JOICO BLONDE LIFE CZYLI NOWE ŻYCIE DLA WŁOSÓW BLOND


Cześć dziewczyny!
Pewnie każda z nas uczulona jest na punkcie swoich włosów- czy to koloru czy długości. Ze mną nie jest inaczej- bardzo rygorystycznie patrzę na swój kolor włosów, który zmieniając się o pół tonu jest w stanie spowodować u mnie gorsze samopoczucie. Dlaczego? Bo mój blond musi być jasny i zimny, nie zwierać ciepłych, a szczególnie żółtych tonów. Platyna z popielatymi refleksami to kolor dla mnie, jednak posiadaczki blondów wiedzą jak ciężko jest dbać o taki odcień. Dzisiaj przedstawię Wam zestaw Blond Life od Joico, który za zadanie ma niwelować żółte odcienie, odbudowywać włosy oraz naprawiać ubytki. 


Do testów otrzymałam trzy produkty: delikatny szampon oczyszczający i dodający połysku, silnie nawilżającą odżywkę oraz intensywnie nawilżającą i oczyszczającą maskę. Wszystkie kosmetyki Joico w atrakcyjnych cenach możecie dostać na stronie www.miastowlosow.pl

Dlaczego powinnaś spróbować linii Blond Life? 

  • Gwarantuje piękny blond do 8 tygodni (podczas używania szamponu, odżywki i maski, które zabezpieczają kolor w 80% aż do 18 myć)
  • Włosy są zdrowsze i nawilżone
  • Włosy są silne, a uszkodzenia zniwelowane aż w 50% już po pierwszym użyciu

Produkty z linii Blonde Life wyróżniają się zawartością argininy, która zapewnia większą elastyczność włosów. W składzie możemy także znaleźć olejki Monoi i Tamanu, które odżywiają skórę i nawilżają włosy. Dodatkowo technologia Bio-Advanced Peptide Complex® niweluje zniszczenia, uzupełnia ubytki, wzmacnia włosy i naprawia powstałe uszkodzenia.

Arginina- aminokwas wzmacniający włosy, bardzo odżywczy, wzmacnia, redukuje uszkodzenia

Olejek Monoi- mieszanka olejku kokosowego i kwiatu gardenii, chroni włosy od wewnątrz, dogłębnie nawilża, uelastycznia. Dodatkowo wygładza powierzchnię włosów i chroni je przed przesuszeniem.

Olejek Tamanu- jest pełen odżywczych kwasów tłuszczowych omega-6 i omega-9 nabłyszcza, chroni kolor

Bio-Advanced Peptide Complex®-  mieszanina cząsteczek keratyny, która zapewnia odbudowę i ochronę włosów

Naturalny detoksykator- neutralizuje chlor i żółte  odcienie 



    

SZAMPON 


Szampon JOICO Blonde Life Brightening dedykowany jest głównie do rozjaśnianych włosów, po zabiegiach chemicznych. Delikatna formuła bez sulfatów oczyszcza włosy oraz usuwa z nich zanieczyszczenia i niepożądane żółte odcienie. Gwarantuje piękny, czysty kolor oraz miękkie włosy i uczucie czystości.


MOJA OPINIA:
Szampon otrzymujemy w praktycznej tubie, która gwarantuje, że nie pomylimy go z odżywką. Produkt jest bardzo gęsty i pięknie pachnie. Wystarczy naprawdę mała ilość, a bezproblemowo umyje nam  całą czuprynę. Szampon się pieni, nie nakłada się tępo na włosy. Po spłukaniu włosy są wyraźnie oczyszczone, lekko sztywne, mimo to nie ma problemu z ich rozczesaniem.


Produkt możecie dostać w trzech pojemnościach: 50ml, 200ml (75zł) oraz 1000ml (209zł) np. TUTAJ (klik)







ODŻYWKA

Nawilżająca odżywka łącząca w sobie lekkość balsam i moc serum gwarantuje niesamowicie silne nawilżenie bez obciążenia oraz delikatny, szampański połysk.


MOJA OPINIA: Odżywka umieszczona jest w miękkiej tubie z plastiku. Konsystencja produktu, podobnie jak w przypadku szamponu jest gęsta i pięknie pachnie. Odżywkę trzymam na włosach około 3-5 minut. Po zastosowaniu włosy są sypkie odpowiednio dociążone a przede wszystkim pięknie błyszczą. Mam problem z puszeniem się włosów, a w tym wypadku były wygładzone ale nie obciążone. Fryzura pozostaje długo świeża, włosy odbite są od nasady. Jednym słowem dyscyplina całkowita :)


Produkt możecie dostać w trzech pojemnościach: 50ml, 250ml (80zł), 1000ml (209zł) np. TUTAJ (klik).



