PROPOZYCJE JESIENNYCH, MATOWYCH UST OD GOLDEN ROSE | JAK PRZEDŁUŻYĆ TRWAŁOŚĆ POMADEK | LONGSTAY LIQUID MATTE, MATTE CRAYON, VELVET MATTE + TRANSPARENTNA KONTURÓWKA


Cześć kochane!
Dzisiaj, wbrew aurze za oknem, jest kolorowo i wesoło! Sprawcą tego są moje ulubione pomadki od Golden Rose, które są hitem i mało kto o nich nie słyszał. Trwałe i nasycone Liquid Matte, praktyczne i proste w aplikacji Matte Crayon oraz klasyki w najlepszym wydaniu, czyli Velvet Matte. A żeby ich trwałość była ekstremalna dodatkowo przedstawię Wam transparentna konturówkę, która utrzyma w ryzach nawet najbardziej upartą pomadkę! Jesteście ciekawe na jakie kolory stawiam jesienią? W takim razie zapraszam Was do recenzji i swatchów pomadek od Golden Rose.




LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK 

Te pomadki goszczą nie pierwszy raz u mnie na blogu... W sierpniu wspominałam jakie są moje ulubione kolory na lato (KLIK). Golden Rose jest moim niekwestionowanym ulubieńcem w dziedzinie pomadek- bardzo przystępna cena połączona z wysoką jakością. Czego chcieć więcej.  

Jeśli nie znacie tej serii pomadek, to teraz troszkę ją Wam przybliżę. Każda pomadka ma pojemność 5,5 ml i kupimy ją na stosikach Golden Rose za 19,90 zł. Oczywiście płynne szminki dostępne są także w internetowych drogeriach. Do wyboru mamy oficjalnie 12 kolorów, choć w ostatnich dniach na niektórych stoiskach podobno można było kupić numer 13 :) Formuła pomadki posiada witaminę E i olej z awokado, przez co usta są gładkie i nie ma uczucia ściągnięcia. Po aplikacji należy chwilę odczekać, aby szminka zastygła. Golden Rose na swoim blogu pokazuje jak prawidło należy nakładać maty na usta (KLIK). Nie jest to trudne, z czasem dojdziemy do wprawy. Liquid Matte jest bardzo trwała dlatego poprawki przy malowaniu powinnyśmy ograniczyć do minimum. 

SKŁAD: isododecane, trimethylsiloxysilicate dimethicone, polybutene, petrolatum, cyclohexasiloxane, kaolin, cera alba, silica dimethyl silylate, disteardimonium hectorite, aroma, propylene carbonate, glyceryl behenate/eicosadioate, persea gratissima oil, tocopheryl acetate, cyclopentasiloxane, benzyl alcohol, may contain, mica, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 45410, ci 45380, ci 17200, ci 15850, ci 12085, ci 73360, ci 16035, ci 42090, ci 77742, ci 75470, ci 19140, ci 15985, ci 47005, tin oxid

Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć swatche moich typów. Jako fanka różów na pierwszy ogień wybrałam odcień numer 02, który optycznie wybiela zęby. W lecie stawiałam na 08 czyli neonowy róż, z okazji jesieni postanowiłam się troszkę wyciszyć :) Kolejnym numerem jest 04, trochę koral, trochę rozbielona czerwień. W każdym razie bardzo długo mnie ten kolor intrygowałam, aż w końcu mu uległam. Ostatnim typem jest 05. Jagoda? Śliwka? W zależności od ust :) U mnie kolor ten bardzo kontrastuje się z jasną cerą, co daje fajny efekt. Poniżej porównanie swatchy- moi ulubieńcy lata i jesieni na jednym zdjęciu.


