ARGAN ILLUMINATING DRY OIL CZYLI ROZŚWIETLAJĄCY SUCHY OLEJEK DO CIAŁA I WŁOSÓW OD GLY SKIN CARE


Cześć dziewczyny!
My kobiety mamy różne zachcianki kosmetyczne! Raz chcemy zastosować głęboko nawilżające masło, innym razem lekki i urzekający zapachem balsam. Czasami mamy zupełnego lenia i używamy balsamu w spray'u, który szybko się wchłania. W lecie i na specjalne okazje mamy ochotę pokazać się w odsłonie glamour. Mimo, że nie ma już lata, a kolejne szybko się nie zapowiada, tak wielkimi krokami zbliża się sylwester i sezon studniówkowy. Dzisiaj przedstawię Wam suchy olejek od GlySkinCare, który natychmiastowo się wchłania, nie zostawia tłustego filmu i daje rewelacyjną poświatę na skórze.



OD PRODUCENTA: Nawilżająca, delikatna formuła olejku natychmiast się wchłania nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy. Obecny w składzie olej arganowy oraz witamina E nawilżają ciało pozostawiając je jedwabiście miękkie w dotyku. Olejek stosowany na wilgotne lub suche włosy pomoże wydobyć ich naturalne piękno i blask bez efektu obciążenia. Złote drobinki pięknie rozświetlą Twoje ciało i włosy.

KORZYŚCI:
- nawilżenie
- szybkie wchłanianie
- pięknie rozświetlona skóra
- lekka formuła

JAK UŻYWAĆ?
Wstrząśnij przed użyciem. Ciało: Spryskaj ciało olejkiem. Wmasuj delikatnie olejek w skórę. Włosy: Rozetrzyj 1-2 porcje olejku w dłoniach, a następnie wetrzyj we włosy. Produkt nie zawiera substancji zapachowych. Produkt przebadany dermatologicznie.

SKŁAD: Cyclopentasiloxane, Diisopropyl Adipate, Dimethicone, Octocrylene, Decyl Oleate, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Mica, CI 77981, CI 77491, CI 77492.

CENA/POJEMNOŚĆ: 50 zł / 125 ml

DOSTĘPNOŚĆ: diagnosis.pl



MOJA OPINIA,WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:
____________________________________


Zacznę od tego, że bardzo lubię suche olejki. Do tej pory moim faworytem był Nuxe z drobinkami. Niestety minusem jest wysoka cena. Ostatnio testowałam rozświetlający olejek arganowy od Gly Skin Care. Zacznę od opakowania- buteleczka z atomizerem wykonana z brązowego plastiku. Atomizer działa poprawnie, nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu. Po potrząśnięciu opakowania możemy przypuszczać, że w buteleczce jest płynne złoto- produkt wygląda na mocno brokatowy i złocący. Ubolewam nad tym, że produkt jest bezzapachowy, jednak dla niektórych może to być wielka zaleta. O dziwo, sam efekt jest delikatny i nienachalny. Niestety nie udało mi się go uchwycić na zdjęciach. Daje jednak efekt złotej tafli. Produkt nie zostawia tłustego filmu i wchłania się niemal natychmiastowo. Nawilżenie jest dobre, ale dla suchej skóry może nie wystarczyć. Nie zauważyłam, aby brudził ubrania. Producent zaleca stosowanie olejku także na włosy. W tej roli również sprawdza się bardzo fajnie - nie obciąża włosów, nie powoduje ich szybszego przetłuszczania. W obu zastosowaniach wystarczy niewielka ilość olejku, aby uzyskać oczekiwany efekt.
PODSUMOWANIE:
_______________

+ piękne rozświetlenie skóry
+ delikatna formuła, która szybko się wchłania
+ wydajność
+ opakowanie
+ odżywia włosy

+/- dostępność (nie widziałam go stacjonarnie, on-line dostępny np. TU (klik))

- dla suchej skóry może zbyt słabo nawilżać

Ten olejek jest dla mnie dobrą opcją kiedy chcę, aby skóra nabrała blasku. Niezastąpiony na wszelkie imprezy, wesela, albo na randkę z mężem :) Mam bardzo suchą skórę, więc w okresie jesiennym staram się ją nawilżać treściwymi balsamami. Jednak czasami lubię do nich dodać trochę olejku arganowego- wtedy mam produkt 2 w 1, czyli mocny nawilżacz z pięknym połyskiem. Ostatnio włączyłam go do pielęgnacji włosów i jestem z niego bardzo zadowolona w tej kwestii.
Stosujecie suche olejki? Jaki Jest Wasz ulubiony? Znacie bohatera dzisiejszego wpisu?