MASKA

Szybkodziałająca maska to product stworzony do dogłębnego nawilżenia i zmiękczenia włosów, nautralizacji chloru i usuwania mikroelementów odpowiadających za żółknięcie blondu. Tworzy kompletny zestaw z szamponem i odżywką z linii Blonde Life, który natychmiast zmienia rozjaśniane, przesuszone włosy w delikatne, błyszczące, elastyczne i pełne objętości pasma.


MOJA OPINIA: Maska, podobnie jak odżywka, znajduje się w miękkiej, plastikowej tubie. Konsystencją i zapachem nie różni się od reszty zestawu. Maskę stosuję 2 razy w tygodniu i zostawiam ją około 15-30 minut pod czepkiem. Po takiej kuracji włosy są bardzo mocno nawilżone, mięsiste, optycznie grubsze.

Produkt możecie dostać w dwóch pojemnościach: 50ml, 150ml (109zł), np. TUTAJ (klik).

Cała seria sprawdziła się u mnie rewelacyjnie i śmiało mogę stwierdzić, że jest to najlepszy zestaw do włosów blond jaki miałam okazję używać! Po użyciu włosy ją miękkie, delikatne, błyszczące i pięknie pachną... Co ważne rzeczywiście wytrącony zostaje żółty pigment, a my możemy dłużej cieszyć się zimnym blondem :)
Miałyście do czynienia z produktami Joico?


Komentarze

  1. Ciekawe, jak u mnie by się sprawdziły :) Recenzja zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pragnę tego zestawu! :D Pamiętam jak jeszcze kiedyś miałam jasny blond i nie znosiłam jak pojawiały się żółte tony, a nawet sztuczne światło potrafi taki efekt dać :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... czasami człowiek może się przerazić jak zobaczy swoje włosy w niekorzystnym oświetleniu :D

      Usuń
  3. U mnie dokładnie tak samo, świetnie się u mnie to trio sprawdza :) Maska sprawia, że włosy są nieziemsko mięsiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Aż nie chciało mi się wierzyć, że moje włosy potrafią tak wyglądać :D

      Usuń
  4. Kompletnie nie znam iraczej nie dla mnie ale fajnie poczytac o czyms nowym i nieznanym :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca seria. Coraz częściej widuję ją na blogach, jednak zupełnie jej nie znam. Może dlatego że jestem brunetką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam sie z tymi produktami :) Kocham blond :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałbym spróbować taki zestaw ale do ciemnych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joico ma też takie zestawy :P Infuse się nazywają i mają kilka rodzai. Chyba na tym sklepie też są, sprawdź sobie ;)

      Usuń
    2. Dzięki za pomoc Anonimku ;)

      Usuń
    3. sprawdzę i może kupię :)

      Usuń
  8. Jakiś czas temu miałam kosmetyki z tej firmy i były naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. O to ciekawa bardzo jestem tej serii, chociaż ja się już pozbyłam żółtych tonów w nieco inny sposób :D. Miałam kiedyś okazję próbować szamponu i odżywki Joico w takim złotym opakowaniu i były całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze zetknięcie z Joico, ale jakie efektowne :) Na pewno będę chciała coś jeszcze od nich wypróbować :)

      Usuń
  10. Dla mnie poproszę w takim razie wersję brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. i mojej blond czuprynie przydałaby się taka pielęgnacja, szczególnie maska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest rewelacyjna, ale staram się ją oszczędzać :D

      Usuń
  12. chyba coś dla mnie zwłaszcza maska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria jest genialna i z pewnością trafiła by w Twój gust :)

      Usuń
  13. Tych produktów nie znam, ale z Joico używam aktualnie jednego olejku dla włosów: farbowanych, osłabionych i zniszczonych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki Joico ostatnio opanowały blogosferę i mają recenzje głównie pozytywne. Zaiteresowała mnie własnie ta wersja do wlosów blond.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, wygląda na to że świat kosmetyczny opanowały produkty Joico :) Dobrze że nie mam włosów blond bo juz bym pewnie składała zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz...dla ciemnych włosów też są warianty :D

      Usuń
  16. Sama nie farbuję, ani nie rozjaśniam włosów, ale wiem, ile pracy i czasu trzeba poświęcić platynie, bo moja mam wybrała właśnie taki kolor :D Muszę jej szepnąć słówko o Joico, może byłaby zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia koniecznie powiedz mamie :) Myślę, że będzie zadowolona! :)

      Usuń
  17. Sama bym chętnie wypróbowała zestaw do włosów czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak ten zestaw wypada w porównaniu do fioletowych szamponów np. Joanna?:) różnica cenowa jest znaczna...;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poleciła mi ten zestaw pani, która rozjaśniała mi włosy. Chyba w niego zainwestuję, skoro u Ciebie się dobrze sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)