Przyznam, że seria Longstay Liquid Matte to mój zdecydowany faworyt wśród pomadek. Za co je kocham? Za intensywność koloru i stopień krycia, za trwałość, za precyzyjny aplikator, za cenę! :)
***

VELVET MATTE LIPSTICK

Swoją przygodę z pomadkami Golden Rose zaczynałam właśnie od Velvet Matte. Klasyczne opakowanie, ogromy wybór kolorów- te dwa czynniki przyciągnęły mnie do stoiska. Szminka ta zbiera nie mniej laurów niż poprzedniczka, chociaż (nie wiem dlaczego) nie gościła jeszcze u mnie na blogu. Za cenę 11,90 zł otrzymujemy 4,2 gram produktu. Producent twierdzi, że pomadka daje aksamitne wykończenie, długo utrzymuje się na ustach oraz idealnie rozprowadza się. Ze wszystkim się zgadzam.

SKŁAD: ppg-3 hydrogenated castor oil, isononyl isononanoate, ethylhexyl palmitate, ozokerite, synthetic wax, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, hydrogenated coco glycerides, nylon-12, euphorbia cerifera cera, octyldodecanol, ethylhexyl hydroxystearate, cetearyl alcohol, phytosteryl/octyldodecyl lauroyl glutamate, copernicia cerifera cera.


Powyżej swatche moich jesiennych propozycji. Od lewej kolor: 32, 34, 39. 32 to piękny, ale nie zbyt mocny burgund. Pięknie komponuje się z codziennymi makijażami. Mimo, że kiedyś nie przepadałam za takimi odcieniami to teraz jestem nim oczarowana. 34 to czerwień... czasami ją lubię, czasami nie :) Potrzebuję czasu, żeby nauczyć się ją nosić. 39 to delikatny, chłodny i różowy nudziak. Połączenie tego koloru z moją karnacją i jasnymi włosami daje efekt aniołka :D Na poniższym zdjęciu zestawienie typów wiosennych i jesiennych. Jak widać, numerek 07 to ciemniejsza alternatywa 39. Za to 09 wpada już bardziej w ciepłe tony.

***

MATTE CRAYON LIPSTICK

Matowa pomadka w kredce to dla mnie nowość. Bałam się jej konsystencji oraz tego, że bardzo wysuszy usta. Oczywiście moje obawy były bezpodstawne- pomadka aksamitnie rozprowadza się po ustach, aplikacja jest dziecinnie prosta bo bez problemu możemy najpierw zrobić kontur, a potem wypełnić środek. Posiadam kolory 02, 12, 17 i 19. 02 to bordo, które długo za mną chodziło. Na moich ustach daje kolor wina i niezaprzeczalnie pasuje idealnie do jesiennych stylizacji. 12 to bardzo bezpieczny, delikatny nudziak odpowiedni do każdego makijażu. Jest to kolor bardzo neutralny. 17 to kolor nazywany przeze mnie "kisielowym". Kojarzy mi się z kolorem kisielu jaki robiła mi mama w dzieciństwie. Profesjonalnie nazwałabym go ciepłym różem z domieszką koralu. 19 to delikatniejsza wersja 02. Bardzo mi przypomina nr 32 z serii Velvet Matte. 


Pomadki z serii Crayon nie są wysuwane, więc zaopatrzyć musimy się w strugaczkę. Sama szminka kosztuje 11,90 zł i za tą cenę otrzymujemy 3,5 grama produktu.

SKŁAD: ppg-3 hydrogenated castor oil, isononyl isononanoate, ethylhexyl palmitate, ozokerite, synthetic wax, hdi/trimethylol hexyllactone crosspolymer, hydrogenated coco-glycerides, nylon-12, euphorbia cerifera cera, cetearyl alcohol, ethylhexyl hydroxystearate, octyldodecanol, phytosteryl/octyldodecyl lauroyl glutamate, copernicia cerifera cera, aroma, phenoxyethanol, tocopheryl acetate, silica, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, mica, ci 77891, ci 77491, ci 17200, ci 45 410, ci 16035, ci 15850, ci 77499, ci 77492, ci15985, ci 19140, ci 42090, ci 45380, ci 12085, ci 73360, ci 77742, ci 47005, tin oxide


A teraz czas na nowość!


