podczas wakacji, gdzie mój makijaż sprowadzał się do minimum. Raczej nie kupię ich ponownie.
Znacie pomadki Celii? Lubicie szminki lekko podkreślające usta czy kryjące i trwałe?

Komentarze

  1. Szkoda, że trwałością nie grzeszą .. mimo iż są nawilżające, też stawiam na długie utrzymywanie się na ustach :)
    Pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szusz kiedyś często o nich mówiła :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znane są mi pomadki od Celia, ale jeżeli są nietrwałe to nie są dla mnie. Czasami mam wrażenie że "zjadam, zlizuję " pomadki ;D Ale nie zaowdzi mnie nigdy bourjois ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki piękne, za taką cenę myślę, że warto szkoda, że się zjada ale chociaż równomiernie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog,profesjonalne zdjęcia - dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenno-letnie kolory, opakowani niestety nie powala, a nawet trochę straszy :). Nie miałam nigdy kosmetyków Celia zawsze kojarzyły mi się one z starszymi paniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę racja, kiedyś też mi się tak kojarzyły :) Teraz wyszło sporo fajnych produktów Celii, ale te szminki niestety są zbyt nietrwałe jak dla mnie :(

      Usuń
  7. Mam jedną ich pomadkę- nie robi furory ale zła też nie jest, na pewno na wypielęgnowanych ustach zdecydowanie lepiej się zachowuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że trwałość jest słaba, ja akurat jestem do tego przyzwyczajona bo u mnie żadna pomadka nie wytrzyma dłużej niż 3godziny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to dlaczego tak? Nawet takie mocne maty nie wytrzymują więcej niż 3 godziny? :(

      Usuń
  9. Ja również wolę bardziej trwałe pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo się polubiłam z pomadkami z tej linii.
    U mnie spoko się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo pije wody z butelki więc pewnie temu trwałość cierpi :P

      Usuń
  11. Lubię pomadki z GR ze względu na trwałość, te chyba nie spełniłyby moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  12. Celia do niedawna kojarzyła mi się z głęboka komuna ale od jakiegoś czasu przyjemnie mnie zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś ne bardzo lubię tą firmę, ale chociaż kolory są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy ale muszę przyznać, że te pomadki są cudne! Piękne kolory i opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham pomadki Celii, a podkładu zużyłam już 6-7 tubek! Ta najnowsza kolekcja kusi mnie od dawna!
    Pomimo średniej trwałości uwielbiam pomadki z serii m.in Care, Nude za piękne kolory, soczyste, niesamowite winogronowe i owocowe zapachy oraz właściwości pielęgnacyjne! Genialnie nawilżają usta i podkreślają ich nauralne piękno.
    Faktycznie, dostępność średnia, na szczęscie mam w pobliżu lokalną drogerię gdzie znajdę ich cały asortyment i często nie mogę odejść od lady bez kolorowej ręki i nowej pomadki w ręce!
    Obserwuję! Masz pięknego bloga! Dawno takiego nie widziałam - wygląd, tematyka! Dlatego zostaję na dłużej :) http://milleremilia.blogspot.com/2016/10/skin79.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :)
      Nie miałam jeszcze podkładów Celii ale czytałam dużo dobrych opinii o nich :) ja stacjonarnie u mnie nie spotkałam się jeszcze z Celia :(

      Usuń
  16. kolorki śliczne, ale troszkę szkoda tej trwałości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię te które dobrze się trzymają na ustach kiedy to gdzieś wychodzę, wiadomo nie lubię co chwila patrzeć w lusterko czy wszystko na miejscu, lubię być tego pewna po prostu. Te pomadki posiadam i mimo że nie są trwałe, to kurcze nie można ich nie lubić ;) Są bardzo przyjemne, sprawdzają się kiedy mam bardziej suche usta. Takie naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na suche usta sprawdzają się bardzo fajnie - to fakt :)

      Usuń
  18. Taka konsystencja pomadek jest kompletnie nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kiedy szminki są trwałe. Mam w swojej kolekcji kilka "słabych" pomadek i używam ich na co dzień :) Nie znam tej marki ale jak dla mnie nr 2 wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka stara jak świat, ale stacjonarnie słabo dostępna ;)

      Usuń
  20. Myślę że nie ma co wymagać trwałości po tego typu pomadkach, ale kolorki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki piękne. Szkoda, że tak krótko się utrzymuje na ustach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś te pomadki były dość popularne. Obecnie mniej o nich czytam. Kolorki ładne, utrzymane w podobnej tonacji. Myślę, że byłabym w stanie wybrać jakiś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie ich nie znam ale na zimę fajnie sa takie nawilżające pomadki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ich pomadkę w kredce i jakoś specjalnie mnie nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pójdę dziś do Outletu i zobaczę je :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale przepiękne kolorki! Wszystkie trafiają w mój gust :) Fajnie, że nie podkreślają ust tak bardzo mocno i wyglądają naturalnie - na takim efekcie mi zawsze zależy. Ale z drugiej strony krótka trwałość to jednak spory minus :((

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej by było gdyby podkreślały usta delikatnie i na długo ;D

      Usuń
  27. Śliczne te kolory <3 Szminki mnie nie kuszą zupełnie, wiadomo czemu :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne odcienie , jednak tak samo jak Ty zaczęłam doceniać bardziej trwałe szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się to z wiekiem zmieniło :P Kiedyś błysk teraz mat :D

      Usuń
  29. Mam szminki z tej firmy i uważam je za mega fajne! Dodałam do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że ja też wybrałabym coś trwalszego, choć czasem bywają wyjątki i te niezbyt trwałe pomadki są tak miłe, komfortowe, przyjemne, że i tak je kocham;)- ale to u mnie sprawdza się przy pomadkach droższych marek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się i tak :D Ja lubię lipstick vision z golden rose :) Nie są mega trwałe ale fajne :D

      Usuń
  31. wow, zdjęcia są cudowne, pięknie pokazałaś te pomadki, nigdy żadnej z Celii nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  32. Też lubię trwalsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też wolę trwałe matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo wszystko,kolory mają przepiekane :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Coś, co nawilży usta jesienią to podstawa kosmetyczki, a tym bardziej jeśli są w tak ładnych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale śliczne kolorki :) Uwielbiam szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze zapominam o tych pomadkach i kupuję coś innego, czas to zmienić.
    Zapraszam do mnie na bloga;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że napisałaś szczerą recenzję:). Widziałam na blogach jak ładnie się prezentują
    na ustach, ale nietrwałe pomadki nie mają u mnie szans, mimo to, że mają
    właściwości pielęgnujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze staram się napisać szczerą recenzję i wyrazić własne zdanie :)

      Usuń
  39. Co jeden kolorek to ładniejszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie by było, gdyby jednak dłużej utrzymywały się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)