JEDWABNY ELIKSIR DO KĄPIELI BINGOSPA


Cześć dziewczyny!
Dzisiaj krótki i treściwy post, z racji tego, że zazwyczaj weekendy mam szalone i znajduję wiecznie coś do zrobienia... Niestety weekend się kończy, a ja znów nie poleniuchowałam z książką... Może uda się w listopadzie, gdyż październik to u mnie sezon urodzinowy - 4 osoby z rodziny i JA! :D Dobra, do rzeczy... Ostatnio otrzymałam bardzo miły upominek od Oladi.pl (klik) składający się z czasoumilaczy do kąpielowych. Najbardziej ucieszyłam się z jedwabnego eliksiru, który chciałam Wam dzisiaj przybliżyć. Oprócz tego w paczuszce był nawilżający szampon i nawilżające mleczko pod prysznic. 




Firma oladi.pl to jedna z największych galerii internetowych. Na ich stronie można porównać odzież ze sklepów internetowych, a w swojej ofercie posiadają ponad 300 tysięcy produktów. Oprócz tego na portalu znajdziemy wiele porad modowych, urodowych i lifestylowych. Dla fanek mody przydatne będą także propozycje stylizacji. Moją ulubioną kategorią są inspiracje, gdzie możemy podparzeć na prawdę świetne pomysły. 


________________________________________________


BINGOSPA
SILK 
ELIKSIR DO KĄPIELI SPA
__________________________

Od producenta: Rozpieszczaj swoją skórę z BingoSpa. Kąpiel w wannie pełnej puszystej piany o zniewalającym zapachu to prawdziwa rozkosz dla zmysłów. Twoja skóra stanie się olśniewająco piękna i delikatna w dotyku. Jedwab do kąpieli SPA zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i nadjedwabiście gładka. 
Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając efekt wizualnego liftingu. Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody transepidermalnej.

Pojemność: 500 ml

Cena: około 11 złotych

Sposób użycia: wlać 2 zakrętki do wanny
________________________________________________



    
____________________________________________________________

MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:
_____________________________________

Zacznę od tego, że bardzo zauroczyła mnie nazwa eliksir! Brzmi iście magicznie i czarodziejsko. Opakowanie produktu to pół litrowa buteleczka z twardszego plastiku. Cała seria SILK to kosmetyki w kolorze różowym- co bardzo mi się podoba. Zapach bardzo ładny, delikatny i perfumowany. Ubolewam, że nie utrzymuje się na skórze po kąpieli. Ale za to daje dużo piany i zapachu podczas kąpieli. Konsystencja produktu można przyrównać do zawiesiny. Nie jest gęsta i nie ma problemu z wydostaniem się produktu z opakowania. Producent zaleca, aby do kąpieli użyć 2 nakrętki eliksiru, ja używam 3 bo lubię mocno pachnącą kąpiel. Według moich obliczeń kosmetyk powinien mi starczyć na około 7-8 użyć :) Z dostępnością produktu nie ma żadnego problemu - jest dostępny zarówno stacjonarnie w sieciowych drogeriach jak i znajdziemy go online.


PODSUMOWANIE:
________________

+ zapach
+ cena
+ opakowanie
+ wydajność
+ dostępność

+/- działanie 

Fajny produkt o działaniu podobnym jak klasyczne płyny do kąpieli. Zaletą jest opakowanie, które nie zajmuje dużo miejsca i fajnie wygląda na półce.

Moja ocena:


Znacie kosmetyki BingoSpa? Używałyście tego eliksiru?

Na koniec zapraszam na trwający u mnie KONKURS (KLIK)


Komentarze

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dawno temu maskę do włosów, ale średnio się sprawdziła ;P

      Usuń
  2. Kurcze jakoś pielęgnacyjne produkty od Bingo Spa, nigdy nie skradły mojego serca, bardzo lubię ich peelingi z kwasami do twarzy ale do kąpieli jakoś się nie zakochałam ;) No i antycellulitowe koncentraty ♥ kocham na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja miałam jedynie ten zestaw i maskę do włosów, która się nie sprawiła :( muszę się przyjrzeć koncentratom bliżej :))

      Usuń
  3. Prezentacja nienaganna ;) Pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka kosmetyków, ale tego eliksiru akurat nie. Wydaje się fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale są świetne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Nie wymagałabym cudów z działaniem, wychodzę z założenia ze od tego jest natura. Takie kosmetyki maja uprzyjemnić czas, a jak widać niezle sobie z tym radzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) to taki umilacz a nie typowa pielęgnacja :)

      Usuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za zapachami kosmetyków z tej firmy ale działanie są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo zapach to kwestia gustu :) działanie przyjemne :)

      Usuń
  8. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam i używałam z bingo Spa produktów :) obecnie produktów do ciała jak i do mycia mam sporo i postanowiłam oszczędzać :P seria mi się całkiem podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo- bardzo dawno temu miałam od nich maskę, ale nie polubiłam się z nią ;P

      Usuń
  9. Kiedyś miałam kilka produktów tej firmy, ale nie zrobiły na mnie takiego wrażenia, żebym miała do nich wracać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że produkty Bingo Spa się polepszyły, bo kiedyś też nie za bardzo mi pasowaly :)

      Usuń
  10. prezentują się bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja z kolei ciekawa jestem tego mleczka pod prysznic. Lubię nawilżanie od razu pod prysznicem :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze zapach się nie utrzymuje, ale i tak wyglada zachecająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam cukierkowy kolor już zachęca do użycia ;) Lubię takie kąpielowe umilacze, ten wydaje się bardzo przyejmny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktow ale opakowania wyglądają super uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów, ale muszę przyznać, że są kuszące.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś kilka produktów BingoSpa i byłam zadowolona :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawno temu miałam od nich maskę i nie była za fajna, za to ten zestaw bardzo mi przypadł do gustu :)

      Usuń
  17. Fajnie to wygląda, trzeba będzie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu ja Cię nie obserwowałam ? :) Nadrobiłam :* Piękne zdjęcia i blog ! <3 Mnie ta firma nie kusi przez składy ale uwielbiam wszystko co różowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie wiem czemu! :D Ja tam regularnie Cię odwiedzam, ale cieszę się bardzo, że nadrobilaś :D składy rzeczywiście nie kuszą, ale kolor zachęca- tez uwielbiam różowy :D

      Usuń
  19. Przepiękne zdjęcia! Ja miałam kilka kosmetyków z Bingo Sp, ale tych jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) eliksir bardzo fajnie umila kąpiel :)

      Usuń
  20. ślicznie się prezentują, będę musiała wypróbować <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny eliksir, szkoda że nie mam wanny, ale może kiedyś.. :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama kolorystyka eliksirów jest miła dla oka :) sama nie miałam jeszcze przyjemności używać kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jedwab + eliksir + kąpiel gdy te słowa występują pojedynczo to już jestem skuszona :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam ostatnio kosmetyki z serii kolagenowej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne opakowania! Aż chce się kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie się prezentują , chetnie bym je wypróbowała ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Produkty BingoSpa do kąpieli bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam przygodę z ich kosmetykami do kąpieli :)

      Usuń
  28. Nie używałam jeszcze niczego z Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie produkty, jednak nic z te firmy nie używałam. Produkt świetnie się prezentuje przez co bardzo kusi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki uroczy odcień, eliksir wygląda niezwykle kusząco! O BingoSpa ostatnio zrobiło się bardzo cicho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... Kiedyś dość często widziałam ich kosmetyki, a teraz coraz rzadziej ;/

      Usuń
  31. Nigdy nie używałam takich eliksirów, ale zarówno opakowanie jak i kolor boskie

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tej marki ani tego produktu, ale też zachwyciła mnie ta nazwa "eliksir" :)
    Ten kolor wygląda tak uroczo, że nie mogę się oprzeć temu słodkiemu wrażeniu. Sprawdzę jego dostępność w swojej drogerii przy najbliższej okazji :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się za nimi przy okazji :) Może akurat będą w Twojej drogerii :)

      Usuń
  33. Nie znam tej marki, ale pod względem wizualnym prezentuje się zachwycająco, może spróbuję, długie, jesienne wieczoru sprzyjają takim kąpielom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) do tego produkty są w bardzo fajnych cenach więc warto je sprawdzić :)

      Usuń
  34. Obserwuję- świetne zdjęcia!

    Jeśli chodzi o Bingospa- znam kilka ich produktów i bardzo sobie cenię :)
    _-_-_-_-_-_-_-_-_-_
    zapraszam na najnowszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja wciąż chyba jeszcze nic od BingoSpa nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  36. kuszą mnie już samym wyglądem!<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam kosmetyków z BingoSpa :) Ten wygląda fajnie, natomiast ja wybieram bardziej treściwe produkty do wanny - wolę solidną piankę i większą wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chyba miałam tylko jeden szampon z tej marki. Śliczne foty:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu, ja lubię mocne zapachy ale ten mi spasował :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)