LIP BARRIER TRANSPARENT LIP PENCIL CZYLI TRANSPARENTNA KONTURÓWKA DO UST

Producent twierdzi iż transparentna konturówka do ust tworzy barierę ochronną wokół ust zapobiegając rozmazywaniu się błyszczyka lub pomadki. Produkt łatwo i przyjemnie się nakłada dzięki gładkiej, kremowej konsystencji wzbogaconej o witaminę E. Rzeczywiście kredka bardzo sprawnie sunie po ustach oraz daje nawilżenia. Co najważniejsze- działa. Pomadki nie wychodzą poza kontur, nie rozmazują się. Zauważyłam także większość trwałość produktów do ust, nie tylko tych marki Golden Rose. Jak na taki fajny produkt to cena jest bardzo niska - 7,90zł za 1,6 grama.
SKŁAD: Cyclopentasiloxane, synthetic beeswax, isododecane, polybutene, polyethylene, synthetic wax, phenyl trimethicone, hydrogenated polycyclopentadiene, hydrogenated microcrystalline wax, caprylyl glycol, bisabolol, tocopheryl acetate, ethylhexylglycerin, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate
Niezależnie od pory roku Golden Rose nas nie zawodzi. Trwałość, głębia koloru, moc krycia, atrakcyjna cena, szeroka paleta kolorów- to wszystko dają nam ich pomadki. Gdybym miała wybrać swoich faworytów to postawiłabym na Liquid Matte ze względu na największą trwałość (nie lubię poprawiać w pracy makijażu :)). Na co dzień, na mniej oficjalne wyjścia równie dobrze sprawdzą się serie Velvet i Crayon, które dają subtelniejszy efekt. Jeśli macie problem z rozmazującymi się szminkami to polecam Wam konturówkę Lip Barrier.

Czy dla Was również pomadki Golden Rose są niekwestionowanym hitem? Macie pośród nich swoich ulubieńców? A może w Waszym sercu są szminki innej marki? Koniecznie się pochwalcie!


Komentarze

  1. Ojaaa ile ich masz :D Pięknie wyglądają wszystkie razem! Muszę sobie w końcu jakąś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, nie wiem jak to robisz w takie pochmurne dni ;) A pomadki GR bardzo lubię, ale tych matowych w płynie nie próbowałam i jakoś mnie do nich nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Muszę wspomagać się troszkę rozjaśnieniem w PS ;D
      Mnie właśnie do matów też nie ciągnęło na początku, ale teraz jestem zakochana! :D

      Usuń
  3. Posiadam z Liquid Mat 03 a z crayona 10,12 i 13. Wszystkie świetnie się spisują.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam produkty od ust od Golden Rose:) niestety tych płynnych jeszcze nie mam, ale strasznie mi podobają mi się 03 i 04. Z kredek mam nr 11, a z Velvet Matte 07 i 17 :) uwielbiam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam płynną 03- na każdą okazję jest idealna :)

      Usuń
  5. Ależ śliczności ! Uwielbiam GR, mam kilka pomadek z Velvet matte i nie tylko !
    Zdjęcia również są tak samo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ta matowa płynną 10 i ja uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wśród tych pięknych, jesiennych kolorków znalazłabym cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gama jest taka szeroka, że zawsze się coś znajdzie :)

      Usuń
  8. Wow jaka pigmentacja, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pomadki to już hit. Mnie kuszą wersje w kredce i płynna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory tych produktów są niesamowite :) Ogromna gama i każda z nas znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Jest tyle różnych kolorków, że na pewno każdy coś znajdzie :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię te pomadki w płynie, mam 4 i 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Może kwestia czasu, żeby się przekonać do matów? Też na początku nie do końca mi pasowały ;)

      Usuń
  13. W końcu swatch 39! Nigdzie nie mogłam go znaleźć. A swoją drogą z poamdkami GR jak z Pokemonami:chcę mieć je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne stwierdzenie, z którym się zgadzam w 100%! :) Ta 39 to taki ciekawy kolorek, uniwersalny :)

      Usuń
  14. Piękne kolory ;D no i fenomenalne zdjęcia! Ile bym dała za taki pomadkowy box ;D moim faworytem na jesień jest 08 z serii Crayon ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ogromną przyjemnościa bym taką paczuszkę przygarnęła ♥ Kocham pomadki GR !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z tej paczki cieszyłam jak dziecko na mikołaja :D

      Usuń
  16. nie mam ani jednej ale moze sie skusze w końcu bo każdy sobie chwali te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Też jestem pod wrażeniem palety kolorów i pigmentacji!

