SPRZYMIERZEŃCY ZDROWYCH WŁOSÓW - OLEJ MAKADAMIA & KERATYNA |SZAMPON, ODŻYWKA I MASKA OD GLY SKIN CARE|


Cześć dziewczyny!
Pielęgnacja włosów jest dla mnie jednym z cięższych tematów. Dlaczego? Moje włosy są bardzo kapryśne... Chyba każdy kolor tęczy miałam na głowie, a odcienie szybko mi się nudziły. Raz chciałam mieć czarne, raz czekoladowe, raz rude, a innym razem tęskniłam do blondu. Po dłuższym epizodzie z rudościami, które bardzo lubiłam, ale zrezygnowałam z nich przez szybkie wypłukiwanie, wróciłam do blondu. Tak do tej pory trzymam się tego koloru, ale krążę po różnych odcieniach. Rok temu miałam na włosach platynę, później maślane i ciepłe blondy, teraz znów wzięło mnie na zimne tony i tym sposobem mam mix platyny, z lekkim popielem i pozostałością po cieplejszych pasemkach. Same widzicie- takie włosy potrzebują z pewnością dobrego nawilżenia, choć ich stan nie jest zły. Przez ostatni czas testowałam zestaw: szampon, odżywka, maska z olejem makadamia i keratyną od GlySkinCare ; czy trio podołało moim włosom? 


MACADAMIA OIL & KERATIN SHAMPOO 


OD PRODUCENTA: Szampon z naturalnym olejem makadamia oraz keratyną, białkiem pszenicznym, aloesem, pantenolem głęboko nawilża i odżywia włosy. Bogaty w składniki wzmacniające szampon zatrzymuje wilgoć poprawiając elastyczność i kondycję włosów, chroniąc je jednocześnie przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia.

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glycerin, Panthenol, Sodium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Polyquaternium-7, Polyquaternium-10, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Gluten, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Disodium EDTA, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.

SPOSÓB UŻYCIA: Nanieś szampon na mokre włosy, a następnie masuj okrężnymi ruchami do wytworzenia piany. Po umyciu włosów spłucz szampon ciepłą wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia stosuj z Odżywką do włosów z olejem makadamia i keratyną.

CENA/POJEMNOŚĆ: 15 zł/ 250 ml

DOSTĘPNOŚĆ: KLIK



MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: Od szamponu nie wymagam dużo. Powinien oczyszczać włosy, chociaż minimalnie się pienić,a jego konsystencja nie może być zbytnio lejąca. Produkt GlySkinCare spełnia wszystkie moje wymagania. Oczyszcza włosy i przygotowuje je do dalszych zabiegów. Pachnie delikatnie i nienachalnie. Konsystencja jest średnio gęsta, ale produkt spływa z dłoni w mgnieniu oka. Wydajność jest dla mnie zadowalająca.
_____________________________________________________________________________________________________________________


    
MACADAMIA OIL&KERATIN CONDITIONER

OD PRODUCENTA: Odżywka do włosów z naturalnym olejem makadamia oraz keratynąbiałkiem pszenicznym, witaminą E, aloesem, pantenolem odbudowuje naturalną strukturę włosa poprawiając ich nawilżenie i gładkość. Jednocześnie odżywka tworząc film na powierzchni włosów chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia dzięki czemu są lśniące i wyglądają zdrowo.

SKŁAD: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Panthenol, Glycerin, Dimethicone, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydrolyzed Keratin, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Disodium EDTA, Citric Acid, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Gluten, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.

SPOSÓB UŻYCIA: Rozprowadź dokładnie odżywkę na umyte, wilgotne włosy. Odczekaj 3 min., a następnie spłucz letnią wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia, przed nałożeniem odżywki zastosuj Szampon z olejem makadamia i keratyną.

CENA/POJEMNOŚĆ: 20 zł/ 250ml

DOSTĘPNOŚĆ: KLIK




MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: Odżywki używam po każdym myciu. Produkt ma gęstą konsystencję, przepięknie pachnie. Wystarczy naprawdę mała ilość, aby pokryć całe włosy (odżywki nie nakładam na nasadę). Po zastosowaniu włosy są odżywione, łatwo się rozczesują, nie puszą się, są sypkie i śliskie. Kosmetyk nie obciąża włosów. 
_____________________________________________________________________________________________________________________


    

MACADAMIA OIL&KERATIN MASK

OD PRODUCENTA: Maska do włosów z naturalnym olejem makadamia oraz keratyną, białkiem pszenicznym, witaminą E, aloesem, pantenolem odbudowuje naturalną strukturę włosa poprawiając ich nawilżenie, elastyczność i gładkość. Jednocześnie maska tworząc film na powierzchni włosów chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia dzięki czemu są lśniące i wyglądają zdrowo.

SKŁAD: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Panthenol, Glycerin, Dimethicone, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydrolyzed Keratin, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Gluten, Disodium EDTA, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.

SPOSÓB UŻYCIA: Rozprowadź dokładnie maskę na umyte, wilgotne włosy. Załóż na głowę czepek i owiń ręcznikiem. Po upływie 15-20 minut spłucz letnią wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia, przed nałożeniem maski zastosuj Szampon z olejem makadamia i keratyną. Unikać kontaktu z oczami.

