INSTABOOK, CZYLI JAK ZATRZYMAĆ CZAS W KWADRATOWYCH KADRACH


Cześć dziewczyny!
Pomysłów na zatrzymanie chwil mamy wiele- tradycyjnie wywołane zdjęcia, fototapety, zdjęcia w postaci obrazu na płótnie, bądź fotografie w formie elektronicznej. Printu proponuje nam Instabook'a, który z powodzeniem nada się na prezent i dla nas jako upamiętnienie ważnych chwil.


Instabook występuje w jednym rozmiarze - 15cm na 15cm. Ma to wiele zalet: jest niewielki (możemy go zawsze mieć przy sobie), nie zajmuje dużo miejsca na półce, a przy tym wygląda nowocześnie. Do wyboru mamy 3 rodzaje oprawy: miękką (pokryta folią),  twardą (szyta wewnętrznie), album (oprawa jak i strony wewnątrz to kartonowe karty). Standardowy instabook to 20 stron, możemy jednak go powiększyć aż do 40 stron. Sam edytor do wykonania albumu jest bardzo prosty i intuicyjny.


Swojego Instabooka nie musimy zaprojektować od razu w całości. Nasz projekt może powstawać parę dni, a poprzez możliwość zapisania nie tracimy utworzonych zmian. Dla naszego ułatwienia w edytorze możemy od razu pobrać zdjęcia z instagrama, facebooka lub po prostu z dysku komputera. 



Mój instabook to wspomnienia z podróży poślubnej (relacja). Przyznam, że do tej pory zdjęcia z rejsu miałam tylko na dysku, więc oglądałam je może raz... Do Instabooka wybrałam najważniejsze dla mnie migawki, do których chętnie wracam. 


Jak Wam się podoba zamysł Instabook'a? Macie już swojego?

Jeśli nie, to mam dla Was kod rabatowy (KLIK). Instabooki zaczynają się już od 39 zł.

Komentarze

  1. Lubię takie papierowe formy,to zawsze świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka świetna! Fajne wspomnienia gdy zabraknie Internetu, ładne wydana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) A nawet z lenistwa lepiej obejrzeć album niż odpalać komputer :D

      Usuń
  3. Bardzo fajna sprawa jak nagle skończy się era instagrama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa, taka książka pięknie zatrzymuje wspomnienia :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką książkę robiliśmy na Panieński z dziewczynami :) bardzo fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, sama się zastanawiam czy nie zrobić takiego albumu na prezent pod choinkę :)

      Usuń
  6. super wygląda taka książka :) myślę, że każda z Nas chciałaby mieć takie cudo ze swoimi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam swój Instabook, a niedługo zamawiam kolejny dla koleżanki i mam nadzieję, że jej się spodoba :) Uwielbiam to, że możemy zatrzymać chwile aparatem i wydrukować je w takiej pięknej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! :) Też się zastanawiam czy nie zrobić podobnego albumu dla kogoś bliskiego na święta :)

      Usuń
  8. Super sprawa, będzie świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, pamiątka na pewno trwalsza niż zdjęcia na dysku :)

      Usuń
  9. Ale ładny ! świetna pamiątka na lata <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świętna pamiątka ! Ja mam taką fotoksiążkę, którą kiedyś na gruponie zamówiłam i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w pracy robiliśmy komuś na prezent fotoksiążkę i rzeczywiście był to strzał w 10! :)

      Usuń
  11. Świetna sprawa!
    Obawiam się jednak, że u mnie to same koty z Instagrama by były w takim albumie :D mam stosunkowo nudne życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na instagramie głównie kosmetyki lub psy więc ładowałam zdjęcia z rejsu, które miałam na dysku :D

      Usuń
  12. Cudowne sa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł na prezent :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy bliskim na święta nie zrobić takiego Instabooka :)

      Usuń
  14. Super pomysł na prezent. Kiedyś miałam mnóstwo zdjęć, wywołanych z kliszy i powkładanych w albumy. Chyba wrócę do wywoływania zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam masę zdjęć! Potem nastała era zdjęć cyfrowych i jakoś mniej się wywołuje :(

      Usuń
  15. Widzę go już na kolejnym blogu. Od zawsze wywołuję zdjęcia, raz na kilka miesięcy przeglądam to, co napstrykałam i najładniejsze, warte zapamiętania ujęcia wywołuję i wklejam do albumu. To piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, jest na niego teraz boom na blogach :) Zazdroszczę systematyczności w wywoływaniu! :)

      Usuń
  16. Piękna pamiątka, bardzo podoba mi się idea tych albumów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Chociaż nie byłam na początku przekonana...Ale po otrzymaniu swojego egzemplarza pozbyłam się wątpliwości :)

      Usuń
  17. Świetna forma. Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)