      Usuń
  18. Uwielbiam płynne matowe pomadki GR ❤💚💛💜💙

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdro <3 Uwielbiam GR, mam jedną matową w płynie 05 i dwie szminki matowe, są rewelacyjne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. o mamciu jaka kolekcja :) to ja nie mam nawet 1/5 wszystkich produktów do ust w porównaniu do tego co tu pokazałaś :P Podziel się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marka ostatnio robiła duży krok i chyba większość ich produktów do ust jest hitem jak nie wszystkie :). Tą kredkę transparentną muszę sobie koniecznie gdzieś kupić bo u mnie na stoisku jest niedostępna :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wszystkie ich produkty w moim odczuciu jest na bardzo wysokim poziomie :) U mnie też tej kredki brak, więc cieszę się, że dostałam ją w paczce :)

      Usuń
  22. Tyle moich ulubionych szminek w jednym miejscu! Uwielbiam Golden Rose, niektóre z nich można postawić wyżej niż niektóre bardzo wysokopolkowe produkty :) piękne zdjęcia! Chyba zwrócę uwage na kilka nowych kolorów do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Zgadzam się, że niekiedy przewyższają wysokopółkowe sztuki :)

      Usuń
  23. Bardzo lubię ich pomadki, stale powiększam kolekcję, bo są naprawdę świetne, a cena taka kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory płynnych są cudowne!Trochę przesuszają ,ale wybaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie moje pomadki pochodzą tylko i wyłącznie z Golden Rose. Uwielbiam ich produkty, kolory są super, mega pigmentacja i rewelacyjna jakość! I moje najukochańsze Matte Lipstick Crayon! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) U mnie GR to około 1/4 kolekcji pomadek :) Ale kiedyś na pewno dojdzie do 1/3, a potem do 1/2... :D

      Usuń
  26. Beautiful products and beautiful shades. I'm your new GFC follower ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely colours, I love number 10 *-*
    I've never heard about this brand! Amazing :D Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pomadki GR! Mam w swoim posiadaniu kilka i są najlepsze jakie miałam dotychczas :)
    Pozdrawiam alynaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolory i piękna pigmentacja <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zaczynam dopiero przygodę z tymi Pomadkami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kolorki, mnie się podoba 03 z serii Longstay Liquid :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam maty z GR, najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tą transparentną kredkę, faktycznie działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się po niej jakiegoś większego działania ale jest naprawdę fajna :)

      Usuń
  34. Maty zupełnie nie dla mnie, ale kolory ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  35. W płynnych matach jestem totalnie zakochana! Dobrze, że wychodzą kolejne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej oszalałam! Tyle pięknych pomadek! Uwielbiam Golden Rose <3 I jakie piękne zdjęcia! Czym się doświetlasz? U mnie szaro i buro i nie mogę zrobić żadnej porządnej fotki :P. Pomadek z Velvet Matte mam kilka, ale teraz bardzo kuszą mnie te kredce! Mam jeden kolor ale niestety w ogóle go nie używam bo jest za mocny - najbardziej podoba mi się nr 10, myślę, że to taki "mój" kolor :). Tym bardziej, że mam 02 z Velvet Matte, która jest już na wykończeniu a wiele osób twierdzi, że są do siebie bardzo podobne. Póki co nie planuję zakupów przez najbliższy miesiąc, bo ostatnio sporo kupiłam :P, ale mam nadzieję, że kiedyś kredka będzie moja <3 Ach i oczywiście te płynne pomadki wyglądają super, zresztą kiedyś pisałam o tym u Ciebie na blogu pod ulubieńcami, że nr 3 bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświetlam softboksem albo ringiem na obiektyw ale tutaj akurat udało mi się złapać słoneczko. Troszkę rozjaśniam w ps :D co do pomadki nr 10 w kredce - koniecznie musisz napisać list do Mikołaja :D

