ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA + WYNIKI KONKURSU


Cześć kochane! 
Dzisiaj chcę Wam przedstawić nową serię wpisów, która będzie pojawiać się z częstotliwością jednego wpisu na miesiąc. O czym mowa? Oczywiście o ulubieńcach! Ja osobiście bardzo lubię czytać takie wpisy, więc jeśli przyjmą się takie takie posty to będę je dla Was publikować regularnie. W takim razie- czas start! Zacznę oczywiście od październikowych ulubieńców.


TONIK RÓŻANY EVREE DO CERY SUCHEJ I MIESZANEJ - (RECENZJA)

Z różanym tonikiem bardzo się polubiłam (ale niestety nie kupię go ponownie poprzez skład...) i żałuję, że musimy się rozstać... Jest bardzo przydatny w sezonie grzewczym- moja skóra poprzez ogrzewanie z klimatyzacji i kaloryferów piecze, jest zaczerwieniona. Z pomocą idzie Evree. Wystarczy jedno czy dwa psiknięcia na twarz, żeby cera poczuła się ukojona.
***

CHLOE INTENSE EDP -(RECENZJA)

Mam w sobie taką przekorę, że w lecie używam bardzo mocnych zapachów, a jesienią trochę łagodnieję i używam mocnych. O ile w wakacje królował Dior Poison, CK Obsession oraz Angel Muglera, tak teraz głównie na tapecie jest Chloe, momentami Angel i Chanel No. 5. Chloe pięknie pachnie na wełnianych swetrach- nabiera wtedy takiej ciepłej miękkości  i kobiecej delikatności. 
***

GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK NO. 03 (RECENZJA)

O tych szminkach powiedziano już wiele... Ja również jestem ich zwolenniczką. Mimo, że posiadam 3 kolory (03,08, 10) to planuję jeszcze nabyć 05 i 09. Trójeczka fajnie wpisuje się w jesienny klimat. Nie jest nachalna, ale ma w sobie coś specyficznego i odróżniającego ją od innych. Mimo to, czasami lubię zaaplikować na usta neon np. Candy Yum Yum :)
***
MARY-LOU MANIZER (RECENZJA)

Kolejna perełka, której nie trzeba przedstawiać. Latem sięgałam głównie po rozświetlacz My Secret. Jesienią, kiedy zeszła opalenizna stawiam na Mary, która daje piękną taflę. Nie mogę doczekać się zimy, bo wtedy będę używać mojego faworyta wszechczasów! Jakiego? Zapewne zobaczycie go w ulubieńcach grudnia.
***
ISADORA GLOSSY EYELINER BLACK CHROME (RECENZJA)

Ten eyeliner najchętniej mianowałabym do ulubieńców roku, a nawet życia! Głęboka czerń, trwałość, wydajność- klasa w sama w sobie. Jeden z niewielu kosmetyków, któremu ufam na 100%!
***
To tyle ulubieńców z października. Znacie któreś produkty z mojej listy? 

***
Teraz element, na który pewnie większość czekała: wyniki rozdania.
Nagrodę otrzymuje Magdalena S. z bloga Delishe - już do Ciebie piszę maila :)

Komentarze

  1. Mam drugą wersję toniku z Evree - hamamelisową i bardzo ją lubię - odświeża, skóra nie jest ściągnięta i ładnie pachnie. Niebawem biorę się za wersję różaną, która czeka w zapasach :). Pomadka z Golden Rose ma przepiękny kolor i przyznam, że jeszcze nie miałam żadnej z tej serii. Przyjrzałam się swatchom, które pokazywałaś w innym wpisie dotyczącym tych pomadek i mnie zachwyciła najbardziej z całej trójki! <3 O kurcze, dopiero teraz zauważyłam, że wygrałam w konkursie! Dziękuję serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona tymi pomadkami :) Mam jeszcze na oku nr 5 i 9 ^^

      Usuń
  2. I ja się niedawno skusiłam na Mery Lou i jestem nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zapach uwielbiam....cudo ja już kończę trzeci flakonik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tonik i bardzo go lubię
    Mary lou również uwielbiAm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudowności <3
    Zapach Chloe uwielbiam! To racja z tymi sweterkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście znam tylko Golden Rose ! ;] I też uwielbiam ♥
    Gratuluję zwyciężczyni ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę nad tonikiem dla skóry tłustej, bo wiem, że też taki jest. A te pomadki od GR są super i pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ten hamamelisowy :) bardzo lubię GR - nigdy się nie zawiodłam na ich kosmetykach :)

      Usuń
  8. Lubię ten tonik z Evree, podobnie jak pomadkę GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tonik Evree też posiadam i lubię. Musze sobie kiedyś sprawić jakąś szminkę z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje zwyciężczyni, ja cały czas się zastanawiam nad tonikiem z evree, ostatnio czytałam, że podrażnił jedna dziewczynę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to ciekawe, ale co zrobić...każda cerą ma inne potrzeby :)