CENA/POJEMNOŚĆ: 39żł/300ml
DOSTĘPNOŚĆ: KLIK


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:  Dla mnie ta maska to bomba odżywcza dla włosów! Nakładam ją 2 razy w tygodniu i trzymam trochę dłużej niż zaleca producent- około 30-40 minut pod foliowym czepkiem. Moje rozjaśnione włosy, nierzadko wymęczone lakierem i suchym szamponem w mgnieniu oka odzyskują witalność. Stają się miękkie, sypkie, nie kołtunią się. A do tego pięknie pachną!

PODSUMOWANIE:
_______________

+ wydajność
+ działanie oczyszczające szamponu
+ głębokie nawilżenie w przypadku maski i odżywki
+ opakowania
+ olej makadamia stosunkowo wysoko w składzie
+ zapach

+/- dostępność
+/- cena

Trio sprawdziło się u mnie znakomicie, na chwilę obecną to moi ulubieńcy w pielęgnacji włosów.
Stosowałyście któryś z powyższych produktów? Jak pielęgnujecie swoje włosy?

Po więcej informacji zapraszam na stronę Diagnosis.

Komentarze

  1. macadamia - coś co lubię
    Z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy to też nie lada wyzwanie. Mimo, że z kolorami nie szaleje to są strasznie suche i podniszczone ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria bardzo fajna - nie miałam jeszcze okazji używać tych kosmetyków, firma też mi mało znana ale kurczę, cena naprawdę wysoka. Jednakże oleje różnego rodzaju w kosmetykach do włosów bardzo lubię więc może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście firma nie należy do najpopularniejszych ale jest warta uwagi - jej kosmetyki naprawdę mnie nie zawiodły ;)

      Usuń
  4. Ciekawa seria jeśli będę miała okazję sprawdzę maskę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno ta maska jak i wersja z olejem arganowym są warte uwagi ;)

      Usuń
  5. Chętnie bym wypróbowała maskę.
    Opakowanie skojarzyło mi się z z masłem orzechowym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no kosmetyki fajne ciekawy zestaw ;) a co do włosów to fakt..ciężki temat szczególnie w zimie ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiłaś mnie tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy nie lubią się z keratyną, ale mimo to seria mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kiedyś się nie lubiły ale teraz im się odmieniło :D

      Usuń
  9. Moje włosy lubią keratynę, więc ciekawi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z nich nie znam ale kto wie może niedługo poznam :)
    Też miałam różne kolory tęczy na głowie od blondu po czarne, a nawet zielone oraz niebieskie. Czasem za tymi niebieskimi włosami tęsknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz się spotykam a bardzo mi sie podobają :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tych produktów, jedynie co widziałam to kilka razy recenzje samej maski natomiast opis odżywki i szamponu zobaczyłam u ciebie :) myślę że mogłabym polubić taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jest naprawdę fajny, jeśli lubisz olej makadamia to powinien się sprawdzić :)

      Usuń
  13. Nie słyszałam o tych produktach , może wypróbuje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna mam ochotę na maskę ! Ale takie trio to bym przygarnęła bez dwóch zdań ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią bym wypróbowała, ale trochę cena wysoka... :/ Nigdy nie słyszałam o tych produktach, fajnie, że o nich napisałaś :*
    obserwuje Cię <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze nic z GlySkinCare, ale te produkty są interesujące :) Moje włosy również potrzebują odżywienia oraz nawilżenia, najbardziej borykam się z elektryzowaniem :( Może ten zestaw coś by zdziałał? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już parę produktów tej marki i moim zdaniem są warte polecenia :) ta seria posiada olej makadamia więc może zniweluje elekryzowanie :)

      Usuń
  17. Ja po masakrze jaką zrobiłem moim włosom rok temu w wakacje (3 rozjaśniania jednego dnia) już naszczęście doprowadziłem je do jakotakiego ładu ale dobra maska by mi się przydała więc może sięgne po tą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tych produktach, jestem ciekawa maski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to opisałaś :) Po Twojej opinii mam ochotę na cały zestaw :)Szkoda, że nie można poczuć zapachu przez monitor ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D nie pozostaje nic innego jak kupić taki zestaw :D

      Usuń
  20. Wyglądają na bardzo ciekawe produkty, tylko ceny.... Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie miałam z nimi do czynienia, ale kusisz Kobieto! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw wygląda fajnie, ja na szczęście nie potrzebuję jakiejś super pielęgnacji włosów, ale nie farbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ich kosmetyki, ale do twarzy, tych do włosów jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię ich kosmetyki do twarzy :)

      Usuń
  24. Chętnie użyłabym tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Maska zaciekawiła mnie zdecydowanie najbardziej, chociaż odżywka też wydaje się być ciekawa ;) Mnie ciężko zachwycić jeśli chodzi o produkty do włosów, jestem dość wymagająca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam duże wymagania co do odżywek, bo mam kapryśne włosy :( O dziwo tutaj całe trio się sprawdziło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)