      Usuń
    2. Muszę wreszcie zainwestować w softboxa! Zbieram się od dawna! A do do ringów polecasz jakiś konkretny? Dobry pomysł! Napiszę! :-D choć moja wishlist jest już na blogu ale nie zaszkodzi jeśli napiszę, że chcę coś jeszcze :-D :-D

      Usuń
    3. Widziałam właśnie, że wishlista jest, ale co tam...jedna pozycja więcej nie zaszkodzi :P Ja swój ring kupiłam na ali i bardzo go polecam - https://pl.aliexpress.com/item/Neewer-FC100-32-Super-Bright-LED-Macro-Ring-Flash-For-Canon-for-Nikon-for-Olympus-for/32697070194.html?spm=2114.13010608.0.0.5jtrWC&detailNewVersion=&categoryId=190306 :)

      Usuń
    4. Haha dokładnie! :D
      Oo ale fajny! Dzięki za link :) Zapiszę sobie i pomyślę :D Kurcze no kolejny produkt do mojej wishlisty :D :D

      Usuń
    5. Biedny ten Mikołaj :P Ciężko będzie mu zdecydować co kupić :D

      Usuń
    6. Całe szczęście, że jest ich kilku :D.

      Usuń
    7. Czym więcej tym lepiej w tej kwestii :D

      Usuń
  37. Oh, all of these look gorgeous, I love the colors. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią zobaczyłabym jak pomadki prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. NIe potrafię oprzeć się matowym pomadkom od GR!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie przepadałam za matowymi pomadkami ale te wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam Velvet Matte 09 i jestem zadowolona, mam ochotę zakupić jeszcze inne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja właśnie wczoraj kupiłam matową 02 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam nr 03- uniwersalny i naprawdę piękny ❤

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam pomadki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post, w ostatnim czasie GL stało się jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam GR - za duży wybór, świetną jakość i przyzwoitą cenę ;)

      Usuń
  46. Mam jedną sztukę pomadki w płynie i naprawdę ją lubię! Konturówkę również posiadam, ale szczerze mówiąc jeszcze jej na sobie nie testowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zazdroszczę pudełka!! Wszystkie kolory mi się podobają:) piękne zdjęcia. Mam kilka pomadek z GR i je uwielbiam:) Cenę też mają bardzo dobrą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Dla mnie Golden Rose to numer 1 wśród pomadek :)

      Usuń
  48. Mam hopla na punkcie pomadek, ale GR jest dla mnie nr 1. Mam z płynnych 03, z Velvet Matte 39, a w kredce mam niezawodną 08 i 13. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynna 03 to mój faworyt- pasuje do wszystkiego :D a 39 też jest fajna, delikatna :)

      Usuń
  49. Muszę spytać skąd taki GoldenRose Box?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałam go w ramach współpracy z firmą Golden Rose :)

      Usuń
  50. Jak dużo!
    Aż wstyd, ale ja z GR używałam tylko tej pomadki w kredce i Sheer Shine... 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam wstyd :D pamiętam, że od Ciebie zgapiłam maca candy yum yum ❤

      Usuń
  51. z LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICK mam nr 10 i wczoraj doszła do mnie 03, są świetne ! VELVET MATTE LIPSTICK oraz MATTE CRAYON LIPSTICK też mam, ale wolę taki czysty mat :)
    zapraszam na mojego bloga www.aleksandraciszewska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 to fajny, niecodzienny kolor, bardzo go lubię :) a 03 pasuje do każdej sytuacji :D

      Usuń
  52. Uwielbiam pomadki GR :) Chociaż tych w płynie jeszcze nie kupowałam..

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam ich pomadki matowe, mam ich kilkanaście w tym ostatnie nowości z Liquida i moją ukochaną 16 :) a taką bazę pod pomadkę kupiłam kiedyś z Wibo ale jest powiedzmy taka sobie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16 widziałam na swatchach i wygląda ciekawie, możliwe że się skuszę :D

      Usuń
  54. Z Golden Rose mam kilka szminek w kredce i jestem w nich zakochana:) Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam pomadki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)