      Usuń
  11. nr 3 katuję od sierpnia i nadal mi się nie znudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko oprócz eyelinera mam i uwielbiam! :) Tonik z Evree to mój must have, tak samo jak płynne pomadki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, robisz genialne zdjęcia! :) Jakim sprzętem ?
    Część kosmetyków posiadam i też są moimi ulubieńcami! :) Masz zjawiskowego bloga, będę go śledzić na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nikon d3300 i czasami telefonem :D więcej informacji odnośnie zdjęć mam z zakładce o mnie :)

      Usuń
  14. Kurcze kusi mnie ta pomadka z Goldem Rose a mam jeszcze w głowie dwie inne i teraz sama nie wiem,którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam jedynie tonik z Evree, trochę "liznęłam" też Mary Lou, ale zbyt krótko jej używam, by móc wyrobić sobie zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tonik uwielbiam, ale pomadka GR nr 03 u mnie nie bardzo się spisuje:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy dookoła kuszą tymi pomadkami Golden Rose :D Zbankrutuję jak w końcu pójdę na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten rozświetlacz to takie moje małe marzenie. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie kupiłam GR ale w ciemniejszym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadkę z Golden Rose mam również w kolorze 3 i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tonik z Evree uwielbiam! świetnie się u mnie sprawdza i ma boski zapach. Mary Lou nie mam, ale miałam okazję zobaczyć jak się prezentuje na buzi i jest to niesamowita tafla! Przymierzam się do kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ten zapach ale to nie mój gust zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chloe ma bardzo kobiece zapachy :) a pomadki GR to ideały same w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tonik Evree planuję wypróbować :) Maty od GR w takim wydaniu jeszcze u mnie nie gościły :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie same perfumy z Chloe i je kocham ;) Reszty niestety nie miałam możliwości poznać bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Chloe poznałam stosunkowo niedawno, ale są świetne :)

      Usuń
  26. Mary uwielbiam :D Daje cudowną taflę :) Bardzo zaciekawiłaś mnie z kolei tym eyelinerem :) Muszę go koniecznie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo lubię pomadki z GR :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :) Niby jest to najintensywniejszy zapach Chloe, ale dla mnie jest takim dzienniakiem :)

      Usuń
  29. Akurat nie miałam żadnego z twoich ulubieńców:) ale tonik Różany chcę wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam nic z Twoich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odcień pomadki GR jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozświetlacz zajmuje podium wśród ulubionych :) Na pierwszym miejscu jest inny, ale wspomnę o nim zapewne w zimie :)

      Usuń
  33. Pomadki z Golden Rose uwielbiam mam 6 kolorów. Tonik Różany u mnie się nie sprawdził,ponieważ podrażniał mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze mam dwa kolory od GR na oku :D Jakie masz? :)

      Usuń
  34. Super ulubieńcy, również lubię czytać takie posty ^^ Gratulacje dla zwyciężczyni rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze laureatka będzie zadowolona z nagrody :)

      Usuń
  36. Chloe pięknie pachnie :) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tonik Evree bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chloe mi się marzą! A ta pomadka z GR właśnie niedawno wpadła w moje łapki i mam nadzieję, że też będe z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam właśnie u Ciebie w bilansie tą GR :) z pewnością będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  39. piękny odcień pomadki ; ) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z niewielu pomadek, której kupie drugie opakowanie, kiedy to mi się skończy :)

      Usuń
  40. Lubię czytać o ulubieńcach na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, w takim razie postaram się pisać co miesiąc :)

      Usuń
  41. AAA mam te perfumy i używam od święta, bo są takie piękne ;) Tonik różany z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne rzeczy! Uwielbiam te pomadki od GR ! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wodę różaną stosuje z Bielendy, ale na tę też się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mary Lou też kiedyś bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. pokuszę się na jakąś pomadkę płynną GR :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię pomadki z GR, 03 bardzo mi się podoba, aczkolwiek kojarzy mi się z wiosną ;) mam jeszcze 04, piękny koral na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak na przekór, stosuję takie jesienno-letnie kolorki :D

      Usuń
  47. Znam tylko te pomadki , reszty nie kojarzę .

    OdpowiedzUsuń
  48. Znam i uwielbiam matowe pomadki GR, choć moimi faworytami w tej kwestii pozostają Bourjois Rouge Edition Velvet. Teraz kupiłam jedną z matowych pomadek Lovely (tych mocno inspirowanych pomadkami Kylie), jestem ich szalenie ciekawa.
    Znam też Mary Lou, ale u mnie niestety się nie sprawdziła, wolę inne rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji próbować KLips, ale jak spotkam je w Rossmannie z pewnością kupię na próbę :)

      Usuń
  49. Chciałabym powąchać Chloe, bo jeszcze nigdy nie miałam żadnego ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest najbardziej intensywny, ale moim zdaniem wszystkie Chloe mają w sobie coś podobnego :)

      Usuń
  50. Chciałabym powąchać Chloe, bo jeszcze nigdy nie miałam żadnego ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  51. moja Mary się rozkruszyła i teraz jest mi strasznie szkoda jej używać :?/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wielu ulubieńców, gratulację dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne zdjęcia! Chloe uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)