Komentarze

  1. Jak dla mnie fajna sprawa na lato :) Mam go i lubię, brakuje mi tylko w nim zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W okresie zimowym moja skóra potrzebuje na prawdę duuużego nawilżenia, obawiam się że mógłby być dla mnie za delikatny :( Ale w okresach wiosenno - letnich myślę że by spisał się dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimę rzeczywiście mógłby nie podołać, dlatego często mieszam go z masłem :)

      Usuń
  4. Olejków używam zazwyczaj latem do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad tym olejkiem, jednak ostatecznie zrezygnowałam. Może jednak jeszcze kiedyś się skuszę :) Przypomniałaś mi o nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go spróbować, chociaż myślę że sprawdzi się lepiej w sezonie wiosenno-letnim :)

      Usuń
  6. Ciekawy olejek, może skuszę sie przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  7. na lato wydaje się idealny :-) wersja z atomizerem zawsze na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię kosmetyki z atomizerem- praktyczne i łatwe w użyciu :)

      Usuń
  8. Szkoda, że trudno dostępny, bo mnie zainteresował :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się wydaje że można go kupić stacjonarnie chyba go widziałam w kosmyku albo w pigmencie ale nie jestem pewna :)
    Piękne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam ale chętnie bym go na włosach przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stosowania na włosach starczy bardzo długoooo :)

      Usuń
  11. uwielbiam olejki. moim ulubionym jest właśnie ten z Nuxe, ale bez drobinek. Do ciała również stosuję Multioils Bomb z Evree. Ten Gly Skin Care też bym u siebie widziała z chęcią, ale mam jeszcze 2 w zapasie niestety bądź stety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Evree nie miła ale też mnie kusi :D Ale tak jak piszesz...trzeba zapasy wykończyć :P

      Usuń
  12. nie znam i pierwszy raz się spotykam, miło się coś dowiedzieć :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Suchy olejek byłby ciekawy latem. Podoba mi się ta opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obawiam się, że dla mojej suchej skóry jego działanie może być niewystarczające, ale jestem bardzo ciekawa jakby się sprawdził na włosach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście przy suchej skórze może nie zapewnić pełnego nawilżenia :(

      Usuń
  15. Uwielbiam rozświetlające olejki, używam ich głównie na jakieś imprezy albo w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się zapowiada, z suchych miałam Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie rozświetlające produkty do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam go, a chcę poznać! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie produkty stosować latem! <3 Z tą marką nie miałam jeszcze styczności ale widzę, że coraz bardziej podbija blogosferę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Miałam parę kosmetyków tej marki i wszystko się sprawdza :)

      Usuń
  20. Na Twoich zdjęciach prezentuje się cudnie :) Jednak chyba wolę domowe mieszanki olejów zamiast silikonów z olejem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D moje włosy lubią silikony, bo nie obciążają ich zbyt mocno jak typowe oleje :D

      Usuń
  21. pięknie wygląda!!!! chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam go i pisałam o nim na łamach swojego bloga, mnie jednak nie zauroczył :C O ile na włosach sprawdzał się całkiem całkiem, tak a na mojej jasnej skórze tego rozświetlenia nie było niestety widać :C Szkoda, że ma słaby skład, gdyby znajdowało się tam więcej olejków, to spojrzałabym na niego łaskawszym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja...Ja jestem blada a nawet biała i u mnie dawał lekką ale widoczną poświatę :)

      Usuń
  23. wiem że nie na temat ale pazury Twe mnie bardziej urzekły niż to mazidło xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Suchego olejku jeszcze nigdy nie używałam, ale ten wygląda bardzo atrakcyjnie :) Jestem tu pierwszy raz i muszę przyznać, że jest pięknie! Cudowne zdjęcia, zwracam zawsze na to uwagę bo sama się jeszcze doskonale w tej kwestii :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) cieszę się, że Ci się u mnie spodobało :)

      Usuń
  25. Suchy olejek? Pierwsze słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym go traktowała jako dodatek, bo jeśli chodzi o nawilżenie, to raczej średnio sprawdzają się takie olejki. Ja też lubię ten z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli rzeczywiście "nie obciąża włosów, nie powoduje ich szybszego przetłuszczania" to już jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii włosów jestem naprawdę miło zaskoczona :)

      Usuń
  28. lubię takie produkty na końcówki włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno już nie stosowałam olejków, a kiedyś na włosy nakładałam regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie bym go wypróbowała :) Ze swojej strony mogę polecić serum do twarzy z witaminą C firmy Liqpharm. Stosuję je już jakiś czas i można powiedzieć, że w końcu promienieję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarz również stosuję serum z witaminą C, ale innej marki ;D

      Usuń
  31. Nie stosowałam jeszcze takiego produktu :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Silikony to nie dla mnie ale mam w planach zrobić taki olejek sama na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)